Це компанія. Ви можете назвати це субпідрядником.
Такі компанії займаються переказом платежів, захищаючи транзакції для своїх клієнтів – казино.
Як наслідок, казино лише перевіряє платіжні реквізити, реквізити облікового запису тощо зі свого боку, а після схвалення звертається до постачальника платіжних послуг, який фактично забезпечує переказ. Казино не надсилає вам гроші, воно лише дає наказ своєму партнеру – постачальнику платежів.
Платіжний провайдер виконує замовлення, і лише після завершення цього процесу ви отримуєте гроші.
It's a company. You may call it a sub-contractor.
Such companies deal in payment transfers, securing transactions for their clients - the casinos.
As a result, the casino only verifies the payment details, account details, and so on, on their end, and once approved, it turns to the payment provider, who actually secures the transfer. The casino does not send the money to you, it just gives the order to its partner - the payment provider.
The payment provider executes the order, and only after this process is finished, you get the money.
Однак я щойно отримав банківський переказ з іншого сайту ставок (якщо хочете, я можу назвати вас). Це означає, що проблема не пов’язана з моїм банківським рахунком (або поштою, оскільки IBAN пов’язано з поштою), а в у цьому пункті відповідальність лежить на betonred, який не може заплатити. Чи можете ви почати тиснути на них?
However, I have just received a bank transfer from another betting site (if you want I can name you) This means that the problem is not related to my bank account (or post office since the IBAN is associated with the post office) but at this point the responsibility lies with betonred who is unable to pay. Can you start putting a little pressure on these?
точно. Це не має нічого спільного з вашою здатністю отримувати платежі. Партнер казино: постачальник платіжних послуг затримується через деякі технічні проблеми; після вирішення гроші будуть надіслані вам.
Відверто кажучи, ніхто не може вплинути на вирішення таких питань з боку третьої сторони. Ми не можемо прискорити це, вибачте.
Тим не менш, в інтересах казино знайти альтернативний спосіб виплати гравцям. У більшості випадків криптовалютні платежі є простим і швидким рішенням. Ви б віддали перевагу криптовалюті? Можливо, це варто поради.
Precisely. It has nothing to do with your ability to receive payments. Casino's partner: the payment provider seems to be delayed due to some technical issues; once resolved, the money should be sent to you.
Frankly, no one can affect resolving such issues on the third party's end. We can't speed it up, I'm sorry.
Still, it is in the casino's best interest to find an alternative way to pay out the players. In most cases, crypto payments are an easy and fast solution. Would you prefer crypto? Maybe it's worth a suggestion.
Але що, на вашу думку, відбувається? Ви їм довіряєте? Зараз мені в чаті написали, що на вихідних все вирішиться....віриш?
But what do you think is happening? Do you trust them? Now they wrote to me in the chat that everything will be resolved this weekend....do you believe it?
але дивіться, я ніколи не мав проблем із банківськими переказами досі. Повторюю, я зняв двічі в неділю 20 квітня (після цього 500 євро, зробленого в суботу 19), і у вівторок вранці я вже мав гроші на рахунку. Єдина різниця, яку я помітив, полягає в тому, що на цих двох виданих коштах, які були виплачені, зазначено genome bank iban, тоді як на тому, який ще не виплачено, зазначено лише bank iban, я не знаю, у чому різниця.
but look, I have never had problems with bank transfers until now. I repeat, I made two withdrawals on Sunday 20th April (after this one of 500 euros made on Saturday 19th) and on Tuesday morning I already had the money in the account. The only difference I noticed is that these two withdrawals that have been paid say genome bank iban whereas the one that has not yet been paid says only bank iban, I don't know what the difference is.
Я б сказав, що єдиний спосіб, яким ми можемо дізнатися, це чи дотримає казино свою обіцянку. Я також прочитав електронний лист, який вони вам надіслали, і в основному вони сказали, що вам доведеться набратися терпіння, і ваше зняття буде в черзі. Тому я б порекомендував думати позитивно, і я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші. Звичайно, хотілося б, щоб це було якнайшвидше, але я не можу цього обіцяти.
Однак якщо ви не отримаєте гроші, у вас є відкрита скарга , і наша команда спробує вам допомогти, тож точно не чекайте гіршого.
Я тримаю за вас кулаки. ☘️🤞
I'd say the only way we're going to find out is if the casino keeps its promise. I also read the email they sent you and basically what they said is that you'll have to be patient and your withdrawal is in line. So what I would recommend is to try to think positive and I firmly believe that you will get your money. Of course I would like it to be as soon as possible, but I can't promise that.
However, if you don't get the money, you have an open complaint and our team will try to help you, so definitely don't wait for the worst.
I'll keep my fingers crossed for you. ☘️🤞
Вибачте за мою англійську
У мене є два оновлення.
1 На trustpilot я помітив 2-3 відгуки, які говорять про ту саму проблему, що й я
2 Я спілкувався з жінкою, і вона сказала, що 18 і 19 квітня (я зробив це 19 числа) були проблеми зі зняттям коштів!!!
Тож я кажу, якщо були ці проблеми, чому у вас брали проби в ці два дні? Ви не змогли залишити повідомлення типу, в ці дні через технічні проблеми виведення коштів недоступне!!!
Отже, якщо ця новина, яку ця жінка дала мені в чаті, правдива, я не можу уявити, яка халепа з усіма цими заблокованими виведеннями коштів.
Ситуація стає дедалі делікатнішою, я дивуюся, що я єдиний, хто тут скаржиться...
Exuseme for my english
I have two updates to do.
1 On trustpilot I noticed 2-3 reviews that talk about the same problem as me
2 I chatted with a lady and she said that on April 18th and 19th (I did it on the 19th) there were problems with withdrawals!!!
So I say, if there were these problems why did you have the samples taken on those two days? You couldn't leave a message like, these days due to technical problems withdrawals are not available!!!
So if this news that this lady gave me in the chat is true, I can't imagine what kind of mess there is with all these blocked withdrawals.
The situation is becoming more and more delicate, I'm surprised that I'm the only one complaining in here...
Що більше днів мине, то менша ймовірність того, що я побачу свої гроші. Я зареєструвався на цьому сайті, щоб отримати допомогу, я також відкрив скаргу, але, як я бачу, ніхто мені не допомагає, можливо, ви занадто довіряєте betonred
The more days that pass, the less likely I am to see my money. I registered on this site to get help, I also opened a complaint but as I see no one is helping me, maybe you trust betonred too much
Хм, тож це досить важливі оновлення, і я вважаю, що гравці хотіли б знати, що відбувається, і казино має завжди повідомляти їм.
Щодо вашої скарги, то ми ні на чиєму боці, але завжди намагаємось допомогти вирішити все справедливо. У своїй першій відповіді Крістіна написала вам, що ми даємо казино 14 днів для KYC і процесу виведення коштів, тож коли цей час мине, вас запитають, чи отримали ви гроші. Я побачив, що таймер майже закінчився, тому, мабуть, скоро. Якщо ви не отримаєте гроші, наша команда зв’яжеться з казино, тож вам не доведеться турбуватися про те, що хтось спробує вам допомогти. Вам потрібно запастися терпінням, тож не будемо забігати вперед і подивимось, як воно піде. 🙂
Hm, so these are quite important updates and I believe that players would like to know what's going on and the casino should always tell them.
Regarding your complaint, we are not on anyone's side, but we always try to help resolve everything fairly. Kristina wrote in her first reply to you that we give casinos 14 days for the KYC and withdrawal process, so when that time passes you will be asked if you have received any money. I saw that the timer is almost over, so it will probably be soon. If you don't get the money, then our team will contact the casino, so you don't have to worry about anyone trying to help you. You need to be patient, so let's not get ahead of ourselves and see how it goes. 🙂
Вони сказали, що у них все ще є технічні проблеми з цим провайдером і чекати ще 5 робочих днів, ситуація загострюється. Мої 500 євро стали привидом, і проблема в тому, що на рахунку у мене більше грошей.
They said they still have technical problems with this provider and to wait another 5 business days, the situation is escalating. My 500 euros have become ghost and the problem is that I have more money in the account.
Я бачив скріншот, а також те, що ви пишете. Оскільки ви сказали, що у вас більше грошей на вашому рахунку гравця, однозначно не робіть нічого з ними, доки ця ситуація не вирішиться. Я бачу, що ви повинні бути терплячими, і, як ви сказали, платіжний провайдер все ще має технічні проблеми. Ми не можемо багато чого зробити в цьому випадку, і нам доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься вся справа, але я бачив, що Крістіна вже запитала вас про те, що ви отримали гроші, тому зараз зв’яжеться з казино.
Сподіваюся, це буде вирішено, і ви отримаєте гроші якомога швидше.
I've seen the screenshot and also what you write. Since you say you have more money in your player account, definitely don't do anything with it until this situation is resolved. I have seen that you have to be patient and as you say that the payment provider is still having technical problems. We can't do much in this case and we will have to wait and see how the whole thing develops, but I saw that Kristina has already asked you about the fact that you have received the money, so the casino will be contacted now.
Hopefully this will be sorted out and you will have the money as soon as possible.
Але я зняв ще два рази 21 квітня, і вони були швидко виплачені. Можливо, вони користуються різними постачальниками, а цей за 500 євро має ці технічні проблеми? Я не знаю, що мені робити, я хотів би зняти інші гроші, але я боюся
But I made two more withdrawals on April 21st and they were paid quickly. Maybe they use different suppliers and this 500 euro one has these technical problems? I don't know what I should do, I would like to withdraw the other money but I'm scared
Гаразд, і якщо вам вдалося зняти готівку два рази раніше, чи використовували ви той самий метод зняття, що й для грошей, які вам ще не надіслало казино? Особисто я б почекав і побачив, як складеться ця ситуація і як вона вирішиться, тому що, за вашими словами, ми ще не знаємо, що за цим стоїть.
Однак, якщо я правильно побачив скаргу, ви повинні знати сьогодні, що постачальник сказав відділу казино.
Якщо ви дізнаєтеся щось нове, дайте мені знати. Сподіваюся, це будуть хороші новини. 😉
Okay, and if you managed to cash out two withdrawals before, did you use the same withdrawal method as for the money that the casino hasn't sent you yet ? Personally, I would wait and see how this situation turns out and how it is resolved because, according to your words, we don't know what is behind it yet.
However, if I saw the complaint correctly, you should know today what the provider told the casino department.
If you find out anything new let me know. I hope it will be good news. 😉
Так, той самий метод (iban). Ні раніше, два зняття зроблено після (21 квітня) цього 500 євро (19 квітня).
Проте відповіді поки немає. Але коли персонал casinoguru починає контактувати з цими дебілами? Ці гроші зараз стають міражем. Христина навіть не дала мені відповіді на скаргу, яку я опублікував
Yes, same method (iban). No before, two withdrawal made after (21 April) this of 500 euro(19 April).
However no answer yet. But when does casinoguru staff start contacting these morons? This money is now becoming a mirage. Christina didn't even give me an answer in the compaint I posted
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.