ГоловнаФорумКазиноBetPlays Casino - загальне обговорення

BetPlays Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

1 рік тому від Darian
|
22 837 переглядів 231 відповідей |
|
1...9 10 1112
Radka
3 тиж. тому

> Думаю, вам було важко згадати, в які ігри ви грали в одному обліковому записі.

Ви плутаєте мене з кимось іншим?

Я думаю, що я використовував модель Gator Gold Deluxe Gigablox.

Я думаю, що машина, яка використовувалася для очищення вимог щодо ставок, була 888Dragons.


Можливо, я помиляюся, але я багато грав у той час, щоб дослідити кілька сайтів казино, і я не можу виключити можливість того, що деякі з моїх взаємодій з іншими казино змішані.

Якщо я не помиляюся, ніхто ніколи не запитував мене про ігри на BetPlays...

Якби я вам пояснив, що не пам’ятаю назви гри або не пам’ятаю її, тоді були б докази.

Ви можете показати мені це?


Автоматичний переклад.
kassan7
3 тиж. тому

Привіт знову!

Мені шкода, що ви знову торкнулися лише одного розділу, вилучивши його з контексту всього пояснення щодо закриття скарги.

Мене не хвилює те, слід чи не варто запам’ятовувати ігри. І якщо ви пам’ятаєте, я сказав: « Якщо мені не зраджує пам’ять , вам також було важко пригадати, в які ігри ви грали зі своїм єдиним обліковим записом». Оскільки я справді не можу пригадати кожну публікацію, щоб не відставати від вашого циклічного запиту, мені було цікаво, чи обговорювалося це з вами у скарзі – чи правильно я згадав це. Замість того, щоб перечитувати всю скаргу, я хотів би поставити це запитання. Вибачте, якщо ви якось образилися.

Скоріше, я дав вам те пояснення, якого ви давно вимагали, яке завжди було в скарзі.

На жаль, я не знаю, що ви зараз намагаєтеся знайти. Скарга містить весь відповідний текст, і ви неодноразово отримували посилання. Ви також можете переглянути його зі свого профілю.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Всім привіт, друзі! Я радий, що можу поділитися тут своїм досвідом. Днями я досяг максимального виграшу в Le Bandit, поставивши 120 монет. Я був неймовірно щасливий! Це незабутнє відчуття, коли конюшина приносить перемоги. Які великі перемоги у вас були?

Крім того, я кілька разів грав в онлайн-режимах. Мені дуже подобається Crazy Time і рулетка. Звичайно, набагато цікавіше грати в рулетку наживо — очікування, поки кулька впаде, додає особливого захоплення. Але онлайн ігри зручніше, тому що ви можете просто відпочити на дивані.

Автоматичний переклад.
Martin.Klay
3 тиж. тому

Привіт, я радий, що ти впорався і виграв maxwin. Наскільки він може бути великим? Я бачив максимальний виграш у 20 тис. в одній грі, і це, мабуть, найбільше на сьогодні.

Щодо рулетки, у вас є якісь стратегії чи немає взагалі?

Ви граєте лише в цьому казино? Що вам подобається в цьому.🙂

Автоматичний переклад.
Martin.Klay
2 тиж. тому

Привіт, я теж грав у цей слот, але не на цьому проекті. У вас є скріншоти чи записи? Я обертаю слоти на Bandit вже 2 роки, і жодного разу не отримав великого виграшу.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Ви усвідомлюєте, що розмовляєте з їхнім ботом/шахраєм?


Ти не можеш бути таким повільним...


Вони намагаються заглушити погані відгуки в останніх публікаціях.


Ці люди вкрали сотні тисяч, можливо, навіть мільйони.

Усі докази – у відгуках Trustpilot. І мені прикро за всіх, хто тут намагається сказати casinoguru прокинутися. Такі, як Радка, не слухають.


Кожного разу, коли ці шахраї створюють облікові записи, щоб заглушити коментарі тут, я теж зроблю. На даний момент це єдиний спосіб боротися з ними.

Автоматичний переклад.
Martin.Klay
2 тиж. тому

Ви не відповісте на це, тому що у вас немає доступу до цього облікового запису, який ви створили за допомогою тимчасової електронної пошти.

Автоматичний переклад.
Baby_Roro
2 тиж. тому

Ви також не будете відповідати на це, оскільки у вас немає доступу до цього облікового запису, який ви створили за допомогою тимчасової електронної пошти.


Бангладешські шахраї ведуть свою сторінку російською мовою. Має сенс... Добре, Росія.. Ще раз молодець.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ви усвідомлюєте, що розмовляєте з їхнім ботом/шахраєм?


Ти не можеш бути таким повільним...


Вони намагаються заглушити погані відгуки в останніх публікаціях.


Ці люди вкрали сотні тисяч, можливо, навіть мільйони.

Усі докази – у відгуках Trustpilot. І мені прикро за всіх, хто тут намагається сказати casinoguru прокинутися. Такі, як Радка, не слухають.


Кожного разу, коли ці шахраї створюють облікові записи, щоб заглушити коментарі тут, я теж зроблю. На даний момент це єдиний спосіб боротися з ними.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я думаю, що гравці, які мають ознаки того, що казино робить щось, чого не повинно робити, або несправедливі щодо гравців, дізнаються про це. Сьогодні є багато інформації, яку можна порівняти, і, по суті, відгуки користувачів не підходять і не формують індекс безпеки казино. У нас є певні процедури та система, за якою ми їх затверджуємо, тому, коли я дивлюся на досвід користувачів, вони перебувають у «змішаній» фазі.

Я не знаю на 100%, чи спілкуюся я з ботом, але коли гравці приходять сюди і читають дописи, вони також можуть самі побачити, як це відбувається.

Тож я вважаю, що якщо у когось є проблема, ми можемо спробувати допомогти, і навпаки, якщо хтось має хороший досвід, і я ставлю запитання, але ніхто не відповідає, я думаю, гравці можуть оцінити актуальність публікації.

Автоматичний переклад.
betplaysscammer
2 тиж. тому

Привіт, мене бентежить, чому ти маєш таку думку; це досить неприємно чути.

Автоматичний переклад.
Baby_Roro
2 тиж. тому

привіт На жаль, нічого не залишилося. Я грав з VPN, і чомусь, коли я оновив сторінку, уся моя історія була очищена. До речі, зникла і історія платежів. Я звернувся до підтримки, але, на жаль, вони не змогли допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Привіт, у мене немає стратегій для рулетки; Я просто граю для власного задоволення.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Мене все ще дивує, що казино, яке відкриває закриті рахунки, які, як вони знають, належать залежним від азартних ігор, може мати такий високий рейтинг безпеки. Тут важливо сказати, що вони відкрили мій обліковий запис без мого запиту, так само як вони просто вирішили написати мені електронний лист, щоб повідомити, що обліковий запис уже відкрито, і вони мають на це повне право.

Коли я пишу, що вони дуже добре знали, я вже розповідав вам про те, як вони визнали, що це була помилка, але не хочуть усунути шкоду. Ваша відповідь на мою скаргу була такою: «Ми не можемо довести, що ваш обліковий запис було закрито через пристрасть до азартних ігор, незважаючи на визнання того, що вони відкрили мій обліковий запис помилково».

Шановний гуру казино. Казино, яке відкриває закриті рахунки, які, як вони добре знають, належать залежним від азартних ігор і навіть надсилає їм електронний лист із повідомленням про те, що їхній рахунок тепер знову відкритий, ні в якому разі не повинно мати такий високий рейтинг безпеки. Я просто не можу зрозуміти, що ви не дистанціюєтеся від такого!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, у мене немає стратегій для рулетки; Я просто граю для власного задоволення.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Дякуємо за відповідь. Щодо вашої проблеми, ви повідомили службу підтримки, чи можете ви грати з VPN? Це здебільшого заборонено та призводить до анулювання виграшів. Але ви ніде не бачите історію платежів чи щось подібне.

Коли ви звернулися до служби підтримки, що вони вам сказали?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Мене все ще дивує, що казино, яке відкриває закриті рахунки, які, як вони знають, належать залежним від азартних ігор, може мати такий високий рейтинг безпеки. Тут важливо сказати, що вони відкрили мій обліковий запис без мого запиту, так само як вони просто вирішили написати мені електронний лист, щоб повідомити, що обліковий запис уже відкрито, і вони мають на це повне право.

Коли я пишу, що вони дуже добре знали, я вже розповідав вам про те, як вони визнали, що це була помилка, але не хочуть усунути шкоду. Ваша відповідь на мою скаргу була такою: «Ми не можемо довести, що ваш обліковий запис було закрито через пристрасть до азартних ігор, незважаючи на визнання того, що вони відкрили мій обліковий запис помилково».

Шановний гуру казино. Казино, яке відкриває закриті рахунки, які, як вони добре знають, належать залежним від азартних ігор і навіть надсилає їм електронний лист із повідомленням про те, що їхній рахунок тепер знову відкритий, ні в якому разі не повинно мати такий високий рейтинг безпеки. Я просто не можу зрозуміти, що ви не дистанціюєтеся від такого!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я переглянув вашу скаргу, і в основному вона завжди базується на тому факті, що коли гравець хоче самовиключитися і має залежність від азартних ігор, він повинен згадати, що вона у нього є. Якщо хтось каже, що хоче закрити обліковий запис, це не те саме.

З іншого боку, я розумію та підтримую думку про те, що казино не повинні відкривати рахунки довільно лише для того, щоб спонукати гравців грати там знову, але десь закриття облікового запису не є постійним. Тому таке може статися, і якщо ви залежні від азартних ігор, завжди потрібно говорити, що це так, і не розмовляти. Тоді у вас є докази, які казино не може оскаржити. Повторне відкриття облікового запису є звичайним явищем для гравців, тому що вони просто хочуть зробити перерву, і часто казино не мають іншого способу зробити це, а потім повертаються і просять про повторне відкриття.

Тож те, що ви говорите, має велике значення.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Як я вже казав; вони визнають, що зробили помилку, але не хочуть повертати мені гроші. Навіщо мені чатлог, коли вони вже зізнаються в тому, що зробили? Коли я попросив повернути гроші, вони відповіли лише: "Ми не повертаємо кошти". Вони відмовляються пояснити, чому. Я можу знайти подібні випадки на інших сайтах оглядів, де вони зробили те саме.

Найкраща робота казино – захищати своїх гравців. Якщо казино використовує свої знання про залежних від азартних ігор гравців для власної вигоди, вони справді повинні бути занесені в чорний список або встановити для них показник безпеки на НУЛЬ. Сайт огляду, як-от Casino.Guru, повинен це знати та намагатися запобігти повторенню цього. Цю компанію явно не хвилює відповідальна гра в азартні ігри, і цього буде більш ніж достатньо, щоб додати сайт до чорного списку. Це казино бажає співпрацювати лише тоді, коли у них є «випадок переможця», і Casino.Guru, здається, приймає це.

Чому б не відреагувати, перш ніж вони завдадуть шкоди ще більшій кількості гравців? я не розумію...

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
flowplowlow
2 тиж. тому

Вам потрібні журнали чату чи щось подібне, тому що коли ви говорите, що вам пообіцяли повернути кошти, це базується на тому, що ви говорите. Якби ми потрапили в ситуацію, коли ми зв’язалися з казино, і вони сказали, що нічого подібного вам не обіцяли, що, на вашу думку, ми повинні зробити? У цьому випадку хтось, мабуть, бреше, і у нас немає кришталевої кулі, щоб знати, як це насправді. Ось чому нам потрібні докази від гравців, і тому ми просимо ці речі.

Я переглянув ваші скарги, і більшість із них стосується лише самовиключення. Я думаю, що ви також повинні знати, як у нас і що вам потрібно, щоб ми намагалися якомога більше вам допомогти. Кожна справа закрита, і завжди щось з’ясовується в кінці, що щось не було сказано, щось не так і так далі. Ви, напевно, також повинні про це подумати.

Автоматичний переклад.
Martin.Klay
1 тиждень тому

О, у мене була така ж проблема. Попросіть їх підтягнути колоди, і все вам відновлять. Що стосується гри з VPN, просто використовуйте інші сайти. Мені також подобається цей проект, але я можу отримати доступ до нього лише через VPN. Зазвичай я граю на бангладешських сайтах, один із найвідоміших мені Fswin, а тепер Джаро збирається мене заблокувати.


До речі, щодо VPN я спілкувався з підтримкою, мені сказали, що це не заборонено. І історія на рахунку, мабуть, не зберігається, тому що він грає в гостях.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Яка цікава ситуація! Ви не можете перевірити журнали чату за допомогою його електронної пошти?

Автоматичний переклад.
Mikhalover93
1 тиждень тому

Ми не казино, а адміністратори цього форуму, тому нам нема чого з’ясовувати в цьому конкретному випадку. Тому я запитав гравця, тому що така ситуація складна, коли є звинувачення проти звинувачення.

Автоматичний переклад.
1...9 10 1112
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого