Вибачте, що перебиваю.
Ви випадково знайшли цю скаргу?
https://casino.guru/betpanda-casino-player-s-refund-request-denied-by
На мій погляд, для гравця це була лише гіпотетична справа.
«Ну, вони дозволили мені робити депозит і грати. І технічно, якби я виграв і хотів зняти гроші. Вони б відмовили мені у виведенні коштів »
Відповідь була:
«Прошу вибачення за пізню відповідь.
Вибачте, але ми не можемо допомогти вам у цій гіпотетичній ситуації.
Ви втратили кошти, які внесли в казино, чи вони залишилися недоторканими на вашому рахунку казино?
Я чекаю вашої відповіді».
Просто хотів повідомити вас.
Sorry to interrupt.
Have you, by any chance, found this complaint?
https://casino.guru/betpanda-casino-player-s-refund-request-denied-by
The way I see it, it was just a hypothetical matter for the player.
"Well they allowed me to deposit and play. And technically if I had won and wanted to have withdraw. They would have denied my withdrawal"
The reply was:
"I apologize for the late response.
I am sorry but we cannot assist you with this hypothetical situation.
Have you lost the funds that you deposited in the casino, or are they untouched in your casino account?
I'll await your response."
Just wanted to let you know.