ФорумКазиноBetCoco Casino - загальне обговорення

BetCoco Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від mescaline21
|
3570 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
joor1ng
1 рік тому

Привіт, вибачте за затримку, я не отримав сповіщення про вашу відповідь електронною поштою, і щойно дізнався, що ви відповіли щойно. Тож я кілька разів наполягав, поки Люсія відповіла та швидко заплатила мені, коли я запитав, чи вони з Панами, і сказала, що мій платіж запізнився на одинадцять днів, а також сказала, що я вже подав скарги на них у кількох місцях. Мені здається, Betcoco не дуже хоче платити, це сучий син казино. Казино було для мене жахливим, найгіршим, у яке я коли-небудь грав. Продовжуйте наполягати, поки вони не втомляться.

Автоматичний переклад.
joor1ng
1 рік тому

Спробуйте поговорити з Ліндою, якщо вони ще не вирішили. Якщо я пам’ятаю, я також розмовляв з Ліндою.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

здраствуйте , 26.11.23 сделал вывод отклонили через 3 дня потом 29.11.23 сделал вывод и до сегоднешнего дня жду говорят какие то проблемы с платежами и конечно же врут , депозит можно сделать нет проблем а вот вывод это проблематично ,, аккаунт верафицирован всё как надо даже сообщение отправляли до этого что я на пороге стать вип клиентом ... у меня есть опосения что мои деньги не хотят дать мне и обманом хотят завладеть ими .. я сделал вывод 340 $ ими сказанное 72 часа давно уже прошло если можете помогите урегулировать это мой игровой ид 7583269 есть много скриншотов переписки

Arm009
4 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема зі зняттям коштів, і вона триває вже тиждень. Проте я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, тому, якщо казино зв’яжеться з вами та повідомить вам, що на їхньому боці є проблеми під час процедури виведення коштів, я не буду настільки негативним. Я б точно рекомендував потерпіти деякий час і подивитися, як розвиватиметься вся ситуація.

Однак я бачу, що ви подали нам скаргу , тож якщо протягом тижня нічого не зміниться і казино не вирішить вашу проблему, наша команда спробує вам допомогти.

Тому поки що доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Коли у вас буде нова інформація, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я вас понял , если будут новости я вам дам знать

Arm009
4 міс. тому

Чудово, я бажаю вам справедливого результату. Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привет деньги поступили сегодня , но это слишком долго 12 дней прошло , хотья главное что они дошли до меня ..

Arm009
4 міс. тому

Привіт, дякую за оновлення. Я радий, що ти отримав гроші, адже це, зрештою, найважливіше. 🎉

У будь-якому випадку, ви залишаєтеся в цьому казино, коли знаєте, що виведення коштів займає такий довгий час, чи ви віддаєте перевагу піти деінде, щоб пограти?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привет поищу другое казино из за задержек и плюс закрыли онлайн чат

Arm009
4 міс. тому

Я думаю, що багато гравців займуть таку ж позицію. Тож я сподіваюся, що у вас все вийде та ви отримаєте кращий досвід. Піклуватися. 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

rtp в цьому казино останній раз просто не існує, я перестав мати справу з казино

Автоматичний переклад.
giannis400
3 тиж. тому

Хм, хіба не вдалося там виграти? Якщо ви такої думки, то це був, мабуть, найкращий крок. Яких провайдерів ви маєте на увазі, що не мають RTP?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого