Доброго ранку, 13 лютого збираюся вивести 500 євро, через 3 дні знаходжу гроші на своєму "ігровому рахунку", прошу пояснення в "живому чаті", мені кажуть, що на картці практично немає не впізнали...
Тож я кажу, але вибачте за депозит, картка чудова для зняття, це відстой???
Відчуваю, що мені сниться, я ввів IBAN (який завжди прив'язаний до однієї картки) і тепер побачимо, чи знайдуть іншу ручку...
Я ввічливо попросив, здається, що мені не потрібно чекати ще 3 дні на перевірку, оскільки проблема в них, але нічого, вони відповідають автоматичними повідомленнями в стилі робота...
Вони самі в загальній інформації кажуть: спробуйте зробити висновок тією ж карткою, з якої зробили депозит 🤣🤣🤣
Це все створено так, що ви втрачаєте терпіння і все переграєте.
Абсолютно негативний досвід
Good morning, on February 13th I'm going to make a withdrawal of €500, after 3 days I find the money in my "gaming account", I ask for explanations in "live chat", they tell me that the card has practically not been recognised...
So I say but sorry for depositing, the card is excellent for withdrawing it sucks???
I feel like I'm dreaming, I entered the IBAN (which is always connected to the same card) and now we'll see if they'll find another handle...
I asked politely, it seems, that I don't have to wait another 3 days for verification since the problem was theirs, but nothing, they reply with automatic robot-style messages...
They themselves say in the general information: try to make the withdrawal with the same card you made the deposit with 🤣🤣🤣
It's all designed so that you lose patience and replay everything.
Absolutely negative experience
Buongiorno, il 13 febbraio vado per effettuare il prelievo di 500€, dopo 3 giorni mi ritrovo i soldi nel "conto gioco", chiedo spiegazioni in "live chat", mi dicono che praticamente la carta non è stata riconosciuta...
Allora dico ma scusate per depositare, la carta è ottima per prelevare fa schifo???
Mi sembra di sognare, ho inserito l'iban (che è collegata sempre alla stessa carta) e ora staremo a vedere se troveranno un altro appiglio...
Ho chiesto sembra gentilmente di non dover ancora attendere altri 3 giorni per la verifica visto che il problema è stato il loro, ma niente mi rispondono con messaggi automatici stile robot...
Sono loro stessi che dicono nelle informazioni generali: cercate di effettuare il prelievo con la stessa carta con cui avete fatto il deposito 🤣🤣🤣
È tutto studiato perché tu perdi la pazienza e rigiochi tutto.
Assolutamente esperienza negativa
Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.