ГоловнаФорумКазиноBetmotion Casino - загальне обговорення

Betmotion Casino - загальне обговорення

 від cpisa21
|
2 182 переглядів 12 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Betmotion Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Вони не повинні розміщувати різні форми зняття коштів, якщо, коли ви збираєтеся зняти кошти через ці форми, вам скажуть, ЩО У ВАС ПРОБЛЕМИ ІЗ ПЛАТІЖНИМИ ЗАСОБАМИ. Це завжди так з усіма людьми, цей будинок однаковий, хоча якщо він вам платить, він завжди змушує зняття коштів займати занадто довго.

Автоматичний переклад.
cpisa21

Привіт.

Чесно кажучи, англійський переклад настільки дивний, що я не розумію, що здається не так... 🤔

На щастя, ви вже подали скаргу, що дає нам усім шанс провести розслідування – посилання тут .

Коротка історія: «Гравець із Мексики чекав на зняття грошей 3 тижні. Спочатку казино не змогло обробити зняття коштів через Skrill, а потім порадило гравцеві скористатися банківським переказом».

Тим часом: "Betmotion вже здійснив платіж. Справу закрито 🙂"

Я люблю щасливі кінцівки.

Автоматичний переклад.
cpisa21

Привіт! Скільки часу їм знадобилося, щоб заплатити вам? Вони так само звернулися і мені не платили 90 днів.


Автоматичний переклад.
davidabadi23

Привіт. Це дуже довго чекати на відкликання, і я радий, що ви подали свою скаргу . Наша команда спробує вирішити цю проблему, а тим часом інформуйте нас про будь-які новини.

Чи можу я запитати, чи намагалися ви випадково змінити спосіб оплати, чи здається, що проблема є?

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт Ромі! Дякуємо за звернення. Я зробив депозит через Binance Pay, але я запропонував їм виплатити мені BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle, але вони також нічого не зробили, щоб мені допомогти.

Автоматичний переклад.
davidabadi23

Розумію. Тому казино не бажає вирішувати цю проблему так довго.🤔

Я сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе зв’язатися з ними, оскільки без відповіді казино вирішити вашу справу буде неможливо. Отже, будемо сподіватися і подивимося.🤞

Як давно ви граєте в цьому казино, якщо ви не проти?

Автоматичний переклад.
Romi

Я грав 1 місяць до того, як почав процес виведення коштів

Автоматичний переклад.
davidabadi23

добре. Я дуже сподіваюся, що Браніслав отримає від казино більше інформації щодо вашої справи, і вони зможуть її вирішити. Це дуже довго чекало на вас.

Якщо у вас є щось нове від казино, зверніться. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.

привіт!

1147 доларів США вкрали з betmotion 130 днів тому. Вони відмовляються платити

Автоматичний переклад.
davidabadi23

Мені дуже шкода, що нашій групі зі скарг не вдалося нікуди поїхати з вашою справою . На жаль, коли казино не бажає співпрацювати та спілкуватися, ми нічого не можемо зробити.

Сподіваюся, відтепер ви будете триматися подалі від цього казино. Ви будете?

Автоматичний переклад.

Мені доводиться продовжувати наполягати, щоб повернути свої гроші. Які методи чи виправдання вони можуть використовувати, щоб зберегти мої гроші в майбутньому?

Автоматичний переклад.
davidabadi23

Ну, тому, мабуть, краще буде переїхати кудись в інше місце. Що ви вважаєте?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого