1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betano Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дійсно поганий досвід роботи з командою підтримки клієнтів. Вони не пов’язані зі своєю групою перевірки та не можуть пояснити мені, чому мої документи відхилено. Команда верифікації каже лише «відхилено», і ви залишаєтеся там, не знаючи, чому документи відхилено.
Really bad experience with the customer support team. They have no connection to their verification team and can't give me an explanation why my documents are rejected. Verification team says nothing else than "rejected" and you're left hanging there not knowing why the docs are rejected.
Привіт! Дякую, що надали мені можливість допомогти вам із будь-якими запитаннями чи проблемами, які можуть виникнути щодо Betano Casino BG. Незалежно від того, чи хочете ви дізнатися більше про доступні ігри, бонусні пропозиції, способи оплати чи функції відповідальної гри, я тут, щоб допомогти вам отримати максимальну віддачу від Betano Casino BG. Будь ласка, надайте більше інформації про свій запит або проблему, і я зроблю все можливе, щоб надати вам точну та корисну інформацію.
Hello, thank you for providing me with the opportunity to assist you with any questions or concerns you may have related to Betano Casino BG. Whether you're interested in learning more about the available games, bonus offers, payment methods, or responsible gambling features, I am here to help you make the most of your experience at Betano Casino BG. Please feel free to provide more information about your query or issue, and I will do my best to provide you with accurate and helpful information.
Що це має означати? Копіювати/вставляти текст без реальної цінності - якщо ви запитаєте мене...
What is this supposed to mean? A copy/pasted text with no real value - if you ask me...
Дійсно поганий досвід роботи з командою підтримки клієнтів. Вони не пов’язані зі своєю групою перевірки та не можуть пояснити мені, чому мої документи відхилено. Команда верифікації каже лише «відхилено», і ви залишаєтеся там, не знаючи, чому документи відхилено.
Really bad experience with the customer support team. They have no connection to their verification team and can't give me an explanation why my documents are rejected. Verification team says nothing else than "rejected" and you're left hanging there not knowing why the docs are rejected.
Будь ласка, якщо хтось не має реєстрації в Betano і думає зробити депозит, напишіть, щоб надіслати йому довідковий код, щоб ми обидва могли отримати бонус «Запроси друга»! Дякую!
Please, if someone does not have a registration in Betano and is thinking of depositing, write to send them a reference code so that we can both receive an "Invite a friend" bonus! Thanks!
Моля ако някой няма регистрация в Бетано и мисли да депозира да пише да му изпратя референтен код ,за да получим бонус "Покани приятел" и двамата! Благодаря!
Шановний користувачеві, якщо ви хочете щось сказати, будь ласка, робіть це ввічливо. Будь-які інші образливі дописи будуть приховані/видалені. Схоже, ви потенційно можете звернутися за допомогою з якоїсь проблеми в майбутньому; тому дотримання наших вказівок є обов’язковим:
Dear user, if you care to say something, please do so politely. Any other abusive posts will be hidden/deleted. It seems you may potentially seek help with some issue in the future; thus, following our guidelines is a must:
Ну, я вам кажу, ці люди обманюють мене на 240 BGN.. сфабрикований документ для підтвердження номера телефону : Так, я граю в стейк по всій країні, на цьому сайті грають 6 людей, трюки виготовляються за 240 левів, це ваша допомога тут?
well, I'm telling you, these people are scamming me for 240 BGN.. a fabricated document for verification of a phone number : Yes, I play in steak in the whole country, there are 6 people who play on this site, tricks are made for 240 BGN, is this your help here ?
добре ето казвам ви го тези ме мутаят за 240 лева.. измислен документ за верификация на тел номер :Д аз играя в стейк в цялата държава има 6 човека дето играят в тоя сайт ти шмекери се правят за 240 лева това ли е вашата помощ тук ?
Можливо, краще було б пояснити проблему більш чітко. Як саме казино обдурило вас?
Мені прикро це говорити, але нелегко зрозуміти деталі. Що також знижує шанс підтримати вас. Будь ласка, надайте повну історію, щоб ми могли правильно її розглянути.
Perhaps it would be best to explain the issue more clearly. How exactly has the casino scammed you please?
I'm sorry to say that, but it is not easy to understand the details. Which also lowers the chance of supporting you. Provide the whole story, please, so we can address it properly.
вчора ввечері я витратив 240 левів в цьому фіктивному казино, тому що я тестував їх 2 місяці, скажіть мені... Я запустив виведення, минуло пів дня, а нікого не було, я подзвонив їм і вони сказали, що я повинен прикріпити оплата на номер телефону, я завантажив, вони не прийняли, сказали, що це повинен бути рахунок з печаткою оператора, мої імена та номер мобільного повинні бути видні ок, я також прикріпив це. Але скільки годин минуло, вони не можуть затвердити фіктивний документ, який затверджується за 1 хвилину..... Я один із небагатьох людей у БГ, хто може грати в STAKE за ту ж годину, коли я зняв суму з winbet, і я вже маю картку, і це 6 тисяч левів :d справа не в грошах, проблема в основному в тому, що вони брешуть і вештаються з людьми, тому я написав, що у мене немає проблем зламати їхній зламаний веб-сайт і базу даних і залишити їх без роботи...
Отже, яка ваша допомога, що мені робити, щоб мене не зламати їхній сайт і мене не звільнили з роботи, оскільки я працюю в державній службі кібербезпеки
last night I spent BGN 240 in this fictitious casino because I tested them for 2 months, tell me... I launched a withdrawal, half a day passed and there was no one, I called them and they told me that I should attach a payment to the phone number, I uploaded, they didn't accept it, they said that it should have been an invoice with the stamp of the operator, my names and mobile number should be visible ok I attached that too. But how many hours have passed, they can't approve a fictitious document that is approved in 1 minute..... I am one of the few people in BG who can gamble in STAKE in the same hour I have withdrawn an amount from winbet and I already have the card and it's 6 thousand BGN :d it's not about the money, the issue is basically that they lie and hang around people, that's why I wrote that I have no problem hacking their broken website and database and leaving them without a job...
So what is your help what should I do so that I don't hack their site and get fired from my job as I work for government cyber security
снощи изкарах 240 лева в това измислено казино тъй като тествах ги от 2 месеца кажи речи... пуснах теглене мина половин ден и няма никой, обадих им се и ми казаха че трябва да прикача платежно на телефонния номер, качих не го приеха казаха че трябвало да е фактура с щампа на оператор, моите имена и моб номер да се вижда ок прикачих и това. Но колко часа минаха не може да одобрят един измислен документ който се одобрява за 1 минута..... аз съм един от броените хора в бг които могат да играят кумар в STAKE в същия час имам изтеглена сума от уинбет и вече ми е картата и са 6 хиляди лева :д не става въпрос за парите въпроса е принципен да лъжат и да мотаят хората за това бях написал че не ми е проблем да им хакна чупения сайт и датабейз и да ги оставя без работа ...
Та каква е вашата помощ какво трябва да направя аз за да не им хакна сайта и да не бъда уволнен от работа тъй като работя за държавна кибер сигурност
По-перше, я також був державним службовцем у минулому, і навіть як смішна пропозиція, такий підхід може безперечно порушувати якийсь кодекс. У моїй країні було б. Тому я б пропустив такий героїзм, якщо ви не проти.
З того, що ви сказали, я не помітив нічого шахрайського; вони просто повільні у перевірці. Вимагати офіційний рахунок-фактуру з печаткою – це нормально. Як ще ви можете називати когось шахраєм?
First of all, I was also a government employee in the past, and even as a funny suggestion, such an approach may cartainly violate some codex. In my country, it would. Thus, I would skip such heroism, if you don't mind.
From what you said so far, I didn't spot anything fraudulent; they are just slow in verification. Asking for an official invoice with stamp is normal. What else do you have to call someone a scammer, please?
Шановний гравець, зверніть увагу на свій тон і образливу лексику.
Наприклад, деякі рахунки-фактури телефонного оператора так легко сфабрикувати, що казино відхиляють їх як доказ номера телефону, домашньої адреси, просто будь-чого. Як щодо того, щоб ви просто заспокоїлися і погодилися з тим, що ерифікація іноді займає кілька днів або більше? Ви знаєте, що така поведінка тут на форумі вам не допоможе.
Незважаючи на те, що мені прикро це сказати, якщо ви відмовляєтеся заспокоїтися і поводитеся з такою неповагою, вас довго не буде на цьому форумі.
Dear player, mind your tone and offensive language.
For instance, some phone operator invoices are so easily fabricated that casinos reject these as a proof of phone number, home address, simply anything. How about you just calm down and accept the fact that erification sometimes takes a few days or more? You know acting like this here on the forum won't help you.
Even though I'm sorry to say that, if you refuse to calm down and act with such disrespect, you won't be on this forum much longer.
вибачте, але причиною цього є ці шахраї. Другий день я все ще чекаю на них, і вони не можуть підтвердити рахунок-фактуру для номера телефону LMAO... і ви запитуєте мене, що вони шахраї: D це законне шахрайство ця людина змушує вас впадати у відчай через розіграш і грати в нього :D
Я не хочу залишатися тут довго, тому що я не помер за 240 BGN :D, як тільки шахраї розбагатіють на 240 BGN, вони не повинні мені платити :D
смішні жалюгідні люди думають про казино :D :D бідні невдахи мабуть вважають себе найрозумнішими у світі :D :D
але це казино витримає ці 240 левів, вони пошкодують, що не заплатили мені
sorry but the cause of this is these scammers 2nd day I'm still waiting for them and they can't verify an invoice for a phone number LMAO... and you ask me what they are scammers with :D this is a legit scam the person makes you desperate from your draw and play it :D
I don't want to stay here long because I didn't die for 240 BGN :D, as soon as the fraudsters get rich with 240 BGN, they should not pay me :D
funny pitiful people think about a casino :D :D the poor losers probably think they are the smartest in the world :D :D
but this casino will bear this 240 BGN, they will regret not paying me
извинявам се, но причината за това са тия измамници 2ри ден ги чакам още и не може да верифицират една фактура за телефонен номер ЛМАО... и вие ме питате с какво са измамници :Д това си е законна измама човека те кара да се отчаиш от тегленето си и да си го изиграеш :Д
не ми и трябва да стоя дълго тук понеже не съм умрал за 240 лева :Д щом измамниците ще забогатеят с 240 лева нека да не ми ги изплатят :Д
смешни жалкари за казино се мислят :Д :Д горките пропадняци май са мислят за най-умните в света :Д :Д
но това казино ще си го понесе тези 240 лева ще съжаляват че не са ми ги платили
доброго ранку
Я залишу всі припущення іншим, якщо ви не заперечуєте. Поверніться, і ми, можливо, спробуємо вам допомогти - будь ласка, якщо ви боретеся зі зняттям коштів довше, ніж 14 повних днів.
Все залежить від вас. Я помітив примітку про те, що ви також поводилися образливо під час обміну електронною поштою з моїм колегою; отже, побачимо.
Щасти тобі.
Good morning.
I'll leave all the assumptions to others to address if you don't mind. Come back, and we may try to assist you - if you struggle with the withdrawal for longer than 14 full days, please.
It is all up to you. I noticed a note stating that you were also acting abusively in an email exchange with my colleague; thus, we shall see.
Best of luck to you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.