ФорумКазиноBetmaster Casino - загальне обговорення

Betmaster Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від diegogarcia22
|
33843 переглядів 182 відповідей |
|
1...4 5 6...10
brokscrip
1 рік тому

Будь ласка, перевірте вашу скаргу та дайте відповідь на запитання?

Просто натисніть тут . Я також хотів би знати, чи отримували ви будь-які оновлення щодо проблеми..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я був тут більше 40 днів, і betmaster запитує більше документів щоразу, коли минає 5 або 7 непотрібних днів, вони запитують речі, які вони не повинні запитувати, і документи, які я вже надсилаю, вони запитують їх 2 або ще 3 рази

Автоматичний переклад.
brokscrip
1 рік тому

Я бачу, у таких випадках казино має бути в змозі пояснити, що не так із документами, принаймні... Наскільки я знаю, ці проблеми виникають, якщо кілька людей піклуються про перевірку, і всі мають різні претензії, коли справа доходить до затвердження док. Однак не впевнений, чи це те, що відбувається зараз. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не дають мені жодних причин, що якийсь документ неправильний, вони просто запитують випадкові документи, ніби це було перешкодою для зняття моїх грошей, я надсилаю їм абсолютно все, що вони просять. file

Автоматичний переклад.
brokscrip
1 рік тому

На жаль, я не можу прочитати, що написано на екрані.

Подивимося, що з’ясує група розгляду скарг. 🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино після перевірки відключило виведення і не виводить кошти, посилаються на нескінченні технічні проблеми. Я не рекомендую це казино





Автоматичний переклад.
Mogwai
1 рік тому

Вибачте, але якщо в казино справді виникають технічні проблеми, ніхто за межами казино, включаючи нас, не зможе вирішити цю проблему. Казино має спочатку знайти рішення або запропонувати альтернативи.

Я б сказав, що ви можете лише почекати зараз 🤔.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино жахливе для виведення коштів, я не знаю, як у них така висока репутація, воно обманює користувачів, щоб програти наші гроші. Вони не люблять платити своїм користувачам.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Привіт,

Пояснення щодо репутації відкрито доступне тут .

Чи можу я знати, що саме сталося з вами в цьому казино?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Непонятно откуда такая репутация, очень ужасное казино, внёс депозит 75$ выиграл порядка 120$ , запросил вывод средств, не выводили средства порядка 10 часов, пока практически всё не проиграл, сразу же после этого сказали что со счётом всё в порядке и всё работает в штатном режиме. Я снова выиграл и деньги опять не вывели запросив верификацию. Я её прошёл и ответа не было ровно до тех пор пока я не проиграл, сразу после этого пришёл ответ что верификация пройдена успешно. Перед внесением следующего депозита я уточнил у оператора точно ли всё в порядке и не будет ли каких то проблем на что получил ответ что с аккаунтом всё в порядке и в внёс депозит.После этого выиграл 700$ мне опять отказались выводить средства ссылаясь на технические причины, по истечении 24 часов они отменили вывод средств и запросили снова верификацию.Хочу подчеркнуть что перед внесением депозита оператор заверил меня что всё в порядке я смогу получить свой выигрыш в штатном режиме

Идёт 4 день мне по прежнему отказывают в выводе средств даже после прохождения повторной верификации. самый ужасный проект который я видел

Змінено автором 1 рік тому
privetpoka0809
1 рік тому

Мушу визнати, що це досить цікаві течії. Я б запропонував залишити баланс, щоб побачити, коли казино прийме та виконає зняття.

Подання скарги було, безумовно, хорошим кроком.


Автоматичний переклад.
privetpoka0809
1 рік тому

Так сталося саме зі мною, у мене є 400 доларів, вони так само робили, поки я не втратив все і не заблокував рахунок, вони вигадують багато виправдань.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тут те саме. Всього я зробив 5 депозитів на суму приблизно 8500 USD. Втратив майже все, а потім пощастило і був беззбитковим. Тож зараз я на етапі «перевірки». Попросив купу документів (у тому числі тих, які вже були надані при реєстрації), включно з «доказом наявності кріптогаманця я» (!!!). Що вони означають, якщо криптогаманець повністю анонімний? Чому вони ніколи не вимагали жодних доказів, коли гроші надходять до казино, але завжди виникають проблеми, коли ви намагаєтеся зняти гроші назад? Тому просто тягнули час

Якщо казино створює перешкоди навіть у межах загальної суми депозитів (тому не повертайте вам гроші). Це казино не може бути в списку надійних.

Ми все ще перебуваємо на стадії «переговорів», але, здається, незабаром я збираюся подати скаргу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Чи пояснювало казино, як ви маєте довести, що варіант крипто-оплати є вашим? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони саме просять надіслати їм «скріншот сторінки профілю криптовалютного гаманця, що містить мою особисту інформацію». Щодо криптогаманців це нонсенс. Немає «сторінки профілю». Немає «особистої інформації». Казино, що займається крипто-платежами, повинно бути в курсі. На даний момент це останнє, що вони просять, щоб розпочати виплати (принаймні так здається). Чекаю з 17 травня. У вас є якісь пропозиції?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Це все неправильно... Якщо я створю криптоказино, я зосереджусь переважно на KYC, знаючи, що криптовалюта «недоказова», отже, анонімний варіант оплати. 🤦‍♀️ Ці змішані казино іноді трохи втрачені - десь посередині 😀.

У цій дурній ситуації я б запропонував вам поскаржитися.

Скористайтеся цим посиланням, щоб створити його , я сподіваюся, що команда скарг зможе вам допомогти!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну і нарешті попросили селфі з транзакцією. Звучить теж безглуздо. До цього моменту я подав їм усе, що вони просили, і повторно надіслав запит на зняття коштів. Тому, якщо не буде реакції в розумний час, я подам скаргу. Дякую!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Те, через що ви проходите, дуже погане, для депозитів казино чудові, для зняття коштів кількість поганих казино лише зростає. Так важко виграти в іграх, коли ти виграєш, вони не хочуть тобі платити, вони отримують гроші від провайдерів і залишають гроші, які були для гравця.

Автоматичний переклад.
SergeySm
1 рік тому

Тримайте нас на шляху! Я хочу бути впевненим у вашому прогресі 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Будь ласка, у вас є особистий досвід щодо «вони отримують гроші від провайдерів і залишають гроші, які були для гравця».

Я б сказав, що постачальники ігор зазвичай не виплачують виграші казино – я б назвав таку ситуацію винятком, що стосується спеціальних турнірів або джекпотів. 🤔

Проте я ціную вашу точку зору.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого