ФорумКазиноBetano Casino - загальне обговорення

Betano Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
4150 переглядів 7 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Betano Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Чи є Betano у списку Casino Guru? Я хочу написати відгук про Betano. Натиснувши на посилання, я перейду на сторінку огляду казино, а під час пошуку воно просто з’явиться на форумі.

Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Привіт, Френкі,

Betano є в списку , ви зможете переглянути його на вкладці Відгуки користувачів у браузері сторінки або клацніть це посилання, будь ласка:

https://casino.guru/user-reviews

Ви можете це зробити, будь ласка?


Мені потрібно перевірити, оскільки я також не зміг знайти сайт під час використання VPN, встановленого на DE.

Буду оновлювати вас.

Дякуємо, що повідомили нам про це.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

fileЯ можу зробити огляд, але навіть натиснувши його безпосередньо, я потрапляю прямо на головну сторінку огляду казино. Я звернувся до Betano CZ, і це працює добре. Однак натискання на Betano de не працює, натискання на stoixman поруч із ним привело мене до нього, як і повинно бути. Я пробував із браузером brave та fire fox, використовуючи мою WLAN удома, потім свого мобільного оператора, а потім знову використовуючи різні місця з AdGuard VPN. Результат кожного разу був таким, як описано в цій публікації.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Привіт, Френкі,

Тим часом я намагався вирішити проблему, чекаючи на якесь оновлення.

Я дам тобі знати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт! Мені особисто подобається Betano, без питань, я зазвичай граю тут

Змінено Daniel 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт всім,


Хтось має досвід роботи з betano? Мої гроші повинні були виплатити 2 місяці тому, але нічого ще не відбулося! Кожного разу, коли я звертаюся до служби підтримки клієнтів, мою справу не можна знайти, але після того, як я погрожував справою, вони її знайшли! Я подав скаргу до ggl! Що мені тепер робити? У середу мені надіслали електронний лист і запевнили, що мої гроші будуть там сьогодні, у п’ятницю. Коли я звернувся до служби підтримки, вони сказали, що не сподіваюся! Це розкрадання коштів, свідомий обман і шахрайство! Я також зв’язався з BaFin і ggl і тепер подаю скаргу через пункти, згадані вище. Моя головна турбота більше не про гроші, але було б добре, якби їх все-таки виплатили! Мене хвилює те, що вони просто брешуть і підтримують клієнтів у гарному настрої та сподіваються, що це вирішиться. Моє запитання до вас: що ще я можу зробити і чи хтось коли-небудь мав щось подібне раніше?


вітання

Автоматичний переклад.
douziak92
2 тиж. тому

привіт Ні, дивно, що ви такі підозрілі, минуло досить багато часу, і, наскільки я можу здогадатися, ви не просунулися до вирішення.

Чи можете ви пояснити, куди і коли ви подали згадану вами скаргу? Це має бути німецька влада? Якщо так, я очікую, що вони нададуть вам певне оновлення.

Якщо можна, у чому конкретно ця скарга – чи було якесь пояснення, чому платіж так сильно прострочено, можливо, якась перевірка безпеки, наприклад?

Але я чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого