3 р. тому
Тут ви можете обговорити BetMGM Casino WV, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це гарне казино, але не так багато слотів, і вони низької якості. Вони сильно спираються на спортивні ставки. Вони беруть Mastercard, але НЕ для зняття. Вони виступають за відповідальну гру, яка мені подобається, і навіть дають посилання на проблему азартних ігор. Якби вони трохи більше зосередилися на слотах, було б непогано.
This is a nice put together casino but not many slots and they are low quality. They lean heavily on sport betting. They take Mastercard but NOT for withdrawal. They advocate responsible gaming which I like and even provide links for gambling problem. If they focused a little more on slots it would be nice.
На жаль, багато казино є лише допоміжним проектом спортивних букмекерських компаній. Я не маю особистого досвіду з цим, але відповідно до того, що ви тут описуєте, це може бути так.
Unfortunately many casinos are just a side project of sports betting companies. I don't have personal experience with this one, but according to what you're describing here, that could be the case.
Флеш новини.
Це казино не приймає гравців з Канади, за винятком жителів Онтаріо, і я цитую їх сторінку з поширеними запитаннями:
Чи потрібно мені бути жителем Онтаріо, щоб зареєструватися та/або грати?
Ні, вам не обов’язково бути жителем Онтаріо. Однак ви повинні перебувати в межах провінції Онтаріо, щоб зареєструватися та грати в наші ігри. Якщо ви подорожуєте за межі провінції Онтаріо, ви не зможете грати, поки знову не опинитеся в межах Онтаріо. Також перегляньте розділ поширених запитань під назвою «Геолокація», який можна знайти під заголовком «Мій обліковий запис» зліва.
Flash news.
This casino doesn't accept players From Canada with exception of Ontario residents, and I quote their FAQ page:
Do I need to be an Ontario resident to register and/or to play?
No, you do not need to be a resident of Ontario. However you must be within the borders of the province of Ontario to register and play our games. If you travel outside the province of Ontario, you will not be able to play until you are once again within the borders of Ontario. Please also see our FAQ section titled ‘Geolocation’ which can be found under the ‘My Account’ heading to the left.
Привіт і дякую за цю інформацію.
Зараз ми працюємо над завданням, як ефективно відокремити канадські провінції, щоб усі ці деталі було видно кожній провінції окремо.
Я вважаю, що завжди добре повідомляти казино щоразу, коли ви плануєте подорожувати за межі провінції.
Це загальна пропозиція 🙂
Hello and thank you for this information.
We're currently working on the task of how to effectively separate the Canadian provinces so all those details will be visible to each province separately.
I'd think it's always a good idea to inform the casino every time you plan to travel outside the province.
It's a general suggestion 🙂
Це не проблема. Як тестувальник казино та гравець, який живе в провінції Квебек, я радий надати якомога більше інформації. Мене не було через проблеми зі здоров’ям, але я почну надсилати свої звіти команді CasinoGuru якомога швидше.
Ура.
It's not a problem. As a casino tester and player who lives in Quebec Province I'm happy to provide as much information as I can. I have been away due to health issues but I will start sending my reports to CasinoGuru Team ASAP.
Cheers.
О, радий електронному знайомству з вами, пане тестер 😉!
Сподіваюся, зараз у вас все гаразд.
Якщо ви в настрої, будь ласка, поділіться деякими ідеями з нашою спільнотою, не соромтеся розпочати власну тему.😉
Oh, glad to e-meet you Mr. tester 😉!
Hope you're alright now.
If you're in the mood kindly share some insights with our community, feel free to start your own thread.😉
Привіт, так, я краще дякую за добрі слова.
Сьогодні я надіслав відгук про одне з онлайн-казино в моїй провінції.
З іншого боку, я повільно надішлю до Casinogury список приблизно з 10 нових казино, які я тестував і в які грав, і те, наскільки популярними вони стали в Квебеку незалежно від нашого місцевого казино.
Теплий привіт з Монреаля.
Hello, yes I'm better thank you for the kind words.
Today I submitted a review from one of the online casinos in my province.
On another hand, I slowly will send to Casinogury the list of about 10 new casinos I have been testing and playing, and how popular they have become in Quebec regardless of our Local Casino.
Warms salutations from Montreal.
Привіт, звучить добре!
Чим більше казино ми тестуємо, переглядаємо та публікуємо, тим краще для гравців 🙂
Теплий привіт з Чехії.
Hello there, sounds good!
The more casinos we test, review and publish the better for players 🙂
Warm greetings from the Czech Republic.
Чехія і моя люба Прага!!!! ох, мені подобається це місто, я був там у 2017 році. Я поїду знову в майбутньому!
Czech Republic and my dear Prague!!!! ohh i Love that city, i was there in 2017. I will go again in the future!
О, це добре!
Прага чекає на вас😉👍
Oh, that's nice!
Prague will be waiting for you 😉👍
Я граю в онлайн-казино BETMGM минулого четверга, я виграв близько 25 000 на безкоштовних обертаннях на додаткових обертаннях, тому виграші не відображатимуться, доки ви не закінчите безкоштовне обертання, але я грав майже 3 дні, але все ще не закінчив, тому що мій Інтернет також не дуже добре , тому я хочу припинити ігри, подзвонив їм, щоб вони мені допомогли, і вони сказали мені увійти в ігри, щоб все одно вигравати гроші, вони бачать, але після того, як вони побачили, наскільки вони зашкодили погані сервери телефону, і поклали мені трубку , після цього ігри були видалені з веб-сайту, і я багато разів передзвонював, вони всі сказали мені те саме, щоб увійти в ігри, у які я грав, але я сказав, що ігор тут більше немає, вони лише сказали, що вибачте, що я не можу допоможіть, якщо я не можу увійти😭 Це жахливо, я програв багато грошей на веб-сайті та в реальному казино, але коли я виграв, просто видалив свій виграш. Будь ласка, мені дуже потрібна допомога, особливо тому, що зараз у мене важке життя.
I use to play BETMGM casino online last Thursday I won about 25,000 on free spinning on extra spins so will not show win money until you end the free spinning but I was playing almost 3 days but still not finished because my internet also not go very wells, so I desire to stop the games by called them to help me out and they told me to login to the games of still win money they can see, but after they saw how much they proteined bad servers of the phone and hang up on me, after that the games has been deleted from the website and I called back many many times they all told me the same to login to the games I was played but I said the games was not here anymore,They only said sorry I couldn’t help you if I can’t login😭 This is horrible I was lost a lot of money to the website and in the real casino but when I won just deleted my win. Please I really need help specially for now I already have hard life.
привіт
Я спробую все це трохи підсумувати, тож виправте мене, якщо я помиляюся:
Граючи в певну гру (я б сказав, що ця назва була б дуже корисною), ви запустили бонусну гру з безкоштовним обертанням. Через погане підключення до Інтернету ви зіграли лише частину, а потім вийшли з гри. Це означає, що бонусний раунд не було завершено, тому виграна сума є лише частковим виграшем, тому не була зарахована на ваш рахунок. правильно?
Тепер ви не можете знайти гру, щоб завершити бонусний раунд. Я щось пропустив, будь ласка?
Я не розумію, чому ви повинні входити в певну гру чи ігри. Я б сказав, що вам потрібно увійти у свій обліковий запис казино, щоб побачити доступні ігри казино.
Чи можете ви мені порадити?
Hey there.
I'll try to sum it all up a bit, so please correct me if I'm wrong:
While playing a certain game (the name would be pretty useful, I'd say) you triggered a free spin bonus game. Due to a bad internet connection, you only played out a part and then left the game. Meaning, the bonus round wasn't finished, so the amount won is just partial winnings hence wasn't credited to your account. Right?
Now you can't find the game to finish the bonus round. Did I miss anything, please?
What I don't understand is why you should log in to the specific game or games, I would say you must log in to your casino account to see casino games available.
Can you advise me?
Так, дуже близько, я не закінчив безкоштовне обертання в середині гри, але ціна все ще була там, доки я не зателефонував у службу підтримки клієнтів, вони сказали мені увійти, поки я розмовляю з ними, а коли вони побачили мій виграш, став він сказав, що тепер я бачу, і коли він бачить, він робить вигляд, що не чує мене, і кладе слухавку, після чого я знову дзвонив, але тепер ігри були видалені з веб-сайту. У іграх, у які я грав, більше немає жодної схожої, але не тієї, у яку я грав. Вибачте, якщо моя англійська погана. Дуже вдячний за вашу допомогу.
Yes very close I didn’t finished free spinning in the middle of the game s, but the price still there until I called the customer support, they told me to login while I’m talking to them then after they saw my winnings became he said now I see and after he sees he pretending he doesn’t hear me and hang up the phone after that I kept calling again but now the games was deleted from the website. No more the games I was playing has one the similar but not the one I was played. I’m sorry if my English not to good. Very thankful for your help.
Я думаю, що тепер я краще розумію проблему - дякую. Тепер я знаю, що казино хотіло, щоб ви увійшли, поки ви телефонували їм, щоб вирішити проблему. Ви повинні були увійти у свій обліковий запис казино - так?
На жаль, я вважаю, що ви порушили правило, пов’язане з пошуком бонусів.
Але будьте впевнені: будь ласка, чи був якийсь бонус активним, поки ви закривали бонусну гру?
Бо якщо так, то це те, що зовсім не подобається казино.
Я вважаю, що було б добре додати, що лише деякі ігри зберігають ваш прогрес - загалом ви можете зустріти ігри без цієї можливості.
Для цього, будь ласка, можете назвати гру, у яку ви грали?
I think I understand the issue better now - thank you. Now I know the casino wanted you to log in while you were calling them to solve the problem. You were supposed to log into your casino account - right?
Sadly, I believe you broke a rule associated with bonus hunting.
But, to be sure: Was any bonus active while you closed the bonus feature game, please?
Because if so, this is something casinos don't like at all.
I feel it would be good to add that only some games save your progress - in general you may encounter games without this ability.
For that, can you name the game you played, please?
Я маю безкоштовне обертання на веб-сайті, не впевнений, що маю можливість грати? Але я ніколи або не знаю, як зробити щось погане, я дійсно виграю в іграх. Гра називається Finn golden tavern. Будь ласка, допоможи мені.
I’m got free spinning from the website not sure that I got ability to play? But I never or do not know how to do anything bad I’m really win on the games. The game call Finn golden tavern. Please help me.
На жаль, я не можу вам допомогти, тому що я не маю доступу до вашої історії ігор. Також я не знаю, чому казино заблокувало ваш рахунок.
Я надам вам посилання, за яким ви зможете створити скаргу тут, на нашому веб-сайті, проте:
https://casino.guru/complaints
Надішліть один і зробіть усе можливе, щоб пояснити ситуацію, будь ласка. Сподіваємось, спеціаліст із розгляду скарги зрозуміє.
Sadly, I can't help you because I do not have access to your gaming history. Nor I don't know why the casino blocked your account.
I will provide you with a link that allows you to create a complaint here on our website, however:
https://casino.guru/complaints
Submit one and do your best to explain the situation, please. Hopefully, the complaint handler will understand.
Мені дуже шкода, що я збентежив вас своїм запитанням. Так, тепер я нічого не можу зробити з грою, тому що вони мене заблокували, здається, тому, що я постійно скаржився на веб-сайті. Мені справді потрібні ці гроші, але якщо я не можу їх отримати, тому що я дурний, я розумію. Дякуємо за спробу допомогти.
I’m so sorry to make you confused of my question, yes now I can’t do anything on the game because they blocked me, I believe because I kept complain on the website. I really need that money but if I can’t get it because I’m stupid thai I understand. Thank you for trying to help.
Не потрібно вибачатися 🙂.
Я думаю, вам слід спробувати створити скаргу тут - на веб-сайті Casino Guru (скористайтеся зеленим посиланням, яке я вам надіслав, або натисніть тут прямо зараз)
Ми всі робимо помилки, і я не дуже впевнений у вашій проблемі, тому я вважаю, що ви можете отримати лише користь від скарги.🙏
Я б спробував на вашому місці.
No need to apologize 🙂.
I think you should try to create the complaint here - on the Casino Guru website (use the green link I sent you or click right here now)
We all make mistakes, and I'm not particularly sure about your issue, so I believe you can only benefit from the complaint.🙏
I would try it if I were you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.