Сумно, що ще один гравець має подібні проблеми.
Чи можу я запитати, чи грали ви в ігри в казино, чи це було пов’язано зі спортом?
Як давно ви граєте в цьому казино?
That is sad that yet another player has similar issues.
May I ask if you played at the casino games or was it related to sports, please?
How long have you been playing at this casino?
Я грав лише в казино.
Я зареєстрував свій акаунт 29 жовтня.
На електронні листи мені теж не відповідають.
I've only played casino.
I registered my account in 29th of oktober.
They are not answering me on e-mails either.
У цьому випадку ви вчинили правильно, подавши скаргу сюди.
Як пояснювалося раніше, нам потрібно почекати 14 повних днів, перш ніж ми зможемо втрутитися.
Чи отримували ви електронний лист із поясненнями щодо блокування вашого рахунку від казино?
In this case, you have done the right thing to file a complaint here.
As it was explained before, we need to wait 14 full days before we can intervene, though.
Did you receive any email with an explanation regarding the blockage of your account from the casino?
Так, я думаю, мені просто потрібно почекати.
Ні нічого. Буквально нічого. Він був просто закритий.
Yeah, I guees I just need to wait.
No, nothing. Literally nothing. It was just closed.
Такі ситуації ніколи не приємні, якщо вони трапляються, а казино нічого не знає. Я думаю, що багато гравців хотіли б отримати хоча б якусь відповідь щодо того, що сталося.
У будь-якому разі наша команда тут, щоб з’ясувати, якщо ви не можете.
Сподіваюся, скоро ми зможемо щось зловити.
Якщо у вас будуть якісь новини, обов’язково повідомте нас.
Such situations are never pleasant if they occur and the casino knows nothing. I think a lot of players would like at least some kind of answer as to what happened.
Anyway, that's what our team is here to find out if you can't.
Hopefully we'll be able to catch something soon.
If you happen to have any news, be sure to let us know.
так
Ні, немає новин. Просто тиша. Я намагався зв’язатися електронною поштою, але вони навіть не можуть мені відповісти.
Yeah.
No, no News. It's just silence. I've tried to reach out thru e-mails but they can't even answer me.
Все як і раніше, в пошті мене ігнорують 11 днів, в LiveChat кажуть, що зв'яжуться зі мною по електронній пошті, яка мене ігнорує вже 11 днів xD ШАХРА!
Everything is the same, they have been ignoring me in the mail for 11 days, in LiveChat they tell me that they will contact me by email, which has been ignoring me for 11 days xD SCAM!
Так я знаю. А потім закривають розмову в чаті. У будь-якому випадку у них закінчилася ліквідність, або вони просто заважають усім нам. Власникам компанії слід попітніти. У мене є всі подробиці про них.
Yeah I know. And then they are closing down the conversation in the chat. Either way they have out of liquidity or they just are rugging us all. The owners of the company should be sweaty. I've got all the details about them.
Сумно і до того ж досить непрофесійно. Залишатися без відповіді так довго, мабуть, нікого не порадує.
Однак це буде недовго, і якщо нічого не зміниться, ми зв’яжемося з казино.
Цікаво, чи дадуть нам відповідь.
Sad and also quite unprofessional. Being without an answer for so long would probably not please anyone.
However, it won't be long and if nothing changes we will contact the casino.
I wonder if they will answer us.
Все як і раніше, в пошті мене ігнорують 11 днів, в LiveChat кажуть, що зв'яжуться зі мною по електронній пошті, яка мене ігнорує вже 11 днів xD ШАХРА!
Everything is the same, they have been ignoring me in the mail for 11 days, in LiveChat they tell me that they will contact me by email, which has been ignoring me for 11 days xD SCAM!
У такому випадку я б уже подумав про те, щоб подати скаргу, тому що наближається 14 днів, які ми надаємо казино для виплат гравцям. Ви грали тут з якимись бонусами чи потрібно було верифікуватися?
In that case, I would already think about opening a complaint, because it's starting to get close to the 14 days that we give casinos to pay out players. Did you play here with any bonuses or was it necessary to verify yourself?
Схематичні речі.
Я думаю, якщо вони планують її вирішити, вони дадуть відповідь. Якщо ні, то не дадуть вам відповіді.
Sketchy things.
I guess if they have plans to solve it they will answer. If they don't they will not answer you.
Що ж, я сподіваюся, що вони зв’яжуться з нашою групою скарг, коли прийде час.
Інакше без них ми не зможемо вирішити скаргу, і вони отримають чорні точки, що негативно вплине на їхній індекс безпеки.
Але не будемо забігати наперед і чекаємо наступного кроку у вашій скарзі. правильно?
Well, I hope that they will communicate with our complaint team when the time comes.
Otherwise, without them, we won't be able to solve the complaint, and they will get black points, which will negatively impact their safety index.
But let's not go ahead of things and wait for the next step in your complaint. Right?
Доброго ранку, у мене теж 4400 доларів надіслано не в ту мережу. На листи мені більше не відповідають, чат видає помилку і телеграм (підтримка vip) не відповідає. Поки я не програв, все було добре, відповідає через 5 хвилин, тепер абсолютно нічого
Good morning, I too find myself with 4400 dollars sent to a wrong network. They no longer answer me to emails, the chat gives an error and telegram (vip support) does not answer. Until I lost everything was ok, answers in 5 minutes now absolutely nothing
Buongiorno pure io mi trovo con 4400 dollari mandati su una rete sbagliata. Non mi rispondono più né alle email, la chat da errore e telegram (supporto vip) non da risposta. Fino a quando perdevo tutto ok risposte in 5 minuti ora il nulla più assoluto
Сьогодні завдяки відгуку, який я залишив на trustpilot, вони попросили мене зв’язатися з ними знову https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail, ви також можете спробувати
Today thanks to the review I left on trustpilot they asked me to contact them again https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail you too can try it
Oggi grazie alla recensione che ho lasciato su trustpilot mi hanno chiesto di ricontattarli https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail provate pure voi
і я додаю, що я переглянув заяву про зняття коштів, яку я зробив на сайті ставок, і її не з’явилося..... на цьому етапі я думаю, що щось сталося, оскільки зняття 4490 не з’явилося.... .
and I add that I looked at the statement of the withdrawal I made on the betting site and it doesn't appear..... at this point I think something has happened since the withdrawal of 4490 doesn't appear.....
e aggiungo che ho visionato l estratto conto del prelievo che ho fatto sul sito di scommesse e non risulta..... a questo punto penso che sia successo qualche cosa visto che il prelievo di 4490 non risulta.....
Я також бачив скаргу і хотів запитати, також згідно з тим, що ви пишете, чи кошти не в дорозі. Гадаю, нам доведеться почекати деякий час і подивитися, як воно буде. Ви можете впоратися з цим? Не соромтеся повідомляти мені, надійшли гроші чи ні. 🙂
I have also seen the complaint and I wanted to ask, also according to what you write, if the funds are not on their way. I guess we will have to wait a while and see how it is. Can you handle it? Feel free to let me know whether the money has arrived or not. 🙂
наступного дня (30 жовтня) відкликання надійшло в неправильну мережу, але тепер я помітив, що відкликання не відображається у заяві сайту (я додав скріншот до скарги), тому щось не так. Я повідомив про це в службу підтримки Betpanda, але вони навіть не бачать цього... Справа в тому, що я маю квитанцію про зняття коштів електронною поштою
the withdrawal arrived on the wrong network the next day (October 30) but now I noticed that the withdrawal does not appear in the site's statement (I attached a screenshot in the complaint) so there is something wrong. I reported it to Betpanda support and they don't even see it.... the fact is that I have the receipt of the withdrawal via email
il prelievo e arrivato su rete sbagliata il giorno dopo (30 ottobre) pero ora mi sono accorto che nel estratto conto del sito non risulta il prelievo (ho allegato screen nel reclamo) quindi ce qualche cosa che non va. fatto presente all assistenza betpanda e manco loro lo vedono.... fatto sta che io ho la ricevuta tramite email del prelievo
Добре, що вам його надіслали електронною поштою як доказ. Також добре, що ви завантажили його до скарги, наша команда обов’язково розгляне його та побачить, що можна зробити.
Якщо вони також напишуть вам щось, що варто було б згадати, неодмінно поділіться цим, поки що нам потрібно подивитися, як просувається скарга.
It's good that you have it emailed to you as a proof. Also good that you uploaded it to the complaint, our team will definitely take a look at it and see what can be done.
If they also write you something that would be worth mentioning, by all means share it, for now we will have to see how the complaint progresses.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.