6 міс. тому
Хм, чому у вас така думка, можете пояснити?
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
0
Хм, чому у вас така думка, можете пояснити?
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
Привіт,
Чи знаєте ви, чи це нормально, що це казино не проводить жодних перевірок KYC? Я попросив назавжди закрити мій обліковий запис через залежність. Це було зроблено. Але кілька разів, захоплений імпульсами, я створював нові облікові записи і втрачав багато грошей. Після звернення в службу підтримки підтвердили, що ніщо не заважає мені це зробити. Це справді величезна проблема для відповідальної азартної гри, тому самовиключення марне...
Hello,
Do you know if it is normal that this casino does not carry out any KYC checks? I have asked for my account to be permanently closed for addiction. This was done. But on several occasions, caught up in impulses, I created new accounts and lost a lot of money. After contacting support, they confirmed that nothing prevents me from doing this. This is really a huge problem for responsible gambling, so a self-exclusion is useless...
Привіт, це досить велика проблема, і ви точно не перша людина, з якою це трапилося в казино. Що потрібно для відкриття нового облікового запису? Ви повинні заповнювати всі свої особисті дані чи ні? Якщо так, то казино має записати щось подібне, але якщо ви реєструєтеся лише за допомогою електронної пошти та номера телефону, то відстежити такі ситуації досить важко. 😕
Hi, this is a pretty big problem and you're definitely not the first person this has happened to in a casino. What is required to open a new account ? Do you have to fill in all your personal details or not ? If yes then the casino should record something similar but if you only register with some email and a phone number then it's pretty hard to track such situations. 😕
Все, що вам потрібно, це адреса електронної пошти та пароль для створення нового облікового запису. Це справді пекло, немає реального способу виключити себе з цього казино. Це дуже небезпечно, я не знаю, що робити. Більше того, я кілька разів читав, що регуляторний орган у Коста-Ріці не є одним із найавторитетніших... Я зовсім розгубився.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Як ви вважаєте, чи виправдана скарга в такій ситуації? Це справді пекло. Казино має вказати в своїх положеннях та умовах, що гравцеві дозволяється лише один обліковий запис і що створення інших облікових записів суворо заборонено.
Тому що в цьому випадку самовиключення є абсолютно марним, оскільки гравець добре знає, що він може створити скільки завгодно облікових записів. Велике спасибі.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
Все, що вам потрібно, це адреса електронної пошти та пароль для створення нового облікового запису. Це справді пекло, немає реального способу виключити себе з цього казино. Це дуже небезпечно, я не знаю, що робити. Більше того, я кілька разів читав, що регуляторний орган у Коста-Ріці не є одним із найавторитетніших... Я зовсім розгубився.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Мені прикро чути, як легко можна створити інший обліковий запис у такому казино. Нещодавно ми говорили про подібні ситуації, але результат не дуже ясний.
Якщо казино дозволяє гравцям реєструватися з такою невеликою кількістю даних, це означає, що місце не є безпечним для всіх. Уявіть, що таке казино не вимагатиме перевірки KYC у поєднанні зі швидким процесом реєстрації, це буде схоже на анонімне казино. Будь-який затятий гравець повинен триматися подалі від цих сайтів.
Ну ось у чому справа. Як ми повинні інформувати гравців про те, як кожне казино підходить до деталей реєстрації та відстежує можливі збіги? У нас є кілька ідей, але поки нічого остаточного.
Щодо другого облікового запису, то я теж не знайшов конкретної умови.
З іншого боку, я б сказав, що якщо казино застосовує перевірку KYC, очевидно, що жоден гравець не зможе пройти через другий обліковий запис, тому що всі ми повинні використовувати власні ідентифікатори тощо.
Наскільки я можу судити, лише анонімні казино взагалі не стурбовані кількома обліковими записами.
У будь-якому випадку, це досить нагальна справа, і я дякую вам, що підняли її тут.
I'm sorry to hear how easily one is able to create another account in such a casino. We've been talking about similar situations just recently, yet the outcome is not pretty clear.
If the casino allows players to register with so few details, it's a signal that the place is not safe for everyone. Imagine that such a casino would not demand KYC verification, combined with the quick registration process, it feels like an anonymous casino. Every compulsive player should stay off these sites.
Well, that's the matter. How should we inform players about how each casino approaches registration details and tracks possible matches? We have a few ideas, but nothing final yet.
Speaking about the second account, I could not find the specific condition either.
On the other hand, I'd say that if the casino applies KYC verification, obviously no player will make it through with the second account, because we all have to use our own IDs and so on.
As far as I can tell, only anonymous casinos are not concerned about multiple accounts at all.
In any case, this is quite a pressing matter, and I thank you for bringing it up here.
Як ви вважаєте, чи виправдана скарга в такій ситуації? Це справді пекло. Казино має вказати в своїх положеннях та умовах, що гравцеві дозволяється лише один обліковий запис і що створення інших облікових записів суворо заборонено.
Тому що в цьому випадку самовиключення є абсолютно марним, оскільки гравець добре знає, що він може створити скільки завгодно облікових записів. Велике спасибі.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
Гарне питання. Я б без вагань подав скаргу. Давайте покажемо казино, наскільки неефективним є цей підхід і що це означає для вразливих гравців.
Це може допомогти багатьом іншим. Як на мене, спробувати варто.
Good question. I would submit the complaint without hesitation. Let us show the casino how ineffective this approach is and what it means for vulnerable players.
That could help many others. In my opinion, it is worth trying.
Дуже дякую за ваші відповіді. Я зв’язався з казино, щоб спробувати знайти з ними рішення. Якщо рішення не знайдено, я подам скаргу на ваш сайт. Я справді не знаю, як з цього вийти...
Thank you very much for your answers. I have contacted the casino to try to find a solution with them. If no solution is found, I will file a complaint on your site. I really don't know how to get out of this...
Ми будемо тут, готові допомогти, якщо знадобиться. Тримайте нас в курсі, будь ласка.
We will be here, ready to help if needed. Keep us updated, please.
Казино більше навіть не відповідає на мої електронні листи. Я збираюся подати скаргу сьогодні, велике спасибі, сподіваюся, це щось призведе.
The casino doesn't even answer my e-mails anymore. I'm going to file the complaint today, thank you very much, I hope it will lead to something.
Це мудрий вибір – подати скаргу , і я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вирішити цю проблему.
Ми уважно подивимось на його вирішення та тримаємо кулаки.🤞
It is a wise choice to submit the complaint, and I hope that our team will be able to help out with this issue.
We will look at its resolution closely and keep our fingers crossed.🤞
Привіт, я хотів би знати, чи хтось має ліцензію або менеджера з платежів, щоб мати можливість подати скаргу. Минулої ночі я зняв майже 4500 доларів США, але замість того, щоб надіслати їх за допомогою eth, вони надіслали їх мені за допомогою bsc. Тому втрачені кошти. Допомога кому не байдуже (слава Богу, я VIP)
Hi I would like to know if anyone has a license or payment manager to be able to file a complaint. Last night I withdrew almost 4500 usdc but instead of sending them with eth they sent them to me with bsc. So lost funds. Assistance who doesn't care (thank goodness I'm a VIP)
Salve vorrei sapere se qualcuno ha la licenza o gestore dei pagamenti per poter presentare reclamo. Ieri sera ho prelevato quasi 4500 usdc ma al posto di mandarli con eth me li hanno mandati con bsc. Quindi fondi persi. Assistenza che se ne sbatte (meno male sono vip)
Привіт! Перепрошую, але я не впевнений, яку допомогу ви шукаєте. Я припускаю, що ви хочете зв’язатися з платіжним менеджером за межами казино, а також з органом ліцензування.
Хоча я не можу допомогти в пошуку менеджера, Коста-Ріка наразі має повноваження, принаймні на основі наших висновків. Це прикро, оскільки «влада» не звертає уваги на проблеми гравців.
Можливо, нашої безкоштовної процедури подання скарг буде достатньо, щоб зацікавити вас. Бажаєте розглянути цей варіант?
Думаю, у вас може виникнути багато запитань, тож задавайте. Зрештою ми дійдемо до вас. 🙏
Hi there! I apologize, but I am not sure what kind of help you are looking for. I assume you would like to get in touch with a payment manager outside the casino, as well as the licensing authority.
Although I am unable to assist in finding the manager, Costa Rica currently holds the authority, at least based on our findings. This is unfortunate because the "authority" does not address player concerns.
Maybe our free complaint procedure would be enough to pique your interest. Care to consider this option?
I imagine you may have a lot of questions, so ask away. We'll get to you eventually. 🙏
Привіт! Перепрошую, але я не впевнений, яку допомогу ви шукаєте. Я припускаю, що ви хочете зв’язатися з платіжним менеджером за межами казино, а також з органом ліцензування.
Хоча я не можу допомогти в пошуку менеджера, Коста-Ріка наразі має повноваження, принаймні на основі наших висновків. Це прикро, оскільки «влада» не звертає уваги на проблеми гравців.
Можливо, нашої безкоштовної процедури подання скарг буде достатньо, щоб зацікавити вас. Бажаєте розглянути цей варіант?
Думаю, у вас може виникнути багато запитань, тож задавайте. Зрештою ми дійдемо до вас. 🙏
Hi there! I apologize, but I am not sure what kind of help you are looking for. I assume you would like to get in touch with a payment manager outside the casino, as well as the licensing authority.
Although I am unable to assist in finding the manager, Costa Rica currently holds the authority, at least based on our findings. This is unfortunate because the "authority" does not address player concerns.
Maybe our free complaint procedure would be enough to pique your interest. Care to consider this option?
I imagine you may have a lot of questions, so ask away. We'll get to you eventually. 🙏
так, я вже подав скаргу 4 дні тому, додавши всі докази, якими я володію. на даний момент у мене немає відповідей, і казино більше не відповідає мені.
yes I already made a complaint 4 days ago attaching all the evidence in my possession. for now I have no answers and the casino does not respond to me anymore.
si ho fatto gia reclamo 4 giorni fa allegando tutte le prove in mio possesso. per ora non ho risposte e il casino a me non risponde piu.
Ви добре зробили, що подали свою скаргу . Тепер нам потрібно дочекатися, поки Томас повернеться до вас.
На жаль, неможливо оглянути всі скарги за один раз, оскільки щоденно їх доводиться розглядати сотні.
Тож, будь ласка, терпляче зачекайте, доки таймер повернеться до вас, і тоді ми дізнаємося, що буде далі.
Я правильно розумію, що ви не отримуєте відповіді від служби підтримки казино? А як щодо фінансового відділу? Або немає з ким зв'язатися?
You have done well to submit your complaint. Now we need to wait for Tomas to get back to you.
Unfortunately, it is not possible to get to all the complaints in once, as we have to go through hundreds of them every day.
So, please wait patiently for the timer to get back to you, and then we'll know what the continuing will be.
Do I understand correctly that you don't get any answers from the support of the casino? What about the finance department, though? Or there is no one to get in touch with?
Доброго вечора, не можу зрозуміти що сталося, але при знятті 2000 доларів мені вчора написали, що мій рахунок на якомусь супер чеку, який не має термінів. Якщо на сайті є представник цього казино, прошу роз'яснити ситуацію. Крім того, я щойно втратив кнопку чату на сайті.
Good evening, I can't understand what happened, but when withdrawing $2,000, they wrote to me yesterday that my account is on some kind of super check, which has no deadlines. If there is a representative of this casino on this site, I would ask for clarification of the situation. Plus, I just lost the live chat button on the site.
Привіт! Щоб допомогти вам трохи більше, я перемістив вашу публікацію в "офіційну" тему казино. Як ви можете бачити тут, деякі інші обговорювали казино. А ось щодо представника казино я нікого не бачив.
Мені неприємно щось припускати, але мені здається, що це додаткова перевірка безпеки проти відмивання коштів/шахрайства, яка справді може зайняти більше часу. Мені шкода, що я не можу нічого додати до цього моменту, оскільки, очевидно, лише казино може пояснити, що спровокувало цю перевірку. Тут справа дещо складніша, тому що казино не дуже люблять ділитися підозрами та пов’язаними з ними процедурами з гравцями, що, на жаль, має певний сенс.
Я сподіваюся, що ви скоро отримаєте результати, і мені шкода, що вам довелося через це пройти.
Будь ласка, тримайте нас у курсі? Б'юсь об заклад, мати резервну копію ніколи не завадить.
Hi, to help you out a bit more, I moved your post to the "official" casino thread. As you may see here, some others have been discussing the casino. Yet when it comes to the casino representative, I have not seen anyone.
I hate to assume things, but to me it seems like an additional security AML/fraud check, which may indeed take longer. I'm sorry I can't add much to that point, because obviously only the casino could explain what has triggered this check. Here it comes a bit more complicated, just because casinos are not very fond of sharing suspicion and associated procedures with players, which sadly made some basic sense.
I hope you'll get some results soon, and I am sorry you had to go through this.
Would you keep us posted, please? I bet it never hurts to have some backup.
минуло 48 годин з моменту виведення коштів, чат також недоступний, на пошту не відповідають, все дуже схоже на шахрайство
it's been 48 hours since I put my funds on withdrawal, the live chat is also unavailable, the mail is not answered, it's all very similar to a scam
Привіт! Я зробив кілька ставок на спорт, коли вирішив зняти свій виграш, я не отримав свої гроші, через день написав у LiveChat, щоб дізнатися, що з моїм виведенням, мені відповіли, що виведення обробляється, я запитав про час мені не відповідали, потім перестали відповідати в LiveChat і почали закривати діалог зі мною. Я написав їм на електронну пошту, щоб дізнатися причину, вони відповіли, що зняття перевіряється, будь ласка, зачекайте. Про час я теж у них уточнювала, скільки чекати? Адже пройшло більше 48 годин, після цього моменту мені перестали відповідати на електронну пошту, я почав писати в офіційний телеграм-чат BetPanda, який є на їхньому сайті, після кількох запитань адміністратора групи мене просто видалили з групу і заблокували, це був мій перший висновок, я грав в цьому казино кілька днів, і саме після виграшу мені не дали зняти гроші, ігноруючи, видаляючи з телеграм-чату.
Hello! I made several bets on sports, when I decided to withdraw my winnings, I did not receive my money, a day later I wrote to LiveChat to find out what happened to my withdrawal, they answered that the withdrawal was being processed, I asked about the timing, they did not answer me, then they stopped answering me in LiveChat and began to close the dialogue with me. I wrote to them by email to find out the reason, they answered that the withdrawal was being verified, please wait. I also clarified with them about the time, how long should I wait? After all, more than 48 hours have passed, after this moment, they stopped answering me by email, I started writing to the official BetPanda telegram chat, which is on their website, after several questions from the group administrator, I was simply removed from the group and blocked, this was my first withdrawal, I played in this casino for several days, and it was after the win that they did not allow me to withdraw my money, ignoring me, removing me from the telegram chat.
Привет! Сделал несколько ставок на спорт, когда решил вывести выигрыш, мне не пришли мои деньги, через день я написал в LiveChat, чтобы узнать что с моим выводом, мне ответили что вывод в обработке, я спросил про сроки, мне ничего не ответили, в дальнейшем в LiveChat мне перестали отвечать, и стали закрывать со мной диалог. Я написал им на почту, чтобы узнать в чем причина, мне ответили что вывод на проверке, ожидайте. Я так же уточнил у них по времени, сколько мне ждать? Ведь прошло уже больше 48 часов, после этого момента, мне перестали отвечать на электронной почте, я начал писать в официальный телеграмм чат BetPanda, который находится на их сайте, после нескольких вопросов у администратора группы, меня просто удалили из группы и заблокировали, это был мой первый вывод, играл я в данном казино несколько дней, и именно после выигрыша, мне не дают вывести мои деньги, игнорируя меня, удаляя из телеграмм чата.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.