1 рік тому
Тут ви можете обговорити BetNFlix Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Учора я вніс 10 євро через Trustly в казино BetNflix і виграв пару сотень євро. Я грав без бонусів. Тепер я спробував зняти свій виграш, але так званий KYC казино виглядає дуже повільно. Чую, на перевірку дороги знадобиться не менше трьох днів. Я надіслав їм усі необхідні документи. Я чекаю, як це буде. Про кінцевий результат напишу тут.
Yesterday I deposited 10 euros via Trustly to the BetNflix casino and won a couple of hundred euros. I played without bonuses. Now I have tried to withdraw my winnings, but the casino's so-called KYC seems really slow. I hear it will take at least three days for the road to be checked. I sent them all the required documents. I'm waiting to see how this goes. I will write here about the final result.
Talletin eilen 10 euroa Trustlyn kautta BetNflix-kasinolle ja voitin pari sataa euroa. Pelasin ilman bonuksia. Nyt olen yrittänyt nostaa voittojani, mutta kasinon ns. KYC vaikuttaa todella hitaalta. Kuulemma kestää ainakin kolme vuorokautta, että tietpni on tarkistettu. Lähetin niille kaikki vaaditut dokumentit. Odottelen, miten tässä käy. Kirjoitan tänne lopputuloksesta.
привіт
Спершу вітаємо 🙂.
Ви тим часом встигли пройти KYC? Сподіваюся, у вас є. Чесно кажучи, три дні звучать неприємно, але це могло бути набагато гірше... Але я б сказав, що це не має значення на даний момент.
Просто безглузде запитання, як ти опинився в такому поганому казино? Ви бачили індекс безпеки ?
У будь-якому випадку, я буду чекати на оновлення!
Hey there.
Congratulations first 🙂.
Have you managed to pass the KYC in the meantime? I hope you have. Honestly, three days sound annoying, but it could be far worst... But it does not matter at this point, I'd say.
Just a silly question, how did you end up playing in such a bad casino? Did you see the security index?
Anyway, I'll wait for the update!
Дякую за повідомлення, Радко. Так, зазвичай я уважніше читаю відгуки.
Я знайшов це казино на іншому ігровому сайті. Попередження не було.
Я ставлю десятку тут і ще одну тут і пробую, як виглядає казино. Зовні BetNflix не здається чимось незвичайним.
Що ж, у будь-якому разі мій KYC пройдено, а обліковий запис підтверджено.
Я зняв пару сотень. Здається, він триватиме 🙂 Я повернуся до нього в понеділок, якщо почую щось нове.
Thanks for your message, Radka. Yeah, I usually read the reviews more carefully.
It was some other gaming site where I found this particular casino. There was no warning.
I tend to put a ten here and another here and try how the casino looks. On the surface, BetNflix doesn't seem unusual at all.
Well, anyway, my KYC is passed and my account is verified.
I put in a couple hundred withdrawals. It seems to last 🙂 I'll get back to it on Monday if I hear anything new.
Kiitos viestistäsi, Radka. Joo, yleensä luen arviot tarkemmin.
Se oli joku toinen pelisivusto, josta tämän kyseisen kasinon löysin. Siellä ei varoiteltu mitään.
Mulla on tapana laittaa kymppi sinne ja toinen tänne ja kokeilla, miltä kasino vaikuttaa. Päällepäin BetNflix ei vaikuta mitenkään poikkeavalta.
No, joka tapauksessa, mun KYC on läpäisty ja tilini on verifioitu.
Laitoin parin satasen noston vetämään. Se tuntuu kestävän 🙂 Palaan asiaan maanantaina, jos jotain uutta kuuluu.
Наразі гроші виведено успішно.
Так що все пройшло нормально. Трохи повільно, але все одно спрацювало 🙂
Обслуговування клієнтів казино було швидким і доброзичливим протягом усього процесу.
The withdrawal of the money has now been done successfully.
So everything went ok. A little slow, but it worked anyway 🙂
The casino's customer service was fast and friendly throughout the process.
Rahojen nostokin on nyt tehty onnistuneesti.
Kaikki sujui siis ok. Vähän hitaasti, mutta sujui kuitenkin 🙂
Kasinon asiakaspalvelu oli koko prosessin ajan nopeaa ja ystävällistä.
Ви не уявляєте, як я радий! 🙂
У той момент, коли я побачив попередження: Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино
Я трохи нервував, розумієш?
Дякую, що повідомили. Просто нудне питання, ти залишаєшся з ними? Згідно з вашим особистим досвідом, це звучало не так вже й погано, хоча я сам все одно трохи стурбований 🙂.
You have no idea how glad I am! 🙂
The moment I saw the warning saying: Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size
I was kind of nervous, you know?
Thank you for letting me know. Just a tedious question, are you staying with them? According to your personal experiences, it didn't sound that bad, though I'm still a bit concerned myself 🙂.
Можливо ні. Зрештою, у світі є й інші казино 🙂
Повертаємося до справи!
Maybe not. After all, there are other casinos in the world 🙂
Let's get back to business!
Voi olla, että en. Onhan noita muitakin kasinoita maailmassa 🙂
Palataan asioihin!
Б’юсь об заклад, що ти правий! 😀
Нехай Пані Удача покриває твою спину! Якщо вам пощастить, скористайтеся новою функцією «переможців» форуму 🙂
I bet you're right! 😀
May Lady Luck covers your back! Once you're lucky, check out the new forum"winning" feature 🙂
Це божевілля, я скористався сотнями сайтів ставок/казино, і в мене є збережені «звичайні» документи, які я використовую щоразу для проходження перевірки KYC. Однак цього разу раптом жоден із них не є прийнятним документом?? Я борюся вже 3 дні, отримуючи дуже повільні автоматичні відповіді. Здається, на сайті НІКОГО наплювати на клієнтів. Мені навіть довелося замовити «підтвердження місця проживання», за яке мені довелося заплатити 10 євро власних грошей, щоб підтвердити свою адресу, тому що жоден інший документ не міг підтвердити мою адресу.
Це страшно. Будь ласка, нехай хтось закриє цей сайт. Я вражений.
This is insane, I have used hundreds of betting sites/casinos and I have the "regular" documents saved that I use every time to complete a KYC verification. However, this time suddenly NONE of those is an accepted document?? I have been fighting for 3 days now getting very slow automatic replies. It seems like NO ONE at the site gives a damn about the customers. I even had to order a "Proof of Residency" that I had to pay 10€ of my own money for just to proof my address because no other document was good enough to prove my address.
This is scary. Please, someone get this site closed down. I am amazed.
Привіт.
Що ж, казино повинно пояснити, чому всіх цих документів недостатньо. Або, точніше, що з ними не так?
Чи можете ви поділитися списком відхилених документів, а також причиною, зазначеною службою підтримки, якщо можливо? Я вірю, що це може допомогти принаймні іншим.
Hello.
Well, the casino should explain why all those documents are not enough. Or more specifically, what seems to be wrong with those?
Could you share the list of rejected docs and also the reason stated by the support - if possible? I believe it may help others, at least.
привіт
Як ми всі знаємо, це давня тактика, яка ускладнює процес KYC для клієнтів, навіть потенційні залежні від азартних ігор втрачають свої гроші, перш ніж вони зможуть їх зняти. Це бізнес, я розумію. Однак цей «BetnFlix» заходить занадто далеко.
Як підтвердження адреси вони приймають лише «Доказ проживання від Агентства цифрових і демографічних даних».
Навіть надіслати підтвердження депозиту було набагато складніше, ніж на будь-які інші сайти. Але адреса справді викликала біль.
У Фінляндії ви можете отримати лише підтвердження місця проживання, заплативши 10 євро. Отже, щоб зняти кошти з цього сайту, вам доведеться додатково заплатити 10 євро власних грошей, якщо у вас ще немає підтвердження місця проживання.
Сьогодні я нарешті отримав електронний лист із повідомленням, що мій обліковий запис перевірено, і я маю отримати кошти протягом 2 робочих днів.
За винятком випадків, коли їм все ще потрібна «додаткова документація»
Тож я майже впевнений, що вони також вимагатимуть додаткової документації 🙂
жахливо.
Hey,
As we all know, it is an age-old tactic making the KYC process difficult to make customers, even potential gambling addicts lose their money before they can withdraw it. It is a business, I get it. However, this "BetnFlix" is going way too far with it.
As a proof of address, they only accept a "Proof of Residency from the Digital and Population Data Services Agency".
Even sending a proof of deposit was way more difficult than to any other sites. But the address really was a pain.
In Finland you can only get a Proof of Residency by paying 10€. So, in order to withdraw from this site you have to pay 10€ of your own money extra if you don’t have a Proof of Residency waiting around already.
Today I got an e-mail finally saying that my account is verified and I should get my withdrawal in 2 business days.
Except if they still need "additional documentation"
So, I am pretty sure they will be asking for additional documentation as well 🙂
Terrible.
Я знаю про тактику затримки, про яку ви щойно згадали, але вона менш поширена, ніж ви думаєте. Є багато причин для повільного вилучення. Іноді це пов’язано з технікою. проблеми з постачальником платежів, в інших випадках це може бути просто тому, що в казино не вистачає працівників (відпустка, хвороба тощо). Я пам’ятаю, коли багато років тому я хотів пройти верифікацію в Revolut, їм знадобилося понад 14 днів, щоб перевірити мої документи, тому що ніхто не міг прочитати документи, написані чеською мовою, окрім тих, хто був відключений на 2 тижні (це як я зрозумів ситуацію).
Деякі казино працюють з дуже маленькими командами, тому процеси можуть зайняти багато часу. Мене більше хвилює конкретне підтвердження адреси, яке вони вимагали від вас. Їм взагалі не потрібно вимагати цей конкретний документ, і якщо вони вимагають, вони повинні повернути вам 10 євро. До речі, ви помітили дуже низький індекс безпеки у них на нашому сайті?
I'm aware of they delaying tactic you just mentioned, but it's less common than you might be thinking. There are numerous reasons for slow withdrawals. Sometimes, it related to tech. issues with the payments provider, in other cases, it might be simply because the casinos lacks employees (vacation, sickness etc.). I remember when I wanted to get verified with Revolut many years ago, it took them over 14 days to verify my documents, because there wasn't anyone who could read the documents written in Czech language except someone who was off for 2 weeks (that's how I understood the situation).
Some casinos operate with a very small teams so the processes may take a lot of time. I'm more concerned about the specific proof of address they requested from you. They don't need to request this specific document at all and if they do, they should refund you the 10 eur. By the way, have you noticed the very low safety index they have on our website?
Так, я повністю розумію, що проблеми та затримки з постачальником платежів є, ймовірно, найпоширенішою причиною повільного зняття коштів тощо.
Я згоден з тим, що вони повинні повернути 10 євро. оскільки це божевілля, що лише один конкретний документ є достатнім для підтвердження вашої адреси. Але відшкодування ніколи не відбудеться, тому я навіть не думаю про це. Це було витрачено 10 євро, але принаймні тепер я знаю, що потрібно триматися подалі від цього сайту й повідомити про це іншим.
Жоден рахунок за комунальні послуги їм не підійде. Я навіть надіслав їм державну податкову декларацію - лист, який, я б сказав, є найбільш законним способом підтвердження вашої адреси. Але все одно ні.
Зараз я помітив низький індекс безпеки, що має повний сенс після того, як усе це відчув на собі. Я повинен був перевірити це, перш ніж торкатися цього сайту, і я обов’язково перевірю їх у майбутньому.
Yeah I completely understand, issues and delays with the payment provider being probably the most common reason for slow withdrawals etc.
I agree on the fact as they should refund the 10 eur. as that is crazy that only one specific document is good enough to proof your address. But the refunding will never happen, so I am not even bothering to think about it. It was 10€ wasted, but at least now I know to stay very far away from this site and let others know it as well.
No utility bill is good enough for them. I even sent a government issued tax return -letter to them which is, I’d say, the most legit way to proof your address possible. But, still no.
I have now noticed the low safety index, which makes complete sense after experiencing all this myself. I should have checked it before touching this site and I will make sure to check them in the future.
Я думаю, що чудово, що ви поділилися цією частиною з нами, не кожен гравець звик перевіряти відгуки чи індекс безпеки, і, поділившись, ви можете допомогти іншим уникнути цього місця. Отже - дякую!
Зазвичай я б сказав щось на кшталт: «Вам варто подумати про надсилання скарги, тому що це природно, коли в казино твориться такий безлад», але я розумію, що ви більше не турбуєтесь.
Досить справедливо. 🙂
Тільки одне, чи можу я знати, як ви натрапили на це казино? Реклама, банер, можливо?
I think it is great you shared this part with us, not every player is used to checking the reviews or safety index, and by sharing, you might help others avoid this place. So - thanks!
I would normally say something like: "You should consider submitting a complaint because it feels natural when the casino is making such a mess", but I understand you don't bother anymore.
Fair enough. 🙂
Just one thing, may I know how did you come across this casino? Advert, banner, perhaps?
Точно не пам'ятаю, як я натрапив на казино. Я думаю, що це був якийсь список нових казино, тому я вирішив спробувати. Як я помилявся 😂
Can’t exactly remember how I came across the casino. I think it was some kind of a list of new casinos so I thought I’d give it a go. How wrong I was 😂
Привіт, це казино законне?? Я грав у стільки казино, але це поки що жахливе. Я виграв трохи грошей після того, як я хотів зняти гроші, мені потрібно було підтвердити, що я це зробив (жахливо) ніколи не мав такого досвіду верифікації, як цей. Але, нарешті, це вдалося, тепер я чекаю 3 дні, поки вони не отримають жодного звуку. І найнеприємніше те, що ви можете зняти лише 1000 за час, який займе багато років, я думаю, що я ніколи не побачу грошей
Hey is this casino legit?? I played so much casinos but this one is sofar the horrible one. I won some money after i want withrawal i needed to verify i did it(horrible one) never got some verivication experience like this one. But finally it succeeded now i am waiting 3 days for pending witrawal still no sound from them. And the most annoying part is you can only withrawal 1000 at the time it gonna take for ages i thing maybe i never see the money
Привіт!
Я розумію ваш біль, villeoinas і ugcn.
Я сам дуже недосвідчений гравець. Зі мною сталося близько року тому, що я виграв більше 4000 євро з депозитом 10 e. Саме тоді я почав працювати над іграми. У той час я грав у Tombstone RIP у казино Wazamba.
Заходи KYC казино справді мене напружили. Мені навіть довелося проходити відеодзвінок, де було видно обличчя людини з нашого району, але не особу співрозмовника. Співбесіда проводилась англійською мовою. Інтерв'юером була весела молода жінка, і мені здалося, що вона розмовляла англійською по-фінськи тощо.
Зрештою я отримав свої гроші. з казино, хоча це зайняло багато часу (=кілька тижнів).
Веб-сайт Casino Guru дуже допоміг у вирішенні проблеми!
Я думав, що полегшу ваш біль, розповівши вищезгаданий анекдот.
Раніше я згадував, що виграв пару сотень євро в казино Bet'n'flix. Щоб отримати свої гроші в той час, мені довелося надіслати фотографії рахунків за електроенергію тощо, а також моє обличчя разом із моїми водійськими правами тощо. Однак не було потреби здійснювати з ними відеодзвінок 🙂 Все одно це зайняло багато днів. Проте зрештою гроші вийшли нормально.
І дивіться, коли я раптом не вірю, я реінвестував 10 євро в казино Bet'n'Flix минулого тижня. Я ніколи не кладу більше відразу. Цього разу я виграв 100 євро. Гроші надійшли на мій рахунок через пару днів.
Я сподіваюся, що у вас все буде добре. Бажаю великих перемог кожному виду! Також дякуємо Casino Guru за допомогу.
Hello!
I understand your pain villeoinas and ugcn.
I am a very inexperienced player myself. It happened to me about a year ago that I won more than 4000 euros with a deposit of 10 e. That's when I started these game jobs. At the time I was playing Tombstone RIP at Wazamba casino.
The casino's KYC measures really stressed me out. I even had to go through a video call where the face of the person from our area was visible, but not the identity of the interviewer. The interview was conducted in English. The interviewer was a cheerful young woman and it sounded to me that she spoke English in a Finnish way, etc.
In the end, I got my money. from the casino, although it took a long time (=several weeks).
The Casino Guru website was a big help in getting the matter resolved!
I thought I would ease your pain by telling the above anecdote.
I mentioned earlier that I won a couple of hundred euros from the Bet'n'flix casino. In order to get my money at that time, I had to send pictures of electricity etc. bills and my own face combined with my driver's license, etc. However, there was no need to make a video call with them 🙂 Still, it took many days. However, the money came out ok in the end.
And look, when I suddenly don't believe it, I re-invested 10 euros in Bet'n'Flix casino last week. I never put more at once. This time I won 100 euros. The money came to my account in a couple of days.
I hope everything is going well for the rest of you. I wish big wins for each type! Thanks also to Casino Guru for the help.
Terve vaan!
Ymmärrän tuskanne villeoinas ja ugcn.
Itse olen hyvin kokematon pelaaja. Mulla kävi n. vuosi sitten siten, että voitin 10 e talletuksella runsaat 4000 euroa. Aloittelin silloin näitä pelihommia. Pelasin tuolloin Wazamba-kasinolla peliä Tombstone RIP.
Mua stressasi ihan pirusti kasinon KYC-toimet. Jouduin jopa käymään läpi videopuhelun, jossa meikäläisen naama näkyi, mutta ei haastattelijan henkilöllisyyttä. Haastattelu käytiin englanniksi. Haastattelija oli pirteä nuori nainen ja minusta kuulosti, että hän puhui englantia suomalaisittain etc.
Loppujen lopuksi sain rahani ko. kasinolta, vaikka kyllä se kesti kauan (=useita viikkoja).
Casino Guru-sivusto oli iso apu siinä, että juttu saatiin ratkaistua!
Ajattelin, että helpotan tuskaanne kertomalla em. anekdootin.
Tuolla aiemmin mainitsen, että voitin pari sataa euroa Bet'n'flix-kasinolta. Rahojeni saamiseksi tuolloin jouduin lähettämään kuvia sähkö- ym. laskuista sekä omasta naamastani yhdistettynä ajokorttiini jne. Ei kuitenkaan tarvinnut käydä videopuhelua niiden kanssa🙂 Silti se vei monta vuorokautta. Rahat tulivat kuitenkin ok loppujen lopuksi.
Ja katso, kun en kerralla usko, niin sijoitin Bet'n'Flix-kasinolle uudelleen 10 euroa viime viikolla. En ikinä laita enempää kerralla. Tällä kertaa voitin 100 euroa. Rahat tulivat tililleni parissa päivässä.
Toivottavasti teillä muilla kaikki sujuu ok. Toivotan isoja voittoja joka tyypille! Kiitokset avusta Casino Gurulle myös.
Ааа, так часто буває. Що ж, ніхто не знає, особливо коли мова йде про свіжі казино!
Aaah, it happens so often. Well, one never knows, especially when it comes to fresh casinos!
Привіт, це казино законне?? Я грав у стільки казино, але це поки що жахливе. Я виграв трохи грошей після того, як я хотів зняти гроші, мені потрібно було підтвердити, що я це зробив (жахливо) ніколи не мав такого досвіду верифікації, як цей. Але, нарешті, це вдалося, тепер я чекаю 3 дні, поки вони не отримають жодного звуку. І найнеприємніше те, що ви можете зняти лише 1000 за час, який займе багато років, я думаю, що я ніколи не побачу грошей
Hey is this casino legit?? I played so much casinos but this one is sofar the horrible one. I won some money after i want withrawal i needed to verify i did it(horrible one) never got some verivication experience like this one. But finally it succeeded now i am waiting 3 days for pending witrawal still no sound from them. And the most annoying part is you can only withrawal 1000 at the time it gonna take for ages i thing maybe i never see the money
Я вважаю, що тобі варто знайти місце приємніше — забери свої гроші та йди далі. Це казино взагалі не рекомендується:
https://casino.guru/betnflix-casino-review
Я молюся, щоб ви швидше отримали гроші, чи повідомите ви нам, коли це станеться?
Я хочу бути впевненим, що ти це зробив!
I believe you should find yourself someplace nicer - pick up your money and move on. This casino is not recommended at all:
https://casino.guru/betnflix-casino-review
I pray you get the money soon, will you let us know when that happens?
I want to be sure you made it!
Чудово бачити, що іноді все якось працює 😀!
Думаю, я можу сказати, що ми завжди раді допомогти, а натомість переконайтеся, що перевіряєте казино справедливо та чесно, це те, що ми будемо дуже вдячні. 💚😎
Примітка: скористайтеся кнопкою відповіді, щоб зв’язатися з кимось, це підвищує ймовірність того, що ви незабаром отримаєте відповідь, оскільки одержувача можуть сповістити про вашу публікацію. 😉
Great to see that sometimes it just all works somehow 😀!
I think I can say we are always glad to help, in return make sure to review casinos fairly and honestly, this is something we would really appreciate. 💚😎
Kind note: use the reply button to get in touch with someone, it increases the chances you'll get the reply soon because the recipient might be notified about your post. 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.