1 рік тому
Тут ви можете обговорити BetMonsta Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, шановний Даніель та гравець 🙂
Хтось має більше досвіду в цьому казино?
З найкращими побажаннями
Hello dear Daniel & player 🙂
Does anyone have more experience at this casino?
Best regards
Hallo lieber Daniel & Spieler 🙂
Hat jemand mehr Erfahrung in diesem Casino?
Beste Grüße
Так, подивіться на нещодавно відкриту мою тему.
Жахлива поведінка з їх боку, casinoguru має попередити гравців якомога швидше!
Повідомили своїм афілійованим особам і зробили свій внесок, опублікувавши на відомих сайтах оглядів тощо.
Yes see my thread recently opened.
Appalling behavior from them, casinoguru needs to warn players asap!
Have let their affiliates know and doing my bit by posting on well known review sites etc.
Я хотів попередити casinoguru та всіх інших гравців НЕ ГРАТИ В Казино BETMONSTA.
Вони не платять гравцям. Вони вказують такі причини, як «Проблеми з агрегатором платежів», а потім обіцяють заплатити в певні дати та час, а потім пропускають терміни та ігнорують електронні листи. Це триває місяцями для багатьох гравців.
У мене задіяні адвокати, betmonsta все ще зволікає і залишає все на місці до кінцевих термінів. Думаю, піду до суду.
Поділіться, якщо у когось ще є проблеми. Додано скріншоти поведінки/виправдань агентів.
I wanted to warn casinoguru and all other players to NOT PLAY AT BETMONSTA Casino.
They are not paying players. They are giving reasons like 'Payment aggregator issues' and then promising to pay on certain dates and times, they then miss the deadlines and ignore emails. This has been going on for months for many players.
I have solicitors involved, betmonsta are still dragging their feet and are leaving things right until the deadlines. Will be going to court i think.
Please share if anyone else has issues. Attached are screenshots of the agents behaviour/excuses.
після пропуску останнього терміну сьогодні перед позовом до суду, це була остання брехня....Мабуть, я відмовився від свого виграшу!!!!!!!!!!!!!!! Сподіваюся, ця тема покаже іншим гравцям, які люди керують цим шахрайським сайтом!
after missing the final deadline today before court action this was the most recent lie....Apparently I refused my winnings!!!!!!!!!!!!!!! I hope this thread shows other players what sorts of people are running this scam site!
Оновлення. Казино визнало, що винне мені моє зняття коштів (очікує на розгляд більше 4 тижнів).
Я звернувся до Linkedin, щоб обговорити це з «генеральним директором» Доланом Беутіном. СКРАЩЕ ВІН ЗАБЛОКУВАВ МЕНЕ, ТІМ РОЗРІШУЙТЕ ПИТАННЯ!
Більше не бачу ні його дописів, ні його на сайті!
Update - The casino acknlowledged it owes me my withdrawal (pending for over 4 weeks).
I took to linkedin to raise it with the 'CEO' Dolan Beuthin. HE BLOCKED ME RATHER THEN SORT THE ISSUE!
Can no longer see his posts or him on the site!
Привіт!
Дякую, що доклали зусиль. Я б сказав, що ви зараз попереджаєте гравців, надсилаючи кожну публікацію.
Наскільки я розумію, проблема, здається, є технічною проблемою?
Це завжди дещо складна ситуація, я маю на увазі, що так - казино має зробити все можливе, щоб дозволити вам зняти гроші з іншого боку, їм також може знадобитися допомога з цим від якогось постачальника платіжних послуг.
Можливо, вам пропонували якісь альтернативи? Дайте мені знати!
У будь-якому випадку, успіхів у розгляді скарги !
Hello!
Thank you for taking the effort. I'd say you're warning players now by submitting each post.
As far as I understand, the issue seems to be a technical problem am I correct?
This is always a bit tricky situation, I mean yes - the casino should do everything possible to let you withdraw the money on the other hand, they may also need some help with that from some payment provider.
Have you been suggested any alternatives, perhaps? Let m know!
Anyway, good luck with your complaint!
Я хотів повідомити людям, який абсолютний кошмар у мене був із Betmonsta та власником Доланом Ботіном.
Протягом двох місяців у мене були всі можливі виправдання, чому мої кошти не обробляються. «Проблеми з оплатою», «Хакерство», «Мексиканці» (скріншоти додаються).
Очевидно, що Долан сам керує цією компанією, він заблокував мене в Linkedin і пропустив останні 3 терміни, які він дав для мого вилучення, усі були пропущені. Долан сказав, що це буде наступного тижня...
I wanted to let people know what an absolute nightmare I have had with Betmonsta and the owner Dolan Beuthin.
Over the course of two months I have had every excuse under the sun as to why my withdrawals are not being processed. 'Payment issues', 'Hacking', 'Mexicans' (Screenshots attached).
Dolan clearly runs this company himself, he has blocked me on linkedin and has missed the last 3 deadlines he gave for my withdrawal, all were missed. Dolan has now said it will be next week....
Двох місяців більш ніж достатньо для вирішення будь-яких проблем, вам слід подати скаргу, тому що ви вже занадто довго чекали: https://casino.guru/complaints
Вони не можуть очікувати, що ви будете так довго тримати все в таємниці, ще гірше, коли виправдання такі смішні
Two months is more than enough to fix any sort of problems, you should file a complaint because you already waited too much: https://casino.guru/complaints
They can't expect you to keep things private for this long, worse when the excuses are this ridiculous
These are scammers!!! I have been trying to withdraw funds since 07/01/2023. Today is 01.10.2023 and this casino has completely disappeared. Letters are not answered, their website simply does not open. I had $700 in my account. But since they didn't withdraw my funds for three months, I lost almost everything and only $130 was left in my account. But I will probably never see even this money again.
Це шахраї!!! Я намагався вивести кошти з 01.07.2023. Сьогодні 01.10.2023 і це казино зовсім зникло. На листи не відповідають, їх сайт просто не відкривається. В мене на рахунку було 700$. Але так як вони три місяці не виводили мої кошти то я практично все програв і на рахунку лишилося 130$. Але навіть ці гроші я напевно вже більше ніколи не побачу.
Якби ти прийшов сюди набагато раніше. Хоча б не втрачайте ці 130 доларів, а надішліть безкоштовну скаргу.
https://casino.guru/complaints/create
Я просто сподіваюся, що ви не робили спортивні ставки; це було б складно. Ви?
If only you had come here much sooner. At least do not lose those $130, and submit a free-of-charge complaint.
https://casino.guru/complaints/create
I just hope you did not do sports betting; that would be tricky. Did you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.