1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betinia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
О, щойно знайшов цю публікацію.
Хоча я щойно відповів вам в іншому місці, це більш відповідне місце.
Тому дозвольте вставити мою відповідь тут:
Існує величезна різниця між скаргою тут, на форумі, та ігноруванням серйозних скарг, які ми мали намір дослідити, щоб знайти будь-які порушення, про які ви, ймовірно, зараз згадуєте.
Здається, ви дуже стурбовані цим, тому я прошу вас ще раз розглянути свою закриту скаргу.
Я цілком переконаний, що ви, мабуть, пропустили це:
"На жаль, ми не отримали від гравця рішення альтернативної служби вирішення спорів. Незважаючи на визнання того, що наша остання взаємодія відбулася деякий час тому, ми мали на меті належним чином переглянути статус скарги та класифікацію на основі часу, що минув. На жаль, без гравця введення, це стає неможливим, що призводить до закриття справи як "відхиленої".
Гравець може зв’язатися з нами в майбутньому, якщо він захоче знову відкрити цю скаргу. Ми можемо відповідним чином перекласифікувати його після подання підтверджуючих доказів вердикту Органу (ARN). До того часу ми цінуємо ваше розуміння».
Але не хвилюйтеся, ви можете будь-коли повторно відкрити справу, вибравши «повторно відкрити».
Я можу запевнити вас, що ми нічого не хочемо приховувати, і ваша скарга повністю доступна прямо тут .
🙏
Oh, just found this post.
Even though I just replied to you elsewhere, this is a more appropriate place.
Thus, allow to paste my reply here:
There is a huge difference between complaining here on the forum and ignoring serious complaints we intended to investigate in order to find any irregularities you are probably mentioning now.
You seem quite concerned about that, Thus, I ask you to address your closed complaint again.
I'm quite convinced you probably overlooked this:
"Regrettably, we have not received the ruling of the alternative dispute service from the player. Despite acknowledging that our last interaction occurred some time ago, we aimed to appropriately revise the complaint's status and classification based on the elapsed time. Regrettably, without the player's input, this becomes impossible, leading us to close the case as "rejected."
The player is welcome to reach out in the future, should they wish to reopen this complaint. We can appropriately reclassify it upon submission of substantiating evidence of the Authority's (ARN) verdict. Until then, we appreciate your understanding."
But don't worry, you can reopen the case at any time by choosing "reopen".
I can assure you there is nothing we aim to hide, and your complaint is fully available right here.
🙏
Тож вони заблокували всі мої зняття коштів, доки мене не перевірять
Надіслали все необхідне тиждень тому, але нічого не відбувається. У мене є баланс 5912 шведських крон, який я хочу зняти
So they have locked all my withdrawals until I am verified
Sent in everything they needed 1 week ago but nothing happens. I have a balance of SEK 5912 that I want to withdraw
De har alltså låst alla mina uttag tills jag verifieras
Skickade in allt de behövde för 1 vecka sen men inget händer .har saldo på 5912 kronor som jag vill få ut
Привіт, ви все одно не змогли б зняти гроші під час цього процесу, тому насправді не так важливо, що вони заблокували ваші зняття.
Я вважаю, що коли ви успішно пройдете KYC, це зміниться.
Але коли ви надсилали документи, чи вдалося вам дізнатися, чи були якісь погоджені чи відхилені чи ні? Ми даємо казино 14 днів для перевірки гравця, і я бачу, що ви чекали тиждень, тож якщо цього тижня нічого не станеться, ви можете подати скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.
що ти кажеш
Hello, you wouldn't have been able to withdraw the money during this process anyway, so it's not really that important that they blocked your withdrawals.
I suppose once you pass KYC successfully, then that will change.
But when you sent the documents, did you manage to find out if any were approved or rejected or not at all? We give casinos 14 days to verify a player and I see that you have been waiting for a week, so if nothing happens in this week, then you can file a complaint and we will try to help you.
What do you say?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.