Справа в тому, що оператори замість цього кажуть 3-5 робочих днів після запиту.
The fact is that the operators instead say 3-5 working days after the request.
Il fatto è che gli operatori invece dicono 3-5 giorni lavorativi successivi a quello di richiesta.
Ні, залиште це так, інакше дні почнуться знову. Принаймні я їх не чіпаю.
No, leave it like this, otherwise the days will start again. At least I don't touch them.
No lascia così, sennò ripartono i giorni. Io almeno non li tocco.
Карткою, однак, якщо є якісь новини, будь ласка, дайте мені відповідь тут, щоб ми могли оновити
By card, however if there is any news please reply to me here so we can update
Con carta, comunque se ci sono novità rispondimi pure qui così ci aggiorniamo
Ми вже 4-й день без зв'язку з казино. Після років досвіду це найгірше! Чи можете ви допомогти мені поговорити з ними? Я не знаю, що робити, щоб отримати гроші!
We are on the 4th day without contact from the casino. After years of experiences this is the worst! Can you help me talk to them? I don't know what to do to get my withdrawal!
Siamo al 4° giorno senza un contatto da parte del casino. Dopo anni di esperienze questa è la peggiore! Potete aiutarmi a parlare con loro? Non so cosa fare per avere il mio prelievo!
Як зазначила Вероніка у вашій відкритій скарзі, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно для надсилання вам грошей. Якщо до того часу нічого не станеться, наша команда спробує зв’язатися з казино. Поки що вам доведеться запастися терпінням, особливо якщо до нього залишилося кілька днів. Я знаю, що все одно неприємно не чути про казино, але я також не вважаю, що потрібно бути скептичним і хвилюватися відразу без певних доказів.
As Veronika mentioned in your open complaint, we give casinos 14 days to resolve everything they need to send you money. If nothing happens by then, our team will try to contact the casino. You will need to be a bit patient for now, especially if it's only a few days away. I know it's not nice not to hear from the casino anyway, but I also don't think there is any need to be skeptical and worried right away without some evidence.
Добрий вечір ! Я попросив вивести 400 євро з betriot! Чи є у мене шанс отримати свої гроші чи я буду страждати кілька місяців?
Good Evening ! I requested a withdrawal of 400 euros from betriot ! Is there any chance I will get my money or will I suffer for a few months?
Καλησπέρα ! Αιτήθηκα μια ανάληψη 400 ευρώ από betriot ! Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου η θα με ταλαιπωρήσουν κανένα μήνα;
Гей, я вважаю, що якщо ти на початку, це може зайняти деякий час, але я б точно не хвилювався відразу. Казино вимагало від вас будь-яких документів і, отже, перевіряти себе чи ні? Ви поповнили гроші за допомогою бонусу?
Будь ласка, дайте мені знати, яка ваша ситуація.
Hey, I believe that if you are at the beginning it may take some time, but I would definitely not be worried right away. Did the casino ask you for any documents and therefore to verify yourself or not ? Did you load your money using the bonus ?
Let me know what your situation is please.
Ні, вони в мене взагалі нічого не просили!
No, they haven't asked me for anything at all!
Όχι δεν μου έχουν ζητήσει απολύτως τίποτα !
Деяким казино потрібно більше часу, щоб заплатити гравцеві. У цьому казино також було кілька скарг, які нещодавно були вирішені щодо затримки зняття коштів. Отже, як я вже сказав, терпіння точно знадобиться.
Я буду тримати кулаки за вас обох. ☘️
Some casinos take longer to pay a player. This casino has also had some complaints that have been resolved recently regarding delayed withdrawals. So like I said, patience will definitely be needed.
I will keep my fingers crossed for both of you. ☘️
Отже, це звичайна річ про це казино, я повинен був прочитати, перш ніж грати в нього.
So it's a common thing about this casino, I should have read before playing it.
Quindi è una cosa comune di questo casino, avrei dovuto leggere prima di giocarci.
Гаразд, це означає, що їм, мабуть, поки нічого від вас не потрібно. Подивимося, як розвиватиметься ситуація далі і чи буде прогрес. Повідомте мене, якщо щось зміниться.
Okay, so that means they probably don't need anything from you yet. We'll see how the situation moves on and if there's any progress. Let me know if anything changes.
Мені подати скаргу чи почекати ще трохи?
Should I file a complaint or wait a little longer?
Να ανοίξω παράπονο η να περιμένω λίγο ακόμα ;
Хороша думка, я б сказав. Перегляд скарг і відгуків користувачів може надати цінні відомості, особливо коли йдеться про зняття коштів.
Можливо, краще зазначити, що індекс безпеки не скаже вам, наскільки швидко надається підтримка або наскільки ймовірно, що ваше відкликання буде відкладено. Сподіваємося, незабаром у вас все зміниться!
Good point, I'd say. Browsing complaints and user reviews may provide valuable details, especially when it comes to withdrawals.
Perhaps it's best to mention that, the Safety Index won't tell you how quick the support is or how likely your withdrawal will be delayed. Hopefully, things move on soon for you!
Як зазначив Яро, скаржитися ще зарано. Я маю на увазі, що ви можете подати його будь-коли. Просто ми повинні дати їм деякий час, щоб вирішити проблему зняття без нашого прямого втручання.
Якщо я не помиляюся, ви віддали перевагу банківському переказу – зазвичай цей спосіб оплати займає кілька днів. Чи можу я знати, коли саме ви подали заявку на відкликання? Напевно я пропустив цю інформацію, вибачте.
As Jaro mentioned, it's quite too early for the complaint. I mean, you are welcome to submit one anytime you like. It's just that we have to give them some time to resolve the withdrawal without our direct intervention.
If I'm not mistaken, you preferred a bank transfer - it's not unusual for this payment option to take a couple of days. May I know when exactly you submitted the withdrawal? I probably missed this information, sorry.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.