Команда Casino-Guru знає мій випадок, але я думаю, що вам слід розповісти, що сталося, щоб ви не потрапили в цю ситуацію.
У якийсь момент я відкрив там рахунок і використав перші 3 бонуси на депозит.
У якийсь момент я фактично отримував щотижневий електронний лист про те, що для мене доступний новий бонус. Я прийняв бонуси. Я нічого про це не думав.
Я перевірив правило бонусів – в які ігри можна грати, а в які ні, яка максимальна ставка і так далі.
це було кілька разів - казино надіслало мені повідомлення електронною поштою, що у мене є бонус - я прийняв його.
Тоді я прийняв бонус - подивився ще раз - як часто потрібно робити ставки, ставки, в які ігри можна грати. І там не сказано, що виплачується лише максимум у 10 разів. 25 євро це 250 євро. Я б ніколи не прийняв такий бонус - просто станьте перед вами і маєте на рахунку близько 5000 євро, але ви можете зняти лише 250 - тому я б ніколи не погодився на такий бонус.
Цього вечора я зробив усе, що мав зробити – і на моєму рахунку було 1000 євро. Я хотів, щоб це виплатили. Мені відмовили!
Причина: мені не слід було використовувати більше половини своїх депозитів з бонусами. Це означає, що я сплачую 10 разів і мав використати лише 5 бонусів !!!
До того часу я ніколи не читав про регламент.
Навіть незважаючи на те, що казино запропонувало мені бонус, я був названий бонусом. Тоді в казино сказали, а якщо знімуть, то максимум 250 євро - в 10 разів більше депозиту. Хоча його там не було.
Команда гуру казино також долучилася і була дуже спантеличена цим положенням.
Ми домовилися про ці 250 євро, тому що для мене це було занадто дурно.
Але тепер мені спало на думку, що це казино каже, що я використав більше бонусів, ніж дозволено. Незважаючи на те, що казино запропонувало мені бонуси по електронній пошті, я повинен припустити, що вони навмисно погодилися на шахрайство. Тому що вони не роблять нічого іншого.
Вони пропонують вам бонус, хоча ви не маєте права використовувати цей бонус, але навіть якщо ви ним скористаєтеся, вони відмовляються виплачувати, тому що існує таке правило.
Чи не має казино відшкодувати внесені депозити? Тому що я не повинен був використовувати бонус
The team at Casino-Guru knows my case - but I think that you should be told what happened so that you don't get into this situation.
At some point I opened an account there and used the first 3 deposit bonuses.
At some point I actually got a weekly email that a new bonus was available for me. I accepted the bonuses. I didn't think anything about it.
I checked the bonus rule - which games you can play and which you can't, what is the maximum bet and so on.
it went a couple of times - casino sent me a message by email that I have a bonus available - I accepted it.
Then I accepted a bonus - looked again - how often do you have to wager, stake, which games can be played. And it did not say that only a maximum of 10 times that is paid out. 25 euros are 250 euros. I would never accept a bonus like this - just stand in front of you and have around 5000 euros on your account, but you are only allowed to withdraw 250 - that's why I would never agree to such a bonus.
On this evening I did everything I had to do - and I had 1000 euros in my account. I wanted to have it paid out. I was denied!
Reason: I shouldn't have used more than half of my deposits with bonuses. That means I pay in 10 times and should only have used 5 bonuses !!!
Until then, I had never read about a regulation.
Even though the casino offered me the bonus, I was titled as a bonus sub. Then the casino said, and if they would withdraw, then a maximum of 250 euros - 10 times the deposit. Although it wasn't there.
Casino guru team also got involved and was very puzzled by this regulation.
We agreed on this 250 euro because it was just too stupid for me.
But now it occurred to me that this casino says I have used more bonuses than allowed. Even though the casino offered me the bonuses by email, I have to assume that they deliberately accepted to cheat. Because nothing else is what they do.
They offer you a bonus, although you are not entitled to use this bonus - but even if you use it, they refuse to pay out because there is this rule.
Doesn't the casino then have to reimburse the deposits made? Because I shouldn't have used the bonus
Das team von Casino-Guru kennt ja meinen Fall-aber ich bin der meinung dass man es euch Mitteilen sollte was passiert ist,damit ihr nicht in diese Situation kommt.
Ich habe irgendwann mal dort ein konto aufgemacht und die ersten 3 einzahlungsboni genutzt.
Irgendwann bekam ich per email eigentlich wöchentlich die nachricht das ein neuer boni für mich bereit steht. Ich habe den Boni angenommen. Hab mir nichts dabei gedacht.
Habe extra bei den Bonusregel darauf geschaut-welche spiele man spielen darf und welche nicht,was ist der maximaleinsatz und so weiter.
das ging paar mal so-casino schickte mir nachricht per email das ich bonus zur verfügung habe-ich habe es angenommen.
Dann habe ich einen bonus angenommen-wieder nachgeschaut-wie oft muss man umsetzen,wetteinsatz,welche spiele dürfen gespielt werden. Und es stand nicht dort,das nur maximal das 10fache ausbezahlt wird. Bei 25 euro sind 250 euro. So eine bonus würde ich nie annehmen-stellen sie sich vo sie spielen und spielen und haben am konto-ca 5000 euro und dürfen aber nur 250 auszahlen lassen-deswegen würde ich so einen bonus niemals zustimmen.
An diesen besagten abend habe ich alles umgesetzt was zum umsetzen war-und hatte 1000 euro am konto.Wollte ich ausbezahlen lassen. Hat man mir verweigert!
Grund: ich hätte bei meinen Einzahlungen nicht mehr als die hälfte mit Boni nutzen dürfen. Das heisst ich zahle 10 mal ein ,und hätte nur 5 Boni nutzen dürfen!!!
Ich hatte bis dahin noch nie von si einer Regelung gelesen.
Obwohl das casino mir den bonus angeboten hat.wurde ich als Bonushunter betitelt. Darauf meinte das casino noch dazu,und wenn sie auszahlen würden ,dann maximal 250 euro-das 10fache der Einzahlung. Obwohl das dort gar nicht stand.
Casino guru team hat sich auch eingeschalten und war bezüglich dieser Regelung sehr verdutzt.
Geeinigt haben wir uns auf diese 250 euro-weil es mir einfach zu blöd wurde.
Aber jetzt ist mir eingefallen-dass dieses casino ja selber sagt ich,habe mehr boni benutzt als erlaubt. Obwohl das casino mir die Boni per email angeboten hat,muss ich davon ausgehen,dass sie es bewusst in kauf genommen haben zu betrügen. Weil nichts anderes ist es ,was sie machen.
Sie bieten dir einen Boni an,obwohl du nicht berechtigt bist diesen boni zu nutzen-wissen aber auch wenn du ihn nutzt, verweigern sie die Auszahlung,weil es ja diese regel gibt.
Muss dann das casino nicht die getätigten Einzahlungen wiede retour erstatten? Weil ich hätte ja den bonus nicht nutzen dürfen