ГоловнаФорумКазиноBetOnRed Casino - загальне обговорення

BetOnRed Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від CasinoStreamer88
|
30 065 переглядів 189 відповідей |
|
1...6 7 8...10
Rafo22
7 міс. тому

Крістіна досліджує все, що має відношення, щоб потім переслати вашу скаргу особі, яка зв’яжеться з казино. У верхньому правому куті вашої скарги є таймер, на який кожна сторона завжди повинна реагувати, тому ми повинні бути терплячими, оскільки це не єдина скарга, з якою Крістіна має справу. Я впевнений, що вона незабаром добереться до вас, тож вам не доведеться хвилюватися, що вона вас проігнорує.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

вчора ввечері я зробив серйозну помилку, я посперечався в чаті, і вони призупинили мій обліковий запис. Мені сказали, що відсторонили його за азартні ігри, але насправді у мене немає проблем із залежністю. Мені здається, я влаштував великий безлад, тому що у мене на рахунку більше грошей. Зараз безвихідна ситуація.

Автоматичний переклад.
Rafo22
7 міс. тому

Я хотів би сказати, що я цілком впевнений, що я б також втратив самовладання, опинившись у вашій ситуації. Той факт, що ви визнаєте суперечку помилкою, ще більше спонукає мене до думки, що це був просто неочікуваний результат тривалого та надзвичайно розчаровувального досвіду, який ви мали досі.

Намагайтеся не думати про це, якщо це можливо.

Процес подання скарг розроблений для роботи з фактами, дотримуючись чесного та прозорого набору кроків, тому я хотів би сказати, що наші віддані члени групи розгляду скарг зосереджені на обставинах, пов’язаних із оскаржуваною сумою, і, безумовно, вони знають про контекст.

Будь ласка, пересилайте останні події також Крістіні, щоб вона могла залишатися на зв’язку та допомагати вам найкращим чином.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хлопці, у мене є дуже важливі оновлення.


1: Як було написано вчора ввечері, після досить гарячої розмови вони призупинили мій обліковий запис, і сьогодні я отримав електронний лист, у якому вони змусили мене пройти тест, щоб перевірити, чи є у мене проблеми з азартними іграми, і, очевидно, результати цього тесту хороші. Невже вони не зрозуміли, що нервозність пов’язана з тим, що ще не отримана відписка?


2 Ось мені надіслали електронний лист... постачальник скасував зняття 500 євро, і гроші повернулися на ігровий рахунок. Я підключився до чату, і мені сказали повторити зняття.


3 Учора ввечері після призупинення рахунку я зробив запит на зняття інших грошей, які були в мене на рахунку, 600 євро, зняття було схвалено сьогодні, але, очевидно, я докладаю всіх можливих благань, щоб цей безлад більше не повторився.


Зрештою, мені доведеться чекати, якщо вони знову активують мій обліковий запис (я сподіваюся, що це так, враховуючи результат тесту), тоді я хотів знати, але чи цей Genome BankIban, де зазначено в схваленому знятті коштів, буде постачальником платіжних послуг? Він також був присутній у двох зняттях після заблокованого 500 євро


Я викладу кілька фото, щоб вам було краще зрозуміти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Потім електронний лист із повідомленням про те, що вони думають, що у мене є якісь проблеми з грою (я не розумію, чому вони до цього дійшли). Потім є результат тесту, який я провів на цьому сайті, електронний лист, який оновлює мене про зняття коштів, повернутий на ігровий обліковий запис, і зняття коштів минулої ночі, яке вони схвалили, де написано Genome filefilefilefile

Автоматичний переклад.
Rafo22
7 міс. тому

Дякую за всі ці оновлення. Просто переконайтеся, що ви також оновили свою скаргу , щоб Крістіна могла продовжити вирішення проблеми та була проінформована про все. Сподіваюся, незабаром буде знайдено найкраще рішення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Кілька хвилин тому вони заплатили за знамените заблоковане виведення коштів, але виникла нова проблема, вони призупинили мій обліковий запис через гарячу дискусію в чаті днями, коли я все ще нічого не знав про те, що відбувається... вони кажуть, що закрили це через азартні ігри, але насправді я не маю залежності, і зараз вони перевіряють, чи призупинити обліковий запис назавжди. Теж запросили на тест і результат мені здається непоганим. Вони ще вирішують.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зняття було схвалено та виплачено, але обліковий запис призупинено, я не знаю, що... Однак я побачив, що є кілька сайтів, схожих на betonred, які мають те саме програмне забезпечення, я уявляю, я хотів би зареєструватися на одному з цих (чи добре ninecasino?), але я не знаю, чи можливо це зробити, я створив тему спеціально на цю тему.

Автоматичний переклад.
Rafo22
7 міс. тому

Однозначно було б непогано оновити скаргу і написати там, що ви отримали свої гроші. Чи правильно я сказав, що у вас не залишилося грошей, і ви отримали все в казино?

Я також бачу, що вони на деякий час закрили ваш обліковий запис і проводять розслідування. Я не знаю, чому ви стали залежними, якщо ви ніде про це не згадали, і звідки це взяло казино. Крім того, якщо у вас виникли проблеми з цим і ви хочете продовжувати користуватися обліковим записом, ви можете вказати це в скарзі, але якщо у вас є рахунок з балансом 0 і казино вирішить його закрити, воно може це зробити.

Я б поки не реєструвався в будь-якому іншому дочірньому казино, і я б чекав, щоб побачити, як це вирішиться, і коли ситуація закінчиться, ми побачимо. Крім того, ви можете запитати їх про це та як це зробити, якщо ви хочете відкрити новий рахунок у дочірньому казино.

Сподіваюся, все владнається.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я скасував бонус перед грою. Я нічого не видалив. Я роблю парі, і я можу зняти свій виграш, дякую.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Скасуйте бонус перед ставкою. Немає успішних вилучень. Я не можу зняти свій виграш. Дякую

Автоматичний переклад.
Daniel112
7 міс. тому

Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді. Не могли б ви оновити його, оскільки Крістіні потрібна додаткова інформація від вас?

Чи можете ви точно сказати нам, у чому причина того, що ви не можете зняти гроші?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Що ви хочете, щоб я оновив, мені просто потрібні мої прибутки

Автоматичний переклад.
Daniel112
7 міс. тому

Але ви також подали офіційну скаргу через Casino Guru Resolution Center, яка вимагає вашої співпраці через оновлення. Ми не можемо вам допомогти, якщо ви не зробите свою частину.

Дізнайтеся подробиці в цих інструкціях 👈

Наразі натисніть або торкніться цього посилання, щоб оновити скаргу 👈

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт усім, у мене проблема з онлайн-казино під назвою bet on red. Виявилося, що я, сам того не усвідомлюючи, зробив депозит із картки дружини, вважаючи, що вона моя. І з депозитом, який я зробив, я заробив 2400 євро, які вони не хочуть мені платити, тому що кажуть, що я використовував картку, яка не була моєю. Спочатку вони вимагали від мене купу документів, і я роздавав їх усім, хто просив, і навіть надав сімейну книгу, щоб вони побачили, що моя дружина і я маємо її згоду. Ну, вони мені кажуть, що гроші зберігають, тобто крадуть у мене. Одне питання, чи можна про це повідомити в поліцію? Дякую

Автоматичний переклад.
samperisrael
7 міс. тому

Ви, на жаль, облажалися. Ви не скористалися карткою своєї дружини помилково, як це взагалі можливо, враховуючи, що вам потрібно заповнити ім’я та номер картки, що явно дало б вам зрозуміти, що ви зробили. Ваші гроші втрачені назавжди, просто прийміть їх і припиніть грати, тому що, очевидно, у вас є проблеми з азартними іграми, використовуючи для гри чужі карти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт усім, у мене проблема з онлайн-казино під назвою bet on red. Виявилося, що я, сам того не усвідомлюючи, зробив депозит із картки дружини, вважаючи, що вона моя. І з депозитом, який я зробив, я заробив 2400 євро, які вони не хочуть мені платити, тому що кажуть, що я використовував картку, яка не була моєю. Спочатку вони вимагали від мене купу документів, і я роздавав їх усім, хто просив, і навіть надав сімейну книгу, щоб вони побачили, що моя дружина і я маємо її згоду. Ну, вони мені кажуть, що гроші зберігають, тобто крадуть у мене. Одне питання, чи можна про це повідомити в поліцію? Дякую

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. На жаль, це заборонено в більшості онлайн-казино, і це не виняток.

Я бачив вашу скаргу з нашою командою, де Вероніка вам все пояснила, тож лише якщо казино схвалить, що ви можете використовувати картку дружини, вони виплатять вам гроші.

На жаль, ми більше нічого не можемо зробити з цією проблемою. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення від казино щодо цієї справи.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Картки моєї дружини та моя дуже схожі, я не знав. Але все одно вони це роблять, щоб не дати вам гроші, вони злодії. Тому що після добросовісної подачі всієї документації мені кажуть, що грошей не дадуть. А за кілька днів до цього мені сказали віддати рахунок дружини, щоб отримати гроші. А тепер мені кажуть, що ні. Я боюся цього. У будь-якому випадку я збираюся повідомити про це казино. Через непрозорість і постійну брехню.

Це те, що вони мені сказали напередодні file

Автоматичний переклад.
samperisrael
7 міс. тому

Це правило не є чимось незвичайним у більшості казино, як я вам казав, тому тут я не можу погодитися з вами, що вони, на жаль, злодії.🤷‍♀️

З нашого досвіду, іноді живий чат не має повної інформації про процес вилучення, тому в багатьох випадках це може спричинити брак інформації.

Автоматичний переклад.
carlthecarl
7 міс. тому

Картка вже була записана з лютого, і я не знав, що вона не моя, а я користувався картою завжди. І вони сказали мені, що повернуть лише 200 євро, які я вклав, щоб отримати прибуток. І тепер я запитую себе, а що тоді буде весь дохід, який я отримав за допомогою картки дружини? Мені повернуть? Або просто те, що хочуть, бо дохід з картки дружини не малий. У будь-якому випадку я збираюся повідомити про це казино.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого