ФорумКазиноBetmomo Casino - загальне обговорення

Betmomo Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від brandonkanga
|
484 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betmomo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Протягом 3 днів я безуспішно прошу відкрити рахунок із грошима!


Казино, якого варто боятися

Автоматичний переклад.
brandonkanga
2 міс. тому

Привіт, я бачив, що ви подали скаргу щодо цієї справи.

Однак я хотів би відзначити на початку, що відкривати другий рахунок було не дуже гарною ідеєю, оскільки це є порушенням правил казино. Ви сказали казино перед відкриттям другого рахунку, що плануєте це зробити?

Щодо казино, яке ви маєте знову відкрити, чи повідомили вам самі казино, що вони залишать одне відкритим, а інше закриють, і ви зможете забрати свої виграші? Тому що це здається мені малоймовірним.

Дайте мені знати, коли матимете більше інформації.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, я повідомив на сайт про те, що я втратив усі свої дані, тому я хотів, щоб усе було перенесено в цей новий обліковий запис! Вони попросили мене надати деталі, але я більше не відповідав, оскільки зміг отримати доступ до іншого облікового запису.

Так, він сказав мені, що запит було перенаправлено до служби, і в мене є друг, який пережив таку ж ситуацію, і вони знову відкрили рахунок, де були гроші.

Автоматичний переклад.
brandonkanga
2 міс. тому

Ой, мені дуже цікаво, чи вдасться вам без проблем все домовитися з казино. Обов’язково повідомте нам, що ви дізналися у своїй скарзі, а також тут, на форумі.

Я з нетерпінням чекаю ваших оновлень.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Моя проблема досі не вирішена.

Я отримую лише автоматичні відповіді. Я хочу мати можливість спілкуватися з відповідною службою, а не зі службою чату, оскільки чат повідомляє, що він не має доступу до файлу, щоб повторно відкрити мій обліковий запис, тому мені потрібно почекати

Автоматичний переклад.
Audreyechene
2 міс. тому

Привіт, відповідно до того, що ви пишете, у вас закритий обліковий запис, так? У вас також є гроші на вашому ігровому рахунку в казино, і тому вам потрібно його знову відкрити? Чому ви його закрили, якщо я можу знати?

Допоможіть мені трохи краще зрозуміти ситуацію.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого