ФорумКазиноBetPlays Casino - загальне обговорення

BetPlays Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Darian
|
4088 переглядів 64 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Kymani
9 міс. тому

Ну це чудово. А що саме вам подобається в цьому казино? Сподіваюся, вам вдасться отримати великий виграш, а потім ви зможете поділитися ним з нами тут, на форумі. Що ти думаєш ? 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені тут подобається

Автоматичний переклад.
Sylvester21
9 міс. тому

Що саме вам подобається в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Велика подяка цьому казино за чудові ігрові враження

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я написав 2 листи про те, що Betplays має самостійно виключити мій обліковий запис.

Як це може бути, що Betplays ігнорує щось подібне, а замість цього залишає мій обліковий запис відкритим і надсилає мені цей електронний лист, який я нібито не маю права нікому показувати. Це кримінально file

Автоматичний переклад.
yasin61
7 міс. тому

Хто регулює це казино? Які вказівки змушують казино відкривати облікові записи користувачів, які самовиключилися? Це не має віддаленого сенсу

Автоматичний переклад.
yasin61
7 міс. тому

Я також погоджуюся, що це пояснення звучить для мене дуже дивно, якось розпливчасто та не по темі, чесно кажучи.

Чи є у вас підтвердження того, що ви успішно самовиключилися в минулому? Якщо ви це зробите, я надішлю його як відповідь на це "оголошення" з проханням назвати конкретні правила та положення та повністю пояснити ситуацію.

Скажіть, будь ласка, ви хочете спробувати! 🙏

Другим варіантом було б, звичайно, подати скаргу... Що, здається, дійсно хороший спосіб підійти до цього.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
yasin61
7 міс. тому

ОНОВЛЕННЯ: Мені довелося запитати команду даних, оскільки це дуже незвичайне «пояснення» — відповідь була швидкою та досить простою!

Надішліть скаргу , будь ласка. Давайте дослідимо цю нову практику.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У мене є електронні листи, які я надіслав Betplays для самовиключення. Але я б краще надіслав це вам безпосередньо електронною поштою, оскільки в ньому мої дані. І я впевнений, що багато інших гравців отримали цей лист.

Автоматичний переклад.
yasin61
7 міс. тому

Чудово! Тоді надішліть скаргу відповідно до вимог. Це найкращий спосіб надати нам всю необхідну інформацію безпечним способом. Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я отримав той самий електронний лист, навіть якщо я просив остаточно закрити через мою залежність. Через це я втратив 80 євро. Я просив повернути гроші, але вони відмовляють. Я намагався запитати їх, як вони думають, що вони можуть це зробити, але вони відмовляються відповідати. Спробуйте відвідати їх Livechat... якщо ви говорите про цю пошту, вони ігноруватимуть усі подальші повідомлення. Це справді найпоганіше казино, яке я коли-небудь бачив, і його слід всюди занести в чорний список.

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Для мене надто напружено подавати скаргу. Дозвольте мені надіслати це електронною поштою. І бачиш, я не один такий

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я отримав той самий електронний лист, навіть якщо я просив остаточно закрити через мою залежність. Через це я втратив 80 євро. Я просив повернути гроші, але вони відмовляють. Я намагався запитати їх, як вони думають, що вони можуть це зробити, але вони відмовляються відповідати. Спробуйте відвідати їх Livechat... якщо ви говорите про цю пошту, вони ігноруватимуть усі подальші повідомлення. Це справді найпоганіше казино, яке я коли-небудь бачив, і його слід всюди занести в чорний список.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тоді я боюся, що моя відповідь буде дуже схожою. Надішліть скаргу, будь ласка. Дайте іншим шанс бути попередженими і, можливо, збережіть іншим нерви. Я знаю, що це, мабуть, складно, але скарга служить багатьом цілям, і кожна з них є корисною.

https://casino.guru/complaints/create

Звичайно, я залишаю вам рішення. 🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Для мене надто напружено подавати скаргу. Дозвольте мені надіслати це електронною поштою. І бачиш, я не один такий

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вибачте, ми не можемо це зробити, як ви запропонували. Я не розглядаю скарги, і, що більш важливо, таку ситуацію не можна вирішити виключно електронною поштою.

Але я вважаю, що можна зробити всі ваші дописи в ланцюжку скарг, який зберігається окремо від форуму, конфіденційними. Це означає, що ніхто, окрім особи, яка розглядає вашу скаргу, та решти команди не зможе побачити, що ви нам написали.

Це підходить для вас?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони шахраї

Автоматичний переклад.
SavedWriter
7 міс. тому

Чому так? Здається, багато людей не люблять це казино.

Може, хочеш поділитися своєю історією?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

6782 євро конфісковано, вони не хочуть платити, коли ви виграєте великий

Автоматичний переклад.
jamelbenaichaoui
1 місяць тому

вони зробили те саме зі мною, я виграв близько 4700 канадських доларів, вони шахраї, і регуляторам байдуже

Автоматичний переклад.
SavedWriter
1 місяць тому

Чи є вихід у цьому випадку?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

6782 євро конфісковано, вони не хочуть платити, коли ви виграєте великий

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гей, що саме сталося, коли казино не захотіло виплачувати ваш виграш? Вони дали тобі причину?

Розкажи мені трохи більше, щоб я міг спробувати тобі порадити.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого