ФорумКазиноBets Amigo Casino - загальне обговорення

Bets Amigo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від yoyeli
|
10938 переглядів 111 відповідей |
|
1 2 3...6
Додати публікацію
1 рік тому

З мого досвіду це не так. Казино використовує процедуру KYC як привід затримати/не виплатити гроші. Зверніть увагу, що це казино має таке ж керівництво, як і Wallacebet.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино взагалі не відповідає на мою скаргу, я надсилав/нагадував їм про свою скаргу та свої вимоги 4 рази та не отримав відповіді. Казино взагалі не співпрацює

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино не закрило мій рахунок, незважаючи на те, що я просив про це, незважаючи на мою проблему з грою.

Автоматичний переклад.
Jermutti
1 рік тому

Скільки грошей ви витратили на це? Мені шкода, що це також пішло для вас так погано.

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

досить хороша сума, в кінці, коли я попросив закрити ігровий рахунок, у мене залишилися 700 євро, які казино відмовляється повертати мені і не відповідає на скаргу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино не закрило мій рахунок, незважаючи на те, що я просив про це, незважаючи на мою проблему з грою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

на основі вашої скарги Крістіна не має відповіді:

«Чи могли б ви уточнити, коли саме ви повідомили (не вказано) казино про свою проблему з азартними іграми вперше?»

Чи можу я знати, чи згадували ви взагалі про залежність від азартних ігор? Я знаю, що це може здатися дурним, але це важливо. Будь ласка, дайте відповідь на вашу скаргу - тут .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я відповів: «Я надіслав їм електронний лист про свій страх втрати балансу та закриття рахунку електронним листом 23 грудня о 2:03 (за фінським часом)». Це був перший раз, коли я попросив закрити обліковий запис і повідомив про свою проблему з азартними іграми, пов’язану з втратою балансу, оскільки я попросив їх обмежити мій обліковий запис (не можу зробити це на своєму сайті, щоб встановити ліміти ставок тощо), вони цього не встановили.

Автоматичний переклад.
Jermutti
1 рік тому

Саме про це слід зазначити у скарзі. Будь ласка, зробіть це, натиснувши це посилання .

Дякуємо від імені групи розгляду скарг.

Автоматичний переклад.
Caiup78
1 рік тому

Привіт. Зараз я чекаю два дні на процес перевірки від BetsAmigo. Хочете зняти 1400 євро. Ви думали, що я отримаю свої гроші? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Зараз я чекаю два дні на процес перевірки від BetsAmigo. Хочете зняти 1400 євро. Ви думали, що я отримаю свої гроші? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я теж хвилювався, коли виводив, це тривало близько 7 днів, але ліміт на виведення 1000 на день

Але пам’ятайте, що я докладав великих зусиль, щоб отримати свої гроші, я надсилаю багато електронних листів на цей сайт

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хлопці!


просто чекаю два дні на процес перевірки. Чи це нормально для цього казино і чи може хтось допомогти пришвидшити процес? (Я Нідерланди) і маю баланс 1400 євро. Прочитав щось, що вони закривають рахунки з Нідерландів… так страшно, що я ніколи не отримую свої гроші… будь ласка, допоможіть.


Спасибі!

Автоматичний переклад.
Caiup78
1 рік тому

Але ви отримуєте гроші? Загальний баланс?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я отримую один раз 1000 і граю на різницю, будь щасливий, якщо отримаєш 1000

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хлопці!


просто чекаю два дні на процес перевірки. Чи це нормально для цього казино і чи може хтось допомогти пришвидшити процес? (Я Нідерланди) і маю баланс 1400 євро. Прочитав щось, що вони закривають рахунки з Нідерландів… так страшно, що я ніколи не отримую свої гроші… будь ласка, допоможіть.


Спасибі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Боюся, що ніхто не може прискорити процес за вас. Особливо нікого за межами казино. Просто переконайтеся, що ви надали всі документи саме так, як просили казино. Зазвичай це найпростіший спосіб пройти перевірку.

На жаль, ви вибрали казино з дуже поганою репутацією, тому я сподіваюся, що ви досягнете успіху, незважаючи на відгук.

Будь ласка, звертайте увагу на рахунок кожного разу, коли ви збираєтеся грати в новому казино, щоб уникнути проблем у майбутньому:

https://casino.guru/bets-amigo-casino-review#tab=js-tab-reputation


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я знаю. Але вони повинні сплатити мій баланс, чи не так? Неважливо, що я нідерландець.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино придумує всі види виправдань, щоб не перевіряти. Мені сказали, що адреса в моєму підтвердженні адреси відрізняється від адреси в моєму профілі. Це не так. Його було написано шведською мовою, оскільки Фінляндія є двомовною країною, а моя рідна мова — шведська, і тому всі мої офіційні листи адресуються цією мовою. Я спробував надати підтвердження адреси фінською мовою, але воно було «недостатньо офіційним», хоча це було від банку. За їх словами, це пояснення було BS, і вони закрили мій рахунок за брехню про особисті дані та конфіскували 1900 євро. Це казино має бути в чорному списку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У вас вже є гроші?

Автоматичний переклад.
Jermutti
1 рік тому

У вас вже є гроші?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я отримую один раз 1000 і граю на різницю, будь щасливий, якщо отримаєш 1000

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще тисячі, програні казино? Або через азартні ігри?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще тисячі, програні казино? Або через азартні ігри?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

азартні ігри

Автоматичний переклад.
Caiup78
1 рік тому

яке повідомлення ти надсилаєш їм поштою? Я хочу застосувати той самий «тиск», щоб отримати свої гроші 🙂



Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого