ГоловнаФорумКазиноBetmotion Casino - загальне обговорення

Betmotion Casino - загальне обговорення

1 рік тому від cpisa21
|
1 908 переглядів 12 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betmotion Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Вони не повинні розміщувати різні форми зняття коштів, якщо, коли ви збираєтеся зняти кошти через ці форми, вам скажуть, ЩО У ВАС ПРОБЛЕМИ ІЗ ПЛАТІЖНИМИ ЗАСОБАМИ. Це завжди так з усіма людьми, цей будинок однаковий, хоча якщо він вам платить, він завжди змушує зняття коштів займати занадто довго.

Автоматичний переклад.
cpisa21
1 рік тому

Привіт.

Чесно кажучи, англійський переклад настільки дивний, що я не розумію, що здається не так... 🤔

На щастя, ви вже подали скаргу, що дає нам усім шанс провести розслідування – посилання тут .

Коротка історія: «Гравець із Мексики чекав на зняття грошей 3 тижні. Спочатку казино не змогло обробити зняття коштів через Skrill, а потім порадило гравцеві скористатися банківським переказом».

Тим часом: "Betmotion вже здійснив платіж. Справу закрито 🙂"

Я люблю щасливі кінцівки.

Автоматичний переклад.
cpisa21
5 міс. тому

Привіт! Скільки часу їм знадобилося, щоб заплатити вам? Вони так само звернулися і мені не платили 90 днів.


Автоматичний переклад.
davidabadi23
5 міс. тому

Привіт. Це дуже довго чекати на відкликання, і я радий, що ви подали свою скаргу . Наша команда спробує вирішити цю проблему, а тим часом інформуйте нас про будь-які новини.

Чи можу я запитати, чи намагалися ви випадково змінити спосіб оплати, чи здається, що проблема є?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт Ромі! Дякуємо за звернення. Я зробив депозит через Binance Pay, але я запропонував їм виплатити мені BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle, але вони також нічого не зробили, щоб мені допомогти.

Автоматичний переклад.
davidabadi23
5 міс. тому

Розумію. Тому казино не бажає вирішувати цю проблему так довго.🤔

Я сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе зв’язатися з ними, оскільки без відповіді казино вирішити вашу справу буде неможливо. Отже, будемо сподіватися і подивимося.🤞

Як давно ви граєте в цьому казино, якщо ви не проти?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Я грав 1 місяць до того, як почав процес виведення коштів

Автоматичний переклад.
davidabadi23
5 міс. тому

добре. Я дуже сподіваюся, що Браніслав отримає від казино більше інформації щодо вашої справи, і вони зможуть її вирішити. Це дуже довго чекало на вас.

Якщо у вас є щось нове від казино, зверніться. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт!

1147 доларів США вкрали з betmotion 130 днів тому. Вони відмовляються платити

Автоматичний переклад.
davidabadi23
3 міс. тому

Мені дуже шкода, що нашій групі зі скарг не вдалося нікуди поїхати з вашою справою . На жаль, коли казино не бажає співпрацювати та спілкуватися, ми нічого не можемо зробити.

Сподіваюся, відтепер ви будете триматися подалі від цього казино. Ви будете?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені доводиться продовжувати наполягати, щоб повернути свої гроші. Які методи чи виправдання вони можуть використовувати, щоб зберегти мої гроші в майбутньому?

Автоматичний переклад.
davidabadi23
3 міс. тому

Ну, тому, мабуть, краще буде переїхати кудись в інше місце. Що ви вважаєте?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого