10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betmomo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Протягом 3 днів я безуспішно прошу відкрити рахунок із грошима!
Казино, якого варто боятися
For 3 days I have been asking to reopen my account with the money inside without success!
Casino to fear
Depuis 3 jours je demande la réouverture de mon compte avec l'argent a l'intereur sans succès !
Casino a craindre
Привіт, я бачив, що ви подали скаргу щодо цієї справи.
Однак я хотів би відзначити на початку, що відкривати другий рахунок було не дуже гарною ідеєю, оскільки це є порушенням правил казино. Ви сказали казино перед відкриттям другого рахунку, що плануєте це зробити?
Щодо казино, яке ви маєте знову відкрити, чи повідомили вам самі казино, що вони залишать одне відкритим, а інше закриють, і ви зможете забрати свої виграші? Тому що це здається мені малоймовірним.
Дайте мені знати, коли матимете більше інформації.
Hi, I saw that you have opened a complaint about this case.
However, I would like to point out at the outset that it was not a good idea to open a second account, because it is a violation of the casino rules. Did you tell the casino before you opened the second account that you were planning to do that ?
Regarding the one you are supposed to reopen, did the casino itself tell you that they will leave one open and close the other one and you can withdraw your winnings ? Because that seems unlikely to me.
Let me know when you have more information.
Так, я повідомив на сайт про те, що я втратив усі свої дані, тому я хотів, щоб усе було перенесено в цей новий обліковий запис! Вони попросили мене надати деталі, але я більше не відповідав, оскільки зміг отримати доступ до іншого облікового запису.
Так, він сказав мені, що запит було перенаправлено до служби, і в мене є друг, який пережив таку ж ситуацію, і вони знову відкрили рахунок, де були гроші.
Yes I reported to the site on I had lost all my data so I wanted everything transferred to this new account! And they asked me for details but I didn't respond anymore because I was able to access the other account.
Yes he told me that the request was forwarded to the service and I have a friend who experienced the same situation and they reopened the account where the money was.
Oui j'ai signalé au site sur j'avais perdu toutes mes données donc je voulais que tout soit transféré dans ce nouveau compte ! Et ils mon demander des détails mais je n'ai plus répondu parce que j'ai pu avoir accès à l'autre compte.
Oui il mon dit que la requête a ete transmise au service et j'ai un ami qui a vécu la même situation et ils ont réouvert sont compte ou il y avait l'argent .
Ой, мені дуже цікаво, чи вдасться вам без проблем все домовитися з казино. Обов’язково повідомте нам, що ви дізналися у своїй скарзі, а також тут, на форумі.
Я з нетерпінням чекаю ваших оновлень.
Oh, I'm quite curious if you'll be able to arrange everything with the casino without any problems. Be sure to let us know what you find out in your complaint and also here on the forum.
I'll be eagerly awaiting your update.
Моя проблема досі не вирішена.
Я отримую лише автоматичні відповіді. Я хочу мати можливість спілкуватися з відповідною службою, а не зі службою чату, оскільки чат повідомляє, що він не має доступу до файлу, щоб повторно відкрити мій обліковий запис, тому мені потрібно почекати
My problem still hasn't been resolved.
I only receive automatic responses I want to be able to speak to the service concerned not to the chat service because the chat says it does not have access to the file to reopen my account so I have to wait
Mon problème n'a toujours pas été réglé.
Je reçois que des réponses automatiques je veux pouvoir parler au service concerné pas au service chat parceque le chat dit qu'il non pas accès au fichier pour réouvrir mon compte donc je dois patienter
Привіт, відповідно до того, що ви пишете, у вас закритий обліковий запис, так? У вас також є гроші на вашому ігровому рахунку в казино, і тому вам потрібно його знову відкрити? Чому ви його закрили, якщо я можу знати?
Допоможіть мені трохи краще зрозуміти ситуацію.
Hello, so you have a closed account according to what you write yes ? Do you also have some money in your gaming account in the casino and that's why you need to reopen it ? Why did you close it, if I may know ?
Help me understand the situation a little better please.
Привіт, чи можу я почати з того, що коли ви говорите про букмекерську контору, чи стосується ваша справа ставок на спорт? Чому казино не хоче платити вам? що сталося
Будь ласка, опишіть ситуацію трохи докладніше.
Hello, can I start by asking you when you talk about the bookmaker, does your case concern sports betting? Why doesn't casino want to pay you? What happened?
Please describe the situation a bit more.
Привіт, так, це ставки на спорт. Я не знаю, чому вони не хочуть платити, його просто відхилили, а потім я попросив нове зняття. Жодних пояснень з їхнього боку. Система відхилена, і все. Я також хотів би знати, в чому проблема
Hi, yeah, its sport betting. I dont know why they dont want to pay, its just rejected,then i asked for new withdraw. No explanation from their side. System rejected and thats it. I would also like to know whats the problem
Отже, коли ви вводите інше зняття, воно також відхиляється? Ви пробували інший спосіб оплати? Казино не взяло ваші гроші, чи не так?
Якщо вам потрібна допомога, у мене є кілька посилань, за якими, сподіваюся, ви можете її отримати. Я даю їх вам, тому що ми в Casino.Guru не займаємося ставками на спорт, тому що у нас немає експертів і у нас немає філії.
Ви можете знайти посилання тут:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Якщо вам вдалося щось вирішити, дайте мені знати, тому що це не повинно залишитися без пояснень з боку казино.
So when you enter another withdrawal, it is also rejected? Have you tried any other payment method? The casino didn't take your money, did it?
If you need help, I have some links where hopefully you can get it. I'm giving them to you because we at Casino.Guru don't deal with sports betting because we don't have the experts and we don't have a branch.
You can find the links here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you managed to solve something, let me know, because it shouldn't be left without an explanation from the casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.