ФорумКазиноBetriot Casino - загальне обговорення

Betriot Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від quartasalvatore748
|
15752 переглядів 159 відповідей |
|
12 3 4...8
Додати публікацію
dimitrakogouleri
6 міс. тому

Привіт, намагатися зняти кошти протягом одного місяця – це досить багато. Я також помітив, що ви вже подали скаргу , що є хорошим кроком.

Що стосується перевірки, що вимагає від вас казино, щоб зробити фотографії більш видимими, чи що конкретно? Іноді я розумію, що всі деталі мають бути добре видні, тому я просто намагаюся дізнатися, як це. Ви спробували побачити, що ви можете зробити?

У будь-якому випадку, вам не варто хвилюватися, наша команда спробує допомогти, і я твердо вірю, що все вийде добре, вас перевірять і ви отримаєте гроші. Повідомте мене, якщо ситуація зміниться.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дуже дякую за надію ☺️ . Правда в тому, що вони ніколи не казали мені, в чому проблема. Кожного разу, коли я завантажую потрібні фотографії, наступного дня статус знову в попередньому стані (потрібна перевірка). Я не можу завантажити тут точну фотографію, тому що я завжди роблю їх, коли я онлайн на їхній сторінці, і завантажую їх. Фотографії не збереглися в моєму телефоні, але, як я бачу, вони досить чіткі. Усі деталі видно в моїй ідентифікаційній картці. Я припускаю, що вони друкують лише для того, щоб уникнути оплати, і це дуже несправедливо. У будь-якому випадку ще раз дякую за підтримку.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий вечір, я зняв 500 євро з betriot, скільки часу потрібно, щоб гроші були перераховані на мій рахунок??

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дуже дякую за надію ☺️ . Правда в тому, що вони ніколи не казали мені, в чому проблема. Кожного разу, коли я завантажую потрібні фотографії, наступного дня статус знову в попередньому стані (потрібна перевірка). Я не можу завантажити тут точну фотографію, тому що я завжди роблю їх, коли я онлайн на їхній сторінці, і завантажую їх. Фотографії не збереглися в моєму телефоні, але, як я бачу, вони досить чіткі. Усі деталі видно в моїй ідентифікаційній картці. Я припускаю, що вони друкують лише для того, щоб уникнути оплати, і це дуже несправедливо. У будь-якому випадку ще раз дякую за підтримку.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ласкаво просимо. У таких випадках я вважаю, що завжди важливо знати, що відбувається, і особливо причину в казино, тому що якщо ви також цього не знаєте, ми можемо лише здогадуватися, як це насправді. Але особливо неприємно, коли ви завантажували документ кілька разів, але нічого не відбувається, вам просто потрібно завантажити його знову. Мені здається ненормальним, якщо ви запитуєте, що вам потрібно зробити інакше, а казино вас ігнорує.

Тож, як я вже згадував раніше, наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваюся, ви підтвердите, і вам не доведеться намагатися знову. Поки що нам доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий вечір, я зняв 500 євро з betriot, скільки часу потрібно, щоб гроші були перераховані на мій рахунок??

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке ви говорите, щоб ви могли прочитати досвід інших гравців і отримати фото.

Щодо вилучення, я не можу точно сказати, скільки це займе часу, тому що це може бути різним залежно від ситуації. Ви вже верифікували свій рахунок у цьому казино? Як довго ви чекали? Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів, тому я буду терплячим, якщо ви десь на початку.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
kostas_kappa
6 міс. тому

Добрий ранок. Сподіваюся, ми зможемо допомогти один одному! Якщо ви прочитаєте мої дописи, то побачите, що я зробив 2 зняття коштів, які очікували на розгляд протягом 25 днів. Вони попросили мене надати посвідчення особи та ідентифікацію за селфі прямо на своїй сторінці. Я робив це незліченну кількість разів, і через пару днів після кожного завантаження вони знову запитують те саме. У чаті, скільки разів я не спілкувався, я нічого не отримав. Вони просто сказали мені, що фотографія нечітка, і в інших випадках це заборонено з міркувань безпеки. Оскільки я сказав їм надсилати поштою те, що вони хочуть, після завантаження на сторінку нічого не робиться. Я справді так старався. Сподіваюся, з вами цього теж не трапиться, просто боюся, що у великих кількостях трапляється. У знайомого, який робив 270, не питали посвідчення і відразу поставили. Я б радив скасувати і розбити на 2. Зараз я, наприклад, не можу скасувати, тому що пройшли дні, а в мене вже запитали ідентифікацію.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Виведення 300 євро скасувало обертання гри, які летіли шалено, нарешті скидання кредиту. Але як це все можливо?? Ніколи не отримував відповіді. Настійно рекомендований сайт. Бетріот. Я пробував, але це зовсім не надійний сайт

Автоматичний переклад.
utentestar00
4 міс. тому

Чи можемо ми чимось допомогти вам? Я не зовсім розумію, в чому справа в цьому казино.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені хотілося дізнатися про ваш досвід роботи з казино BetRiot, я подав запит на зняття 500 євро, але через 24 години запиту на перевірку все ще немає. Служба підтримки відповідає автоматичними фразами, і я не знаю, з ким звернутися. Чи отримаю я ці гроші?

Автоматичний переклад.
Brylliant88
3 міс. тому

Привіт, я думаю, тобі ще нема про що хвилюватися, і 24 години це лише початок. Коли ви говорите про верифікацію, іноді казино не зобов’язані вимагати її, тому вам не завжди потрібно верифікувати відразу, особливо коли мова йде про менші вилучення для казино.

Тож наберіться терпіння та чекайте, ми даємо казино 14 днів, щоб зробити все, що їм потрібно, щоб надіслати гроші гравцям, а якщо вони цього не зроблять, обов’язково зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

дуже дякую за заспокоєння! Так що почекаю, такого ще не було, щоб верифікацію не запитували, побачимо!

Автоматичний переклад.
Brylliant88
3 міс. тому

Можливо, казино попросить про це, і вам доведеться це пройти. Чи це зараз, чи пізніше, ви, ймовірно, побачите в найближчі кілька днів.

Тож дайте мені знати, якщо щось зміниться.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Ми вже 4-й день без зв'язку з казино. Після років досвіду це найгірше! Чи можете ви допомогти мені поговорити з ними? Я не знаю, що робити, щоб отримати гроші!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Добрий вечір ! Я попросив вивести 400 євро з betriot! Чи є у мене шанс отримати свої гроші чи я буду страждати кілька місяців?

Автоматичний переклад.
vasileior
3 міс. тому

Даю 500 євро і вже чекаю 4 дні...вже запитали верифікацію?

Автоматичний переклад.
Brylliant88
3 міс. тому

Ще ні ! Ви робили ще якісь вилучення?

Автоматичний переклад.
vasileior
3 міс. тому

Ні, це вперше, і я дуже нервую, зазвичай в інших міжнародних казино вони негайно просять перевірку, і протягом 3 днів у вас є гроші, але ось ми вже на 4-й день, і я не отримав жодного електронного листа чи щось... ти?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Перше зняття, і я, ймовірно, не бачу, щоб ми отримали гроші

Автоматичний переклад.
vasileior
3 міс. тому

Я вже відкрив скаргу. Я не можу не отримати гроші. Вони мої і вони повинні мені їх віддати! Завтра чи через місяць, я зроблю все🥹

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ваше зняття все ще очікує на розгляд чи його скасовано? Тому що написано, що виведення займає 1-3 дні

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого