ГоловнаФорумКазиноBetChain Casino - загальне обговорення

BetChain Casino - загальне обговорення

 від Eli1234
|
8 611 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити BetChain Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Люди, яких я виграв до 3000 євро в цьому казино, але вони не верифікували мій рахунок, вагалися, поки я не програв весь прибуток, тримайте руки від цього казино, я завантажив необхідні документи, вони завжди винаходили щось нове, і коли я описав все це в чаті, вони заблокували мій рахунок, я б нікому не рекомендував казино

Автоматичний переклад.
Eli1234

Привіт, шкода, що ви програли свій виграш. 🙁

Цей має дуже хорошу репутацію, тому мені важко повірити, що вони навмисне продовжили KYC. Хочете поділитися детальнішою інформацією, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Eli1234

Як ви думаєте, чому вони не підтвердили ваш обліковий запис? Ви надали все, що вони просили?

Автоматичний переклад.

НЕЙМОВІРНО!!

Я намагався зв’язатися з кимось уже кілька днів, але НІЧОГО не відбувається!!!


Як шахрайське казино може мати хороший рейтинг?


НЕ ВИПЛАЧУЙТЕ ТА НЕ РЕЄСТРУЙТЕСЬ!!!

Автоматичний переклад.
Fabi84

Вибачте, але відсутність чату не означає, що казино є шахраєм. Мабуть, це важко, але намагайтеся зберігати спокій і терпіння. У процесі перевірки співпраця зазвичай є найпростішим способом. Тому я сподіваюся, що вони незабаром до вас повернуться.

Дозвольте мені поділитися нашою точкою зору:

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».



Змінено автором
Автоматичний переклад.

Радка це дурниця😉


Якщо буде виплата, все добре і добре знадобиться 14 днів.

Там вказано МАКСИМУМ 48 годин з veri....


Я чекав НАБАГАТО довше!


Спробуйте зв’язатися з кимось там ^^ Все це неможливо, тому що НІХТО не відповів жодного разу

Я маю на увазі, що це за підтримка?


Це НЕ ПІДТРИМКА, але я називаю підтримку інакше😉


Ps: Ви можете працювати разом, тільки якщо хтось відповість!

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Fabi84

Я думаю, вам варто ще раз прочитати мій пост. 🙂

Тоді перевірте свою скаргу - ви бачили, що таймер установлено на 12 днів? Вибачте, вам доведеться почекати, як я пояснив.


Але я згоден з PS!

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Гаразд, Радка, але я вже можу тобі сказати, що вони не відповідають😉


Не тут, LCB немає відповіді, ASK не відповідає тощо.


Ps: Я подав заявку після очікування кілька днів, тобто таймер має повернутися на кілька днів назад...


Навіщо чекати 12 днів, коли все сталося набагато раніше?

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Радька Я кидаю все це мене нудить!


Вам так пощастило, і всі щасливі, а потім вас обманюють.

Насправді це не стає важчим, але від подальшого вирішення цього мені просто нудить.


Сподіваюся, колись карма вдарить її!


У будь-якому випадку дякую, тепер мені потрібно це вирішити, коли я можу пояснити своїй дружині, дітям тощо, що гроші мені не будуть виплачені.


Для мене тема закрита і прошу опублікувати мою оцінку

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Fabi84

Давай, не здавайся так легко. Коли казино намагається затримати в мене гроші, я турбую їх якомога більше 😆 незалежно від суми, не давайте казино легких грошей. Для довідки, було одне казино, якому знадобилося більше 3 місяців, щоб заплатити мені, просто щоб ви знали, що може знадобитися дуже багато часу, щоб щось вирішити.

Я бачу, що це казино помилково звинуватило гравця у створенні кількох облікових записів, і вони анулювали його баланс, у них є історія висунення неправдивих звинувачень для анулювання балансу. Якщо ви не грали з бонусними коштами, вони насправді не мають виправдання, щоб утримувати ваші кошти, також згадується в огляді гуру, що вони забороняють певні моделі ставок, занадто багато знаків, якщо не сказати більше, але не давайте боріться з ними якомога більше, вони були б щасливі, якби ви так легко відмовилися від своїх коштів

Автоматичний переклад.

Радька, не думаю, що більше буде, сьогодні немає відповіді 🙁

Автоматичний переклад.

Гаразд, Радка, але я вже можу тобі сказати, що вони не відповідають😉


Не тут, LCB немає відповіді, ASK не відповідає тощо.


Ps: Я подав заявку після очікування кілька днів, тобто таймер має повернутися на кілька днів назад...


Навіщо чекати 12 днів, коли все сталося набагато раніше?

Автоматичний переклад.

Привіт.

Гм, я бачу, ти вже намагався отримати собі допомогу. Що я можу сказати, мені шкода, що все так погано закінчилося.

Відповідаючи на ваше запитання, я перевірив ваш допис у ланцюжку скарг і впевнений, що ви забули вказати якусь дату. Навіть гадки не маю, коли все почалося. У команди просто не було можливості встановити звичний таймер.

Якщо ви все ще зацікавлені, оновіть скаргу належним чином, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Fabi84

Я також думаю, що вам варто трохи поборотися.

Я б також радив пояснити, коли все почалося, хоча б тут, на форумі. Я оновлю скаргу для вас. Продовжуйте бити ногами!

Автоматичний переклад.

Все починалося просто😉


Вніс 30 євро і зробив 2 надзвичайно хороші удари

1008 євро і один з 448 євро


Відтоді більше не було ні підтримки, ні чогось іншого...


Вони зараз намагаються достукатися до когось з усіх боків без жодних шансів. LCB, ASK, Casinoguru та Casinomeister спробували.


Подумайте, що казино мертве, і там більше нічого не станеться

Автоматичний переклад.

@ Радка, ти потроху починаєш знати, що відбувається 😉


Наступний тут і не отримує своїх грошей. Я не буду розміщувати тут посилання на конкурс...


Точно так само, як і я


Я СПОДІВАЮСЯ, що це шахрайське казино негайно потрапить у чорний список або принаймні попередять усіх!

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Радка, жива підтримка онлайн лише для того, щоб допомогти, тому що ніхто не хоче...

Кажуть, що відділ ризиків буде там завтра, і, як завжди, немає термінів.

Автоматичний переклад.

Під час вашого перегляду я бачу, що вони приймають гравців з Австралії, але не мають ліцензії в Австралії. Чи безпечно грати? У мене нормальний досвід роботи з казино з таким же описом.

Коли було засновано казино? Чи є бездепозитні бонуси, щоб спробувати Betchain?





Автоматичний переклад.

@ Радка, ти потроху починаєш знати, що відбувається 😉


Наступний тут і не отримує своїх грошей. Я не буду розміщувати тут посилання на конкурс...


Точно так само, як і я


Я СПОДІВАЮСЯ, що це шахрайське казино негайно потрапить у чорний список або принаймні попередять усіх!

Автоматичний переклад.

Я розумію вашу точку зору, але є інша точка зору: тут ніхто не оновлюватиме рейтинг казино, доки гравці не почнуть надсилати скарги, які доведуть несправедливість казино. 🙁

Спробуйте подумати про це таким чином. 🙏

Отже, дякую, що робиш правильні речі.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Під час вашого перегляду я бачу, що вони приймають гравців з Австралії, але не мають ліцензії в Австралії. Чи безпечно грати? У мене нормальний досвід роботи з казино з таким же описом.

Коли було засновано казино? Чи є бездепозитні бонуси, щоб спробувати Betchain?





Автоматичний переклад.

Для цілковитої безпеки ви повинні грати лише в належним чином ліцензованих казино. Це офіційна версія.

Бонуси доступні тут:

https://casino.guru/BetChain-Casino-review#tab=js-tab-bonuses

Тільки один без депозиту, як я бачу.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого