ФорумКазиноBetrophy Casino - загальне обговорення

Betrophy Casino - загальне обговорення

2 р. тому від soldado101010
|
3534 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Betrophy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

його погана слава передує йому, вони не дають призів, навіть якщо ти поставиш своє життя. з моєї точки зору, це марна трата грошей у казино, що, можливо, є шахрайським

Автоматичний переклад.
soldado101010
2 р. тому

Привіт,

виходячи з загальної оцінки, яку ми дали цьому сайту, я також був би трохи скептично налаштований.

У цьому випадку було б лише на краще, щоб вас не заманив якийсь «чудовий» приз чи винагорода.

Мені цікаво, чи ви коли-небудь проводили там виведення?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт Радка і дякую за підтримку. Я не завершив жодного виведення, і я настійно рекомендую справжнім гравцям грати в реальних казино, що ніхто або це дуже важко (я думаю, що 5 відсотків - це те, що вони заробляють) завжди виграє, але принаймні ви не завжди програєте, деякі, що знову дарує вам радість, яка виконує мету, добре провести час


На здоров'я


F&N

Автоматичний переклад.
soldado101010
2 р. тому

точно,

завжди грайте для задоволення, а не для грошей. Але казино має справедливо ставитися до кожного гравця, і кожен гравець повинен діяти чесно.

👍

Будь здоровий!

Автоматичний переклад.
2 р. тому


привіт. Я грав у казино Bettrophy. Я активував вітальний бонус, який успішно отримав, і мені вдалося використати бонус. Я успішно виконав вимоги. Я відправив документи. його було прийнято успішно. Казино сказало, що я можу грати та платити.. але вони відмовили мені у знятті коштів, і мій виграш було знято з рахунку. І не надали жодної інформації про те, чому він це зробив. Це вперше в цьому казино. Я ніколи раніше не мав тут облікового запису. Я хотів би попросити допомоги. оскільки живий чат недоступний. і вони також не відповідають на електронні листи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо у вас виникли проблеми з виплатою призу, ви можете повідомити про це тут.


Юридичні та iGaming

головний спеціаліст з комплаєнсу.



cindy.drommond@the-emgroup.com


Ім'я: Сінді Драммонд

Автоматичний переклад.
noni0706
1 рік тому

Чи є у вас особистий досвід спілкування з нею?

Автоматичний переклад.
noni0706
1 рік тому

Привіт, noni0706, дякую, що поділилися інформацією щодо запропонованої допомоги, як зазначено вище. Я б рекомендував вам створити власну тему щодо цієї інформації, тому що наша система оцінить вас як спамера, якщо на форумі буде багато однакових повідомлень від одного користувача. Наразі я змушений видалити іншу схожу публікацію. Спасибі за розуміння.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого