ФорумКазиноBetriot Casino - загальне обговорення

Betriot Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від quartasalvatore748
|
15994 переглядів 159 відповідей |
|
1...3 4 5...8
Додати публікацію
vasileior
3 міс. тому

Все ще очікує!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дуже дивна річ

Автоматичний переклад.
vasileior
3 міс. тому

Справа в тому, що оператори замість цього кажуть 3-5 робочих днів після запиту.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи маємо ми скасувати зняття коштів і розділити їх на дві частини?

Автоматичний переклад.
vasileior
3 міс. тому

Ні, залиште це так, інакше дні почнуться знову. Принаймні я їх не чіпаю.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Як ви подали запит на зняття?

Автоматичний переклад.
vasileior
3 міс. тому

Карткою, однак, якщо є якісь новини, будь ласка, дайте мені відповідь тут, щоб ми могли оновити

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зробив банківський переказ

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ми вже 4-й день без зв'язку з казино. Після років досвіду це найгірше! Чи можете ви допомогти мені поговорити з ними? Я не знаю, що робити, щоб отримати гроші!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Як зазначила Вероніка у вашій відкритій скарзі, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно для надсилання вам грошей. Якщо до того часу нічого не станеться, наша команда спробує зв’язатися з казино. Поки що вам доведеться запастися терпінням, особливо якщо до нього залишилося кілька днів. Я знаю, що все одно неприємно не чути про казино, але я також не вважаю, що потрібно бути скептичним і хвилюватися відразу без певних доказів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи був у вас якийсь прогрес із сходженням?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Дякую за підбадьорення! Я намагаюся зберігати спокій і віру

Автоматичний переклад.
vasileior
3 міс. тому

Жоден, а ти?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Добрий вечір ! Я попросив вивести 400 євро з betriot! Чи є у мене шанс отримати свої гроші чи я буду страждати кілька місяців?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гей, я вважаю, що якщо ти на початку, це може зайняти деякий час, але я б точно не хвилювався відразу. Казино вимагало від вас будь-яких документів і, отже, перевіряти себе чи ні? Ви поповнили гроші за допомогою бонусу?

Будь ласка, дайте мені знати, яка ваша ситуація.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Ні, вони в мене взагалі нічого не просили!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую за підбадьорення! Я намагаюся зберігати спокій і віру

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Деяким казино потрібно більше часу, щоб заплатити гравцеві. У цьому казино також було кілька скарг, які нещодавно були вирішені щодо затримки зняття коштів. Отже, як я вже сказав, терпіння точно знадобиться.

Я буду тримати кулаки за вас обох. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Отже, це звичайна річ про це казино, я повинен був прочитати, перш ніж грати в нього.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ні, вони в мене взагалі нічого не просили!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд, це означає, що їм, мабуть, поки нічого від вас не потрібно. Подивимося, як розвиватиметься ситуація далі і чи буде прогрес. Повідомте мене, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Мені подати скаргу чи почекати ще трохи?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Отже, це звичайна річ про це казино, я повинен був прочитати, перш ніж грати в нього.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хороша думка, я б сказав. Перегляд скарг і відгуків користувачів може надати цінні відомості, особливо коли йдеться про зняття коштів.

Можливо, краще зазначити, що індекс безпеки не скаже вам, наскільки швидко надається підтримка або наскільки ймовірно, що ваше відкликання буде відкладено. Сподіваємося, незабаром у вас все зміниться!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені подати скаргу чи почекати ще трохи?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Як зазначив Яро, скаржитися ще зарано. Я маю на увазі, що ви можете подати його будь-коли. Просто ми повинні дати їм деякий час, щоб вирішити проблему зняття без нашого прямого втручання.

Якщо я не помиляюся, ви віддали перевагу банківському переказу – зазвичай цей спосіб оплати займає кілька днів. Чи можу я знати, коли саме ви подали заявку на відкликання? Напевно я пропустив цю інформацію, вибачте.



Автоматичний переклад.
1...3 4 5...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого