1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betpanda Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Betpanda має вітальний бонус, чому Casino Guru каже, що його немає?
Betpanda has a welcome bonus, why do Casino Guru say they don't?
Оскільки казино не повідомило нас про бонус. 🙂
Можливо, можете поділитися деталями?
Because the casino has not informed us about the bonus. 🙂
Can you share details, perhaps?
Ха-ха, отже, «огляди» тут на Casino Guru не є справжніми оглядами? 🙂
Haha, so the "reviews" here on Casino Guru aren't actual reviews? 🙂
Я починаю думати, що всі в Casinoguru беруть участь у численних шахрайствах.
I'm beginning to think everyone at casinoguru is in on the numerous scams.
Я згоден, іноді здається, що вони надто багато підтримують казино. Ймовірно, є афілійованими особами з деякими казино.
I agree sometimes it looks like they back up the casino too much. Probably are affiliates with some casino's.
Але цього разу з Betpanda все виглядає навпаки, чи не згодні?
But this time with Betpanda it seems like the opposite, don't you agree?
Бонуси не мають нічого спільного з реальними оглядами казино. Я вважаю, що вам слід запитати про процес замість того, щоб недоречно жартувати. 🙂
Отже, жарти вбік, можете поділитися деталями?
Bonuses have nothing to do with actual casino reviews. I guess you should ask about the process instead of making misplaced jokes. 🙂
So, jokes aside, can you share the details?
Ми є афілійованим сайтом, просто ми підходимо до співпраці зовсім інакше, ніж інші.
Бажаєте дізнатися більше? Я хочу, щоб ви зрозуміли, що ми не приховуємо цю тему:
We are an affiliate site, we just approach the collaboration quite differently from the rest.
Care to learn more? I want you to understand we do not hide on this subject:
Напевно ви б побачили їх під час огляду? якщо ви просто не переглядаєте те, що кажуть вам казино, і немає належної обачності.
Surely you would see them when reviewing? unless you're just reviewing what the casinos tell you and there's no due diligence.
Я хотів би трохи скоригувати ваше твердження. Ми є партнерами сотень, можливо, понад тисячі казино. Це публічна інформація. У нас немає причин це приховувати.
Ми також намагаємося використовувати нашу позицію на ринку партнерів, пошук Google і наші контакти в різних казино, щоб допомогти гравцям, коли вони мають справу зі скаргами на казино. Як Радка вже зазначив, у нас досить простий процес розгляду скарг гравців.
Правда полягає в тому, що деякі казино звинувачують нас у тому, що ми в більшості випадків на боці гравців, тоді як деякі гравці звинувачують нас у тому, що ми здебільшого на боці казино. Я вважаю, що реальність знаходиться десь посередині, як і має бути.
Ви можете подивитися статистику за липень. Нам все ж вдалося отримати близько 1,4 мільйона для гравців, незважаючи на те, що деякі з вас стверджують, що ми здебільшого підтримуємо казино.
Коли я порівнюю наш підхід і ліцензійні органи загалом, мій досвід показує, що ми здебільшого виходимо за рамки їхніх вимог, коли йдеться про захист гравців та їхні права.
I'd like to adjust your statement a bit. We're affiliates with hundreds, probably over thousand of casinos. That's public information. We have no reason to hide it.
We also try to use our position on the affiliates market, Google search and our contact that we have on various casinos to help players when they deal with complaints against casinos. As Radka already pointed out, we have quite a straightforward process when it comes to dealing with player complaints.
The truth is that some casinos accuse us for being on players' side in most cases while some players accuse us for being on casinos side most of the time. I guess the reality is somewhere between, which is exactly what it should be.
You can take a look at the statistics for July. We still managed to get around 1.4 milion for the players despite some of you claiming we mostly support the casinos.
When I compare our approach and the licensing authorities in general, my experience is that we mostly go beyond their requirements when it comes to players' protection and their rights.
Ви завжди можете запитати про це Томаша. Просто натисніть тут і прокрутіть вниз. Тому ми показуємо гарант для кожного огляду на нашому сайті.
Причин відсутності бонусу в розділі бонусів може бути багато. Казино може додати бонус після того, як ми їх переглянемо. Казино надало нам оманливу інформацію та стверджувало, що у них немає жодних вітальних бонусів або, можливо, Томас просто зробив помилку та не помітив бонус.
Ось чому ми оновлюємо огляди казино пару разів на рік, оскільки з часом все змінюється.
You can always ask Tomas about it. Just click here and scroll down. That's why we display the guarantor for every single review on our website.
There can be many reasons for the missing bonus in the bonus section. The casino may added the bonus after we reviewed them. The casino provided us with misleading information and claimed they don't have any welcome bonuses or it's possible Tomas simply did a mistake and overlooked the bonus.
That's also why we update the casino reviews a couple times per year since things tend to change as the time passes.
Що? У своєму відгуку про Betpanda ви пишете, що у них немає вітального бонусу, який вони мають, але тепер ви говорите, що бонуси не мають нічого спільного з реальними оглядами казино 🙂
Поясніть, будь ласка, як ви робите огляди?
What? In your review about Betpanda, you are writing that they don't have a welcome bonus, which they do have, but now you are saying that the bonuses have nothing to do with the actual casino reviews 🙂
Please explain how you do the reviews?
Я радий, що ви запитали. У нас є гарна стаття про те, як ми переглядаємо казино.
У будь-якому випадку, я думаю, що було трохи непорозуміння. Незважаючи на те, що розділ про бонуси є частиною огляду казино, він не впливає на рейтинг індексу безпеки казино. Бонуси - це просто корисна інформація, яку ми надаємо нашим відвідувачам і гравцям. Час від часу буває, що інформація не відповідає дійсності. У нашій базі даних понад 5500 казино, і вони час від часу змінюють свої бонуси, умови, акції та іншу інформацію на своєму веб-сайті.
I'm glad you asked. We have quite a nice article about how we review the casinos.
Anyway, I think there was a bit of misunderstanding. Even though the bonus section is part of the casino review, it has no impact on the casino's safety index rating. Bonuses are just useful information that we provide to our visitors and players. It happens from time to time the information is incorrect. We have over 5500 casinos in our database and they change their bonuses, terms, promotions or other info on their website from time to time.
Ви покращуєте рейтинг казино, коли вони явно обманюють людей. Будь ласка, припиніть брехати. Можна довести, що весь ваш процес є фундаментально недосконалим і, якщо не пов’язаний безпосередньо із зазначеними шахрайствами, то внутрішньо пов’язаний.
You're improving the rating of casinos when they're demonstrably scamming people. Please stop lying. It's provable that your entire process is fundamentally flawed and if not directly link to said scams, intrinsically linked.
Привіт.
Що здається не так? Очевидно, у вас щось було на думці, але, на жаль, те, що ви написали, далеко не правда. Бажаєте дізнатися більше про процес? Не проблема, прочитайте ці посібники, обидва служать нашими власними рекомендаціями:
https://casino.guru/our-casino-reviews
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Будь ласка, ви можете бути більш конкретними у своїх думках? Чи щось із цього якось пов’язано з Betpanda , чи ви просто вибрали цю тему навмання? 🤔
Hello.
What seems to be wrong? You obviously had something on your mind, but sadly, what you wrote is far from true. Care to learn more about the process? No problem, read those guides, both serve as our own guidelines:
https://casino.guru/our-casino-reviews
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Could you be more specific in your opinions, please? Is any of that somehow related to Betpanda, or you've just picked this thread at random? 🤔
Це не неправда. Це дуже вірно. Це не це казино, але я припускаю, що ви використовуєте той самий алгоритм у всіх сферах, чи не так?
Якщо ні, то чому? Як би ви пояснили підвищення рейтингу, навіть лише на 0,1 у казино, яке має нескінченні невирішені скарги? Можливо, вам не дозволено визнати це, але ви є активною частиною проблеми.
It isn't untrue. It's very much true. It isn't this casino but I assume you use the same algorithm across the board, right?
If not, why not? I'd so, how do you explain an increase in rating, even just a 0.1 on a casino that has endless unresolved complaints? You might not be allowed to admit it but you're actively part of a problem.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.