ФорумКазиноBetOnRed Casino - загальне обговорення

BetOnRed Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від CasinoStreamer88
|
25845 переглядів 182 відповідей |
|
1 2 3...10
Jaro
1 рік тому

Саме так казино не може знайти його за скаргами. Я продовжував скасовувати бонус перед зняттям, а рахунок був 0. І чат-бот мені написав, що я повинен був прочитати умови бонусу. Більше зі мною такого не було. І, перш за все, я справді не підозрював, що граю з бонусом.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У них це дійсно є зі знаменитим бонусом, тому для всіх, хто реєструється, будьте обережні. Бонус за реєстрацію почнеться автоматично, якщо ви не позначите його, вам доведеться перевернути депозит у 40 разів, інакше ви не побачите ні копійки.

Автоматичний переклад.
Michal4433
1 рік тому

Я розумію. Тому я б рекомендував вам написати «Я не знаю казино» і вказати посилання на нього в описі. Або подайте скаргу в інше казино, але коли ви введете опис своєї проблеми, згадайте казино BetonRed, і наша команда призначить її правильному казино. Це рекомендація нашої групи розгляду скарг.

Щодо вашої ситуації, звичайно, мені шкода, оскільки я вважаю, що гравець завжди повинен бути чітко поінформований, грає він з бонусом чи ні. При реєстрації ніде не було сказано, що бонус буде нараховано автоматично? Іншими словами, не вискочило хоч якесь віконце щодо бонусу?

Я думаю, що в цьому випадку буде найкраще, якщо ви подасте скаргу так, як я описав. Наша команда розгляне вашу ситуацію та спробує вам допомогти.

Як ви думаєте, чи варто?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я абсолютно не відповідаю умовам! Там чітко написано, що при закритті рахунку вони виплатять гроші. Я закінчив, відправив ті документи, які вони хотіли. І вони перестали спілкуватися. У мене на рахунку було 20 тис. Перший раз мене вкрали на 10 000 через бонус на активний депозит, добре. Але тепер у мене не було жодного бонусу, коли я хотів зняти вдруге, вони хотіли зробити селфі і похитати головою (але це у них не працює), тому я прочитав, що закриваючи рахунок, мені повернуть те, що на рахунку. І знову нічого. Таким чином, вони пограбували мене на 30 000 крон!!! file

Автоматичний переклад.
Michal4433
1 рік тому

Привіт, значить, ти пройшов процес перевірки облікового запису, тому що, очевидно, тому вони попросили зробити селфі. З іншого боку, я не дуже розумію, чому казино перестало спілкуватися, тому що більшість людей сприймають цей процес серйозно. То ви відправили туди те селфі чи пішли одразу закрити обліковий запис?

Отже, якщо ви вважаєте, що казино винен, я рекомендую подати скаргу тут: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/ vse, і наша команда спробує вам допомогти. Я думаю, що це варто розглянути. Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Уникайте цього казино, немає шансів виграти, депозит 500 євро, найбільший виграш 60 євро, воно дає вам багато безкоштовних обертань, але немає шансів виграти, багато бонусів без шансів на виграш, будьте обережні

Автоматичний переклад.
kompselisgeorge
12 міс. тому

Гей, наскільки я бачу, ти не найкраще провів час у казино. Правда полягає в тому, що казино завжди має перевагу над гравцем, і гравець зрештою втрачає там свої гроші, тому, на жаль, у цьому немає нічого нового.

Що стосується бонусів, з якими ви грали? Які до нього вимоги?

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Депозит 500 євро та найбільший виграш 60 євро не можна назвати нещасливим

насправді останній депозит 100 євро, який я зробив, він не дав жодного бонусу з обертаннями 0,80 євро, тому, будь ласка, тому що це не перше казино, в яке я грав, я знаю, коли бачу шахрайство, і знаю, що перевага для казино але це було трохи забагато

Автоматичний переклад.
kompselisgeorge
12 міс. тому

Хм, я розумію, що коли людина втрачає гроші, вона незадоволена цим. Я б теж був, насправді. Але для мене найрозумніший вихід — це припинити грати, якщо ви відчуваєте, що просто програєте в казино і нічого не виграєте. Що ти думаєш ? 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

БОНУС БЕЗ ДЕПОЗИТУ:【100 БЕЗКОШТОВНИХ ОБЕРТАНЬ на Sweet Bonanza, Bonanza Billion】

Я отримав це, але виграш зменшився до 1/100.


Я смутно пам’ятаю, але одне безкоштовне обертання коштує приблизно ¥2400 загалом.

Стовпець активного бонусу показує ¥24,00.


Це технічні характеристики?

Це нормально, тому що я грав безкоштовно.

Якщо здається, що машина не працює належним чином, найкраще доручити казино полагодити це.

Автоматичний переклад.
f0x_f0x
11 міс. тому

Привіт!

Я докладу всіх зусиль, щоб допомогти вам зрозуміти цінності:

Кажуть, що зображення варте тисячі слів, тому я хотів би вставити сюди бонусний скріншот:

file

Я хочу сказати, що фактична вартість одного безкоштовного обертання становить 0,2 євро

Таким чином, цей бонус безкоштовних обертань має загальну вартість 20 євро

Таким чином, я переконаний, що все добре. Якщо вам потрібна додаткова інформація, будь ласка, спробуйте скористатися агентом чату безпосередньо в казино 🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт Радка

Гуру казино не помиляється


Коли я фактично грав у неї 100 разів, «гроші виграшу» становили близько 2400 ієн.

Однак сума, додана до активного бонусу, буде змінена на 24 ієни.


Я не знаю, чи це задумом, але якщо автомат вийшов з ладу, я б порадив казино бути обережними.

Автоматичний переклад.
f0x_f0x
11 міс. тому

Привіт, f0x_f0x!

Я бачу, дякую.

Я думаю, що ви ніколи не помилитеся, звертаючись до персоналу казино. Це в їхніх інтересах, щоб портфель казино був оновленим, а гравці були задоволені.

Можливо, ви можете поділитися отриманою відповіддю? Це просто ідея 🙂.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не рекомендую це казино. У мене був найгірший досвід. Служба підтримки жахлива, не допомагає, вони кажуть, що відкриють запит лише для того, щоб замовкнути користувача, і кажуть, що незабаром до нас повернуться, але цього ніколи не відбувається. Вони не обробляють зняття коштів, у мене один очікує на розгляд протягом 4 днів, і вони кажуть, що не знають, що не так, все виглядає добре, але вони не намагаються це виправити. Турбота про клієнтів далеко не їх пріоритет. Не використовуйте це казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Жахливе казино. Не обробляє зняття коштів, обслуговування клієнтів не допомагає, а бонус є одним із найгірших на ринку. Найгірше казино, яким я коли-небудь користувався. Нікому не рекомендуйте, ви погано проведете час, ви не отримаєте допомоги від служби підтримки клієнтів і втратите свої гроші, або граючи в їхні ігри, або тому, що вони не дозволять вам зняти гроші, які у вас є. Тримайся подалі!

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
dudu999
11 міс. тому

Привіт.

Шкода чути, що у вас такий поганий досвід роботи з цим казино. Чи не могли б ви розповісти нам більше деталей, що саме сталося, якщо ви не проти?

Я бачу, що у вас є деякі проблеми з вилученням, яке ви запитували. Ви пройшли процес перевірки, чи знаєте ви про це? Зазвичай цей процес може зайняти трохи більше часу, оскільки казино має перевірити всі документи, необхідні для KYC (Знай свого клієнта). Тому ми даємо казино 14 повних днів для перевірки гравців і обробки платежу. Ви успішно подали всі документи?

Будь ласка, не соромтеся ставити будь-які інші запитання. Буду чекати вашої відповіді.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
11 міс. тому

Привіт Ромі,

Я ціную, що ти повернувся до мене,

Я почав користуватися цим букмекером приблизно 3 тижні тому, все йшло добре, поки мені не довелося зняти гроші. Я виводжу досить мало, близько 150 євро. Я заповнив увесь мій профіль, я запитав службу підтримки, чого не вистачає для мого KYC, і вони нічого не відповіли, мені просто довелося чекати до 72 годин, поки вони оброблять моє виведення. Минуло майже 120 годин/5 днів і нічого. Я попросив електронний лист, щоб подати скаргу, але мені його не надали, мені довелося самостійно шукати його на веб-сайті та тут, поки я не знайшов цей електронний лист support@BetonRed.com, який є тим самим, що вони надають тут, коли відповідають на оцінки веб-сайту, проблема в тому, що вони ніколи не відповідають на електронні листи . Минуло 3 дні після того, як я вперше надіслав електронний лист, але вони мені не відповіли. Служба підтримки клієнтів виглядає так, ніби ми спілкуємося з ботом, оскільки вони знову й знову дають ті самі відповіді.

У мене є 2 друзі, які перебувають у подібній ситуації, але їм вдалося зробити принаймні 1 зняття коштів, що зайняло близько 48 годин, і після цього у них виникла така ж проблема, як і у мене. Мені навіть не вдалося виконати 1 зняття, оскільки мій показується як незавершений уже 5 днів, а служба підтримки не допомагає мені, і я ніколи не отримую відповіді електронною поштою.

Автоматичний переклад.
dudu999
11 міс. тому

Привіт! Я точно розумію, що це недобре, якщо ви отримуєте однакові відповіді в чаті, а потім ніхто не може отримати доступ до ваших електронних листів.

Щодо виведення коштів, ми також даємо казино 14 днів для обробки, але якщо вони дали вам часові рамки, я розумію вашу стурбованість. Я б лише додав, що оскільки ви згадали, що ваші друзі отримали свої гроші, можливо, ще не час панікувати та нервувати, тому що зараз перед Різдвом, і цілком можливо, що в казино достатньо, і тому затримка.

Таким чином, якщо казино не відповідає вам і не дає вам гроші, ви можете подати нам скаргу.

Хоча, постарайтеся набратися терпіння і деякий час зберігати холоднокровність. Чи буде добре? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я знову намагався порозумітися з ними, намагався з’ясувати, чого не вистачає чи що не так, але вони продовжують говорити мені те саме, що говорили останні 4 дні, мені потрібно почекати, тому що команда вже знає тощо. Завжди те саме відповідь, навіть коли " казино відповідає на наші відгуки тут, це завжди та сама автоматична відповідь. Один із моїх друзів щойно отримав відмову у виведенні коштів, тож він впорався з першим, але тепер другий отримав відмову. Мені починає здаватися, що це казино є шахрайством, і я ніколи не побачу своїх грошей. Дійсно жахливий досвід, і я спробував кілька букмекерських контор, і у мене ніколи не було такого неприємного досвіду. Я зачекаю ще 2 або 3 дні і, ймовірно, подам скаргу.

PS: Мені вдалося поговорити з кимось із чату, який не давав лише автоматичні відповіді, і він сказав мені, що знову передав проблему команді, і я повинен отримати виведення через 24 години. Давайте подивимось, як це піде.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я знайшов цікаву промо-акцію на BetonRed, яка дає 50 безкоштовних обертань 0,20 євро, ставку без депозиту на солодке золото з промокодом BALKAN50


Зіграв у них, а потім отримав 27 євро. Удачі

Автоматичний переклад.
1 2 3...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого