ФорумКазиноBetCoco Casino - загальне обговорення

BetCoco Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від mescaline21
|
5623 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
joor1ng
1 рік тому

Привіт, вибачте за затримку, я не отримав сповіщення про вашу відповідь електронною поштою, і щойно дізнався, що ви відповіли щойно. Тож я кілька разів наполягав, поки Люсія відповіла та швидко заплатила мені, коли я запитав, чи вони з Панами, і сказала, що мій платіж запізнився на одинадцять днів, а також сказала, що я вже подав скарги на них у кількох місцях. Мені здається, Betcoco не дуже хоче платити, це сучий син казино. Казино було для мене жахливим, найгіршим, у яке я коли-небудь грав. Продовжуйте наполягати, поки вони не втомляться.

Автоматичний переклад.
joor1ng
1 рік тому

Спробуйте поговорити з Ліндою, якщо вони ще не вирішили. Якщо я пам’ятаю, я також розмовляв з Ліндою.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

здраствуйте , 26.11.23 сделал вывод отклонили через 3 дня потом 29.11.23 сделал вывод и до сегоднешнего дня жду говорят какие то проблемы с платежами и конечно же врут , депозит можно сделать нет проблем а вот вывод это проблематично ,, аккаунт верафицирован всё как надо даже сообщение отправляли до этого что я на пороге стать вип клиентом ... у меня есть опосения что мои деньги не хотят дать мне и обманом хотят завладеть ими .. я сделал вывод 340 $ ими сказанное 72 часа давно уже прошло если можете помогите урегулировать это мой игровой ид 7583269 есть много скриншотов переписки

Arm009
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема зі зняттям коштів, і вона триває вже тиждень. Проте я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, тому, якщо казино зв’яжеться з вами та повідомить вам, що на їхньому боці є проблеми під час процедури виведення коштів, я не буду настільки негативним. Я б точно рекомендував потерпіти деякий час і подивитися, як розвиватиметься вся ситуація.

Однак я бачу, що ви подали нам скаргу , тож якщо протягом тижня нічого не зміниться і казино не вирішить вашу проблему, наша команда спробує вам допомогти.

Тому поки що доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Коли у вас буде нова інформація, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я вас понял , если будут новости я вам дам знать

Arm009
11 міс. тому

Чудово, я бажаю вам справедливого результату. Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привет деньги поступили сегодня , но это слишком долго 12 дней прошло , хотья главное что они дошли до меня ..

Arm009
10 міс. тому

Привіт, дякую за оновлення. Я радий, що ти отримав гроші, адже це, зрештою, найважливіше. 🎉

У будь-якому випадку, ви залишаєтеся в цьому казино, коли знаєте, що виведення коштів займає такий довгий час, чи ви віддаєте перевагу піти деінде, щоб пограти?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привет поищу другое казино из за задержек и плюс закрыли онлайн чат

Arm009
10 міс. тому

Я думаю, що багато гравців займуть таку ж позицію. Тож я сподіваюся, що у вас все вийде та ви отримаєте кращий досвід. Піклуватися. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

rtp в цьому казино останній раз просто не існує, я перестав мати справу з казино

Автоматичний переклад.
giannis400
6 міс. тому

Хм, хіба не вдалося там виграти? Якщо ви такої думки, то це був, мабуть, найкращий крок. Яких провайдерів ви маєте на увазі, що не мають RTP?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого