ФорумКазиноBetMGM Casino WV - загальне обговорення

BetMGM Casino WV - загальне обговорення

2 р. тому від sherrbeth2
|
3186 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити BetMGM Casino WV, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Це гарне казино, але не так багато слотів, і вони низької якості. Вони сильно спираються на спортивні ставки. Вони беруть Mastercard, але НЕ для зняття. Вони виступають за відповідальну гру, яка мені подобається, і навіть дають посилання на проблему азартних ігор. Якби вони трохи більше зосередилися на слотах, було б непогано.

Автоматичний переклад.
sherrbeth2
2 р. тому

На жаль, багато казино є лише допоміжним проектом спортивних букмекерських компаній. Я не маю особистого досвіду з цим, але відповідно до того, що ви тут описуєте, це може бути так.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Флеш новини.


Це казино не приймає гравців з Канади, за винятком жителів Онтаріо, і я цитую їх сторінку з поширеними запитаннями:

Чи потрібно мені бути жителем Онтаріо, щоб зареєструватися та/або грати?
Ні, вам не обов’язково бути жителем Онтаріо. Однак ви повинні перебувати в межах провінції Онтаріо, щоб зареєструватися та грати в наші ігри. Якщо ви подорожуєте за межі провінції Онтаріо, ви не зможете грати, поки знову не опинитеся в межах Онтаріо. Також перегляньте розділ поширених запитань під назвою «Геолокація», який можна знайти під заголовком «Мій обліковий запис» зліва.
Автоматичний переклад.
petitgamer
1 рік тому

Привіт і дякую за цю інформацію.

Зараз ми працюємо над завданням, як ефективно відокремити канадські провінції, щоб усі ці деталі було видно кожній провінції окремо.

Я вважаю, що завжди добре повідомляти казино щоразу, коли ви плануєте подорожувати за межі провінції.

Це загальна пропозиція 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це не проблема. Як тестувальник казино та гравець, який живе в провінції Квебек, я радий надати якомога більше інформації. Мене не було через проблеми зі здоров’ям, але я почну надсилати свої звіти команді CasinoGuru якомога швидше.

Ура.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 рік тому

О, радий електронному знайомству з вами, пане тестер 😉!

Сподіваюся, зараз у вас все гаразд.

Якщо ви в настрої, будь ласка, поділіться деякими ідеями з нашою спільнотою, не соромтеся розпочати власну тему.😉

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, так, я краще дякую за добрі слова.

Сьогодні я надіслав відгук про одне з онлайн-казино в моїй провінції.

З іншого боку, я повільно надішлю до Casinogury список приблизно з 10 нових казино, які я тестував і в які грав, і те, наскільки популярними вони стали в Квебеку незалежно від нашого місцевого казино.

Теплий привіт з Монреаля.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 рік тому

Привіт, звучить добре!

Чим більше казино ми тестуємо, переглядаємо та публікуємо, тим краще для гравців 🙂

Теплий привіт з Чехії.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Чехія і моя люба Прага!!!! ох, мені подобається це місто, я був там у 2017 році. Я поїду знову в майбутньому!

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 рік тому

О, це добре!

Прага чекає на вас😉👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я граю в онлайн-казино BETMGM минулого четверга, я виграв близько 25 000 на безкоштовних обертаннях на додаткових обертаннях, тому виграші не відображатимуться, доки ви не закінчите безкоштовне обертання, але я грав майже 3 дні, але все ще не закінчив, тому що мій Інтернет також не дуже добре , тому я хочу припинити ігри, подзвонив їм, щоб вони мені допомогли, і вони сказали мені увійти в ігри, щоб все одно вигравати гроші, вони бачать, але після того, як вони побачили, наскільки вони зашкодили погані сервери телефону, і поклали мені трубку , після цього ігри були видалені з веб-сайту, і я багато разів передзвонював, вони всі сказали мені те саме, щоб увійти в ігри, у які я грав, але я сказав, що ігор тут більше немає, вони лише сказали, що вибачте, що я не можу допоможіть, якщо я не можу увійти😭 Це жахливо, я програв багато грошей на веб-сайті та в реальному казино, але коли я виграв, просто видалив свій виграш. Будь ласка, мені дуже потрібна допомога, особливо тому, що зараз у мене важке життя.

Автоматичний переклад.
thipsudaoh
1 рік тому

привіт

Я спробую все це трохи підсумувати, тож виправте мене, якщо я помиляюся:

Граючи в певну гру (я б сказав, що ця назва була б дуже корисною), ви запустили бонусну гру з безкоштовним обертанням. Через погане підключення до Інтернету ви зіграли лише частину, а потім вийшли з гри. Це означає, що бонусний раунд не було завершено, тому виграна сума є лише частковим виграшем, тому не була зарахована на ваш рахунок. правильно?

Тепер ви не можете знайти гру, щоб завершити бонусний раунд. Я щось пропустив, будь ласка?

Я не розумію, чому ви повинні входити в певну гру чи ігри. Я б сказав, що вам потрібно увійти у свій обліковий запис казино, щоб побачити доступні ігри казино.

Чи можете ви мені порадити?




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, дуже близько, я не закінчив безкоштовне обертання в середині гри, але ціна все ще була там, доки я не зателефонував у службу підтримки клієнтів, вони сказали мені увійти, поки я розмовляю з ними, а коли вони побачили мій виграш, став він сказав, що тепер я бачу, і коли він бачить, він робить вигляд, що не чує мене, і кладе слухавку, після чого я знову дзвонив, але тепер ігри були видалені з веб-сайту. У іграх, у які я грав, більше немає жодної схожої, але не тієї, у яку я грав. Вибачте, якщо моя англійська погана. Дуже вдячний за вашу допомогу.

Автоматичний переклад.
thipsudaoh
1 рік тому

Я думаю, що тепер я краще розумію проблему - дякую. Тепер я знаю, що казино хотіло, щоб ви увійшли, поки ви телефонували їм, щоб вирішити проблему. Ви повинні були увійти у свій обліковий запис казино - так?

На жаль, я вважаю, що ви порушили правило, пов’язане з пошуком бонусів.

Але будьте впевнені: будь ласка, чи був якийсь бонус активним, поки ви закривали бонусну гру?

Бо якщо так, то це те, що зовсім не подобається казино.

Я вважаю, що було б добре додати, що лише деякі ігри зберігають ваш прогрес - загалом ви можете зустріти ігри без цієї можливості.

Для цього, будь ласка, можете назвати гру, у яку ви грали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я маю безкоштовне обертання на веб-сайті, не впевнений, що маю можливість грати? Але я ніколи або не знаю, як зробити щось погане, я дійсно виграю в іграх. Гра називається Finn golden tavern. Будь ласка, допоможи мені. file

Автоматичний переклад.
thipsudaoh
1 рік тому

На жаль, я не можу вам допомогти, тому що я не маю доступу до вашої історії ігор. Також я не знаю, чому казино заблокувало ваш рахунок.

Я надам вам посилання, за яким ви зможете створити скаргу тут, на нашому веб-сайті, проте:

https://casino.guru/complaints

Надішліть один і зробіть усе можливе, щоб пояснити ситуацію, будь ласка. Сподіваємось, спеціаліст із розгляду скарги зрозуміє.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені дуже шкода, що я збентежив вас своїм запитанням. Так, тепер я нічого не можу зробити з грою, тому що вони мене заблокували, здається, тому, що я постійно скаржився на веб-сайті. Мені справді потрібні ці гроші, але якщо я не можу їх отримати, тому що я дурний, я розумію. Дякуємо за спробу допомогти.

Автоматичний переклад.
thipsudaoh
1 рік тому

Не потрібно вибачатися 🙂.

Я думаю, вам слід спробувати створити скаргу тут - на веб-сайті Casino Guru (скористайтеся зеленим посиланням, яке я вам надіслав, або натисніть тут прямо зараз)

Ми всі робимо помилки, і я не дуже впевнений у вашій проблемі, тому я вважаю, що ви можете отримати лише користь від скарги.🙏

Я б спробував на вашому місці.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого