11 міс. тому
Тут ви можете обговорити BetGrouse Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ця компанія дуже дратує. Іноді ви отримуєте виплату протягом 15 хвилин автоматично, а іноді ви чекаєте кілька днів. Мені здається, вони роздратовані тим, що я виграв 1000 фунтів стерлінгів, отримавши 16 фунтів стерлінгів із безкоштовних обертань із депозитів. Учора я зняв кошти дуже рано, і їхня команда з платежів цілий день відмовлялася перевіряти мої зняття. Я перевіряв їх раніше, і немає обмежень на виграші від бонусів. Їхня команда з платежів не працює у вихідні, тому, очевидно, мені потрібно зачекати до понеділка. Вони легко можуть просто обробити платіж, але вони просто хочуть мене дратувати.
This company is so annoying. Sometimes you get paid out within 15 minutes automatically and others you wait days. I think they are annoyed that I won £1000 after getting £16 from free spins from deposits. I withdrew very early yesterday and their payments team refused to check my withdrawals for the entire day. I have checked with them before and there is no cap on winnings from bonuses. Their payments team don’t work on weekends so apparently I need to wait until Monday. They could easily just process the payment but they just want to annoy me.
Привіт, я думаю, що нам не потрібно відразу думати негативно, оскільки ви сказали, що отримували від них гроші в минулому, і зняття було добре. Звичайно, я розумію, що якщо ви звикли до стандарту, який був у казино, неприємно, якщо потрібно більше. Проте я вважаю, що якщо це триватиме лише кілька днів, то це не катастрофа. Тож наберіться терпіння та повідомте нам, як усе пройшло та чи отримали ви гроші.
Hi, I think we don't have to think negatively right away since you said you have received money from them in the past and the withdrawals were fine. Of course, I understand that if you are used to a standard that the casino had, it is not pleasant if it takes more. However, I think that if it only lasts a few days it is not a disaster. So try to be patient and let us know how it goes and if you got your money.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.