ФорумКазиноBetmaster Casino - загальне обговорення

Betmaster Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від diegogarcia22
|
32231 переглядів 182 відповідей |
|
1...5 6 7...10
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

На жаль, до цієї дати прогресу немає. Вони сказали мені, що перевіряють обліковий запис протягом 5 робочих днів із дня отримання останнього запитаного документа, і я «погодився» з цим, коли прийняв їхні умови.

Я знайшов цей пункт '5.23. Процес перевірки зазвичай може тривати до 5 робочих днів, у рідкісних випадках довше».

Ну, "5 днів" і "до 5 днів" - це трохи різні речі. У «рідкісних випадках» це може зайняти вічність, і я «погодився» з цим.

У будь-якому випадку 5 робочих днів закінчилися вчора. Я не отримував від них жодних повідомлень. Усі мої запити на зняття коштів відхилено (я думаю, через статус облікового запису «не підтверджено»). Встановлений для мене ліміт безкомісії становить 600 доларів США за 48 годин, а час для обслуговування запиту становить (припустіть!) - '5.17. Кошти будуть зняті з рахунку клієнта протягом п’яти (5) робочих днів після отримання Компанією запиту Клієнта».

Скільки часу знадобиться для повернення моїх депозитів у розмірі 8400 доларів США? Я роблю останню спробу пояснити через службу підтримки, що відбувається зараз, але я думаю, що я збираюся подати скаргу сьогодні ввечері. Кожен повинен бути обережним щодо цього казино.

Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Привіт.

Зазвичай я кажу, що верифікація є досить складною, тому що не має значення, що зазначено в правилах, казино просто має перевірити гравця, обліковий запис, історію ігор та інші деталі, доки все не буде доведено на 100%.

Тим не менш, казино також має пам’ятати, що гравець заслуговує простого пояснення. З мого боку, це момент, коли казино занадто часто втрачають свій блиск. 🙁

Я маю на увазі, хто вирішує, скільки часу насправді було потрібно, щоб пройти все це, якщо казино не може пояснити? Не дивно, що багато гравців почуваються погано під час перевірки.

Незважаючи на це, дозвольте додати: «5.17. Кошти будуть зняті з рахунку клієнта протягом п’яти (5) робочих днів після того, як Компанія отримає запит Клієнта». спочатку потрібно пройти верифікацію. Поки він не буде відкритий, зняття не прийматиметься, також ці 5 робочих днів враховуються для повністю перевірених рахунків.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ну справа не в «перевірці» і це було очевидно. Вони просто шукають причину, щоб не платити. Велика кількість претензій на різні документи – це лише привід знайти те, що ви не можете надати. Якщо все добре - вони просто крадуть гроші. Подробиці в моїй скарзі. Ви повинні істотно знизити рейтинг цього казино, щоб попередити всіх. Перевірте кількість скарг і коментарів про те, що казино не платить з будь-якої причини. Це не казино - це «кухня».

Ну, я припиняю коментувати тут до кінця скарги. Все одно нічого доброго не чекає.

Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Це казино абсолютно огидне, це саме те, що вони роблять, вони не хочуть платити гроші, я не знаю, що в біса думає відділ безпеки, це казино має втратити ліцензії у всіх, вони обманюють занадто багато людей , вони закрили мій рахунок із усіма і моїм депозитом у 100 000 доларів мексиканських песо

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну справа не в «перевірці» і це було очевидно. Вони просто шукають причину, щоб не платити. Велика кількість претензій на різні документи – це лише привід знайти те, що ви не можете надати. Якщо все добре - вони просто крадуть гроші. Подробиці в моїй скарзі. Ви повинні істотно знизити рейтинг цього казино, щоб попередити всіх. Перевірте кількість скарг і коментарів про те, що казино не платить з будь-якої причини. Це не казино - це «кухня».

Ну, я припиняю коментувати тут до кінця скарги. Все одно нічого доброго не чекає.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте за пізню відповідь, але я вважаю справедливим трохи оновити тему.

За словами казино, тоді все було зовсім інакше. 🙁

Подальші подробиці представлені в необґрунтованій скарзі .

Що ж, не найкраща новина дня... Сподіваюся, ви більше ніколи не опинитеся в подібній ситуації.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У момент реєстрації я був перенаправлений на сайт www.betmaster31.com (також попередні посилання були www.betmaster29.com, www.betmaster30.com) зі сторінки казино betmaster Guru. Я користувався послугами через цей дзеркальний сайт. VPN не використовувався. Яка компанія, за якою ліцензією та який ліцензійний орган надавав мені послуги? Принаймні представники betmaster прийшли до моєї теми зі скаргами і підтвердили, що я зареєструвався, грав, і вони нарешті забрали гроші. Але мені не надали правильну компанію та номер ліцензії. Мій запит на відновлення справи та уточнення цієї інформації від казино - ІГНОРУВАНО. Мій прямий електронний лист до особи, яка керувала моєю справою (Андрій П) – ІГНОРУЄТЬСЯ. Я зв’язався з ліцензійним органом і маю додаткову інформацію, яку я передав Guru, але Casino.Guru не реагував. Таким чином Гуру надав мені підроблене посилання та знайшов деякі «порушення» з мого боку під час гри на цьому підробленому сайті (НЕЗЕНЦІЯ!!!). Ніхто не реагує, оскільки я не можу знайти правильну компанію, з якою я грав, щоб просувати свою справу далі. Ви порадили мені зв’язатися з Gambling Curacao, але вони сказали, що такий веб-сайт не зареєстрований за їхньою ліцензією, тому не має відношення до Rozert NV. Betmaster маніпулює з ліцензіями. Мені потрібна інформація та допомога від Гуру. Чого ти так мовчиш?

PS. Я надіслав запит на адресу complaints@betmaster.help з цього приводу, але я хотів би, щоб моя справа була повторно відкрита для обговорення з тамтешнім казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У момент реєстрації я був перенаправлений на сайт www.betmaster31.com (також попередні посилання були www.betmaster29.com, www.betmaster30.com) зі сторінки казино betmaster Guru. Я користувався послугами через цей дзеркальний сайт. VPN не використовувався. Яка компанія, за якою ліцензією та який ліцензійний орган надавав мені послуги? Принаймні представники betmaster прийшли до моєї теми зі скаргами і підтвердили, що я зареєструвався, грав, і вони нарешті забрали гроші. Але мені не надали правильну компанію та номер ліцензії. Мій запит на відновлення справи та уточнення цієї інформації від казино - ІГНОРУВАНО. Мій прямий електронний лист до особи, яка керувала моєю справою (Андрій П) – ІГНОРУЄТЬСЯ. Я зв’язався з ліцензійним органом і маю додаткову інформацію, яку я передав Guru, але Casino.Guru не реагував. Таким чином Гуру надав мені підроблене посилання та знайшов деякі «порушення» з мого боку під час гри на цьому підробленому сайті (НЕЗЕНЦІЯ!!!). Ніхто не реагує, оскільки я не можу знайти правильну компанію, з якою я грав, щоб просувати свою справу далі. Ви порадили мені зв’язатися з Gambling Curacao, але вони сказали, що такий веб-сайт не зареєстрований за їхньою ліцензією, тому не має відношення до Rozert NV. Betmaster маніпулює з ліцензіями. Мені потрібна інформація та допомога від Гуру. Чого ти так мовчиш?

PS. Я надіслав запит на адресу complaints@betmaster.help з цього приводу, але я хотів би, щоб моя справа була повторно відкрита для обговорення з тамтешнім казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Чи не могли б ви уточнити для мене проблему?

Казино зазвичай використовують дзеркальні посилання, щоб розрізняти різні сегменти гравців. Деякі бренди навіть мають кілька ліцензій, згідно з якими кожен сегмент створений і доступний для гравців.

Це більше технічне рішення. Я особисто не бачу в цьому нічого поганого.

На жаль, я не можу коментувати розмову за межами видимої частини скарги ( посилання тут ), оскільки я не маю доступу. Але я думаю, що є просте рішення: просто повторно надіслати електронний лист або попросити повторно відкрити скаргу.

Ви можете це зробити, будь ласка?

Я повинен визнати, що я не розумію всіх деталей, наприклад «Ніхто не реагує, оскільки я не можу знайти правильну компанію, з якою я грав, щоб просувати свою справу далі».

Я попросив команду обробки даних підтвердити орган ліцензування принаймні для того, щоб трохи розібратися з моїм боку, я повідомлю вам результат.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вже подав прохання відновити справу. Я не знаю, скільки часу зазвичай це займає. Також я надіслав деталі на електронну пошту Андрія, сподіваюся, він знайде час прочитати це.

Я розумію, що дзеркала – це звичайна практика. Основна проблема тут, оскільки мені порадили зв’язатися з Gaming Curacao як органом з азартних ігор для цього казино, але вони відповіли, що сайту www.betmaster31.com немає в списку жодної компанії за їх ліцензією, тому вони не впевнені, що я вибрав правильний орган для подання заявки. Це дзеркало казино не містить інформації про ліцензію та логотип перевірки ліцензії. Казино відмовляється повідомляти, яку ліцензію вони використовували, надаючи мені послуги. Я намагався зробити це через онлайн-чат кілька разів, але безуспішно. Тепер я надіслав їм електронний запит і чекаю відповіді.

Таким чином, проблема полягає в тому, що я не можу передати справу на ескалацію, оскільки я не розумію, яка компанія, за якою ліцензією надала послуги (оскільки у betmaster їх небагато), і які повноваження щодо азартних ігор застосовувати. Тому мій адвокат попросив мене уточнити цю інформацію. Сподіваюся, ви можете допомогти.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Привіт.

Дякую за пояснення! Так, іноді ліцензію не можна знайти на дзеркальній сторінці. Не хвилюйтеся, тим часом я попросив колег перевірити ліцензію. Щоб бути впевненим, я маю намір поділитися оновленням, щойно його отримаю. Я також повідомлю Андрія, щоб він трохи допоміг вам із контактом, хоча я боюся, що причина повторного розгляду скарги не є вагомою.

На мій погляд, у вас немає додаткової інформації, щоб змінити результат, натомість вам потрібна допомога, щоб зв’язатися з органом, який, на жаль, не є предметом скарги. Таким чином, це, ймовірно, не вплине на результат вашої скарги.

Так чи інакше, я буду тримати вас у курсі поточної ліцензії.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я збираюся вирішити цю справу законним шляхом. Тож мені потрібна лише назва компанії та номер її ліцензії. На даний момент я отримав пряму відповідь від Gaming Curacao, що Rozert NV невірний, тому вони мені не допоможуть. Я вважаю, що надання послуг без ліцензії є трохи більшим порушенням.

Якщо Rozert NV з ліцензією Gaming Curacao є правильною, тоді представники казино повинні підтвердити, що я грав на їхньому сайті, і вказати його точно так само, як betmaster.io, betmaster.bet, betmaster.com або будь-який інший

Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Я розумію. Я спілкуюся з одним із моїх колег із групи даних, і він каже, що ліцензія цього конкретного казино буде повністю переглянута.

На момент відкриття вашої скарги ліцензія була дійсною; здається нещодавно змінилося.

Я буду тримати вас в курсі!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, я досі не отримав ні від кого відповіді. До цього часу з моменту реєстрації 13 травня 2023 року (через 4 місяці) я все ще не поінформований про те, яка компанія надала мені послуги. Всі причетні сторони просто ховаються і мовчать. Відмова називати імена, таким чином утримуючи мене від судових процедур. Чиста афера. Жодної інформації на веб-сайті або в Умовах, які ми «підписали та погодили» (зазвичай це більш ніж достатня причина, щоб оголосити ці Умови юридично недійсними).

Найлогічнішим способом є повторно відкрити справу та запитати казино в ланцюжку скарг (оскільки вони також ігнорують мої запити електронною поштою), але з якоїсь причини скаргу все одно закрито. Я знову вимагаю повторно подати свою скаргу та прошу представників betmaster підтвердити назву компанії Curacao та номер ліцензії, яка надала мені послуги з азартних ігор.

Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Я розумію ваш відчай, але я б сказав, що процедура повторного розгляду скарги працює не так. За відгуком власник відомий як: Розерт Н.В

Відверто кажучи, колеги користуються святковими канікулами, оновлення ще немає. Наскільки я міг здогадатися, я б сказав, що ми зараз чекаємо, поки регулятор підтвердить статус ліцензії - технічно, якщо я не помиляюся, ми перебуваємо в такому ж становищі, як і ви.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Радко, дякую за відповідь!

За моєю інформацією, BETMASTER має кілька ліцензій, таких як MGA, Curacao та деякі інші. Вони використовують різні (і різні веб-сайти) щодо країни, звідки прибув гравець.

Моя проблема полягає в тому, що я зареєструвався на неідентифікованому дзеркалі www.betmaster31.com і отримав офіційну відповідь від Gaming Curacao (365/JAZ), що цей домен не пов’язаний з Rozert NV Ось і все.

Rozert NV дійсно має ліцензію (GLH-OCCHKTW0705092021, 365/JAZ, www.betmaster.bet, раніше це було www.betmaster.io) - це зовсім не проблема. Справа в тому, що мій обліковий запис, зареєстрований на www.betmaster31.com, офіційно не пов’язаний з цією компанією. Ось чому мені потрібне офіційне підтвердження від Rozert NV — що мій обліковий запис зареєстровано в Rozert NV і гра відбулася в Rozert NV (або будь-якій іншій компанії, яка належить betmaster, незалежно від того).

Але betmaster відмовляється відповідати в онлайн-чаті та ігнорує всі мої електронні запити. Ви не вважаєте ситуацію дивною? Легальне казино боїться назвати назву компанії, яка обслуговує мій обліковий запис, не має інформації на веб-сайті, немає інформації про опубліковані T&C (до речі, з оманливою та неправдивою інформацією)? Тому єдиний спосіб роз’яснити – подати скаргу. Це моя точка зору, навіть якщо «процедура повторного розгляду скарги працює не так», як жодних інших варіантів з мого боку.

У будь-якому випадку я надіслав ще один електронний лист Матею та Андрію, сподіваюся, вони скоро повернуться з канікул.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Betmaster — це повне шахрайство, вони забирають гроші всіх користувачів і без пояснень, я дуже сумніваюся, що гуру казино щось зробить для вас, тому що вони пов’язані з betmaster, тобто якщо ми програємо, а вони продовжуватимуть красти, казино гуру також виграє, також ви можете бачити, що betmaster загалом є однією зі сторінок ставок, яка має найбільше скарг на цьому веб-сайті, ЦЕ ЧУДОВО!!! Вони всі відхиляють їх без пояснень чи достатніх аргументів, я особисто вніс 100 000 доларів мексиканських песо (5500 доларів), виграв 420 000 доларів (21 000 доларів), і вони лише заблокували мій рахунок без достатніх пояснень, як і ви, вони ігнорують мої електронні листи, чат, ВСЕ!! ВОНИ ЗБЕРІГЛИ МІЙ ДЕПОЗИТ, це шахрайство, очевидно, також є судовий позов, це казино має припинити роботу зараз!!!! ПРИПИНІТЬ ШАХРАЇ!!!!!

Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Привіт!

Для мене це все ще звучить як дзеркальна сторінка. Деякі казино надають кілька доменів, кожен з яких має окрему ліцензію, щоб застосувати належні умови, які можуть відрізнятися залежно від ліцензійної угоди. Я розумію, що це незручна ситуація, і представникам або співробітникам казино, ймовірно, наказано ігнорувати це конкретне запитання. А тепер повернемося до органу ліцензування.

Я наздожену вас, як тільки матиму щось тверде!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Betmaster — це повне шахрайство, вони забирають гроші всіх користувачів і без пояснень, я дуже сумніваюся, що гуру казино щось зробить для вас, тому що вони пов’язані з betmaster, тобто якщо ми програємо, а вони продовжуватимуть красти, казино гуру також виграє, також ви можете бачити, що betmaster загалом є однією зі сторінок ставок, яка має найбільше скарг на цьому веб-сайті, ЦЕ ЧУДОВО!!! Вони всі відхиляють їх без пояснень чи достатніх аргументів, я особисто вніс 100 000 доларів мексиканських песо (5500 доларів), виграв 420 000 доларів (21 000 доларів), і вони лише заблокували мій рахунок без достатніх пояснень, як і ви, вони ігнорують мої електронні листи, чат, ВСЕ!! ВОНИ ЗБЕРІГЛИ МІЙ ДЕПОЗИТ, це шахрайство, очевидно, також є судовий позов, це казино має припинити роботу зараз!!!! ПРИПИНІТЬ ШАХРАЇ!!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Gabygg, зосередьтеся на найважливішій частині вашої проблеми з казино.:

«Необхідно пройти KYC, щоб зняти будь-що з облікового запису казино, і всі гравці зобов’язані прийняти умови казино під час реєстрації. Вони стверджують , що гравці повинні використовувати лише власні дійсні особисті дані, способи оплати, а також як кошти, що використовуються для депозитів . Це стандартні правила в усіх онлайн-казино. На основі отриманих даних, які демонструють таку кількість зв’язків між обліковими записами, було б, ймовірно, неможливо довести, що ці облікові записи використовувалися двома різними людьми , інакше було б неможливо завершити KYC для спірного облікового запису. Казино діяло правильно та відповідно до своїх умов, і ми приймаємо його рішення».

Цитата з Вашої безпідставної скарги .

Це казино діяло відповідно у вашому випадку. Тому, будь ласка, перестаньте говорити про це та припиніть казати, що вони шахрайство. У цьому випадку було доведено, що це неправильно... Будьте розумними, вчіться на цій помилці.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, навчитися на цій помилці??? Якщо я покажу вам, що процес підтвердження KYC уже було успішно перевірено, РАНІШЕ Я МОГ ЗРОБИТИ ЗНЯТТЯ, РАНІШЕ, ЯКЩО Я ВТРАЧАВ ГРОШІ, ВОНИ НІЧОГО НЕ СКАЗАЛИ, РАНІШЕ, ЯКЩО Я ПЕРЕМІГАВ, ВОНИ ДЕПОЗИРУВАЛИ МЕНІ ГРОШІ, про який подвійний рахунок ви говорите? Казино навіть не дало мені такої інформації? Який другий рахунок? Яке ім'я? яка людина? Невже казино так важко надати цю помилку? Чи законно зберігати навіть мій депозит понад 5 тисяч доларів? Ви кажете, що це не шахрайство, тому що це не так

Переходжу до вас, це нормально, ви не розумієте ситуації

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Як я вже говорив раніше, це казино вже підтвердило мій обліковий запис. Раніше, коли я програвав гроші, нічого не відбувалося, але коли я виграв значну суму грошей, вони заблокували мій рахунок, як сумно, як сумно, що вони так поводяться, а ви ще підтримую ці акції!!!

Автоматичний переклад.
Gabygg
1 рік тому

Привіт, я думаю, що тут і у вашій скарзі все достатньо пояснено. Оскільки представник казино надав відповідні докази, я вважаю, що все так і має бути.

Але, звичайно, нам прикро, що ситуація склалася так, як склалася, тому що я розумію, що це, звичайно, неприємно.

Тим не менш, ви все ще можете подати апеляцію до азартних ігор, якщо ви не задоволені результатом. Як щодо того, щоб спробувати це, коли ви думаєте, що з вашого боку все гаразд.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого