ФорумКазиноBetmaster - це шахрайство!

Betmaster - це шахрайство! (Сторінка 2)

3 р. тому від andrea9090
|
13259 переглядів 50 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
alisabvara
1 рік тому

Це гарна новина! Дякую за оновлення 🙂

Автоматичний переклад.
alisabvara
1 рік тому

Привіт,

Це чудово! 👍. Ми всі завжди раді кожній вирішеній скарзі.

Час від часу заходьте на форум і поділіться своїм досвідом з нашою спільнотою 😉.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мир . Я зробив депозит 3000 доларів. Я грав у спортивні ігри і заробляв. Я хотів перевірити надійність сайту, тому спробував зняти гроші на 100 доларів. Спочатку я побачив, що це спрацювало, але через кілька днів я спробував зняти 600 доларів. Потім вони почали з додатковими запитами, як розповідали мої друзі. Вони почали запитувати дивні запити, як вони згадували тут. Вони попросили зробити селфі зі своїм Четом. Вони попросили скріншот гаманця, з якого я зробив депозит. Я не знаю, яке це має відношення до цього, але я все одно відправив його. А я все чекаю відповіді без відповіді.

Автоматичний переклад.
manabusi80
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що перевірка не потрібна, якщо ви не знімаєте більшу суму, однак якщо ви подаєте заявку на виведення на більшу суму, активується перевірка.

Просто співпрацюйте та надайте всі необхідні документи, ви можете це зробити, будь ласка?

Цікаво, які запитання вам здаються такими дивними.

Будь ласка, зверніть увагу, що ви повинні пройти перевірку, щоб отримати свої виграші. Зараз це неминуче, казино має бути впевненим, що ви внесли депозит і грали на свої кошти, і що це ви грали весь час.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я натрапив на цей сайт, дякую за це. У мене також проблема з betmaster. Хтось може дати мені гарний нічний сон, будь ласка, є хтось? Дуже дякую за відповідь

Автоматичний переклад.
Danek84
1 рік тому

Привіт,

чим ми можемо допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відкрив рахунок у betmaster приблизно 2 місяці тому. Спочатку я програвав, але останнім часом я став краще, і у мене проблеми з відбором. Перш за все, вони хотіли надіслати селфі з громадянином, платіжною карткою та фотографією чату, про що також написав інший користувач у цій темі. Я все відправив, 2 зняття були успішними, і все виглядало добре. Останній відбір був 10 днів тому, з того часу всі відбори російські. Коли я питаю причину, мені доводиться чекати відповіді від представництва. Останній висновок, який видавався успішним, не надійшов на мій рахунок навіть через тиждень. Маю фото всього спілкування, при потребі можу вислати. У вас проблеми з цією компанією, вони надішлють гроші, мені чекати? Як довго? Дякую за відповідь

Автоматичний переклад.
Danek84
1 рік тому

Привіт,

як тільки гроші не надходять на рахунок, вважаю за доцільне вирішити скаргу. Дуже добре, що у вас є все задокументовано, і це, безсумнівно, спростить процес подання скарги. Я не можу дати вам конкретну відповідь щодо того, куди поділися гроші чи як довго чекати, я думаю, тут доречне пояснення від казино.

Клацніть це посилання , надішліть скаргу та негайно вставте всі відповідні повідомлення, скріншоти, просто все, що є у вашому розпорядженні, і щоб вам не довелося знову описувати, що сталося, не соромтеся скопіювати свою попередню публікацію у вступ. .

Наша команда розгляду скарг уважно проаналізує все це та спробує прояснити ситуацію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за відповідь, заповню та відправлю скаргу. Лише додам, що гроші з останнього успішного виведення грошей прийшли, це моя вина, так що це нормально. Однак наступні 9 спроб виведення були скасовані ними і я досі чекаю виписки, стримаюся, не хочу платити. Тому я збираюся заповнити форму.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Під час заповнення скарги я натрапив на інформацію, що виплата виграшу може тривати до 2 тижнів. Для мене це займає тиждень. Мені все одно спробувати почекати чи відразу надіслати скаргу і не чекати? При виведенні з казино Betmaster не пропонує це на першому кроці, тож що я повинен там заповнити? Дуже дякую за ваш час і готовність, і я чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Danek84
1 рік тому

Так, це правда, що ми даємо казино 2 тижні для повної верифікації облікового запису та виплати виграшу, однак у цьому випадку вони спокійно залишили скаргу, можливо, після розгляду ситуації команда порекомендує почекати трохи більше, але це не має значення. Якщо неможливо вибрати в меню Betmaster (і я визнаю, що зараз не можу придумати причину), будь ласка, введіть опцію «невідоме казино» або щось подібне, ця опція там можлива, а потім, будь ласка, вкажіть в описі проблеми, що це Betmaster.

Якщо виникнуть ще якісь ускладнення, пишіть - постараємося проконсультувати 🙂

Сподіваємось, проблема скоро буде вирішена.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я вже тиждень намагаюся зняти з рахунку суму більше 150 доларів. Мені завжди на електронну пошту відповідають, що запит не виконано. Але якщо я знімаю відносно невелику суму, наприклад 50 доларів, зняття приймається. Але мені це дозволяють, думаю, раз на день. Я звернувся до їхньої служби підтримки клієнтів, і вони відповіли, що виникла проблема з процесом виведення коштів. Моє запитання полягає в тому, якщо є проблема, то яке значення має сума? Але я думаю, що вони не хочуть знімати гроші, щоб залишити гроші при собі, і продовжують робити ставки, доки я не програю всі гроші.

Автоматичний переклад.
manabusi800
8 міс. тому

привіт Мені прикро чути про вашу ситуацію, але я повинен зазначити, що ми даємо казино 14 днів для обробки виведення коштів.

Однак, коли ви звернулися до служби підтримки, і вони сказали, що у них виникли проблеми з процесом виведення коштів, моє запитання: чи знімали ви коли-небудь більшу суму раніше чи це лише вперше? Ви також намагалися запитати, чому ви можете знімати лише один раз на день? Ви знімаєте гроші тим самим методом, що й депозит? Іноді також корисно переглянути Умови використання, щоб побачити, чи там також щось написано.

Я помітив, що ви вже подали скаргу, тому нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація далі. Чи могли б ви повідомити нам, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію або якщо ви отримаєте гроші з казино?

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

привіт Дуже дякую, що врахували мій коментар. Щодо питань вище. Так, я намагався зняти гроші з рахунку і це спрацювало. Найбільше, що я зняв, це 600 доларів. Але тепер вони хочуть, щоб я виводив гроші іншим способом через те, що називається набагато кращим. І проблема в тому, що моя країна не підтримує цей гаманець. Але щодо методу депозиту, це той самий метод, який я намагаюся зняти. Через валюту під назвою Cardano, з якою я також використовував депозит.

Нижче я надсилаю діалог із ними, і це відповідь, яку я отримував від них щоразу, коли звертався до служби підтримки клієнтів.

(( Стосовно вашої проблеми зауважте, що ми розуміємо ваше розчарування ситуацією. На жаль, наразі ми не маємо конкретного графіка, коли проблему буде вирішено. Проте ми хочемо запевнити вас, що наша команда працює щоб якомога швидше знайти рішення.


Ми цінуємо ваше розуміння та сподіваємося вирішити проблему якомога швидше.)))

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дякуємо за вашу швидку відповідь щодо цього питання.


Шановний клієнте, ми цінуємо ваше розуміння та хочемо повідомити вам, що, на жаль, зараз ми стикаємося з проблемами в обробці платежів через криптовалюту ADA.

Ця незручність є результатом тимчасового обслуговування, яке проводиться платіжною системою.


Зважаючи на цю ситуацію, ми настійно рекомендуємо використовувати для вашої транзакції опцію виведення MuchBetter. На даний момент цей метод працює нормально.


Не могли б ви підтвердити свою згоду з опцією виведення MuchBetter? Це дозволить нам продовжити надсилання запиту до нашого фінансового відділу для обробки.


Ваше підтвердження значно допоможе нам у швидкому просуванні вперед з необхідними кроками.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тут у мене дві проблеми. Одне полягає в тому, що я не впевнений, що моя країна підтримує значно кращий гаманець, а друге полягає в тому, що якщо це так, я боюся, що вони прийдуть і скажуть, що я намагаюся зняти гроші з рахунку за допомогою методу, відмінного від методу через який я зробив депозит, а потім вони заблокують мій рахунок. Що ви порадите мені робити в такій ситуації?

Автоматичний переклад.
manabusi800
8 міс. тому

привіт У цьому випадку я рекомендував би ще раз перевірити в казино, чи можете ви використовувати запропонований ними спосіб оплати, оскільки ваш зараз недоступний. У вас буде принаймні доказ, якщо вони скажуть «так», а якщо вони скажуть «ні», ви можете спробувати попросити іншу альтернативу.

Ви також можете перевірити у служби підтримки, чи гаманець MuchBetter підходить у вашій країні. Я думаю, що вони зможуть дати вам найкращу пораду.

Ви спробуєте?

Дайте нам знати, що сказало казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я перевірю в службі підтримки клієнтів muchbetter, чи можна переказати гроші. Я оновлю їх, якщо буде щось нове

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хочу повідомити, що сьогодні спробував зробити переказ 100 ад. Але коли я знову спробував збільшити суму, мені повідомили, що переказ не вдався. Додаю фотографії з акаунту. filefile

Автоматичний переклад.
manabusi800
8 міс. тому

Привіт.

Причиною збою можуть бути навіть технічні причини, тож дозвольте мені повторити запитання Джаро: чи запитували ви пояснення в оператора чату чи служби підтримки?

Що у вас, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого