1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bets Amigo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив прикру помилку, зробивши депозит тут. Веб-сайт виглядає досить тіньовим. Чат взагалі недоступний, а перевірка триває вічно.
I made the unfortunate mistake of depositing here. Website seems quite shady. The chat is absolutely not available at all and verification takes forever.
На жаль, навіть репутація могла б бути кращою.
Повідомте нам, як проходить перевірка, особливо якщо вам знадобиться допомога.
Sadly, even the reputation could be better.
Let us know how the verification goes and especially in case you'll need help.
Така сама проблема, як і всі інші, я надсилаю всі документи, але Bets Amigo не хоче підтверджувати мій рахунок, це дуже сумно, тому що люди йому довіряють, коли роблять депозит. Мені набрид такий сайт, я хочу просто вкрасти гроші
Я щасливий, тому що зробив невеликий депозит і виграв трохи грошей, тепер я чекаю, чи мені заплатять, але надії немає
Same problem like all i send all documents but Bets Amigo dont want to verify my acount is very sad becouse peopel he trust when he make deposit .Im tired with site like this ho want just to stole money
Im happy becouse i make a small deposit and i win some money ,now i wait to see if they pay me but its no hope there
Така сама проблема, як і всі інші, я надсилаю всі документи, але Bets Amigo не хоче підтверджувати мій рахунок, це дуже сумно, тому що люди йому довіряють, коли роблять депозит. Мені набрид такий сайт, я хочу просто вкрасти гроші
Я щасливий, тому що зробив невеликий депозит і виграв трохи грошей, тепер я чекаю, чи мені заплатять, але надії немає
Same problem like all i send all documents but Bets Amigo dont want to verify my acount is very sad becouse peopel he trust when he make deposit .Im tired with site like this ho want just to stole money
Im happy becouse i make a small deposit and i win some money ,now i wait to see if they pay me but its no hope there
Казино придумує всі види виправдань, щоб не перевіряти. Мені сказали, що адреса в моєму підтвердженні адреси відрізняється від адреси в моєму профілі. Це не так. Його було написано шведською мовою, оскільки Фінляндія є двомовною країною, а моя рідна мова — шведська, і тому всі мої офіційні листи адресуються цією мовою. Я спробував надати підтвердження адреси фінською мовою, але воно було «недостатньо офіційним», хоча це було від банку. За їх словами, це пояснення було BS, і вони закрили мій рахунок за брехню про особисті дані та конфіскували 1900 євро. Це казино має бути в чорному списку.
The casino makes up all kinds of excuses not to verify. They told me the address on my proof of address was different from the one in my profile. It was Not. It was written in Swedish because Finland is a bilingual country and my mother tongue is Swedish and therefore all my official letters are addressed in that language. I tried providing a Finnish language proof of address but it was ’Not official enough’ even though it was from a bank. This explanation was BS according to them and they closed my account for lying about personal details and confiscated 1900 euros. This casino should be blacklisted.
Немає причин, просто не перевіряйте мій рахунок, це дуже дивно. Він не грає чесно з нами, просто бере депозит і не дає вам шансів на зняття, тому що не перевіряйте рахунок
No reason just dont verify my acount its very strange .He dont play fair with us just take deposit and no ghive yoi chance to withdrawal becouse dont verify acount
Звучить як вагомий привід для подання скарги. Я розумію, що їх може збентежити те, що адреса двома різними мовами, але вони повинні вислухати те, що клієнт намагається пояснити, а потім перевірити це знову відповідно.
That sounds like a good enough reason for creating a complaint. I understand it may be confusing for them that the address in 2 different languages, but they should listen what the customer tries to explain and then check it again accordingly.
Я вважаю, що вам слід негайно подати скаргу, якщо проблема така, як ви описали, звучить як досить непрофесійне ставлення. Дозвольте нам перевірити, що сталося, і подати скаргу прямо тут .
I think you should submit the complaint immediately if the issue is as you described, sounds like an quite unprofessional attitude. Allow us to inspect what happened, and submit the complaint right here.
Ви на зв'язку з казино? Бо якщо ні, я вважаю, що ви не можете погіршити ситуацію, подавши скаргу тут . Перевірка вимагає великої співпраці з обох сторін, і якщо казино ігнорує вас, натомість, як ви можете пройти її самостійно?
Як ти думаєш, чи збираєшся спробувати?
Are you in touch with the casino? Because if not, I guess that you can't make things worst by submitting a complaint here. The verification requires a great deal of cooperation on both sides and if the casino ignores you, instead, how can you possibly pass it on your own?
What do you think, are you going to try it out?
Я почекаю ще трохи, щоб побачити, про що йдеться, можливо, це вирішиться. Я трохи стурбований, тому що ніхто не залишив позитивних коментарів про це казино
I will wait a little longer to see what it is about, maybe it will be resolved .I'm a little worried because no one has made any positive comments about this casino
Привіт, я хочу поскаржитися, я багато разів намагаюся зняти кошти, але мене весь час відмовляють. У мене на рахунку 2000 євро, тому немає шансів отримати виплату на цьому сайті ставок, просто я хочу, щоб люди знали, що на цьому сайті НЕ ГРАТИ Я збираюся закрити свій рахунок у цій шахрайській компанії. Я залишаю їм ці гроші, я втомився. Bet 365 підтвердить мій рахунок за 30 хвилин і виплатить мої гроші 💰 супер компанія. Я надсилаю Bets Amigo усі документи в легатному форматі PDF, ВІН СКАЗАВ, ЩО БУЛО ПЕРЕВІРЕНО і після того, як я знову відхилив моє зняття, тому, хлопці, якщо ви хочете втратити свої гроші, грайте тут, не тримайтеся подалі від Bets Amigo
Heloo I want ho do complain I try many times to make withdrawal but reject me all time .I have 2000 euro in acount so its no chance go be payd in this bet site ,just I want people to know that NO PLAY on this site just I'm gona close my acouht with this scamm company I leve that money to them I'm tired.Bet 365 verify my account in 30 min and pay my money 💰 super company .I send to Bets Amigo all document legat PDF HE SAY WAS VERIFIED and after reject again my withdrawal so guys if you want to lose your money play here jn not stay away from Bets Amigo
У мене є 6000 євро виграшів на рахунку, будь-який шанс зробити щось, щоб отримати комусь гроші зі своїх виграшів??? Будь ласка, допоможіть мені, якщо можете
I have 6000 euro wins in acount eny chance to make something to get someone money from my wins???Please help me if you can
Привіт,
просто клацніть це посилання , щоб створити скаргу.
Гадаю, не завадить дізнатися більше про процес заздалегідь - докладніше тут .
Чи знаєте ви, чому вилучення коштів відхиляється?
Hello,
just click/tap this link to create the complaint, please.
I believe it would not hurt to learn more about the process in advance - more details can be found here.
Do you have any idea why the withdrawal gets rejected?
Що варто дізнатися, коли казино блокує мене на спортивних ставках і дуже агресивно ставиться до мене, коли я прошу пояснити мені, чому
What is to learn whe casino blok me on sport bet and is very aggressive with me when I ask explain to me why
Я не можу пояснити. Скажімо, мета живого чату — відповідати на основні питання та проблеми гравців, тоді як підтримка має бути добре навчена вирішувати будь-які проблеми, з якими можуть зіткнутися гравці.
Ніхто з них ніколи не повинен бути агресивним.
Я правильно розумію, що ви робите ставки лише на спорт? Ви також грали в якісь ігри казино, як-от слот чи інші?
I can't explain. Let's just say the purpose of live chat is to take care of players' basic questions and issues when the support should be well-trained to solve any problem that players may face.
None of those should ever be aggressive.
Do I understand correctly that you bet on sports only? Did you also play any casino games like slost or so?
Моє відкликання не буде оброблено протягом зазначеного періоду часу. Моє перше зняття 800 євро було відхилено, навіть якщо мій обліковий запис було підтверджено вперше, день після того, як зняття було відхилено, і мене попросили надати додаткові документи. Вони були схвалені, і мені було надано 24-годинний термін обробки для вилучення, це різко минуло, а моє зняття все ще очікує на розгляд, а електронні листи чи запити не відповідають.
My withdrawal wont be processed within given timeframe. My first withdrawal of 800e was declined even tho my account eas first verified, day after withdraw was declined and I was asked for more documents. These were approved and I was given 24hrs process timeframe on withdrawal, this has drastically passed and still my withdrawal is pending and emails or requests are not answered.
Я думаю, що це може бути просто через Різдво. Багато співробітників були у відпустці, тому процеси, які зазвичай займають день, можуть тривати довше.
I think it might be simply because of Christmas. Many employees were on vacation so processes that usually take a day may took longer during that time.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.