ФорумКазиноBetOnRed Casino - загальне обговорення

BetOnRed Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від CasinoStreamer88
|
11237 переглядів 133 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
2 тиж. тому

Привіт, я хотів би знати, чи є бонуси через соціальні мережі

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

але насправді я так і не зрозумів, хто цей платіжний провайдер. Що таке фізична особа? це все автоматично? Я зовсім заплутався

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це компанія. Ви можете назвати це субпідрядником.

Такі компанії займаються переказом платежів, захищаючи транзакції для своїх клієнтів – казино.

Як наслідок, казино лише перевіряє платіжні реквізити, реквізити облікового запису тощо зі свого боку, а після схвалення звертається до постачальника платіжних послуг, який фактично забезпечує переказ. Казино не надсилає вам гроші, воно лише дає наказ своєму партнеру – постачальнику платежів.

Платіжний провайдер виконує замовлення, і лише після завершення цього процесу ви отримуєте гроші.


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Однак я щойно отримав банківський переказ з іншого сайту ставок (якщо хочете, я можу назвати вас). Це означає, що проблема не пов’язана з моїм банківським рахунком (або поштою, оскільки IBAN пов’язано з поштою), а в у цьому пункті відповідальність лежить на betonred, який не може заплатити. Чи можете ви почати тиснути на них?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

точно. Це не має нічого спільного з вашою здатністю отримувати платежі. Партнер казино: постачальник платіжних послуг затримується через деякі технічні проблеми; після вирішення гроші будуть надіслані вам.

Відверто кажучи, ніхто не може вплинути на вирішення таких питань з боку третьої сторони. Ми не можемо прискорити це, вибачте.

Тим не менш, в інтересах казино знайти альтернативний спосіб виплати гравцям. У більшості випадків криптовалютні платежі є простим і швидким рішенням. Ви б віддали перевагу криптовалюті? Можливо, це варто поради.

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Але що, на вашу думку, відбувається? Ви їм довіряєте? Зараз мені в чаті написали, що на вихідних все вирішиться....віриш?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, я хотів би знати, чи є бонуси через соціальні мережі

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, щодо казино BetOnRed?

Я б спробував спочатку переглянути їхні канали в соціальних мережах. 🤔

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

але дивіться, я ніколи не мав проблем із банківськими переказами досі. Повторюю, я зняв двічі в неділю 20 квітня (після цього 500 євро, зробленого в суботу 19), і у вівторок вранці я вже мав гроші на рахунку. Єдина різниця, яку я помітив, полягає в тому, що на цих двох виданих коштах, які були виплачені, зазначено genome bank iban, тоді як на тому, який ще не виплачено, зазначено лише bank iban, я не знаю, у чому різниця.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

filefile

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я отримав цей електронний лист (використовуйте переклад) file

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Сьогодні 9 днів без виведення.

Я думаю, що тепер мені доведеться змиритися з найгіршим...

Автоматичний переклад.
Rafo22
2 тиж. тому

Я б сказав, що єдиний спосіб, яким ми можемо дізнатися, це чи дотримає казино свою обіцянку. Я також прочитав електронний лист, який вони вам надіслали, і в основному вони сказали, що вам доведеться набратися терпіння, і ваше зняття буде в черзі. Тому я б порекомендував думати позитивно, і я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші. Звичайно, хотілося б, щоб це було якнайшвидше, але я не можу цього обіцяти.

Однак якщо ви не отримаєте гроші, у вас є відкрита скарга , і наша команда спробує вам допомогти, тож точно не чекайте гіршого.

Я тримаю за вас кулаки. ☘️🤞



Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вибачте за мою англійську


У мене є два оновлення.

1 На trustpilot я помітив 2-3 відгуки, які говорять про ту саму проблему, що й я

2 Я спілкувався з жінкою, і вона сказала, що 18 і 19 квітня (я зробив це 19 числа) були проблеми зі зняттям коштів!!!

Тож я кажу, якщо були ці проблеми, чому у вас брали проби в ці два дні? Ви не змогли залишити повідомлення типу, в ці дні через технічні проблеми виведення коштів недоступне!!!

Отже, якщо ця новина, яку ця жінка дала мені в чаті, правдива, я не можу уявити, яка халепа з усіма цими заблокованими виведеннями коштів.

Ситуація стає дедалі делікатнішою, я дивуюся, що я єдиний, хто тут скаржиться...

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Що більше днів мине, то менша ймовірність того, що я побачу свої гроші. Я зареєструвався на цьому сайті, щоб отримати допомогу, я також відкрив скаргу, але, як я бачу, ніхто мені не допомагає, можливо, ви занадто довіряєте betonred

Автоматичний переклад.
Rafo22
2 тиж. тому

Хм, тож це досить важливі оновлення, і я вважаю, що гравці хотіли б знати, що відбувається, і казино має завжди повідомляти їм.

Щодо вашої скарги, то ми ні на чиєму боці, але завжди намагаємось допомогти вирішити все справедливо. У своїй першій відповіді Крістіна написала вам, що ми даємо казино 14 днів для KYC і процесу виведення коштів, тож коли цей час мине, вас запитають, чи отримали ви гроші. Я побачив, що таймер майже закінчився, тому, мабуть, скоро. Якщо ви не отримаєте гроші, наша команда зв’яжеться з казино, тож вам не доведеться турбуватися про те, що хтось спробує вам допомогти. Вам потрібно запастися терпінням, тож не будемо забігати вперед і подивимось, як воно піде. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вони сказали, що у них все ще є технічні проблеми з цим провайдером і чекати ще 5 робочих днів, ситуація загострюється. Мої 500 євро стали привидом, і проблема в тому, що на рахунку у мене більше грошей.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Від trustpilot

file

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я отримав цей електронний лист сьогодні вранці.

Використовуйте переклад file

Автоматичний переклад.
Rafo22
2 тиж. тому

Я бачив скріншот, а також те, що ви пишете. Оскільки ви сказали, що у вас більше грошей на вашому рахунку гравця, однозначно не робіть нічого з ними, доки ця ситуація не вирішиться. Я бачу, що ви повинні бути терплячими, і, як ви сказали, платіжний провайдер все ще має технічні проблеми. Ми не можемо багато чого зробити в цьому випадку, і нам доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься вся справа, але я бачив, що Крістіна вже запитала вас про те, що ви отримали гроші, тому зараз зв’яжеться з казино.

Сподіваюся, це буде вирішено, і ви отримаєте гроші якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Але я зняв ще два рази 21 квітня, і вони були швидко виплачені. Можливо, вони користуються різними постачальниками, а цей за 500 євро має ці технічні проблеми? Я не знаю, що мені робити, я хотів би зняти інші гроші, але я боюся

Автоматичний переклад.
Rafo22
1 тиждень тому

Гаразд, і якщо вам вдалося зняти готівку два рази раніше, чи використовували ви той самий метод зняття, що й для грошей, які вам ще не надіслало казино? Особисто я б почекав і побачив, як складеться ця ситуація і як вона вирішиться, тому що, за вашими словами, ми ще не знаємо, що за цим стоїть.

Однак, якщо я правильно побачив скаргу, ви повинні знати сьогодні, що постачальник сказав відділу казино.

Якщо ви дізнаєтеся щось нове, дайте мені знати. Сподіваюся, це будуть хороші новини. 😉

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, той самий метод (iban). Ні раніше, два зняття зроблено після (21 квітня) цього 500 євро (19 квітня).


Проте відповіді поки немає. Але коли персонал casinoguru починає контактувати з цими дебілами? Ці гроші зараз стають міражем. Христина навіть не дала мені відповіді на скаргу, яку я опублікував

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого