1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betmaster Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Будь ласка, не вкладайте свої гроші на цю сторінку, я прошу вас не робити цього, я прошу вас, вони шахраї, їх обслуговування клієнтів є буквально найгіршим, з чим я коли-небудь зустрічався за все своє життя, агенти не знають іншого слова , чекай чекай чекай.
6 червня 2023 року я вніс 100 000 мексиканських песо зі свого гаманця, з сумки, зі свого банківського рахунку, БЕЗ БОНУСІВ, БЕЗ АКЦІЙ, 100% РЕАЛЬНИХ І ЗАКОННИХ ГРОШЕЙ, я зміг виграти 410 744,7 доларів мексиканських песо, граючи в азартні ігри, живі ігри в казино та ті чи інші спортивні ставки, при бажанні зняти надходила нескінченна кількість запитів від казино, спочатку це була проблема з платіжним провайдером, потім вони вимагали від мене додаткові документи, виписки з рахунку тощо, все було надано ВСЕ, в кінці а потім через місяць ЗАБЛОКУВАЛИ МІЙ АККАУНТ З УСІМ І ДЕПОЗИТОМ, я йду на 2 місяці, в чаті не відповідають, на електронну пошту не відповідають, І ВОНИ НЕ ВІДПОВІДАЙТЕ НА ЇХНЮ СКАРГУ, ВОНИ ВЗЯЛИ ДО МІЙ ДЕПОЗИТ, у мене є всі докази, і я зараз шукаю спосіб подати на них позов до відповідних органів, але, будь ласка, не залишайте тут, НЕ РОБІТЬ ЦЬОГО, СЕРЙОЗНО РОБІТЬ НЕ РОБІТЬ ЦЬОГО!!!
Please do not deposit your money on this page, I beg you not to, I beg you, they are scammers, their customer service is literally the worst I have ever met in my entire life, the agents don't know another word to say , wait wait wait.
On June 6, 2023, I deposited 100,000 Mexican pesos from my wallet, from my bag, from my bank account, WITHOUT BONUSES, WITHOUT PROMOTIONS, 100% REAL AND LEGITIMATE MONEY, I was able to win $410,744.7 Mexican pesos playing games of chance, live casino games and one or another sports bet, when wanting to withdraw there was an endless number of requests from the casino, first it was a problem with the payment provider, then they would require more documents from me, account statements, etc., everything was provided EVERYTHING, in the end and then of a month THEY BLOCKED MY ACCOUNT WITH EVERYTHING AND DEPOSIT, I'm going for 2 months, they don't respond in the chat, they don't respond in email, AND THEY DON'T ANSWER THEIR COMPLAINT MAIL, THEY HAVE TAKEN UP TO MY DEPOSIT, I have all the evidence and I am currently looking for a way to sue them with the corresponding authorities, but please do not deposit here, DO NOT DO IT, SERIOUSLY DO NOT DO IT!!!
Por favor no depositen su dinero en esta pagina, les ruego que no lo hagan, les suplico, son unos estafadores, su servicio al al cliente es literal el peor que he conocido en toda mi vida, los agentes no saben otra palabra mas que decir, espera, espera, espera.
el 6 de junio del 2023 deposite 100,000 pesos mexicanos de mi cartera de mi bolso, de mi cuenta bancaria, SIN BONO, SIN PROMOCIONES, DINERO 100% REAL Y LEGITIMO, pude ganar $410,744.7 pesos mexicanos jugando juegos de azar, juegos de casino en vivo y una que otra apuesta deportiva, al querer retirar fue un sin fin de requisiciones de parte del casino, primero era problema con proveedor de pagos, luego requerirían mas documentos míos, estados de cuenta etc, todo se les proporciono TODO, al final y después de un mes ME BLOQUEARON LA CUENTA CON TODO Y DEPOSITO, ya voy para 2 meses, no responden en el chat, no responden en correo electrónico, Y NO RESPONDEN SU CORREO DE QUEJAS, SE HAN LLEVADO HASTA MI DEPOSITO, tengo todas las pruebas y actualmente busco la manera de demandarlos con las autoridades correspondientes, pero por favor no depositen aquí, NO LO HAGAN, EN SERIO NO LO HAGAN!!!
Ми високо цінуємо ваше попередження, а також вашу скаргу . Я дуже радий, що ви знайшли нас, тому що поділитися таким нудним досвідом може справді принести користь решті вашої спільноти.
Я постійно повторюю, що казино має співпрацювати з гравцями та належним чином звертатися до них із поясненнями чи рішеннями, особливо якщо виникають проблеми. Те, що ви описали, звучить мені як справжній кошмар.
На мій погляд, ви не знаєте, що спричинило блокування вашого облікового запису, чи не так?
Наразі будемо сподіватися, що є спосіб пролити світло на це питання!
We highly appreciate your warning as well you your complaint. I'm so glad you found us because sharing such a tedious experience might truly benefit the rest of your community.
I keep saying the casino must cooperate with players and address them properly with an explanation or solution, especially if troubles arise. What you've described sounds like a real nightmare to me.
The way I see it, you have no clue what made your account blocked, have you?
For now, let's just hope there is a way to shed some light on this matter!
єдине повідомлення, яке я отримав, щоб вони вкрали понад 20 тисяч доларів, було «ваш обліковий запис порушує умови використання» та «відділ обслуговування клієнтів не має права коментувати такі рішення» і все, я шукав номери телефонів, електронні листи, контакти, щоб зв’язатися з ними та шукати пояснення та шукати мої гроші, мені ніхто не відповідає, НЕ ДЕПОЗИТУЙТЕ ТУТ, БУДЬ ЛАСКА, вони взяли навіть мій депозит у розмірі приблизно 5 тисяч доларів, гроші, які я заробив, працюючи, 100% реальні та перевірені, дата Я запитую інформацію НІХТО НЕ ВІДПОВІДАЄ, якщо я підключаюся до Wi-Fi кафе чи ресторану, мені відповідають: ласкаво просимо до betmaster Mexico, чим я можу вам допомогти?, коли я даю їм ідентифікатор свого облікового запису та моє запитання, де мій гроші? ВОНИ ЗАЛИШАЮТЬ ЧАТ, А ТАКОЖ БЛОКУЮТЬ КНОПКУ ЧАТУ, ЩОБ ЗНОВУ ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НИМИ В ЦІЙ МЕРЕЖІ WIFI. Вони змушені піти так далеко, щоб відмовити мені в інформації про мої гроші. ВОНИ ОГИДНІ.
the only message I received for them to steal more than 20 thousand dollars was "your account violates terms and conditions" and "the customer service department has no right to comment on such decisions" and that was it, I have searched for telephone numbers, emails, contacts to reach them and look for explanations and look for my money, nobody answers me, DO NOT DEPOSIT HERE PLEASE, they took even my deposit of approximately 5 thousand dollars, money that I earned working, 100% real and verifiable, to date I ask information NOBODY ANSWERS, if I connect to the wifi of a cafe or a restaurant they answer me: welcome to betmaster Mexico, how can I help you?, when I give them my account id, and my question of where is my money? THEY LEAVE THE CHAT AND ALSO BLOCK THE CHAT BUTTON TO CONTACT THEM AGAIN ON THAT WIFI NETWORK. They have to go as far as that to deny me the information about my money. THEY ARE DISGUSTING.
el único mensaje que recibí para que ellos se robaran más de 20mil dólares fue "tú cuenta irrumpe términos y condiciones" y "el departamento de servicio al cliente no tiene derecho a comentar tales decisiones" y eso fue todo, he buscado teléfonos, correos, contactos para llegar a ellos y buscar explicaciones y buscar mi dinero, nadie me contesta, NO DEPOSITEN AQUÍ POR FAVOR, se llevaron hasta mi depósito de aproximadamente 5mil dólares, dinero que me lo gane trabajando, 100% real y comprobable, hasta la fecha pido información NADIE CONTESTA, si me conecto del wifi de un café o un restaurante me responden: bienvenido a betmaster Mexico ¿en qué puedo ayudarle?, cuando les doy mi id de cuenta, y mi pregunta de ¿donde está mi dinero? ABANDONAN EL CHAT Y ADEMÁS BLOQUEAN EL BOTÓN DE CHAT PARA VOLVERLOS A CONTACTAR EN ESA RED WIFI. Hasta eso tienen que llegar para negarme la información de mi dinero. SON UN ASCO.
Вибачте за мою цікавість, чи знаєте ви про якісь правила, які ви можете порушити? Спочатку здається, що ви не маєте жодного уявлення, і з’являються якісь правила або правило було порушено.
Можливо, ви накопичили свої виграші з бонусом?
Так чи інакше, давайте подивимося, як розвивається скарга . 🤞
Forgive me for my curiosity are you aware of any rules you could possibly violate? At first, it seems like you have no idea and it comes up some rules or rule was violated.
Have you accumulated your winnings with a bonus perhaps?
One way or another, let's see how the complaint develops. 🤞
Жодне правило не було порушено, вони стверджують, що це був «подвійний обліковий запис», що неможливо, оскільки я ніколи не створював тут обліковий запис, ніхто не має доступу до моїх особистих даних і ніхто не має доступу до моєї мережі Wi-Fi.
Крім того, прибутки були отримані без будь-яких бонусів, без будь-яких просувань, 100% реальні гроші, 100% законні, 100% правдиві.
No rule was broken, they claim it was a "double account" that is impossible since I had never created an account here, nobody has access to my personal data and nobody has access to my Wi-Fi network.
In addition, the profits were generated without any bonus, without any promotion, 100% real money, 100% legal, 100% true.
No se rompió ninguna regla, ellos aseguran que fue una "doble cuenta" eso es imposible ya que nunca había creado una cuenta aquí, nadie tiene acceso a mis datos personales y nadie tiene acceso a mi red wifi.
Ademas las ganancias se generaron sin ningún bono, sin ninguna promocion, dinero 100% real, 100% legal, 100% verídico.
Гаразд, проблема виникла через порушення правила кількох облікових записів – тепер ми чогось досягаємо.
Здається, ставити вам запитання – це хороший шлях. 🙂
Дякуємо, що надали всю необхідну інформацію Крістіні. Вона прийде до вас, коли буде готова призначити нового спеціаліста зі скарг для вашої справи .
На це потрібен деякий час, тому що всі вони досить довго знаходяться на межі своїх можливостей.
Наразі я бажаю вам справедливого завершення вашої проблеми.
Не соромтеся також тримати нас у курсі тут, на форумі.
Ok, so the issue was caused by violating the multiple account rule - now we're getting somewhere.
Seems like asking you questions is a good way to go. 🙂
Thank you for providing all the relevant information to Kristina. She'll come to you when she's ready to assign a new complaint specialist to your case.
It takes some time, because they are all at their limits for quite some time.
For now, I wish you a fair ending to your issue.
Don't hesitate to keep us posted here on the forum as well.
Але якщо я відповідаю, що не було порушення правил, ха-ха-ха, це казино шукає будь-який привід, щоб анулювати ваш виграш і навіть вкрасти ваш депозит.
But if I am answering that there was no violation of rules hahaha this casino looks for any pretext to cancel your winnings and even steal your deposit.
Pero si te estoy contestando que no hubo ninguna violacion de reglas jajaja este casino busca cualquier pretexto para cancelarte ganancias y robarte hasta tu depósito.
Так, але розуміння точки зору казино є життєво важливим для пошуку рішення. Незважаючи на те, що ви стверджуєте, нам потрібно знати, чому казино поводилося так, як діяло. Ви це розумієте?
Тому що коли ми дізнаємося, що спричинило проблему, ми можемо розпочати діалог, щоб з’ясувати, чи були дії казино справедливими чи виправданими. 🙂
Сподіваюся, тепер ви краще розумієте моє занепокоєння.
Наступного разу не соромтеся викладати всі важливі речі на початку, не робити цього буде досить суперечливо, розумієте?
А тепер подивимося, що Браніслав скаже далі в скарзі .
🤞
Yes, but understanding the casino's point of view is a vital start for finding a solution. Despite what you claim, we need to know why the casino acted like it did. Do you understand that?
Because once we know what caused the issue, we may start a dialog to find out whether the casino's actions were fair or justified. 🙂
I hope you now have a better understanding of my concern.
Next time feel free to state all important things right at the beginning, it is quite a contradiction not to do so, you know?
Let's now see what Branislav has to say further in the complaint.
🤞
Привіт, добрий день, моя перевірка не вдалася
Мене дезінформували, тому я відкрив рахунок під будь-яким іменем, не своїм.
Але рахунок, з якого я здійснював транзакції, на моє ім’я.
Hello good afternoon, my verification failed
I was misinformed so I opened the account under any name, not my own.
But the account from which I made transactions is in my name.
Hola buenas tardes, mi verificación falló
Estaba desinformada así que abrí la cuenta con cualquier nombre, no con el mío.
Pero la cuenta desde la que he hecho movimientos, está a mi nombre.
Привіт, як вас дезінформувало казино? У вас лише один обліковий запис у казино, але особиста інформація не належить вам, так? Ці речі завжди мають бути на ваше ім’я, тому що, як ви написали, ви не проходите перевірку.
У вас також є якісь скріншоти чи спілкування з казино, де вони сказали вам щось, що вказує на те, що ви описуєте?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello, how were you misinformed by the casino? You only have one account in the casino but the personal info is not yours yes? These things always have to be in your name because just like you wrote, you don't pass verification.
Do you also have any screenshots or communication with the casino where they told you something that would indicate what you are describing?
Please let me know.
Привіт, добрий день, я не знав про вказівки.
Але я маю свій ідентифікатор і є власником банківського рахунку, на який вони отримують мої перекази в казино
Hello, good day, I was unaware of the guidelines.
But I have my ID and I am the owner of the bank account where they receive my transfers to the casino
Hola buen día, desconocía los lineamientos.
Pero cuento con mi identificación y soy titular de la cuenta de banco donde reciben mis transferencias al casino
Доброго ранку, ось відповідь, яку я отримав.
Good morning, that's the answer I've been getting.
Buen día, es la respuesta que me han estado dando.
Але той факт, що ви не знали, на жаль, не виправдовує вас, якщо ви порушили основне правило перевірки. Але, судячи з того, що я бачив, ситуація загострилася, тому подивимося, що буде в кінці. Ви не зможете зняти гроші, не пройшовши верифікацію.
Чи можете ви описати мені, що все ви ввели, а не від вашого імені? Вашим є тільки рахунок, з якого ви зробили депозит?
But the fact that you were unaware unfortunately does not excuse you if you broke the basic rule of verification. But from what I've seen, the situation has escalated, so we'll see what happens in the end. You won't be able to withdraw money without going through verification.
Can you describe to me what all you entered that was not in your name? Only the account you deposited from is yours?
Я розчарований, що все йшло так добре, поки вони не скористалися моєю ситуацією
Оскільки ліміти руху мого банку були досягнуті, мої гроші були викинуті під час зняття, і якщо вони були повернуті в казино, я спробував ще раз, але вони мені їх більше не повернули, було сказано, що транзакцію здійснено. Вранці, першим ділом, я пішов у свій банк, щоб отримати додаткові обмеження на свої рухи, я отримав інші депозити, і тільки від Betmaster, ніколи.
Я зв’язався зі службою підтримки, і вони просто дали мені пояснення, вони обійшли навколо куща, коли легко та просто відшкодувати суму зняття на гаманець казино, як це було раніше, але ні
Вони завжди кажуть одне й те саме, що це залежить не від них, а від когось, хто вище за них, і правда полягає в тому, що це погано, тому що вони вже вклали набагато більше, ніж те, що збиралися вилучити.
За 1400 горять, як погано, правда
I feel disappointed everything was going so well until they took advantage of my situation
Since my bank's movement limits had been reached, which threw away my money at the time of withdrawal and if it was refunded to the casino, I tried again but they did not refund it to me again, it said that the transaction was made. In the morning, first thing in the morning, I went to my bank to get more limits on my movements, I received other deposits and only from Betmaster, never.
I contacted support and they just give me the runaround, they beat around the bush when it is easy and simple to refund the withdrawal amount to the casino wallet like other times but not
They always say the same thing, that it is not up to them but rather someone superior to them, and the truth is that it is bad because they have already invested much more than what they were going to withdraw.
For 1400 they burn, how bad, really
Me siento decepcionada todo Hiba tan bien hasta que se aprovecharon de mi situación
Ya que los límites de movimiento de mi banco habían accedido el cual me botaba el dinero al momento del retirar y si se me reembolsaba al casino lo intente otra ves pero valla que ya no me lo volvieron a reembolsar salía que la transacción estaba hecha,en la mañana a primera hora fui a mi banco para que me dieran más limites a mis movimientos me llegaron otros depósitos y nomás del betmaster nunca
Me comunique con soporté y solo me dan largas ,le dan vueltas al asunto cuando es fácil y sencillo rembolsarme la cantidad del retiro a la billetera del casino como otras veces pero no
Siempre dicen lo mismo que no está en ellos si no que en alguien más superior que ellos y la verdad que mal porque ya e invertido demasiado más de lo que Hiba a retirar
Por 1400 se queman que mal la verdad
Привіт, я правильно розумію, що ви не могли отримати гроші на свій рахунок, тому що у вас там є обмеження на рух, так? Ви якимось чином перевищили цей ліміт і повинні були отримати гроші назад на свій ігровий рахунок у казино, так? Але цього не сталося, і в чому проблема? Вам вдалося домовитися про необхідне в банку і ви хотіли б зняти гроші, але зараз у вас немає грошей для зняття, тому що нічого не залишилося?
Ви запитали їх, куди поділися гроші, якщо це так?
Будь ласка, дайте мені знати, якщо я помиляюся або це щось інше.
Hello, do I understand correctly that you couldn't receive money to your account because you have some limit on movements there, yes? You have somehow exceeded this limit and you should have received the money back to your gaming account in the casino, yes? But that didn't happen and that's the problem now? Did you manage to arrange what you needed in the bank and you would like to make a withdrawal, but now you have no money to withdraw because there is nothing left?
Did you ask them where the money went if that is the case?
Please let me know if I'm wrong or if it's somehow different.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.