ГоловнаФорумКазиноBetcoin.ag Casino - загальне обговорення

Betcoin.ag Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від anapaul5023
|
3 410 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Antoun

привіт Дійсно дуже неприємний досвід.

Ви хоч трохи уявляєте, чому так закрили ваш акаунт? Електронна пошта, повідомлення, яке ви побачите під час повторної спроби доступу до свого облікового запису, будь-що?

Я не можу уявити, що казино ризикне отримати поганий відгук користувачів за 400 доларів США, можливо, ми можемо якось допомогти.


Автоматичний переклад.

Це казино присвячене крадіжці. У мене вкрали мої гроші, і Casinoguru та його команда видаляють мої негативні коментарі про це казино.


Тут вони рекомендують це казино та роблять його високим та безпечним рівнем, і ми читаємо це, довіряємо, реєструємося та граємо, наші гроші крадуть.


Будьте обережні, Casinoguru також бере участь у цих крадіжках, рекомендуючи це казино та видаляючи негативні коментарі, які ми залишили про нього.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, я поняття не маю. Я отримую це повідомлення лише під час спроби входу "Ваш обліковий запис вимкнено". Я намагався зв’язатися з їхньою службою підтримки, але жодної відповіді. Здається, вони достатньо відчайдушні, щоб вкрасти гроші людей, і 400 USDT для них того варті.

Автоматичний переклад.

https://es.casino.guru/betcoin-ag-casino-resena

ДУЖЕ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ БЕЗПЕКИ

Незважаючи на те, що багатьох із нас обманювали, цей веб-сайт підтримує високий рівень безпеки для цього казино, і коли я залишаю їм негативну оцінку, Casinoguru видаляє його.


Не довіряйте CasinoGuru. Вони також є частиною команди шахраїв. Цей веб-сайт є шахрайським, як і Betcoin.ag.


file



Автоматичний переклад.

Я звернувся до їхньої служби підтримки, і проблема була вирішена. Я зміг зняти свої гроші

Автоматичний переклад.

Це казино присвячене крадіжці. У мене вкрали мої гроші, і Casinoguru та його команда видаляють мої негативні коментарі про це казино.


Тут вони рекомендують це казино та роблять його високим та безпечним рівнем, і ми читаємо це, довіряємо, реєструємося та граємо, наші гроші крадуть.


Будьте обережні, Casinoguru також бере участь у цих крадіжках, рекомендуючи це казино та видаляючи негативні коментарі, які ми залишили про нього.

Автоматичний переклад.

Привіт.

Дозвольте сказати, що я вас розумію. Ви очікували, що ми отримаємо виграш від казино, але натомість вашу скаргу було закрито як необґрунтовану. Це сумний кінець, однак мої колеги не відмовилися б від вашої претензії, не маючи конкретних доказів від казино. Знову ж таки, я розумію, що найпростішим поясненням завжди є те, що ми перебуваємо в союзі з казино. Проте правда десь в іншому.

Думаю, вам відома причина:

«Як ви, напевно, знаєте, наш форум Casino.Guru розглядає скарги лише щодо онлайн-казино. Я розумію, що вам, мабуть, важко, але, на жаль, ми не маємо достатнього розуміння, щоб взятися за таке питання, пов’язане зі ставками на спорт.

Однак я можу порекомендувати кілька веб-сайтів, які могли б вам допомогти».


Оскільки ми також не схвалюємо відгуки користувачів, присвячені ставкам на спорт, не варто шукати жодних змов. 🙏

Томас запропонував список сайтів, які займаються ставками на спорт. Вас цікавлять подробиці, будь ласка? Просто дайте мені знати, у мене є власний список.

Мені шкода, що все так закінчилося.



Автоматичний переклад.

https://es.casino.guru/betcoin-ag-casino-resena

ДУЖЕ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ БЕЗПЕКИ

Незважаючи на те, що багатьох із нас обманювали, цей веб-сайт підтримує високий рівень безпеки для цього казино, і коли я залишаю їм негативну оцінку, Casinoguru видаляє його.


Не довіряйте CasinoGuru. Вони також є частиною команди шахраїв. Цей веб-сайт є шахрайським, як і Betcoin.ag.


file



Автоматичний переклад.

Нагадаю, що ця оцінка не про букмекера — лише про казино. Щодо вашої скарги, можливо, ви знаєте про порушення правила кількох облікових записів? Я був би дуже обережним зі словом шахрайство. Ось чому вашу скаргу було закрито як несправедливу, а не лише через причину «інше», яку ми використовуємо для скарг, пов’язаних зі ставками на спорт, які ми не можемо вирішити.


За таких обставин довіра працює в обох напрямках, я б сказав.


Автоматичний переклад.

Я звернувся до їхньої служби підтримки, і проблема була вирішена. Я зміг зняти свої гроші

Автоматичний переклад.

🙌 Це перша позитивна новина, яку я сьогодні побачила!

дякую за оновлення. Чи не могли б ви розповісти трохи більше про тимчасову проблему? Про що це було?

У будь-якому випадку, я радий чути, що ви це зробили! Схоже, сам вихід не затримався. 🙂

Автоматичний переклад.

Нагадаю, що ця оцінка не про букмекера — лише про казино. Щодо вашої скарги, можливо, ви знаєте про порушення правила кількох облікових записів? Я був би дуже обережним зі словом шахрайство. Ось чому вашу скаргу було закрито як несправедливу, а не лише через причину «інше», яку ми використовуємо для скарг, пов’язаних зі ставками на спорт, які ми не можемо вирішити.


За таких обставин довіра працює в обох напрямках, я б сказав.


Автоматичний переклад.

І чому вони ніколи не вказували, які були кілька облікових записів?

Я ніколи не використовував кілька облікових записів. Це брехня, яку вони вигадали, щоб вкрасти мої кошти. Те, що ви робите з цим казино, є шахрайством. Ви крадете гроші, які вносите, і виграєте. Вони також крадуть обидва кошти.


Інші казино принаймні повертають вам гроші, які ви внесли, тут вони крадуть усі ваші гроші.


Я все ще чекаю, поки ви скажете мені, під яким іншим іменем я був зареєстрований у тому казино. Вони ніколи не казали мені і ніколи не скажуть, тому що це неправда, і це частина шахрайства, яке вони створюють.

Автоматичний переклад.
mariaelivargas2024

Мені шкода, що ти так почуваєшся. Не те, що ми не хочемо ділитися з вами деталями, але нам це заборонено. Я прекрасно розумію, що це важко прийняти.

З мого досвіду, казино повертають депозити, лише якщо помилки були допущені з обох сторін або якщо вони хочуть бути щедрими та закрити рахунок гравця дуже швидко, щоб заборонити гравцеві доступ до казино без його або її поганих почуттів, але все одно негайно.

Просто з цікавості, чи часто казино закривають ваші акаунти? Можливо, є хтось із близьких, хто грає в тих самих казино, ділиться публічними мережами або використовує однакові бонуси.

Я намагаюся допомогти вам уникнути тієї ж проблеми знову, але, мабуть, це важко зрозуміти.

Автоматичний переклад.

Мені шкода, що ти так почуваєшся. Не те, що ми не хочемо ділитися з вами деталями, але нам це заборонено. Я прекрасно розумію, що це важко прийняти.

З мого досвіду, казино повертають депозити, лише якщо помилки були допущені з обох сторін або якщо вони хочуть бути щедрими та закрити рахунок гравця дуже швидко, щоб заборонити гравцеві доступ до казино без його або її поганих почуттів, але все одно негайно.

Просто з цікавості, чи часто казино закривають ваші акаунти? Можливо, є хтось із близьких, хто грає в тих самих казино, ділиться публічними мережами або використовує однакові бонуси.

Я намагаюся допомогти вам уникнути тієї ж проблеми знову, але, мабуть, це важко зрозуміти.

Автоматичний переклад.

Ні, ніхто в моїй родині не грає в казино і не має зареєстрованого облікового запису. Цей веб-сайт дивний. Я думаю, що мало хто про це знає, тому все, що сталося, здається мені дивним.

І я наполягаю на тому, що я ніколи не робив жодних провин і не мав кількох облікових записів. Я так не працюю. Якби я хотів грати в ті самі ігри в цьому казино, я б зареєструвався на сайтах із такими ж іграми, як-от https://playzilla3.com/es https://excitewin.com, і в багатьох казино з такими ж іграми.

Ви добре знаєте, що існує понад 50 провайдерів казино, які пропонують однакові ігри, тож якби я хотів грати з кількома обліковими записами, я б цього не зробив і зареєструвався б на іншому веб-сайті з тими ж іграми, і все.


Я дуже добре знаю ці казино. Вони використовують тих самих провайдерів, і я знаю, як вони працюють. Я б ніколи не зробив помилку, створивши кілька облікових записів. Я б виявив систему, тому що я завжди використовую те саме ім’я користувача та адресу електронної пошти в кожному казино, де я реєструюся. Тому я виключаю створення кількох облікових записів.


А мій IP неможливий. Я граю зі свого мобільного телефону з мобільною мережею 5G. Я ніколи не ділюся Wi-Fi.

Автоматичний переклад.

Ні, ніхто в моїй родині не грає в казино і не має зареєстрованого облікового запису. Цей веб-сайт дивний. Я думаю, що мало хто про це знає, тому все, що сталося, здається мені дивним.

І я наполягаю на тому, що я ніколи не робив жодних провин і не мав кількох облікових записів. Я так не працюю. Якби я хотів грати в ті самі ігри в цьому казино, я б зареєструвався на сайтах із такими ж іграми, як-от https://playzilla3.com/es https://excitewin.com, і в багатьох казино з такими ж іграми.

Ви добре знаєте, що існує понад 50 провайдерів казино, які пропонують однакові ігри, тож якби я хотів грати з кількома обліковими записами, я б цього не зробив і зареєструвався б на іншому веб-сайті з тими ж іграми, і все.


Я дуже добре знаю ці казино. Вони використовують тих самих провайдерів, і я знаю, як вони працюють. Я б ніколи не зробив помилку, створивши кілька облікових записів. Я б виявив систему, тому що я завжди використовую те саме ім’я користувача та адресу електронної пошти в кожному казино, де я реєструюся. Тому я виключаю створення кількох облікових записів.


А мій IP неможливий. Я граю зі свого мобільного телефону з мобільною мережею 5G. Я ніколи не ділюся Wi-Fi.

Автоматичний переклад.

@marialivargas2024 Чому ти продовжуєш говорити про ігри в казино? Ви не грали в жодну гру в казино на жодному обліковому записі. Вони не можуть показати вам надані нами докази, тому що це навчить вас краще обманювати. Але це було видно.

@Radka Чи можемо ми щось зробити, щоб цей гравець не розсилав спам на нашій сторінці щодня? Ми любимо прозорість, але це питання було повністю висвітлено на цьому етапі.

Автоматичний переклад.

@marialivargas2024 Чому ти продовжуєш говорити про ігри в казино? Ви не грали в жодну гру в казино на жодному обліковому записі. Вони не можуть показати вам надані нами докази, тому що це навчить вас краще обманювати. Але це було видно.

@Radka Чи можемо ми щось зробити, щоб цей гравець не розсилав спам на нашій сторінці щодня? Ми любимо прозорість, але це питання було повністю висвітлено на цьому етапі.

Автоматичний переклад.

А який інший рахунок, на вашу думку?

Чи можете ви вказати, який ще ймовірний обліковий запис у мене є в цьому шахрайському казино?


І в перший день, коли я втратив 150 доларів, чому ви мене не заблокували? Як ви вважаєте, я використовував кілька облікових записів?


Ти чекав до третього дня після моєї перемоги, щоб заблокувати мене та вкрасти всі мої гроші, ти справжній злодій.


Інші казино більш чесні, і коли вони не хочуть, щоб ви там були, вони блокують вас і повертають гроші, які ви внесли. У цьому випадку ви крадете все, всі гроші.


І не тільки тут я ретельно перевіряю вас у всіх місцях, щоб betcoin.ag не продовжував красти, я навіть створив підручники на YouTube із зазначенням надійних сторінок і сторінок, які КРАДІТЬ, як betcoin.

Автоматичний переклад.

@marialivargas2024 Чому ти продовжуєш говорити про ігри в казино? Ви не грали в жодну гру в казино на жодному обліковому записі. Вони не можуть показати вам надані нами докази, тому що це навчить вас краще обманювати. Але це було видно.

@Radka Чи можемо ми щось зробити, щоб цей гравець не розсилав спам на нашій сторінці щодня? Ми любимо прозорість, але це питання було повністю висвітлено на цьому етапі.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Дозвольте мені трохи допомогти: це публічний форум – місце, де люди обговорюють речі. Це не завжди приємно, але в цьому й суть форуму: вирішувати ситуації шляхом діалогу. У нас є підстави втрутитися, якщо не порушується політика форуму.

Не соромтеся пояснювати особливості користувачеві; посилатися на скаргу та її результат.

Я вже пояснював, що ми як гуру казино не можемо ділитися доказами, які, на мій погляд, є основним предметом цієї розмови, принаймні з точки зору гравця.

Якщо я можу дати пораду, ласкаве спілкування показує іншим ваші якості; протилежна форма звернення до гравців показує протилежне - if you catch my drift.

Сказати «тому що ти навчишся краще обманювати» було не найкращим підходом, на мій погляд.

Також, будь ласка, використовуйте кнопку «відповісти», щоб відповісти конкретним користувачам. Я мало не пропустив твій "@"

Автоматичний переклад.

Ні, ніхто в моїй родині не грає в казино і не має зареєстрованого облікового запису. Цей веб-сайт дивний. Я думаю, що мало хто про це знає, тому все, що сталося, здається мені дивним.

І я наполягаю на тому, що я ніколи не робив жодних провин і не мав кількох облікових записів. Я так не працюю. Якби я хотів грати в ті самі ігри в цьому казино, я б зареєструвався на сайтах із такими ж іграми, як-от https://playzilla3.com/es https://excitewin.com, і в багатьох казино з такими ж іграми.

Ви добре знаєте, що існує понад 50 провайдерів казино, які пропонують однакові ігри, тож якби я хотів грати з кількома обліковими записами, я б цього не зробив і зареєструвався б на іншому веб-сайті з тими ж іграми, і все.


Я дуже добре знаю ці казино. Вони використовують тих самих провайдерів, і я знаю, як вони працюють. Я б ніколи не зробив помилку, створивши кілька облікових записів. Я б виявив систему, тому що я завжди використовую те саме ім’я користувача та адресу електронної пошти в кожному казино, де я реєструюся. Тому я виключаю створення кількох облікових записів.


А мій IP неможливий. Я граю зі свого мобільного телефону з мобільною мережею 5G. Я ніколи не ділюся Wi-Fi.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я розумію ваші думки – на жаль, як ви бачите, це не пояснює належним чином те, що було виявлено під час процесу подання скарги. У мене немає причин вам не вірити, і я поважаю, що ви переконані, що не зробили нічого поганого. Однак це не змінить результат розгляду скарги. мені шкода

Ви сказали, що добре знайомі з казино, тож я сподіваюся, що ви знаєте, що казино зазвичай не перевіряють рахунок після внесення депозитів, оскільки дотримання правил і внесення депозитів є виключно вибором гравця. Натомість у більшості випадків це запит на зняття коштів. Просто допомагаю вам зрозуміти одну з ваших тез.

Я хотів би, щоб ми могли допомогти вам більше, але, здається, ми не можемо.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого