ФорумКазиноBetOnRed Casino - загальне обговорення

BetOnRed Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від CasinoStreamer88
|
24339 переглядів 180 відповідей |
|
1...4 5 6...10
Додати публікацію
Jaro
7 міс. тому

Відповідальність доведена, але я не бачу, щоб Casinobetonred сприяв справедливому вирішенню.

Уявіть, що спірна сума становить 2276 євро, а казино пропонує 100 євро бонусу, який він повинен поставити x30

Автоматичний переклад.
makelios6
7 міс. тому

Я бачив, що написав Пітер у скарзі, і оскільки він розглядав цю скаргу, з того, що я можу сказати, це, мабуть, найкраще, що ви отримаєте. Я не знаю, чи це буде краще, але ви, ймовірно, не отримаєте від цього грошей, які завантажили. Це дуже засмучує, але наша команда завжди намагається робити все можливе, але це те, що є. 😥

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Шановний Джаро, я категорично не погоджуюся з рішенням Пітера.

Коли основне правило чесної гри було порушено, сірої зони немає.

kazino betonred протягом місяця не може відповісти мені на необхідні докази, чи мій виграш у 2500 євро був отриманий від реальних грошей зробленого мною депозиту в 50 євро чи я ввійшов до бонусного фонду.

Якщо я погоджуюся з пунктом 3.9, опублікованим на їх веб-сайті, спочатку розігруються реальні гроші, а потім бонус. file до кінця


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Крім того, шановний Джаро, чому гуру казино не дозволяє мені опублікувати мій негативний відгук про казино Бетонред, оскільки зараз існує глухий кут

Автоматичний переклад.
makelios6
7 міс. тому

Привіт, я щойно розмовляв з Пітером про вашу справу. На жаль, мушу сказати, що більше того, що вам пропонують, зробити для вас не вийде. У нас була внутрішня розмова з цього приводу, і важливим фактором є те, що, хоча про це не згадувалося в Загальних положеннях та умовах, ви все одно можете бачити це у своєму профілі. Якби не було, це б змінило ситуацію.

Проте, хоч мені й прикро, але зробити більше не вийде.

Що стосується вашого розгляду, його не відхилено, але він очікує на розгляд, оскільки у вас все ще є відкрита скарга. Коли скаргу буде закрито, перевірка користувача буде вирішена відповідно до результатів розгляду скарги.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

у вас є бонуси в соціальних мережах, наприклад у facebook?

Автоматичний переклад.
arhaios
6 міс. тому

Можливо, ви перевіряли ці 👈? Вони повинні бути доступні для гравців з вашої країни.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я зареєстрований у betonred.

До цих пір у мене ніколи не було з ними проблем щодо виведення коштів. Мій обліковий запис перевірено. 19 квітня я зняв 500 євро, які все ще очікують. У п’ятницю, 26-го, я надіслав заяву на їхнє прохання, оскільки вони хотіли перевірити, що сталося, і вони відповіли, що платіжний провайдер має технічні проблеми та не може приймати зняття коштів, і що вони повинні бути вирішені на початку цього тижня. Тим часом сьогодні, у понеділок, 29-го, ще жодних коштів не було отримано. Дивна річ полягає в тому, що вони виплатили мені два зняття, які я зробив у неділю, 20 квітня, і я отримав гроші у вівторок, 22 квітня. Тож я справді збентежений і не можу зрозуміти, що відбувається. Чи можете ви мені допомогти, будь ласка, дякую

Автоматичний переклад.
Rafo22
6 міс. тому

Привіт, я бачу, що ти деякий час чекав на зняття, але я б сказав, що це не так страшно. З іншого боку, я розумію, що вам, мабуть, потрібна додаткова інформація чи часові рамки, але я припускаю, що якщо у постачальника платежів виникнуть проблеми, казино, ймовірно, не зможе вам їх надати.

Однак я б не став скептично налаштований відразу, тому що, як ви сказали, надійшло два зняття коштів, тому я хотів би бути трохи терплячим і сподіватися, що коли платіжний постачальник вирішить свою проблему, ви зможете зняти решту без будь-які проблеми. Звичайно, якщо проблему не вирішено, вона все ще тягнеться і нічого не зміниться протягом 14 днів, які ми надаємо казино для надсилання грошей гравцеві, ви можете подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Але поки що я б почекав, і якщо з вашого боку все гаразд, то ми побачимо, що буде далі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Але якщо ви телефонуєте в betonred, ви не можете зв’язатися з цим платіжним провайдером?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий день!!! Я був без непідтвердженого облікового запису протягом 2 днів, коли я вже зробив зняття без проблем, я надіслав документацію, і з 1700 євро в очікуванні зняття, і тепер я не можу отримати доступ до сторінки, і вони не відповідають на мої електронні листи в підтримку , я не знаю, що робити, і дуже хвилююся, що це шахрайство


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Але якщо ви телефонуєте в betonred, ви не можете зв’язатися з цим платіжним провайдером?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Не знаю, куди спрямоване ваше запитання, але зазвичай платіжний постачальник є сторонньою компанією, тож є невеликий шанс, що ви потрапите до них.

Яро намагався сказати, що якщо казино не обробляє виплати напряму, вони, швидше за все, передадуть вам очікуваний період часу, оскільки казино також не має інформації. Крім того, якщо платіжний постачальник стоїть за початковою затримкою, я думаю, що казино просто не має відповіді.

Це може здатися трохи неприємним, але це поширена модель. Наберіться терпіння, будь ласка.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий день!!! Я був без непідтвердженого облікового запису протягом 2 днів, коли я вже зробив зняття без проблем, я надіслав документацію, і з 1700 євро в очікуванні зняття, і тепер я не можу отримати доступ до сторінки, і вони не відповідають на мої електронні листи в підтримку , я не знаю, що робити, і дуже хвилююся, що це шахрайство


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт,

Згідно з відповіддю, яку ми отримали від Rfo22, існують поточні технічні проблеми.

Хоча я думаю, що ваша ситуація дещо інша, можливо, ви чули, що деякі казино блокують облікові записи гравців для виконання первинної перевірки рахунку?

Відверто кажучи, виходячи з вашого допису, я не можу визначити, чи був ваш обліковий запис повністю перевірений раніше, чи ви виконали кілька вилучень, не пройшовши перевірку, яка відбувається зараз.

Не могли б ви допомогти мені зрозуміти? Я точно не хотів би тут спекулювати. 🤷‍♀️



Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хлопці, я вважаю, що ситуація не дуже хороша. Я спілкувався з людиною, яка працює в поштовому відділенні, де я пов’язав IBAN (у мене немає банку), і він пояснив мені, що неможливо, щоб переказ був заблокований постачальником (у цьому випадку поштове відділення) . То чому вони постійно кажуть, що у постачальника технічні проблеми? Я думаю, тобі потрібно втрутитися, поки не пізно... якщо ще не пізно.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Використання перекладу, im Italian

Можна скористатися перекладачем, щоб прочитати цей знімок екрана file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хлопці, я вважаю, що ситуація не дуже хороша. Я спілкувався з людиною, яка працює в поштовому відділенні, де я пов’язав IBAN (у мене немає банку), і він пояснив мені, що неможливо, щоб переказ був заблокований постачальником (у цьому випадку поштове відділення) . То чому вони постійно кажуть, що у постачальника технічні проблеми? Я думаю, тобі потрібно втрутитися, поки не пізно... якщо ще не пізно.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Якщо я можу додати свою точку зору, я відчуваю дещо непорозуміння. Щоб мати можливість отримувати оплату, необхідно мати доступ до певного банківського рахунку. Неважливо, чи ви віддаєте перевагу онлайн-банкінгу, чи вам потрібно відвідати поштове відділення, щоб мати можливість взаємодіяти з коштами.

У цьому випадку пошта є лише точкою доступу, а не стороною, яка безпосередньо бере участь у транзакції.

Коли вони говорять «постачальник», казино має на увазі свого стороннього партнера під назвою «постачальник платежів», як пояснюється:

«Якщо казино не обробляє виплати напряму, вони, швидше за все, передадуть вам очікуваний період часу, оскільки казино також не має інформації. Крім того, якщо платіжний постачальник стоїть за початковою затримкою, я думаю, що казино просто не мати відповідь».

Уявіть собі казино як компанію, яка використовує спільні послуги, що сьогодні цілком нормально. Така компанія делегувала всі можливі дії іншим компаніям, зосереджуючись виключно на конкретних завданнях чи роботах.

Це не має ніякого відношення до пошти, і, швидше за все, навіть до вашого банку.

Виходячи з попередньої інформації, платіжний постачальник казино має проблеми, і навіть казино чекає на рішення або оновлення.

Ось що я зробив із цього, також враховуючи наступний скріншот. Я б сказав, що там нічого не сказано про пошту.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я б сказав, що коли постачальник платежів казино = діловий партнер вирішить проблему та надішле платіж, він буде позначений як оброблений або завершений.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я б сказав, що коли постачальник платежів казино = діловий партнер вирішить проблему та надішле платіж, він буде позначений як оброблений або завершений.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

але насправді я так і не зрозумів, хто цей платіжний провайдер. Що таке фізична особа? це все автоматично? Я зовсім заплутався

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Однак я щойно отримав банківський переказ з іншого сайту ставок (якщо хочете, я можу назвати вас). Це означає, що проблема не пов’язана з моїм банківським рахунком (або поштою, оскільки IBAN пов’язано з поштою), а в у цьому пункті відповідальність лежить на betonred, який не може заплатити. Чи можете ви почати тиснути на них?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого