ФорумКазиноBetOnRed Casino - загальне обговорення

BetOnRed Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від CasinoStreamer88
|
25256 переглядів 180 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
Jesus1312
10 міс. тому

Тож це може бути досить приємним бонусом. Як ви це знайшли?

Чи вдалося вам зняти гроші з цього бонусу чи ви продовжили гру на ці гроші?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт, я не можу написати скаргу на них

І зовсім перестали спілкуватися! Я не хочу залишити 20 тисяч злодіям. Шукаю, що можна зробити з такими покидьками.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я надіслав їм усі необхідні документи. І постійно говорили, що проблема з платіжним провайдером. 2 місяці. А тепер мене взагалі ігнорують.

Чи можете ви порадити, що мені робити?

Автоматичний переклад.
Michal4433
10 міс. тому

Чи можу я знати, в чому проблема, що ви не можете написати скаргу на рядок, який я опублікував? Це щось технічне?

Щодо грошей, то я точно не залишив би їх у спокої, якщо тільки ви не вважаєте, що з вашого боку не було помилки. Коли казино повторює одне й те саме протягом двох місяців, це точно неприємно, особливо коли вони починають вас ігнорувати.

Чи могли б ви повідомити мені, чому скаргу не можна подати? Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

добре...

Як скасувати обліковий запис у red on bet?

компліменти

Автоматичний переклад.
bmbaptista21
9 міс. тому

Привіт, я думаю, що це буде найкраще запитання, яке можна поставити в службу підтримки казино, якщо ви хочете скасувати свій обліковий запис. Крім того, хіба в Умовах не написано щось про закриття облікового запису?

Зазвичай вам потрібно надіслати електронний лист із повідомленням про те, що ви хочете його закрити, але казино можуть мати різні способи зробити це, тому я рекомендую зв’язатися з ними.

Однак чому ви хочете це зробити? Звичайно, ви не повинні відповідати, якщо ви цього не хочете, я просто питаю з цікавості.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені залишилося більше 6 днів, щоб зняти 50 євро, а вони завжди кажуть те саме

Qjw Мені потрібно почекати.. вони сказали 72 години, а тепер минуло 6 днів….

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені залишилося більше 6 днів, щоб зняти 50 євро, а вони завжди кажуть те саме

Qjw Мені потрібно почекати.. вони сказали 72 години, а тепер минуло 6 днів….

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино? Зняття грошей може зайняти трохи більше часу, особливо якщо це перше зняття. Насправді казино має перевірити всі документи, необхідні для перевірки. Чи були у вас успішні виведення раніше, чи це ваша перша спроба?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Як може «працювати» така компанія, враховуючи всі скарги на тактику зволікання при виведенні коштів?!

Це казино не тільки демонструє всілякі спроби запобігти виплатам, але й купує відгуки - кожен незрячий може це зрозуміти, наприклад. на Trustpilot (особливо поляки, очевидно, дуже сприйнятливі до таких дій)!

У мене самого нещодавно був дуже поганий досвід, коли справа доходить до виплат, і я зроблю ВСЕ, щоб гарантувати, що незаконна діяльність цього казино стане публічною!!!

BetOnRed буде дуже шкодувати про те, що зрештою обдурила мене на понад 60 тисяч......

Автоматичний переклад.
Anonymized540
9 міс. тому

Я вважаю цілком природним запитати, що сталося.

Мало того, ми можемо допомогти вам, якщо справа буде справедливою. Давайте спробуємо.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Який сенс (виправданої) скарги, якщо BetOnRed вже досягла того, що вони мали на меті завдяки своїй шахрайській тактиці, а саме те, що весь кредит уже втрачено, частково через гнів через таку тактику? Ми не говоримо про арахіс тут, але в моєму випадку явно понад 60 тисяч!!!

Щось подібне не повинно бути дозволено, і Casino Guru має бути там, щоб зупинити це та притягнути такі казино до відповідальності!

Автоматичний переклад.
Anonymized540
9 міс. тому

Якщо ви подасте скаргу в цьому випадку, наша команда спробує допомогти вам вирішити вашу ситуацію. Це, безперечно, було б краще, ніж просто розповідати про те, як казино обдурило у вас багато грошей. Звичайно, ми не можемо змусити казино щось робити, тому я не знаю, чи ви так на це дивитесь. Крім того, було б найкраще набратися терпіння протягом усього процесу та дочекатися вирішення проблеми та, звичайно, не грати в азартні ігри та не втрачати гроші.

Тож чому б вам не подати скаргу? Ви можете зробити це тут .

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

ПРИВІТ,

У когось є контакти цього казино?


Я хочу подати на них до суду, незважаючи на самовимкнення їхньої групи та всіх італійських сайтів, вони не хотіли повернути мені всі мої вкладені гроші, але змушували мене прийняти 20% відшкодування, оскільки мені потрібні були гроші .

вони зіграли на моїй депресії... сам факт того, що вони прийняли 20% відшкодування, означає явну провину та визнання цього.


Дякую за допомогу


вітаю

Автоматичний переклад.
Messi992
8 міс. тому

Привіт,

Ви перевірили індекс безпеки ? Він говорить:

ВЛАСНИК: Uno Digital Media BV

Сподіваюся, це вам якось допоможе.



Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я зробив депозит у розмірі 50 євро в казино betonred і отримав бонус за другий депозит у розмірі 27 євро.

Разом 77 євро

Я почав робити ставки на ігровому автоматі, і гроші впали приблизно до 23 євро.

Після цього я почав заробляти, але не міг зняти гроші, тому що мені довелося використати отриманий бонус 40 разів, тому мені довелося повернути суму в 966 євро.

продовжував вигравати. Я завершив оберт і виграв приблизно 2500 євро.

Але, на жаль, коли я вичерпав ліміт зняття коштів, з мене було вилучено суму в 2300 євро на тій підставі, що в казино максимальний прибуток від бонусів дорівнює сумі, яку я отримав як бонус, у 10 разів, тобто 10x27=270 euroς .Прочитавши положення та умови бонусу на сторінці казино, ви не побачили нічого подібного щодо максимальної суми бонусних виграшів.

Маю зауважити, що бонус, який я отримав, був бонусом за другий депозит. Що ви порадите мені зробити?



Казино наполягає на тому, що максимальна сума виграшу дійсна


.


Автоматичний переклад.
makelios6
8 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема з бонусом. Судячи з того, що я бачив на веб-сайті, це зазначено в умовах казино, тому я боюся, що воно там є.

Однак казино залишило вам 270 євро для зняття?

file

Автоматичний переклад.
Messi992
8 міс. тому

Обов’язково подавайте позов до суду, тому що, як я вже неодноразово згадував, BetOnRed робить АБСОЛЮТНО ВСЕ, щоб уникнути виплат - або, у вашому конкретному випадку, відшкодування!!!


І як ви правильно зазначили: той факт, що BetOnRed погодився на 20-відсоткове відшкодування, також є визнанням провини!

Автоматичний переклад.
makelios6
8 міс. тому

Прикро за ваші виграші, тому що навіть якби BetOnRed не «пощастило» послатися на положення та умови, казино використало б інші виправдання або лицемірні причини, щоб уникнути виплати вашого загального виграшу. .

Це абсолютно нічого нового в BetOnRed, тому що я теж страждаю, але, слава Богу, я можу все довести, тому буде позов!


Абсурдною деталлю є те, що BetOnRed не дотримується власних умов, але в даному випадку посилається на них! Як це підходить для казино.........

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Якщо ви скажете мені, яка мета скарги в цьому випадку, я з радістю це зроблю!

Однак у мене немає бажання повертати суму депозиту, яка є невеликою порівняно з моїми дуже великими виграшами, тому єдиний вихід — подати позов до суду!

Якщо ви бачите це по-іншому, дайте мені знати, як тільки мій адвокат вживе заходів, усе піде своїм чередом!

До речі, «терпіння» тут недоречне або взагалі не потрібне, тому що якщо BetOnRed не дотримується власних умов (у даному випадку щодо виплат), це є порушенням контракту і нічим іншим!


Перш за все, я наполягаю на своїх виграшах, але для мене також дуже важливо, щоб громадськість або будь-які зацікавлені сторони, які хочуть грати на BetOnRed, були попереджені про це, інакше їх спіткає така ж доля, як і мене (у випадку, якщо їм пощастило виграти)!

Автоматичний переклад.
Anonymized540
8 міс. тому

Згідно з тим, що я прочитав і відповідно до мого допису, на який ви відповіли, я бачив, що ви сказали, що казино обдурили вас, але ви також сказали, що втратили весь свій кредит.

Запропонувавши скаргу, я хотів сказати, що якщо у вас виникли проблеми з казино, ви можете спробувати зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти. Бо якщо ви просто говорите, що казино обманом витягує з вас гроші, а ви нічого з цим не робите, я вважаю, що це не найрозумніше.

У будь-якому випадку, я не знав, що ти звернувся до адвоката. Ось чому я намагався рекомендувати нашу допомогу, але якщо ви втратите гроші, то це буде важко, і я не думаю, що з нашого боку буде можливо допомогти.

Однак, якщо щось подібне трапиться знову в майбутньому, не зволікайте, зв’яжіться з нами, і якщо у вас є гроші на вашому обліковому записі гравця, і у вас виникли проблеми, ви можете принаймні спробувати вирішити це з нами.

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого