ГоловнаФорумКазиноBetinia Casino - загальне обговорення

Betinia Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Grande2020
|
1 389 переглядів 4 відповіді |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betinia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Вони шахраї

Автоматичний переклад.
Grande2020
1 рік тому

О, щойно знайшов цю публікацію.

Хоча я щойно відповів вам в іншому місці, це більш відповідне місце.

Тому дозвольте вставити мою відповідь тут:

Існує величезна різниця між скаргою тут, на форумі, та ігноруванням серйозних скарг, які ми мали намір дослідити, щоб знайти будь-які порушення, про які ви, ймовірно, зараз згадуєте.

Здається, ви дуже стурбовані цим, тому я прошу вас ще раз розглянути свою закриту скаргу.

Я цілком переконаний, що ви, мабуть, пропустили це:

"На жаль, ми не отримали від гравця рішення альтернативної служби вирішення спорів. Незважаючи на визнання того, що наша остання взаємодія відбулася деякий час тому, ми мали на меті належним чином переглянути статус скарги та класифікацію на основі часу, що минув. На жаль, без гравця введення, це стає неможливим, що призводить до закриття справи як "відхиленої".

Гравець може зв’язатися з нами в майбутньому, якщо він захоче знову відкрити цю скаргу. Ми можемо відповідним чином перекласифікувати його після подання підтверджуючих доказів вердикту Органу (ARN). До того часу ми цінуємо ваше розуміння».

Але не хвилюйтеся, ви можете будь-коли повторно відкрити справу, вибравши «повторно відкрити».

Я можу запевнити вас, що ми нічого не хочемо приховувати, і ваша скарга повністю доступна прямо тут .

🙏

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Тож вони заблокували всі мої зняття коштів, доки мене не перевірять

Надіслали все необхідне тиждень тому, але нічого не відбувається. У мене є баланс 5912 шведських крон, який я хочу зняти

Автоматичний переклад.
Tega123aa
2 дн. тому

Привіт, ви все одно не змогли б зняти гроші під час цього процесу, тому насправді не так важливо, що вони заблокували ваші зняття.

Я вважаю, що коли ви успішно пройдете KYC, це зміниться.

Але коли ви надсилали документи, чи вдалося вам дізнатися, чи були якісь погоджені чи відхилені чи ні? Ми даємо казино 14 днів для перевірки гравця, і я бачу, що ви чекали тиждень, тож якщо цього тижня нічого не станеться, ви можете подати скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого