О, я пропустив це.
Ні, ви просто підштовхуєте інших гравців, ображаєте нас або когось, кого ви вважаєте представником казино. Що вам не вдалося довести. Ми всі розуміємо вашу точку зору, але ваше ставлення та загальний підхід не можна терпіти.
Це не має нічого спільного з чесною думкою. Я впевнений, що ви це знаєте.
Oh, I missed out on this one.
No, you are just pushing other players, abusing us, or someone you believe to be a casino representative. Which you fail to prove. We all get your point, but your attitude and general approach are not to be tolerated.
It has nothing to do with an honest opinion. I'm sure you know that.
І це казино не має ліцензії, як я вже казав, ліцензії Коста-Ріки не існує. Погуглите ліцензію Коста-Ріки та подивіться самі, не дозволяйте гуру казино обдурити вас!
And this casino has no license as I said before Costa Rica license doesn’t excist google Costa Rica license and see for ur self don’t let casino guru score fool u!
Я на секунду приберу ваш образливий тон. Але, можливо, ви вважаєте, що для перегляду всіх казино потрібно чимало зусиль; отже, ми вдячні гравцям, які здатні на гідний відгук або оновлення. Сьогодні я ввічливо попросив вас передати інформацію. Але ви, здається, більше зацікавлені в тому, щоб ми без причини виглядали лиходіями.
Я знаю, що ви маєте на увазі, коли кажете, що цієї ліцензії не існує. Але є спосіб зареєструватися, щоб надавати послуги азартних ігор, хоча я визнаю, що це більше продукт, ніж ліцензія. Так чи інакше, це навряд чи є виправданням вашої поведінки.
Це не буде терпіти. Припиніть ображати Casino Guru зараз, або ваш обліковий запис буде забанено.
Сподіваюся, ми зрозуміли. Це моє останнє попередження.
Гарного вечора.
I will put your offensive tone out for a second. But perhaps you consider it takes quite some effort to review all casinos; hence, we are grateful for players who are capable of decent feedback or updates. I asked you politely earlier today to pass the information on. Yet, you seem to be more interested in making us look like villains for no reason.
I know what you mean when you say this license does not exist. But there is a way to register in order to provide gambling services, though I admit it is more of a product than a license. One way or another, this is hardly an excuse for your behavior.
This won't be tolerated. Stop offending Casino Guru now, or your account will be banned.
I hope we are clear. This is my final warning.
Have a nice evening.
Припиніть рекламувати шахрайське казино, я справді довіряв гуру казино, але ви просто рекламуєте та переглядаєте щось, що явно є шахрайством, увесь сайт сфальсифікований, ніколи не довіряйте гуру казино, не грайте в азартні ігри, ви ніколи не виграєте
stop promoting scam casino i really trusted casino guru but u are just promoting and reviewing somthing that clearly is a scam the whole site is rigged never trust casino guru dont gamble u will never win
Те, що ви можете знайти казино на нашому сайті, не означає, що ми рекламуємо їх. Наша мета — надати гравцям інформацію про казино.
Що стосується цього конкретного, він свіжий, тому ми щойно додали його днями, і індекс безпеки становить 6,8 . Це не те, що ми просували. Однак ви можете перевірити деяку основну інформацію, як я згадував раніше, щоб вирішити, чи хочете ви грати тут, чи краще уникати казино. Я вважаю, що справедливо мати факти про казино, які не є найкращими, тому що якщо ви трохи дослідите, перш ніж піти кудись грати, ви можете виявити, що мати їх тут дуже зручно.
Крім того, чи є у вас зараз проблеми з цим казино?
Just because you can find casinos on our site doesn't mean we promote them. Our goal is to provide players with information about casinos.
As for this particular one, it's fresh, so we just added it the other day and the safety index is 6.8. That's not something we've promoted. However, you can check some basic info like I mentioned before to decide if you want to play here or you'd rather avoid the casino. I think it's fair to have facts about casinos that aren't the best because if you do a little research before you go somewhere to play, you might find that it's pretty handy to have them here.
Besides, do you have a problem with this casino at the moment too ?
тобі, ймовірно, платять за те, що ти висмоктуєш дупу
u probably getting paid to suck there ass dry
Я намагаюся поскаржитися на betpanda.io, але це не працює. 13 листопада я прошу закрити мій рахунок через проблеми з азартними іграми. Нульова відповідь і тим часом програв 170 євро..
I try to make a complain about betpanda.io but it doesn’t work. I ask on 13 november to close my account during gambling issues.. zero response and lost €170 euro in the meantime..
Прошу не коментувати зайвих коментарів, бо поки нічого розумного ви не сказали. Я запитав вас, що сталося, а ви нічого не сказали.
Однак якщо у вас є така мова, ваші дописи більше не допускатимуться. Тож у вас є ще один шанс сказати, що сталося нормально.
I would ask you not to make unnecessary comments since you have not said anything sensible so far. I asked you what happened and you said nothing.
However, if you have such language, your posts will no longer be tolerated. So you have one more chance to say what happened normally.
Я намагаюся поскаржитися на betpanda.io, але це не працює. 13 листопада я прошу закрити мій рахунок через проблеми з азартними іграми. Нульова відповідь і тим часом програв 170 євро..
I try to make a complain about betpanda.io but it doesn’t work. I ask on 13 november to close my account during gambling issues.. zero response and lost €170 euro in the meantime..
Привіт, чи можете ви також сказати мені, у чому проблема, коли не вдається подати скаргу? Ви можете зробити скріншот?
Що стосується вашої проблеми, мені шкода, що ви не змогли закрити свій обліковий запис. Чи відповіло казино на вашу електронну пошту чи воно взагалі не спілкується з вами?
Hi, can you please also tell me what is the problem when it doesn't work to file a complaint ? Can you take a screenshot ?
As for your problem, I'm sorry you couldn't close your account. Has the casino replied to your email or is it not communicating with you at all ?
Привіт Яро. Поки я намагаюся натиснути, щоб поскаржитися або написати відгук. Обидва не працюють, тому я прийшов сюди 🤷🏼♂️
Я запитав це в чаті, вони сказали мені надіслати електронний лист, тож я зробив. Нуль відповіді.. буде справедливо, якщо вони повернуть мені депозити, які я вношу, оскільки я прошу закрити свій рахунок через проблеми з азартними іграми.
але коли я прочитав усе про них і не можу знайти генерального директора, який стоїть за цією організацією, я думаю, що можу про це забути.. Я починаю грати на betpanda, тому що вона має платформу 6.8 on casinoguru. Але тим часом усіх обманюють... тому я не розумію, чому це казино досі має 6.8 на вашій платформі.
Hi Jaro. While I try to click to make a complain or write a review. Both doesn’t work, that’s why I came here 🤷🏼♂️
i’ve ask it in chat, they told me to send a email, so I did. Zero response.. it will be fair if they pay me back the deposits I make since I ask to close my account cause if gambling issues.
but when I read everything about them and can’t find the ceo behind this organization, I think I can forget it.. I start to play on betpanda cause it has a 6.8 on casinoguru platform. But in the meantime everyone get scammed.. so I don’t understand why this casino still has a 6.8 on your platform.
Привіт! Я просто перевіряю ваш обліковий запис і не бачу жодних обмежень, тому він має працювати без проблем. Чи не могли б ви спробувати інший веб-переглядач або, можливо, анонімний (анонімний) режим у вашому поточному браузері? Це може бути пов’язано з вашими файлами cookie у веб-переглядачі або у вас, можливо, активовано щось на зразок блокувальника спливаючих вікон. Під час створення скарги та подання відгуку зазвичай у спливаючому вікні відображається форма.
Hi, I'm just checking your account and I don't see any restrictions there so it should work without any issues. Could you please try another web browser or possibly an anonymous (incognito) mode in your current browser? It might be related to your cookies in the browser or you possibly have something like a pop up windows blocker activated. Creating a complaint and submitting a review usually displays a form in a pop up window.
Casino Guru є одним із найгірших розробників оглядів казино, це казино має ліцензію Коста-Ріки, і ця ліцензія є ліцензією на шахрайство, тому не грайте тут, заощаджуйте гроші, і гуру казино, ви справжні змії, тому що оцінили це казино з оцінкою 7/10
casino guru is one of the worse casino review makers out there this casino has costa rica license and that license is a scam license so dont play here save your money and casino guru u are real snakes for reviewing this casino with 7/10
вони ніколи не закриють ваш обліковий запис, я можу надіслати 5 електронних листів, але вони все одно цього не зроблять, оскільки вони заробляють гроші на залежних від азартних ігор справжні змії, як і гуру казино, їм платять за хороші відгуки про шахрайство казино справжні змії
they will never close ur acount i can send 5 emails and they still wount do it since they are making money from gamble addicts real snakes just like casino guru they get payed to make good reviews about a scam casino real snakes
Перш за все, я попереджаю вас на початку, що подібні напади більше не допускатимуться, і якщо ви говорите подібним чином, це матиме наслідки.
По-друге, я бачу, що індекс безпеки цього казино становить 6,2 (нижче середнього), а також в огляді написано: «Ліцензія від поганого регулятора», тому я не розумію, чому ви сердитеся і говорите, що огляд платний, коли Коста-Ріка є поганою ліцензією, і ми також написали про це в огляді казино. Якщо ви бажаєте дізнатися більше про процес оцінювання казино , ви можете зробити це тут .
По-третє, звичайно, було б доцільніше написати, яка у вас проблема з казино і що відбувається, щоб ми мали можливість оцінити вашу ситуацію і спробувати вам допомогти. Якщо ви прийдете сюди з подібними дописами і в основному не напишете нічого значущого, це не допоможе вам і не допоможе нам. Тож я запитую вас, у чому ваша проблема в казино? Спробуйте описати це, і ми спробуємо допомогти.
Я буду чекати.
First of all, I warn you right at the beginning that similar attacks will no longer be tolerated and if you speak similarly there will be consequences.
Secondly, I see that the safety index of this casino is 6.2 (below average) and also in the review it says: "License from a bad regulator" so I don't understand why you are angry and say that the review is paid when Costa Rica is a bad license and we have it written on the casino review as well. If you feel you would like to know more about the process by which casinos are rated you can do so here.
Thirdly, it would certainly be more appropriate to write what your problem is with the casino and what is going on so that we have a chance to assess your situation and try to help you. If you come in here with posts like this and basically write nothing meaningful, it won't help you and it won't help us. So I ask you what is your problem in the casino ? Try to describe it and we will try to help.
I'll be waiting.
Це грубе повідомлення, але вибачте за те, що Джаро... він трохи говорить правду. Я граю в цьому казино після того, як бачу, що казино має гарний відгук від гуру казино, і його також обманюють.
6.8 - хороший огляд. Казино заслуговує на 3 і має погану репутацію на вашій платформі. У мене також є скарги на це казино, і Петронелла над цим працює. Але сумно, якщо ви просите закрити свій рахунок через проблеми з азартними іграми, а казино не відповідає на ваш запит.
It’s a rude message, but sorry to say this Jaro.. he speaks the true a little bit. I play at this casino after I see the casino has a good review from casino guru and been scammed as well.
6.8 is a good review. The casino deserve a 3 and a bad reputation at your platform.. I have a complain for this casino as well and Petronella is working on it. But it’s sad if you ask to close your account for gambling issues and the casino doesn’t answer your request.
Особисто я вважаю, що середня оцінка не означає, що вона хороша. Але я бачу, що у кожного інша думка.
Однак, якщо казино не реагує на скарги та отримує чорні точки, його індекс знизиться.
Що стосується вашої скарги на це казино, я бачу, що у вас також є проблема із закриттям вашого рахунку. Звісно, це неприємно чи правильно, щоб казино зазнавало краху в такому випадку, оскільки це серйозна справа. Однак я також бачу, що Петронела вже відповіла вам, тому, якщо це можливо, було б доцільно відповісти їй тут, щоб максимально скоротити час для вирішення скарги. Я твердо вірю, що ти досягнеш успіху і закриєш свій обліковий запис, і зрештою все вийде добре. Повідомте нам, якщо у вас є щось нове.
I personally think that average doesn't mean it's a good review. But I see that everyone has a different opinion.
However, if the casino does not address the complaints and receives black points, its index will go down.
As for the complaint from you that is open against this casino, I see that you also have a problem with closing your account. It's certainly not nice or right for the casino to fail in such a case because it's a serious matter. However, I also see that Petronela has already replied to you, so if it would be possible, it would certainly be advisable to reply back to her here in order to shorten the time to resolve the complaint as much as possible. I firmly believe that you will succeed and close your account and everything will turn out well in the end. Update us if you have anything new.
Привіт, як ви отримали цю інформацію? Ви граєте тут, і він не відображається, чи ви знайшли його десь у підтримці?
Hi how did you get this information ? Are you playing here and it's not displayed or did you find it somewhere with support ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.