2 р. тому
Тут ви можете обговорити Betano Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи є Betano у списку Casino Guru? Я хочу написати відгук про Betano. Натиснувши на посилання, я перейду на сторінку огляду казино, а під час пошуку воно просто з’явиться на форумі.
Is Betano listed Casino Guru?I want to review Betano. Clicking on the link just gets me to the casino review page and in the search it just turns up on the forum.
Привіт, Френкі,
Betano є в списку , ви зможете переглянути його на вкладці Відгуки користувачів у браузері сторінки або клацніть це посилання, будь ласка:
https://casino.guru/user-reviews
Ви можете це зробити, будь ласка?
Мені потрібно перевірити, оскільки я також не зміг знайти сайт під час використання VPN, встановленого на DE.
Буду оновлювати вас.
Дякуємо, що повідомили нам про це.
Hello Frankey,
Betano is listed, you should be able to review it through the User reviews tab under the page browser, or alternatively click this link, please:
https://casino.guru/user-reviews
Can you do that, please?
I get it to check because I was not able to find the site too while using the VPN set to DE.
Will update you.
Thank you for reporting it to us.
Я можу зробити огляд, але навіть натиснувши його безпосередньо, я потрапляю прямо на головну сторінку огляду казино. Я звернувся до Betano CZ, і це працює добре. Однак натискання на Betano de не працює, натискання на stoixman поруч із ним привело мене до нього, як і повинно бути. Я пробував із браузером brave та fire fox, використовуючи мою WLAN удома, потім свого мобільного оператора, а потім знову використовуючи різні місця з AdGuard VPN. Результат кожного разу був таким, як описано в цій публікації.
I can do the review, however even directly clicking on it gets me straight to casino review front-page. I went to Betano CZ and this is working fine. However clicking on Betano de is not working, clicking on stoixman next to it got me to it as it should. I tried with brave browser and fire fox , using my WLAN at home, then my mobile provider, and then again using different locations with AdGuard VPN. The result was each time as described in this post.
привіт всім,
Хтось має досвід роботи з betano? Мої гроші повинні були виплатити 2 місяці тому, але нічого ще не відбулося! Кожного разу, коли я звертаюся до служби підтримки клієнтів, мою справу не можна знайти, але після того, як я погрожував справою, вони її знайшли! Я подав скаргу до ggl! Що мені тепер робити? У середу мені надіслали електронний лист і запевнили, що мої гроші будуть там сьогодні, у п’ятницю. Коли я звернувся до служби підтримки, вони сказали, що не сподіваюся! Це розкрадання коштів, свідомий обман і шахрайство! Я також зв’язався з BaFin і ggl і тепер подаю скаргу через пункти, згадані вище. Моя головна турбота більше не про гроші, але було б добре, якби їх все-таки виплатили! Мене хвилює те, що вони просто брешуть і підтримують клієнтів у гарному настрої та сподіваються, що це вирішиться. Моє запитання до вас: що ще я можу зробити і чи хтось коли-небудь мав щось подібне раніше?
вітання
Hello everyone,
Does anyone have experience with betano? My money was supposed to be paid out 2 months ago but nothing has happened yet! Every time I contact customer service my case cannot be found, then after I threatened the case they did find it! I have submitted a complaint to the ggl! What should I do now? I was sent an email on Wednesday and was assured that my money would be there by today, Friday. When I asked support they said not to get my hopes up! This is embezzlement of funds, deliberate deception and fraud! I have also contacted BaFin and the ggl and will now file a complaint because of the points mentioned above. My main concern is no longer the money, but it would be nice if it was paid out after all! My concern is that they are just lying and keeping customers in a good mood and hoping that it will be resolved. My question to you is what else can I do and has anyone ever had something like this before?
greetings
Hallo zusammen,
hat jemand Erfahrung bei betano, mein Geld sollte vor 2 Monaten ausgezahlt werden bis heute nichts passiert! Jedes Mal bei Kontakt Aufnahme mit dem Kundenservice kann mein Fall nicht gefunden werden, dann nach Drohung meinerseits wurde der fall doch gefunden! Hab eine Beschwerde bei der ggl eingereicht! Was soll ich jetzt tun mit wurde am Mittwoch eine email zugesandt und versichert das mein Geld bist heute Freitag da ist, auf Nachfrage beim Support hieß es dann machen sie sich da keine Hoffnungen! Das ist Unterschlagung von Geldern, vorsätzliche Täuschung und Betrug! Hab mich auch an die BaFin gewandt And das ggl, und werde jetzt Anzeige erstatten wegen den oben genannten Punkten es geht mir in erster Linie nicht mehr um das Geld, wäre aber schön wenn es doch noch ausgezahlt wird! Es geht mir darum das nur gelogen und die Kunden bei guter Laune gehalten werden und in Hoffnung bleiben, das es doch noch gelöst wird, meine Frage an euch was kann ich noch machen und hatte jemand schon mal sowas
grüsse
привіт Ні, дивно, що ви такі підозрілі, минуло досить багато часу, і, наскільки я можу здогадатися, ви не просунулися до вирішення.
Чи можете ви пояснити, куди і коли ви подали згадану вами скаргу? Це має бути німецька влада? Якщо так, я очікую, що вони нададуть вам певне оновлення.
Якщо можна, у чому конкретно ця скарга – чи було якесь пояснення, чому платіж так сильно прострочено, можливо, якась перевірка безпеки, наприклад?
Але я чекаю на вашу відповідь.
Hi there. No, wonder you are so suspicious, it has been quite some time, and as far a sI can guess you have not move forward the solution.
Can you please explain where and when did you lodged the complaint you mentioned? Is this suppossed to be the German Authority? If so, I would expect them to give you some sort of update.
If I may, what is the complaint about specifically - has there been any explanation of why the payment is so much overdue, perhaps some sort of security check for example?
I'll wait for your answer, though.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.