ГоловнаФорумКазиноBetmaster Casino - загальне обговорення

Betmaster Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Gabygg
|
1 464 переглядів 15 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betmaster Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Будь ласка, не вкладайте свої гроші на цю сторінку, я прошу вас не робити цього, я прошу вас, вони шахраї, їх обслуговування клієнтів є буквально найгіршим, з чим я коли-небудь зустрічався за все своє життя, агенти не знають іншого слова , чекай чекай чекай.

6 червня 2023 року я вніс 100 000 мексиканських песо зі свого гаманця, з сумки, зі свого банківського рахунку, БЕЗ БОНУСІВ, БЕЗ АКЦІЙ, 100% РЕАЛЬНИХ І ЗАКОННИХ ГРОШЕЙ, я зміг виграти 410 744,7 доларів мексиканських песо, граючи в азартні ігри, живі ігри в казино та ті чи інші спортивні ставки, при бажанні зняти надходила нескінченна кількість запитів від казино, спочатку це була проблема з платіжним провайдером, потім вони вимагали від мене додаткові документи, виписки з рахунку тощо, все було надано ВСЕ, в кінці а потім через місяць ЗАБЛОКУВАЛИ МІЙ АККАУНТ З УСІМ І ДЕПОЗИТОМ, я йду на 2 місяці, в чаті не відповідають, на електронну пошту не відповідають, І ВОНИ НЕ ВІДПОВІДАЙТЕ НА ЇХНЮ СКАРГУ, ВОНИ ВЗЯЛИ ДО МІЙ ДЕПОЗИТ, у мене є всі докази, і я зараз шукаю спосіб подати на них позов до відповідних органів, але, будь ласка, не залишайте тут, НЕ РОБІТЬ ЦЬОГО, СЕРЙОЗНО РОБІТЬ НЕ РОБІТЬ ЦЬОГО!!!

Автоматичний переклад.
Gabygg
1 рік тому

Ми високо цінуємо ваше попередження, а також вашу скаргу . Я дуже радий, що ви знайшли нас, тому що поділитися таким нудним досвідом може справді принести користь решті вашої спільноти.

Я постійно повторюю, що казино має співпрацювати з гравцями та належним чином звертатися до них із поясненнями чи рішеннями, особливо якщо виникають проблеми. Те, що ви описали, звучить мені як справжній кошмар.

На мій погляд, ви не знаєте, що спричинило блокування вашого облікового запису, чи не так?

Наразі будемо сподіватися, що є спосіб пролити світло на це питання!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

єдине повідомлення, яке я отримав, щоб вони вкрали понад 20 тисяч доларів, було «ваш обліковий запис порушує умови використання» та «відділ обслуговування клієнтів не має права коментувати такі рішення» і все, я шукав номери телефонів, електронні листи, контакти, щоб зв’язатися з ними та шукати пояснення та шукати мої гроші, мені ніхто не відповідає, НЕ ДЕПОЗИТУЙТЕ ТУТ, БУДЬ ЛАСКА, вони взяли навіть мій депозит у розмірі приблизно 5 тисяч доларів, гроші, які я заробив, працюючи, 100% реальні та перевірені, дата Я запитую інформацію НІХТО НЕ ВІДПОВІДАЄ, якщо я підключаюся до Wi-Fi кафе чи ресторану, мені відповідають: ласкаво просимо до betmaster Mexico, чим я можу вам допомогти?, коли я даю їм ідентифікатор свого облікового запису та моє запитання, де мій гроші? ВОНИ ЗАЛИШАЮТЬ ЧАТ, А ТАКОЖ БЛОКУЮТЬ КНОПКУ ЧАТУ, ЩОБ ЗНОВУ ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НИМИ В ЦІЙ МЕРЕЖІ WIFI. Вони змушені піти так далеко, щоб відмовити мені в інформації про мої гроші. ВОНИ ОГИДНІ.

Автоматичний переклад.
Gabygg
1 рік тому

Вибачте за мою цікавість, чи знаєте ви про якісь правила, які ви можете порушити? Спочатку здається, що ви не маєте жодного уявлення, і з’являються якісь правила або правило було порушено.

Можливо, ви накопичили свої виграші з бонусом?

Так чи інакше, давайте подивимося, як розвивається скарга . 🤞


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Жодне правило не було порушено, вони стверджують, що це був «подвійний обліковий запис», що неможливо, оскільки я ніколи не створював тут обліковий запис, ніхто не має доступу до моїх особистих даних і ніхто не має доступу до моєї мережі Wi-Fi.

Крім того, прибутки були отримані без будь-яких бонусів, без будь-яких просувань, 100% реальні гроші, 100% законні, 100% правдиві.

Автоматичний переклад.
Gabygg
1 рік тому

Гаразд, проблема виникла через порушення правила кількох облікових записів – тепер ми чогось досягаємо.

Здається, ставити вам запитання – це хороший шлях. 🙂

Дякуємо, що надали всю необхідну інформацію Крістіні. Вона прийде до вас, коли буде готова призначити нового спеціаліста зі скарг для вашої справи .

На це потрібен деякий час, тому що всі вони досить довго знаходяться на межі своїх можливостей.

Наразі я бажаю вам справедливого завершення вашої проблеми.

Не соромтеся також тримати нас у курсі тут, на форумі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але якщо я відповідаю, що не було порушення правил, ха-ха-ха, це казино шукає будь-який привід, щоб анулювати ваш виграш і навіть вкрасти ваш депозит.

Автоматичний переклад.
Gabygg
1 рік тому

Так, але розуміння точки зору казино є життєво важливим для пошуку рішення. Незважаючи на те, що ви стверджуєте, нам потрібно знати, чому казино поводилося так, як діяло. Ви це розумієте?

Тому що коли ми дізнаємося, що спричинило проблему, ми можемо розпочати діалог, щоб з’ясувати, чи були дії казино справедливими чи виправданими. 🙂

Сподіваюся, тепер ви краще розумієте моє занепокоєння.

Наступного разу не соромтеся викладати всі важливі речі на початку, не робити цього буде досить суперечливо, розумієте?

А тепер подивимося, що Браніслав скаже далі в скарзі .

🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, добрий день, моя перевірка не вдалася

Мене дезінформували, тому я відкрив рахунок під будь-яким іменем, не своїм.

Але рахунок, з якого я здійснював транзакції, на моє ім’я.

Автоматичний переклад.
rnx2pnvw5g
1 місяць тому

Привіт, як вас дезінформувало казино? У вас лише один обліковий запис у казино, але особиста інформація не належить вам, так? Ці речі завжди мають бути на ваше ім’я, тому що, як ви написали, ви не проходите перевірку.

У вас також є якісь скріншоти чи спілкування з казино, де вони сказали вам щось, що вказує на те, що ви описуєте?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, добрий день, я не знав про вказівки.

Але я маю свій ідентифікатор і є власником банківського рахунку, на який вони отримують мої перекази в казино

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

file Доброго ранку, ось відповідь, яку я отримав.

Автоматичний переклад.
rnx2pnvw5g
1 місяць тому

Але той факт, що ви не знали, на жаль, не виправдовує вас, якщо ви порушили основне правило перевірки. Але, судячи з того, що я бачив, ситуація загострилася, тому подивимося, що буде в кінці. Ви не зможете зняти гроші, не пройшовши верифікацію.

Чи можете ви описати мені, що все ви ввели, а не від вашого імені? Вашим є тільки рахунок, з якого ви зробили депозит?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я розчарований, що все йшло так добре, поки вони не скористалися моєю ситуацією

Оскільки ліміти руху мого банку були досягнуті, мої гроші були викинуті під час зняття, і якщо вони були повернуті в казино, я спробував ще раз, але вони мені їх більше не повернули, було сказано, що транзакцію здійснено. Вранці, першим ділом, я пішов у свій банк, щоб отримати додаткові обмеження на свої рухи, я отримав інші депозити, і тільки від Betmaster, ніколи.

Я зв’язався зі службою підтримки, і вони просто дали мені пояснення, вони обійшли навколо куща, коли легко та просто відшкодувати суму зняття на гаманець казино, як це було раніше, але ні

Вони завжди кажуть одне й те саме, що це залежить не від них, а від когось, хто вище за них, і правда полягає в тому, що це погано, тому що вони вже вклали набагато більше, ніж те, що збиралися вилучити.

За 1400 горять, як погано, правда

Автоматичний переклад.
avandoavando6
1 тиждень тому

Привіт, я правильно розумію, що ви не могли отримати гроші на свій рахунок, тому що у вас там є обмеження на рух, так? Ви якимось чином перевищили цей ліміт і повинні були отримати гроші назад на свій ігровий рахунок у казино, так? Але цього не сталося, і в чому проблема? Вам вдалося домовитися про необхідне в банку і ви хотіли б зняти гроші, але зараз у вас немає грошей для зняття, тому що нічого не залишилося?

Ви запитали їх, куди поділися гроші, якщо це так?

Будь ласка, дайте мені знати, якщо я помиляюся або це щось інше.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого