1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betmotion Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вони не повинні розміщувати різні форми зняття коштів, якщо, коли ви збираєтеся зняти кошти через ці форми, вам скажуть, ЩО У ВАС ПРОБЛЕМИ ІЗ ПЛАТІЖНИМИ ЗАСОБАМИ. Це завжди так з усіма людьми, цей будинок однаковий, хоча якщо він вам платить, він завжди змушує зняття коштів займати занадто довго.
They should not put different forms of withdrawal if when you go to withdraw through those forms they tell you THAT YOU HAVE PROBLEMS WITH THE MEANS OF PAYMENT. It's always like that with all people, this house is the same, although if it pays you, it always makes withdrawals take too long.
No deberian poner distintas formas de retiro si cuando vas a retirar por esas formas te dicen QUE TIENE PROBLEMAS CON EL MEDIO DE PAGO. Siempre es asi con todas las personas es lo mismo esta casa si bien si te paga, siempre hace que los retiros demoren demasiado.
Привіт.
Чесно кажучи, англійський переклад настільки дивний, що я не розумію, що здається не так... 🤔
На щастя, ви вже подали скаргу, що дає нам усім шанс провести розслідування – посилання тут .
Коротка історія: «Гравець із Мексики чекав на зняття грошей 3 тижні. Спочатку казино не змогло обробити зняття коштів через Skrill, а потім порадило гравцеві скористатися банківським переказом».
Тим часом: "Betmotion вже здійснив платіж. Справу закрито 🙂"
Я люблю щасливі кінцівки.
Hello.
Frankly, the English translation is so weird that I do not understand what seems to be wrong... 🤔
Luckily you've submitted the complaint already which gives us all chance to investigate - link here.
Short story: "The player from Mexico has been awaiting withdrawal for 3 weeks. Initially, the casino failed to process withdrawals via Skrill, and then advised the player to use bank transfer instead."
Meanwhile: "Betmotion already made the payment. case closed 🙂"
I love happy endings.
Привіт! Скільки часу їм знадобилося, щоб заплатити вам? Вони так само звернулися і мені не платили 90 днів.
Hello! How long did it take them to pay you? They applied the same and they haven't paid me for 90 days.
Hola! Cuanto tiempo tardaron en pagarte. mea aplicaron los mismo y hace 90 dias no me pagan
Привіт. Це дуже довго чекати на відкликання, і я радий, що ви подали свою скаргу . Наша команда спробує вирішити цю проблему, а тим часом інформуйте нас про будь-які новини.
Чи можу я запитати, чи намагалися ви випадково змінити спосіб оплати, чи здається, що проблема є?
Hello. That is a very long wait for the withdrawal, and I am glad that you have submitted your complaint. Our team will try to get it solved and in the meantime, make sure you keep us updated about any news.
May I ask if you have tried to change the payment method by any chance, if the problem seems to be there?
Привіт Ромі! Дякуємо за звернення. Я зробив депозит через Binance Pay, але я запропонував їм виплатити мені BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle, але вони також нічого не зробили, щоб мені допомогти.
Hello Romi! Thank you for contacting. I deposited through Binance Pay, but I have offered them to pay me BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle and they have not done anything to help me either.
Hola Romi! Gracias por contactar. Yo deposite por Binance Pay, pero les he ofrecido que me paguen lo BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle y tampoco han hecho nada por ayudarme.
Розумію. Тому казино не бажає вирішувати цю проблему так довго.🤔
Я сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе зв’язатися з ними, оскільки без відповіді казино вирішити вашу справу буде неможливо. Отже, будемо сподіватися і подивимося.🤞
Як давно ви граєте в цьому казино, якщо ви не проти?
I see. So the casino is not willing to solve this issue for this long.🤔
I hope that our complaint team will be able to get in touch with them, because without the casino replying to us, the resolution of your case will not be possible. So, let's hope and see now.🤞
How long have you been playing at this casino, if you don't mind?
Я грав 1 місяць до того, як почав процес виведення коштів
I played 1 month before I started the withdrawal process
добре. Я дуже сподіваюся, що Браніслав отримає від казино більше інформації щодо вашої справи, і вони зможуть її вирішити. Це дуже довго чекало на вас.
Якщо у вас є щось нове від казино, зверніться. Чекатимемо на вашу відповідь.
Alright. I really hope that Branislav will get some more information regarding your case from the casino and they will be able to solve it. It has been a really long time waiting for you.
If you have anything new from the casino, please come forward. We'll wait for your reply.
Мені дуже шкода, що нашій групі зі скарг не вдалося нікуди поїхати з вашою справою . На жаль, коли казино не бажає співпрацювати та спілкуватися, ми нічого не можемо зробити.
Сподіваюся, відтепер ви будете триматися подалі від цього казино. Ви будете?
I am really sorry that our complaint team was not able to move anywhere with your case. Unfortunately, whenever a casino is not willing to cooperate and communicate, there's nothing much we can do.
I hope you will stay away from this casino from now on. Will you?
Мені доводиться продовжувати наполягати, щоб повернути свої гроші. Які методи чи виправдання вони можуть використовувати, щоб зберегти мої гроші в майбутньому?
I have to keep pushing to get my money back. What kind of practices or excuses can they use to keep my money in the future?
tengo que seguir presionando para recuperar mi dinero. Que tipo de prácticas o excusas pueden utilizar ellos para quedarse con mi dinero en un futuro?
Ну, тому, мабуть, краще буде переїхати кудись в інше місце. Що ви вважаєте?
Well, that is why it'll be probably better to move somewhere else. What do you reckon?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.