ГоловнаФорумКазиноBetpanda Casino - загальне обговорення

Betpanda Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Sambankmanfried
|
19 801 переглядів 183 відповідей |
|
1...4 5 6...10
Jolo15
7 міс. тому

Хм, чому у вас така думка, можете пояснити?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,

Чи знаєте ви, чи це нормально, що це казино не проводить жодних перевірок KYC? Я попросив назавжди закрити мій обліковий запис через залежність. Це було зроблено. Але кілька разів, захоплений імпульсами, я створював нові облікові записи і втрачав багато грошей. Після звернення в службу підтримки підтвердили, що ніщо не заважає мені це зробити. Це справді величезна проблема для відповідальної азартної гри, тому самовиключення марне...

Автоматичний переклад.
Rmx314
5 міс. тому

Привіт, це досить велика проблема, і ви точно не перша людина, з якою це трапилося в казино. Що потрібно для відкриття нового облікового запису? Ви повинні заповнювати всі свої особисті дані чи ні? Якщо так, то казино має записати щось подібне, але якщо ви реєструєтеся лише за допомогою електронної пошти та номера телефону, то відстежити такі ситуації досить важко. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Все, що вам потрібно, це адреса електронної пошти та пароль для створення нового облікового запису. Це справді пекло, немає реального способу виключити себе з цього казино. Це дуже небезпечно, я не знаю, що робити. Більше того, я кілька разів читав, що регуляторний орган у Коста-Ріці не є одним із найавторитетніших... Я зовсім розгубився.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Як ви вважаєте, чи виправдана скарга в такій ситуації? Це справді пекло. Казино має вказати в своїх положеннях та умовах, що гравцеві дозволяється лише один обліковий запис і що створення інших облікових записів суворо заборонено.

Тому що в цьому випадку самовиключення є абсолютно марним, оскільки гравець добре знає, що він може створити скільки завгодно облікових записів. Велике спасибі.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Все, що вам потрібно, це адреса електронної пошти та пароль для створення нового облікового запису. Це справді пекло, немає реального способу виключити себе з цього казино. Це дуже небезпечно, я не знаю, що робити. Більше того, я кілька разів читав, що регуляторний орган у Коста-Ріці не є одним із найавторитетніших... Я зовсім розгубився.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені прикро чути, як легко можна створити інший обліковий запис у такому казино. Нещодавно ми говорили про подібні ситуації, але результат не дуже ясний.

Якщо казино дозволяє гравцям реєструватися з такою невеликою кількістю даних, це означає, що місце не є безпечним для всіх. Уявіть, що таке казино не вимагатиме перевірки KYC у поєднанні зі швидким процесом реєстрації, це буде схоже на анонімне казино. Будь-який затятий гравець повинен триматися подалі від цих сайтів.

Ну ось у чому справа. Як ми повинні інформувати гравців про те, як кожне казино підходить до деталей реєстрації та відстежує можливі збіги? У нас є кілька ідей, але поки нічого остаточного.

Щодо другого облікового запису, то я теж не знайшов конкретної умови.

З іншого боку, я б сказав, що якщо казино застосовує перевірку KYC, очевидно, що жоден гравець не зможе пройти через другий обліковий запис, тому що всі ми повинні використовувати власні ідентифікатори тощо.

Наскільки я можу судити, лише анонімні казино взагалі не стурбовані кількома обліковими записами.

У будь-якому випадку, це досить нагальна справа, і я дякую вам, що підняли її тут.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Як ви вважаєте, чи виправдана скарга в такій ситуації? Це справді пекло. Казино має вказати в своїх положеннях та умовах, що гравцеві дозволяється лише один обліковий запис і що створення інших облікових записів суворо заборонено.

Тому що в цьому випадку самовиключення є абсолютно марним, оскільки гравець добре знає, що він може створити скільки завгодно облікових записів. Велике спасибі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Гарне питання. Я б без вагань подав скаргу. Давайте покажемо казино, наскільки неефективним є цей підхід і що це означає для вразливих гравців.

Це може допомогти багатьом іншим. Як на мене, спробувати варто.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дуже дякую за ваші відповіді. Я зв’язався з казино, щоб спробувати знайти з ними рішення. Якщо рішення не знайдено, я подам скаргу на ваш сайт. Я справді не знаю, як з цього вийти...

Автоматичний переклад.
Rmx314
4 міс. тому

Ми будемо тут, готові допомогти, якщо знадобиться. Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Казино більше навіть не відповідає на мої електронні листи. Я збираюся подати скаргу сьогодні, велике спасибі, сподіваюся, це щось призведе.

Автоматичний переклад.
Rmx314
4 міс. тому

Це мудрий вибір – подати скаргу , і я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вирішити цю проблему.

Ми уважно подивимось на його вирішення та тримаємо кулаки.🤞


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я хотів би знати, чи хтось має ліцензію або менеджера з платежів, щоб мати можливість подати скаргу. Минулої ночі я зняв майже 4500 доларів США, але замість того, щоб надіслати їх за допомогою eth, вони надіслали їх мені за допомогою bsc. Тому втрачені кошти. Допомога кому не байдуже (слава Богу, я VIP)

Автоматичний переклад.
Alano83
1 місяць тому

Привіт! Перепрошую, але я не впевнений, яку допомогу ви шукаєте. Я припускаю, що ви хочете зв’язатися з платіжним менеджером за межами казино, а також з органом ліцензування.

Хоча я не можу допомогти в пошуку менеджера, Коста-Ріка наразі має повноваження, принаймні на основі наших висновків. Це прикро, оскільки «влада» не звертає уваги на проблеми гравців.

Можливо, нашої безкоштовної процедури подання скарг буде достатньо, щоб зацікавити вас. Бажаєте розглянути цей варіант?

Почніть прямо тут 👈👈

Думаю, у вас може виникнути багато запитань, тож задавайте. Зрештою ми дійдемо до вас. 🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! Перепрошую, але я не впевнений, яку допомогу ви шукаєте. Я припускаю, що ви хочете зв’язатися з платіжним менеджером за межами казино, а також з органом ліцензування.

Хоча я не можу допомогти в пошуку менеджера, Коста-Ріка наразі має повноваження, принаймні на основі наших висновків. Це прикро, оскільки «влада» не звертає уваги на проблеми гравців.

Можливо, нашої безкоштовної процедури подання скарг буде достатньо, щоб зацікавити вас. Бажаєте розглянути цей варіант?

Почніть прямо тут 👈👈

Думаю, у вас може виникнути багато запитань, тож задавайте. Зрештою ми дійдемо до вас. 🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

так, я вже подав скаргу 4 дні тому, додавши всі докази, якими я володію. на даний момент у мене немає відповідей, і казино більше не відповідає мені.

Автоматичний переклад.
Alano83
1 місяць тому

Ви добре зробили, що подали свою скаргу . Тепер нам потрібно дочекатися, поки Томас повернеться до вас.

На жаль, неможливо оглянути всі скарги за один раз, оскільки щоденно їх доводиться розглядати сотні.

Тож, будь ласка, терпляче зачекайте, доки таймер повернеться до вас, і тоді ми дізнаємося, що буде далі.

Я правильно розумію, що ви не отримуєте відповіді від служби підтримки казино? А як щодо фінансового відділу? Або немає з ким зв'язатися?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора, не можу зрозуміти що сталося, але при знятті 2000 доларів мені вчора написали, що мій рахунок на якомусь супер чеку, який не має термінів. Якщо на сайті є представник цього казино, прошу роз'яснити ситуацію. Крім того, я щойно втратив кнопку чату на сайті. file

Автоматичний переклад.
XLXX4N
1 місяць тому

Привіт! Щоб допомогти вам трохи більше, я перемістив вашу публікацію в "офіційну" тему казино. Як ви можете бачити тут, деякі інші обговорювали казино. А ось щодо представника казино я нікого не бачив.

Мені неприємно щось припускати, але мені здається, що це додаткова перевірка безпеки проти відмивання коштів/шахрайства, яка справді може зайняти більше часу. Мені шкода, що я не можу нічого додати до цього моменту, оскільки, очевидно, лише казино може пояснити, що спровокувало цю перевірку. Тут справа дещо складніша, тому що казино не дуже люблять ділитися підозрами та пов’язаними з ними процедурами з гравцями, що, на жаль, має певний сенс.

Я сподіваюся, що ви скоро отримаєте результати, і мені шкода, що вам довелося через це пройти.

Будь ласка, тримайте нас у курсі? Б'юсь об заклад, мати резервну копію ніколи не завадить.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

минуло 48 годин з моменту виведення коштів, чат також недоступний, на пошту не відповідають, все дуже схоже на шахрайство

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Привет! Сделал несколько ставок на спорт, когда решил вывести выигрыш, мне не пришли мои деньги, через день я написал в LiveChat, чтобы узнать что с моим выводом, мне ответили что вывод в обработке, я спросил про сроки, мне ничего не ответили, в дальнейшем в LiveChat мне перестали отвечать, и стали закрывать со мной диалог. Я написал им на почту, чтобы узнать в чем причина, мне ответили что вывод на проверке, ожидайте. Я так же уточнил у них по времени, сколько мне ждать? Ведь прошло уже больше 48 часов, после этого момента, мне перестали отвечать на электронной почте, я начал писать в официальный телеграмм чат BetPanda, который находится на их сайте, после нескольких вопросов у администратора группы, меня просто удалили из группы и заблокировали, это был мой первый вывод, играл я в данном казино несколько дней, и именно после выигрыша, мне не дают вывести мои деньги, игнорируя меня, удаляя из телеграмм чата.

1 місяць тому

минуло 48 годин з моменту виведення коштів, чат також недоступний, на пошту не відповідають, все дуже схоже на шахрайство

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи є якісь оновлення щодо верифікації?

Сподіваюся, у вас є для нас новини.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого