Привіт, намагатися зняти кошти протягом одного місяця – це досить багато. Я також помітив, що ви вже подали скаргу , що є хорошим кроком.
Що стосується перевірки, що вимагає від вас казино, щоб зробити фотографії більш видимими, чи що конкретно? Іноді я розумію, що всі деталі мають бути добре видні, тому я просто намагаюся дізнатися, як це. Ви спробували побачити, що ви можете зробити?
У будь-якому випадку, вам не варто хвилюватися, наша команда спробує допомогти, і я твердо вірю, що все вийде добре, вас перевірять і ви отримаєте гроші. Повідомте мене, якщо ситуація зміниться.
Hi, trying to withdraw for one month is quite a lot. I also noticed that you've already opened a complaint, which is a good step.
Regarding verification, what does the casino require from you to make the photos more visible or what specifically ? Sometimes I understand that all the details have to be visible properly, so I'm just trying to find out how it is. Did you try to see what you could do ?
Anyway, you don't have to worry, our team will try to help and I firmly believe that it will turn out well, you will be verified and you will get the money. Let me know if the situation changes.