1 рік тому
Тут ви можете обговорити BetBRX Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Здається, ви самі це зрозуміли 👍.
Треба трохи почекати:
«Зверніть увагу, що ми рекомендуємо почекати принаймні 14 днів, поки ваше підтвердження/відкликання буде оброблено, особливо якщо це ваш перший запит».
Зберігайте спокій і оновлюйте нас, будь ласка.
Hello,
Seems that you figured it out on your own 👍.
You should wait a bit:
"Please note that we recommend to wait at least 14 days for your verification/withdrawal to be processed specially if it’s your first ever request."
Stay calm and update us, please.
Індекс безпеки ВИСОКИЙ, 8,1/10, і я бачу скарги, ми всі там втратимо гроші. Було надто великодушно дати 8,1 абсолютно новому казино, зареєстрованому на Кюрасао?
Safety Index is HIGH, 8,1/10, and I see complaints, we all will lose money there. It was a bit too generous to give 8,1 to a brand new casino, registered in Curacao?
Наскільки бачите, попереднього негативного досвіду з ними не було. Була лише одна схвалена скарга, і її було вирішено. Не було підстав вважати, що в казино є щось погане.
As far as you can see, there was no previous negative experience with them. There was only one approved complaint and that one was resolved. There was no reason to believe there's anything bad about the casino.
А як щодо ЗАРАЗ? Уже майже місяць, як казино перестало нікому платити, але ви все ще залишаєте його рейтинг незмінним. Виникла проблема з вашою системою оцінювання, і я думаю, що вам слід швидше реагувати на те, що відбувається в реальному часі.
And what about NOW? It is almost one month that the casino stopped paying to anybody but you still keep their rating unchanged. There is a problem with your rating system and I think you should react more swiftly to what happens in the real time.
Привіт,
Ви помітили, що казино закрилося?
https://casino.guru/betbrx-casino-review
Я б сказав, що це причина, чому гравці не можуть отримати свої виграші. Сумно, але поки ніхто більше не може там грати, немає сенсу змінювати рейтинг на закриті казино.
Проте я згоден з вами, нам знадобляться будь-які свіжі відгуки, які ми можемо отримати. Ви можете допомогти нам із цим? Замість репетиторства? 🙂
Я маю на увазі, що ця функція доступна 24/7:
Для кожного казино окремо.
Заздалегідь вдячні за співпрацю! ✨🙌
Hello,
Have you noticed the casino has closed?
https://casino.guru/betbrx-casino-review
I would say this is the reason why players can't get their winnings. It's sad, yet, as long as no one else is able to play there, no point in changing the rating to closed casinos.
I agree with you though, we could use any fresh feedback we can get - can you help us with that? Instead of tutoring? 🙂
I mean this feature is available 24/7:
For each casino separately.
Thank you in advance for your kind cooperation! ✨🙌
Доброго дня, я подав скаргу тут на гуру щодо веб-сайту betbrx, і я просто не отримав свій виграш, і вони заблокували мій рахунок, а також кількох інших гравців, тут я надіслав усе, що було потрібно, але врешті-решт я отримав відповідь що веб-сайт казино гуру не зробив. Я нічого не міг зробити, оскільки веб-сайт betbrx не відповів на скаргу, мені повідомили, що веб-сайт дезактивовано, але я побачив, що веб-сайт усе ще працює. Я дізнався про веб-сайт через guru casino, тому я зареєструвався та вніс депозит, тому що тут було показано, що веб-сайт повністю захищений, а на самому betbrx є реклама guru casino, яка додала б більше впевненості, але я цього не зробив отримати свій виграш, ні те, що було внесено, я зробив
все, що було запропоновано, і нічого, я не отримав відповіді від гуру казино електронною поштою, лише відповідь, що вони не можуть нічого зробити, я думаю, що це дуже дивно, тому що вони повинні щось зробити, тому що я лише зробив депозит на сайті тому що я вважав, що це заслуговує довіри, і тому що на веб-сайті була реклама гуру. власний веб-сайт, я хотів би знати, чи залишиться це так, якщо гуру казино матиме інший спосіб допомогти, оскільки я спробував усе, що міг.
Good afternoon, I made a complaint here on the guru about the betbrx website and I simply didn't receive my winnings and they blocked my account and also several other players, here I sent everything that was necessary but in the end I got the answer that the guru casino website didn't I could do nothing else because the betbrx website did not respond to the complaint, I was informed that the website was deactivated, but I saw that the website was still working. I found out about the website through guru casino, that's why I registered and deposited, because here it showed that the website was from total security and on betbrx itself there is an advertisement for the guru casino which would give more confidence but I didn't receive my winnings nor what was deposited I did
everything that was requested and nothing, I didn't get a response from the casino guru via email, only the response that they couldn't do anything else, I think it's very strange because they should do something because I only deposited on the site because I thought it was trustworthy and because it had the guru's advertisement on the website. own website, I would like to know if it will stay like this if the casino guru has another way to help as I have tried everything I could.
Boa tarde fiz uma reclamação aqui no guru a respeito do site betbrx que simplesmente não recebi meus ganhos e ainda bloquearam minha conta e também de vários outros jogadores , aqui enviei tudo que era necessário só que no fim obtive a resposta que o site guru casino não poderia fazer mais nada pois o site betbrx não respondeu a reclamação foi informado que o site foi desativado só que vi que o site ainda esta funcionando conheci o site pelo guru casino só por isso fiz meu registro e depósitos pois aqui mostrava que o site era de total segurança e no próprio betbrx tem uma propaganda do guru casino o que daria mais confiança só que não recebi meus ganhos nem o que foi depositado fiz
tudo que foi pedido e nada não obtive reposta do guru casino por e-mail só a resposta que não poderiam fazer mais nada acho muito estranho pois deveriam faze algo pois só depositei no site por pensar que era confiável e por ter a propaganda do guru no próprio site , gostaria de saber se vai ficar assim mesmo se o guru casino tem outra forma de ajudar pois tentei tudo o que podia .
Привіт, мені шкода, що ви потрапили в цю ситуацію. Я помітив, що вашу скаргу було закрито як нерозглянуту, оскільки казино не відповіло. Ми не можемо змусити казино це зробити. Навпаки, він отримав чорні точки, які будуть відображені в його індексі безпеки. Хоча я знаю, що це не те, чого очікують гравці, більше нічого не можна зробити, якщо казино не зацікавлене у співпраці.
Однак я помітив, що Пітер у своїй скарзі рекомендував вам зв’язатися з органом ліцензування за цією електронною адресою: (info@gaming-curacao.com) і подати скаргу тут, що може допомогти. Ви вже пробували це?
Hello, I'm sorry you got yourself into this situation. I noticed that your complaint was closed as unresolved because the casino did not respond. We have no power to force the casino to do so. On the contrary, it has received black points which will be reflected in its saftey index. While I know this is not what players would expect, there is nothing more that can be done unless the casino is interested in cooperating.
However, I noticed that Peter recommended in his complaint that you contact the licensing authority at this email: (info@gaming-curacao.com) and file a complaint here, which might help. Have you tried that yet?
Доброго дня, Хайро, так, я зв’язався з Кюрасао, а також з Пітером, повідомивши, що я не отримав жодної відповіді з Кюрасао, і пан Пітер також не відповів мені. Дякую за увагу, чекаю вашої відповіді.
Good afternoon Jairo, yes, I contacted Curacao and also Peter informing that I did not receive any response from Curacao and Mr. Peter didn't answer me either. Thank you for your attention, I await your response.
Boa tarde Jairo sim entrei em contato com o curacao e também com o Peter informando que não recebi nenhuma resposta do curacao e o sr. Peter também não me respondeu . Obrigado pela sua atenção fico aguardando alguma resposta.
Привіт.
Що ж, ми мало що можемо зробити для вас тут, на форумі. Будь ласка, дайте Пітерові трохи часу. Вся команда має справу з неймовірною кількістю скарг.
мені шкода Вам потрібно почекати.
Hello.
Well, there is not much we can do for you here on the forum. Kindly give Peter some time. The whole Team is dealing with an incredible amount of complaints.
I'm sorry. You need to wait.
Привіт, чому ти питаєш? Чи є у вас проблеми з грошима або виведенням коштів у казино?
Hi, why are you asking ? Do you have any money or withdrawal problems in the casino ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.