2 р. тому
Це гарна новина! Дякую за оновлення 🙂
That's a good news! Thanks for the update 🙂
0
Це гарна новина! Дякую за оновлення 🙂
That's a good news! Thanks for the update 🙂
Привіт,
Це чудово! 👍. Ми всі завжди раді кожній вирішеній скарзі.
Час від часу заходьте на форум і поділіться своїм досвідом з нашою спільнотою 😉.
Hello,
That's great! 👍. We are all always happy about every resolved complaint.
Come visit the forum and share your experiences with our community from time to time 😉.
Мир . Я зробив депозит 3000 доларів. Я грав у спортивні ігри і заробляв. Я хотів перевірити надійність сайту, тому спробував зняти гроші на 100 доларів. Спочатку я побачив, що це спрацювало, але через кілька днів я спробував зняти 600 доларів. Потім вони почали з додатковими запитами, як розповідали мої друзі. Вони почали запитувати дивні запити, як вони згадували тут. Вони попросили зробити селфі зі своїм Четом. Вони попросили скріншот гаманця, з якого я зробив депозит. Я не знаю, яке це має відношення до цього, але я все одно відправив його. А я все чекаю відповіді без відповіді.
Peace . I made a deposit of 3000 dollars. I played sports games and earned. I wanted to check the reliability of the site so I tried to withdraw money for $100. I saw that it worked at first but a few days later I tried to withdraw $600. Then they started with the extra requests as my friends told. They started asking for strange requests like they mentioned here. They asked for a selfie with their Chet. They asked for a screenshot of the wallet from which I made the deposit. I don't know what it has to do with it, but I sent it anyway. And I'm still waiting for an answer without an answer.
Привіт,
Я вважаю, що перевірка не потрібна, якщо ви не знімаєте більшу суму, однак якщо ви подаєте заявку на виведення на більшу суму, активується перевірка.
Просто співпрацюйте та надайте всі необхідні документи, ви можете це зробити, будь ласка?
Цікаво, які запитання вам здаються такими дивними.
Будь ласка, зверніть увагу, що ви повинні пройти перевірку, щоб отримати свої виграші. Зараз це неминуче, казино має бути впевненим, що ви внесли депозит і грали на свої кошти, і що це ви грали весь час.
Hello,
I think that unless you withdraw a higher sum, verification is not required, however, if you submit a withdrawal for a higher sum, the verification is triggered.
Just cooperate and provide all the necessary documents, can you do that, please?
What questions do you find so strange, I wonder.
Kindly note you must get verified in order to acquire your winnings. That is inevitable now, the casino must be sure that you deposited and played with your funds and that it was you who played all the time.
Привіт, я натрапив на цей сайт, дякую за це. У мене також проблема з betmaster. Хтось може дати мені гарний нічний сон, будь ласка, є хтось? Дуже дякую за відповідь
Hello, I came across this site, thank you for it. I also have a problem with betmaster. Could someone give me a good night's sleep please, is anyone here? Thank you very much for your answer
Dobry den, narazil jsem na tuto stranku, dekuji za ni. Mam rovnez problem s betmasterem. Mohl by mi prosim nekdo ponoci, je tu nekdo? Dekuji moc za odpoved
Привіт,
чим ми можемо допомогти?
Hi,
what can we help with?
Ahoj,
s čímpak můžeme pomoci?
Я відкрив рахунок у betmaster приблизно 2 місяці тому. Спочатку я програвав, але останнім часом я став краще, і у мене проблеми з відбором. Перш за все, вони хотіли надіслати селфі з громадянином, платіжною карткою та фотографією чату, про що також написав інший користувач у цій темі. Я все відправив, 2 зняття були успішними, і все виглядало добре. Останній відбір був 10 днів тому, з того часу всі відбори російські. Коли я питаю причину, мені доводиться чекати відповіді від представництва. Останній висновок, який видавався успішним, не надійшов на мій рахунок навіть через тиждень. Маю фото всього спілкування, при потребі можу вислати. У вас проблеми з цією компанією, вони надішлють гроші, мені чекати? Як довго? Дякую за відповідь
I opened an account with betmaster about 2 months ago. At first I lost, but lately I've started to do better and I'm having problems with selection. First of all, they wanted to send a selfie with a citizen, a payment card and a picture of the chat, as another user also wrote in this thread. I sent everything, 2 withdrawals were successful and everything looked ok. The last selection took place 10 days ago, since then all selections have been Russian. When I ask the reason, I have to wait for an answer from the representative department. The last withdrawal, which pretended to be successful, did not reach my account even after a week. I have a photo of all communication, I can send it if necessary. Do you have a problem with this company, they will send the money, should I wait? How long? Thank you for answer
Asi pred 2 mesici jsem si zalozil ucet u betmasteru. Nejdrive jsem prohraval, posledni dobou se mi zacalo vice darit a nastavaji problemy s vyberem. Nejdrive chteli zaslat selfie s obcankou, platebni kartou a obrazkem chatu, jak psal i jiny uzivatel v tomto vlaknu. Vse jsem zaslal, povedly se 2 vybery a vse vypadalo ok. Posledni vyber se uskutecnil pred 10 dny, od te doby vsechny vybery rusi. Kdyz se zeptam na duvod, mam vyckat na odpoved od representative department. Posledni vyber, ktery de tvari, ze probehl uspesne, mi nedorazil ani po tydnu na ucet. Veskerou komunikaci mam nafocenou, mohu pripadne zaslat. Mate zlusenost s touto spolecnosti, ze penize zaslou, mam cekat? Jak dlouho? Dekuji za odpoved
Привіт,
як тільки гроші не надходять на рахунок, вважаю за доцільне вирішити скаргу. Дуже добре, що у вас є все задокументовано, і це, безсумнівно, спростить процес подання скарги. Я не можу дати вам конкретну відповідь щодо того, куди поділися гроші чи як довго чекати, я думаю, тут доречне пояснення від казино.
Клацніть це посилання , надішліть скаргу та негайно вставте всі відповідні повідомлення, скріншоти, просто все, що є у вашому розпорядженні, і щоб вам не довелося знову описувати, що сталося, не соромтеся скопіювати свою попередню публікацію у вступ. .
Наша команда розгляду скарг уважно проаналізує все це та спробує прояснити ситуацію.
Hi,
as soon as the money does not arrive in the account, I think it is appropriate to resolve the complaint. It's really good that you have everything documented and it will definitely make the complaint process easier. I can't give you a specific answer as to where the money went, or how long to wait, here I think an explanation from the casino is in order.
Please click on this link , file a complaint and immediately insert all relevant communication, screenshots, simply everything you have at your disposal, and so that you don't have to describe what happened again, feel free to copy your previous post into the introduction.
Our complaints team will go through all this carefully and try to clarify the situation.
Ahoj,
jakmile peníze nedorazí na účet, je myslím na místě řešit stížnost. Je opravdu dobře, že máš vše zdokumentované a určitě to usnadní průběh stížnosti. Neumím Ti konkrétně odpovědět, kam se peníze poděli, popřípadě jak dlouho ještě čekat, tady si myslím, že je na místě vysvětlení ze strany kasina.
Klikni prosím na tento link, založ stížnost a rovnou do ní vlož veškerou relevantní komunikaci, screenshoty, prostě vše co máš k dispozici a abys nemusel znovu popisovat, co se stalo, klidně do úvodu zkopíruj Tvůj předchozí post.
Náš tým pro stížnosti to vše pečlivě projde a pokusí se situaci vyjasnit.
Дякую за відповідь, заповню та відправлю скаргу. Лише додам, що гроші з останнього успішного виведення грошей прийшли, це моя вина, так що це нормально. Однак наступні 9 спроб виведення були скасовані ними і я досі чекаю виписки, стримаюся, не хочу платити. Тому я збираюся заповнити форму.
Thank you for your reply, I will fill out and send the complaint. I'll just add that the money from the last successful withdrawal arrived, that's my fault, so this is OK. However, the following 9 withdrawal attempts were canceled by them and I'm still waiting for a statement, I'm holding back, I don't want to pay. So I'm going to fill out the form.
Dekuji za odpoved, vyplnim a zaslu tedy stiznost. Jen doplnim, ze penize z posledniho uspesneho vyberu dorazily, to je moje chyba, toto je tedy OK. Nicmene naskedujicich 9 pokusu o vyber bylo z jejich strany zrusenych a stale cekam na vyjadreni, zdrzuji, nechteji vyplacet. Jdu tedy vyplnit stiznost.
Під час заповнення скарги я натрапив на інформацію, що виплата виграшу може тривати до 2 тижнів. Для мене це займає тиждень. Мені все одно спробувати почекати чи відразу надіслати скаргу і не чекати? При виведенні з казино Betmaster не пропонує це на першому кроці, тож що я повинен там заповнити? Дуже дякую за ваш час і готовність, і я чекаю на вашу відповідь.
While filling out the complaint, I came across information that payout of winnings can take up to 2 weeks. It takes a week for me. Should I still try to wait, or send a complaint straight away and not wait? When withdrawing from the casino, Betmaster does not offer it in the first step, so what should I fill in there? Thank you very much for your time and willingness and I will wait for your reply.
Pri vyplnovani stiznosti jsem narazil na informaci, ze vyplaceni vyher muze zabrat i 2 tydny. U me to trva zatim tyden. Mam jeste zkusit pockat, nebo tedy rovnou zaslat stiznost a necekat? Pri vyberu z casin hned v orvnim kroku mi to nenabizi betmaster, co tam mam tedy vyplnit? Dekuji moc za vas cas a ochotu a budu cekat na odpoved.
Так, це правда, що ми даємо казино 2 тижні для повної верифікації облікового запису та виплати виграшу, однак у цьому випадку вони спокійно залишили скаргу, можливо, після розгляду ситуації команда порекомендує почекати трохи більше, але це не має значення. Якщо неможливо вибрати в меню Betmaster (і я визнаю, що зараз не можу придумати причину), будь ласка, введіть опцію «невідоме казино» або щось подібне, ця опція там можлива, а потім, будь ласка, вкажіть в описі проблеми, що це Betmaster.
Якщо виникнуть ще якісь ускладнення, пишіть - постараємося проконсультувати 🙂
Сподіваємось, проблема скоро буде вирішена.
Yes, it is true that we give the casinos 2 weeks to fully verify the account and pay out the winnings, however, in this case they calmly left the complaint, it is possible that after considering the situation, the team will recommend to wait a little longer, but that does not matter. If it is not possible to choose from the Betmaster menu (and I admit that I can't think of a reason at the moment), please enter the option "unknown casino" or something similar, that option is possible there, and then please mention in the description of the problem that it is Betmaster.
If any other complications arise, please write - we will try to advise 🙂
Hopefully the problem will be solved soon.
Ano, je pravda, že kasínům dáváme 2 týdny na kompletní ověření účtu a vyplacení výher, nicméně v tomto případě stížnost klidně odešli, je možné, že po zvážení situace tým doporučí ještě vyčkat, ale to ničemu nevadí. Pokud se nedaří vybrat z nabídky Betmaster (a přiznám se, že mě momentálně nenapadá, proč to nejde), prosím zadej volbu "neznámé kasíno" či obdobu, ta varianta tam je možná a do popisu problému potom prosím zímnit, že se jedná právě o Betmaster.
Pokud se objeví nějaká další komplikace, prosím piš - zkusíme poradit 🙂.
Snad se problém brzy vyřeší.
Привіт, я вже тиждень намагаюся зняти з рахунку суму більше 150 доларів. Мені завжди на електронну пошту відповідають, що запит не виконано. Але якщо я знімаю відносно невелику суму, наприклад 50 доларів, зняття приймається. Але мені це дозволяють, думаю, раз на день. Я звернувся до їхньої служби підтримки клієнтів, і вони відповіли, що виникла проблема з процесом виведення коштів. Моє запитання полягає в тому, якщо є проблема, то яке значення має сума? Але я думаю, що вони не хочуть знімати гроші, щоб залишити гроші при собі, і продовжують робити ставки, доки я не програю всі гроші.
Hi, I've been trying for a week to make a withdrawal from the account in an amount higher than 150 dollars. I am always answered by email that the request failed. But if I withdraw a relatively small amount like 50 dollars, the withdrawal is accepted. But they let me do it, I think once a day. I contacted their customer service and they replied that there was a problem with the withdrawal process. My question is if there is a problem then what does it matter what amount is involved? But I think they don't want to make the withdrawal to keep the money with them and keep betting until I lose all the money.
привіт Мені прикро чути про вашу ситуацію, але я повинен зазначити, що ми даємо казино 14 днів для обробки виведення коштів.
Однак, коли ви звернулися до служби підтримки, і вони сказали, що у них виникли проблеми з процесом виведення коштів, моє запитання: чи знімали ви коли-небудь більшу суму раніше чи це лише вперше? Ви також намагалися запитати, чому ви можете знімати лише один раз на день? Ви знімаєте гроші тим самим методом, що й депозит? Іноді також корисно переглянути Умови використання, щоб побачити, чи там також щось написано.
Я помітив, що ви вже подали скаргу, тому нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація далі. Чи могли б ви повідомити нам, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію або якщо ви отримаєте гроші з казино?
Hey. I'm sorry to hear about your situation, but I have to point out that we give the casino 14 days to process the withdrawal.
However, when you asked support and they said they had a problem with the withdrawal process, my question is, have you ever withdrawn a higher amount before or is it just the first time ? Did you also try to ask why you can only withdraw once a day ? Do you withdraw using the same method as you deposit ? Sometimes it's also good to look at the Terms and Conditions to see if there is something written there as well.
I noticed that you have already filed a complaint, so we will have to wait and see how the situation continues. Could you update us if you get any new information, or if you get money from the casino ?
привіт Дуже дякую, що врахували мій коментар. Щодо питань вище. Так, я намагався зняти гроші з рахунку і це спрацювало. Найбільше, що я зняв, це 600 доларів. Але тепер вони хочуть, щоб я виводив гроші іншим способом через те, що називається набагато кращим. І проблема в тому, що моя країна не підтримує цей гаманець. Але щодо методу депозиту, це той самий метод, який я намагаюся зняти. Через валюту під назвою Cardano, з якою я також використовував депозит.
Нижче я надсилаю діалог із ними, і це відповідь, яку я отримував від них щоразу, коли звертався до служби підтримки клієнтів.
(( Стосовно вашої проблеми зауважте, що ми розуміємо ваше розчарування ситуацією. На жаль, наразі ми не маємо конкретного графіка, коли проблему буде вирішено. Проте ми хочемо запевнити вас, що наша команда працює щоб якомога швидше знайти рішення.
Ми цінуємо ваше розуміння та сподіваємося вирішити проблему якомога швидше.)))
Hey . Thank you very much for considering my comment. Regarding the questions above. Yes, I tried to withdraw money from the account and it worked. The most I ever withdrew was $600. But now they want me to withdraw the money in a different way through what is called muchbetter. And the problem is that my country does not support this wallet. But regarding the method of deposit, this is the same method I am trying to withdraw. Through a currency called Cardano with which I also used the deposit.
Below i send the dialog with thim and This is the answer I got from them every time I contacted customer service.
(( Regarding your issue, please note that we understand your frustration with the situation. Unfortunately, at this time, we do not have a specific timetable for when the issue will be resolved. However, we want to assure you that our team is working to help find a solution as soon as possible.
We appreciate your understanding, and hope to resolve the issue as soon as possible.)))
Дякуємо за вашу швидку відповідь щодо цього питання.
Шановний клієнте, ми цінуємо ваше розуміння та хочемо повідомити вам, що, на жаль, зараз ми стикаємося з проблемами в обробці платежів через криптовалюту ADA.
Ця незручність є результатом тимчасового обслуговування, яке проводиться платіжною системою.
Зважаючи на цю ситуацію, ми настійно рекомендуємо використовувати для вашої транзакції опцію виведення MuchBetter. На даний момент цей метод працює нормально.
Не могли б ви підтвердити свою згоду з опцією виведення MuchBetter? Це дозволить нам продовжити надсилання запиту до нашого фінансового відділу для обробки.
Ваше підтвердження значно допоможе нам у швидкому просуванні вперед з необхідними кроками.
Thank you for your prompt response on this matter.
Dear client, we value your understanding and wish to inform you that, regrettably, we are currently encountering challenges in processing payments through ADA cryptocurrency.
This inconvenience is a result of temporary maintenance being conducted on the payment system's side.
In light of this situation, we strongly recommend the usage of the MuchBetter withdrawal option for your transaction. This method is currently functioning smoothly.
Could you please confirm your agreement with the MuchBetter withdrawal option? This will enable us to proceed with sending the request to our Financial Department for processing.
Your confirmation will greatly assist us in swiftly moving forward with the necessary steps.
Тут у мене дві проблеми. Одне полягає в тому, що я не впевнений, що моя країна підтримує значно кращий гаманець, а друге полягає в тому, що якщо це так, я боюся, що вони прийдуть і скажуть, що я намагаюся зняти гроші з рахунку за допомогою методу, відмінного від методу через який я зробив депозит, а потім вони заблокують мій рахунок. Що ви порадите мені робити в такій ситуації?
I have two problems here. One is that I am not sure that my country supports the muchbetter wallet and the second is that if it does, I am afraid that they will come claiming that I am trying to make a withdrawal from the account using a method different from the method through which I made the deposit and then they will block my account. What do you suggest I do in such a situation?
привіт У цьому випадку я рекомендував би ще раз перевірити в казино, чи можете ви використовувати запропонований ними спосіб оплати, оскільки ваш зараз недоступний. У вас буде принаймні доказ, якщо вони скажуть «так», а якщо вони скажуть «ні», ви можете спробувати попросити іншу альтернативу.
Ви також можете перевірити у служби підтримки, чи гаманець MuchBetter підходить у вашій країні. Я думаю, що вони зможуть дати вам найкращу пораду.
Ви спробуєте?
Дайте нам знати, що сказало казино.
Hey. In this case, I would recommend double checking with the casino to see if you can use the payment method they suggested, as yours is not currently available. You will at least have proof if they say yes and if they say no, you can try asking for another alternative.
You can also check with support if the MuchBetter wallet is OK in your country. I think they will be able to give you the best advice.
Will you try it ?
Let us know what the casino said.
Я перевірю в службі підтримки клієнтів muchbetter, чи можна переказати гроші. Я оновлю їх, якщо буде щось нове
I will check with muchbetter's customer service if the money can be transferred. I will update them if there is anything new
Хочу повідомити, що сьогодні спробував зробити переказ 100 ад. Але коли я знову спробував збільшити суму, мені повідомили, що переказ не вдався. Додаю фотографії з акаунту.
I want to inform you that today I tried to make a transfer of 100 ada. But when I tried to increase the amount again it told me that the transfer failed. Attached are photos from the account.
Привіт.
Причиною збою можуть бути навіть технічні причини, тож дозвольте мені повторити запитання Джаро: чи запитували ви пояснення в оператора чату чи служби підтримки?
Що у вас, будь ласка?
Hello.
There might even be technical reasons behind the failure, so allow me to repeat Jaro's question: Have you asked the chat operator or support for an explanation?
What have you got, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.