2 р. тому
Тут ви можете обговорити Betrophy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
його погана слава передує йому, вони не дають призів, навіть якщо ти поставиш своє життя. з моєї точки зору, це марна трата грошей у казино, що, можливо, є шахрайським
his bad fame precedes him, they don't give prizes even if you bet your life. from my point of view it is wasting money in a casino that is possibly FRAUDULENT
su mala fama le precede, no dan premios aunque apuestes tu vida. desde mi punto de vista es desperdiciar dinero en un casino que posiblemente sea FRAUDULENTO
Привіт,
виходячи з загальної оцінки, яку ми дали цьому сайту, я також був би трохи скептично налаштований.
У цьому випадку було б лише на краще, щоб вас не заманив якийсь «чудовий» приз чи винагорода.
Мені цікаво, чи ви коли-небудь проводили там виведення?
Hello,
based on the overall score we gave to this site I would be a little skeptical too.
In this case, it would be only for the best that you were not lured by some "awesome" prize or reward.
I'm wondering, have you ever completed any withdrawal there?
привіт Радка і дякую за підтримку. Я не завершив жодного виведення, і я настійно рекомендую справжнім гравцям грати в реальних казино, що ніхто або це дуже важко (я думаю, що 5 відсотків - це те, що вони заробляють) завжди виграє, але принаймні ви не завжди програєте, деякі, що знову дарує вам радість, яка виконує мету, добре провести час
На здоров'я
F&N
hello Radka and thanks for the support. I have not completed any withdrawal and I strongly recommend real players to play in real casinos, that nobody or it is very difficult, (I think 5 percent are what they earn money) always win but at least you do not always lose, some that again gives you a joy which fulfills the objective, to have a good time
Cheers
F&N
точно,
завжди грайте для задоволення, а не для грошей. Але казино має справедливо ставитися до кожного гравця, і кожен гравець повинен діяти чесно.
👍
Будь здоровий!
Exactly,
always play for fun not for money. But every player should be treated fairly by the casino and every player should act honestly in regard.
👍
Stay well!
привіт. Я грав у казино Bettrophy. Я активував вітальний бонус, який успішно отримав, і мені вдалося використати бонус. Я успішно виконав вимоги. Я відправив документи. його було прийнято успішно. Казино сказало, що я можу грати та платити.. але вони відмовили мені у знятті коштів, і мій виграш було знято з рахунку. І не надали жодної інформації про те, чому він це зробив. Це вперше в цьому казино. Я ніколи раніше не мав тут облікового запису. Я хотів би попросити допомоги. оскільки живий чат недоступний. і вони також не відповідають на електронні листи.
hello.I played at Bettrophy Casino. I activated the welcome bonus which I received successfully and managed to redeem the bonus. I successfully fulfilled the requirements. I sent the documents. it was accepted successfully. the casino said I can play and pay.. but they refused my withdrawal and my winnings were deducted from account.and did not give any information about why he did this.This is the first time in this casino. I have never had an account here before. I would like to ask for help. because live chat is not available. and they don't respond to emails either.
Якщо у вас виникли проблеми з виплатою призу, ви можете повідомити про це тут.
Юридичні та iGaming
головний спеціаліст з комплаєнсу.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Ім'я: Сінді Драммонд
If you have a problem with paying out your prize, you can report it here.
Legal and iGaming
chief compliance officer.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Name: Cindy Drummond
Чи є у вас особистий досвід спілкування з нею?
Do you have any personal experience with contacting her?
Привіт, noni0706, дякую, що поділилися інформацією щодо запропонованої допомоги, як зазначено вище. Я б рекомендував вам створити власну тему щодо цієї інформації, тому що наша система оцінить вас як спамера, якщо на форумі буде багато однакових повідомлень від одного користувача. Наразі я змушений видалити іншу схожу публікацію. Спасибі за розуміння.
Hello noni0706, thank you for sharing the information regarding the offered help as you stated above. I would recommend you to start your own thread regarding this information because our system will evaluate you as a spammer in case there appear many identical posts in forum from one user. I am forced to delete the other similar post for now. Thank you for understanding.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.