ГоловнаФорумКазиноBetlive Casino - загальне обговорення

Betlive Casino - загальне обговорення

 від djane
|
264 переглядів 5 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Betlive Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Який рейтинг 8,8, коли вони займають два тижні, щоб обробити виведення? Подивіться, у вас багато повідомлень про затримку платежів, але ви все одно не реагуєте!

Така ганьба за вашу репутацію

Автоматичний переклад.
djane

Привіт, приємно зустріти вас тут уперше.

Я радий, що ви підібрали це запитання, тому що це найпоширеніше непорозуміння, хоча це, очевидно, поганий досвід, однак без додаткових подробиць. Чи можете ви сказати нам, чи намагався casio пояснити вам затримку? Що сталося, будь ласка?

Рейтинг — це єдине число, яке вказує вам, наскільки ймовірно вам заплатить казино, на основі ключових факторів, які досліджують мої колеги.

На жаль, індекс безпеки не вказує, як швидко кожен гравець отримає виплату. Такі відомості про взаємодію з користувачами здебільшого доступні на форумі або у відгуках користувачів. Перевірені випадки можна знайти в скаргах.

Крім того, як бачите, ця тема майже порожня, і наразі казино стикається лише з двома скаргами на затримку платежів, що не є чимось надзвичайним. Отже, це досить нова ситуація, принаймні для нас.

Однак це суть; казино зазнає наслідків, якщо не братиме участі у вирішенні ваших скарг.

Таким чином, Ви зробили дуже розумний крок, подавши скаргу, і я бажаю, щоб це питання було вирішено.

Будь ласка, додайте будь-які деталі для інших.


Автоматичний переклад.

привіт


Жодних пояснень з боку казино немає. Його здебільшого автоматизовані повідомлення, які подовжують виведення коштів. Зазвичай вони відповідають: «Ми не отримали список платежів, зв’яжіться з нами в другій половині дня». Я зв’язуюсь з ними в другій половині дня, а відповідь: «Наразі ми не маємо більше інформації». Так ведеться щоденна розмова.

Щодо вашого індексу безпеки. Якщо казино не схвалює зняття вчасно, це означає, що казино чекає, поки гравець скасує своє зняття, розіграє кошти та зрештою втратить їх, що вважається заманюванням. Цю тактику не можна допускати в казино, яке має індекс безпеки 8,8 - це на 1,2 менше максимального!

Всього у вас 2 скарги? Ви маєте на увазі активних. Чому ви не враховуєте закриті? Зі скарг ви можете побачити, що казино постійно затримує виведення коштів, що дало вам натяк на те, що казино використовує підозрілі моделі зловживання часом виведення коштів.

Поясніть мені, чи нормально чекати виведення 2 (два) тижні?

Обліковий запис повністю перевірено

Автоматичний переклад.
djane

привіт

«Ми не отримали список платежів; зв’яжіться з нами вдень». Ну, як на мене, це досить смішно... Звичайно, це ненормально, щоб гравець чекав два тижні з такими відповідями.

За таких обставин я розумію, що ви, швидше за все, не схвалюєте значення індексу безпеки, але я вважаю, що я пояснив цей показник.

Більше того, якщо такі ситуації не розслідуються через скарги, неможливо виміряти серйозність проблеми.

Оскільки індекс безпеки в першу чергу стосується не ефективності виведення коштів, а того, чи виплачує казино взагалі, розглянуті скарги не впливають; однак існує питання лімітів зняття. Я доберуся до цього пізніше.

Дозвольте сказати так: ми не можемо виміряти ефективність виведення на основі дописів на форумі. У кожному казино завжди будуть певні ускладнення; тому ми рекомендуємо гравцям не зосереджуватися на одному окремому номері, який не включає цю ефективність, а також переглядати скарги та форум.

Я прекрасно знаю недоліки цієї системи; у нас просто немає кращого.

Крім того, ми не можемо боротися з тактикою зупинки, якщо скарга не відбудеться, а казино продовжує зупиняти. Це сумно, але це реальність.

З іншого боку, якщо скарга надходить і виплати відбуваються повільно без розумних пояснень, мої колеги порівнюють реальну ставку виплат з лімітом на зняття коштів і підштовхують казино до виплати відповідно.

Це дуже тонка методологія, і я намагаюся бути з вами абсолютно чесним. Дайте мені знати, якщо я щось пропустив або якщо ви хочете дізнатися більше про процеси.


я буду тут

Автоматичний переклад.

Мій загальний досвід був досить поганим. Окрім швидкого обмеження, зняття коштів було абсолютно хаотичним. Перший зупинив мене майже через два місяці після того, як я зв’язувався з ними тисячу разів, а другий, який тривав майже місяць, зрештою коштував мені більш ніж на 20 євро менше, ніж я зняв! Я зв’язався з чатом, і вони сказали мені, що це їхні умови (коли сказано, що вони стягують максимум 5 євро). Вони навіть не знають, звідки в них нерви, коли ви їх питаєте; Справа в тому, що вони платять набагато менше, ніж сума, яку ви знімаєте.

Вони шахраї

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого