ГоловнаФорумКазиноBetpanda Casino - загальне обговорення

Betpanda Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Sambankmanfried
|
25 255 переглядів 201 відповідей |
|
1...6 7 8...11

Навряд чи я в одному човні. Заблокований обліковий запис і немає коштів на моєму виведенні, 91 Litecoin. file

Автоматичний переклад.

Сумно, що ще один гравець має подібні проблеми.

Чи можу я запитати, чи грали ви в ігри в казино, чи це було пов’язано зі спортом?

Як давно ви граєте в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi

Я грав лише в казино.


Я зареєстрував свій акаунт 29 жовтня.


На електронні листи мені теж не відповідають.

Автоматичний переклад.
Grinder4life

У цьому випадку ви вчинили правильно, подавши скаргу сюди.

Як пояснювалося раніше, нам потрібно почекати 14 повних днів, перш ніж ми зможемо втрутитися.

Чи отримували ви електронний лист із поясненнями щодо блокування вашого рахунку від казино?

Автоматичний переклад.
Romi

Так, я думаю, мені просто потрібно почекати.


Ні нічого. Буквально нічого. Він був просто закритий.

Автоматичний переклад.
Grinder4life

Такі ситуації ніколи не приємні, якщо вони трапляються, а казино нічого не знає. Я думаю, що багато гравців хотіли б отримати хоча б якусь відповідь щодо того, що сталося.

У будь-якому разі наша команда тут, щоб з’ясувати, якщо ви не можете.

Сподіваюся, скоро ми зможемо щось зловити.

Якщо у вас будуть якісь новини, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro

так


Ні, немає новин. Просто тиша. Я намагався зв’язатися електронною поштою, але вони навіть не можуть мені відповісти.

Автоматичний переклад.
Grinder4life

Все як і раніше, в пошті мене ігнорують 11 днів, в LiveChat кажуть, що зв'яжуться зі мною по електронній пошті, яка мене ігнорує вже 11 днів xD ШАХРА!

Автоматичний переклад.
fenix1337LW

Так я знаю. А потім закривають розмову в чаті. У будь-якому випадку у них закінчилася ліквідність, або вони просто заважають усім нам. Власникам компанії слід попітніти. У мене є всі подробиці про них.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

так


Ні, немає новин. Просто тиша. Я намагався зв’язатися електронною поштою, але вони навіть не можуть мені відповісти.

Автоматичний переклад.

Сумно і до того ж досить непрофесійно. Залишатися без відповіді так довго, мабуть, нікого не порадує.

Однак це буде недовго, і якщо нічого не зміниться, ми зв’яжемося з казино.

Цікаво, чи дадуть нам відповідь.

Автоматичний переклад.

Все як і раніше, в пошті мене ігнорують 11 днів, в LiveChat кажуть, що зв'яжуться зі мною по електронній пошті, яка мене ігнорує вже 11 днів xD ШАХРА!

Автоматичний переклад.

У такому випадку я б уже подумав про те, щоб подати скаргу, тому що наближається 14 днів, які ми надаємо казино для виплат гравцям. Ви грали тут з якимись бонусами чи потрібно було верифікуватися?

Автоматичний переклад.

Я грав лише в спорт у цьому казино, там не було бонусів, вони не просили мене підтверджувати себе, лише підтверджуйте свою електронну адресу.

Автоматичний переклад.
Jaro

Схематичні речі.


Я думаю, якщо вони планують її вирішити, вони дадуть відповідь. Якщо ні, то не дадуть вам відповіді.

Автоматичний переклад.

Я грав лише в спорт у цьому казино, там не було бонусів, вони не просили мене підтверджувати себе, лише підтверджуйте свою електронну адресу.

Автоматичний переклад.

На жаль, я бачу, що останнім часом подібні речі траплялися з багатьма гравцями.

Давайте подивимося, як казино вирішить це насправді.

Автоматичний переклад.

Схематичні речі.


Я думаю, якщо вони планують її вирішити, вони дадуть відповідь. Якщо ні, то не дадуть вам відповіді.

Автоматичний переклад.

Що ж, я сподіваюся, що вони зв’яжуться з нашою групою скарг, коли прийде час.

Інакше без них ми не зможемо вирішити скаргу, і вони отримають чорні точки, що негативно вплине на їхній індекс безпеки.

Але не будемо забігати наперед і чекаємо наступного кроку у вашій скарзі. правильно?

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, у мене теж 4400 доларів надіслано не в ту мережу. На листи мені більше не відповідають, чат видає помилку і телеграм (підтримка vip) не відповідає. Поки я не програв, все було добре, відповідає через 5 хвилин, тепер абсолютно нічого

Автоматичний переклад.

Сьогодні завдяки відгуку, який я залишив на trustpilot, вони попросили мене зв’язатися з ними знову https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail, ви також можете спробувати

Автоматичний переклад.

і я додаю, що я переглянув заяву про зняття коштів, яку я зробив на сайті ставок, і її не з’явилося..... на цьому етапі я думаю, що щось сталося, оскільки зняття 4490 не з’явилося.... .

Автоматичний переклад.
Alano83

Я також бачив скаргу і хотів запитати, також згідно з тим, що ви пишете, чи кошти не в дорозі. Гадаю, нам доведеться почекати деякий час і подивитися, як воно буде. Ви можете впоратися з цим? Не соромтеся повідомляти мені, надійшли гроші чи ні. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

наступного дня (30 жовтня) відкликання надійшло в неправильну мережу, але тепер я помітив, що відкликання не відображається у заяві сайту (я додав скріншот до скарги), тому щось не так. Я повідомив про це в службу підтримки Betpanda, але вони навіть не бачать цього... Справа в тому, що я маю квитанцію про зняття коштів електронною поштою

Автоматичний переклад.
Alano83

Добре, що вам його надіслали електронною поштою як доказ. Також добре, що ви завантажили його до скарги, наша команда обов’язково розгляне його та побачить, що можна зробити.

Якщо вони також напишуть вам щось, що варто було б згадати, неодмінно поділіться цим, поки що нам потрібно подивитися, як просувається скарга.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого