ФорумКазиноBETANDYOU Casino - загальне обговорення

BETANDYOU Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від mandliuzer
|
9202 переглядів 79 відповідей |
|
1...3 4
Gambler123
1 місяць тому

Дуже шкода, якщо вам дали таку відповідь. Мені це здається як вихід із ситуації. Скарга все ще відкрита, і мені дуже цікаво, чи буде вона вирішена чи ні.

Якщо ні, як ви думаєте, ви підете до суду?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

По-перше, я хотів би отримати допомогу від гуру казино, щоб вирішити проблему, оскільки у мене є приголомшлива кількість доказів. Поки що я розчарований, але, думаю, я збережу свої надії.

Після цього я побачу, що я буду робити. Це було найгірше казино, в якому я коли-небудь грав, вони роблять усе можливе, щоб обдурити гравців, а потім нічого не вирішують, я просто хочу, щоб вони повернули мені те, що вони в мене вкрали. Після цього я із задоволенням відмежуюся від цього кошмару казино.

Тому що, якщо вони не повернуть мені гроші, як вони обіцяли після крадіжки моїх грошей, я продовжу розглядати цю скаргу та будь-які дії, які я можу.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

Так, це досить розумний підхід, і ми побачимо, що можна зробити.

Однак я бачив у вашій скарзі, що казино відповіло і сказало, що в цьому випадку і в цій ситуації влада вже висловилася. Отже, це правда, чи ви передали їм це, і вони прийняли рішення чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я показав вам відповідь GCB. Жодного вироку чи подальшої відповіді не було. Це казино обманювало кількох гравців, і вони розчаровані тим, що я ділюся своїми доказами, просто сумно, що casinoguru не хоче допомогти. Ви вимагатимете те, що для них найкраще, просто подивіться на проблеми, на які скаржиться більшість гравців, усі вони пов’язані з однаковими проблемами, і їх ніколи не вирішують. Справді кошмарний досвід, я сподіваюся, що інші уникатимуть гри тут. Найгірше те, що вони можуть лежати де завгодно і нічого не робити. Я буду продовжувати займатися цим.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
4 тиж. тому

О, я побачив, що скаргу закрито, і мені дуже шкода. Нік не міг бути більш корисним у цьому процесі, і я б також був розчарований.

У будь-якому разі, якщо ви зробите це десь в іншому місці, я сподіваюся, ви зможете розібратися з усім, що вам потрібно.

На жаль, мені явно нема чого додати. 😥

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це казино BetandYou жахливе. З самого початку я зіткнувся з численними технічними проблемами, і коли я спробував зняти свій виграш, мене вразили несподівані затримки та незрозумілі виправдання від служби підтримки клієнтів.

Здавалося, вони зробили майже неможливим доступ до моїх коштів, і я відчув, що їхня команда підтримки повністю ігнорує мене. Важко довіряти сайту, який чітко віддає перевагу прибутку над задоволенням гравців. Я настійно не рекомендую використовувати Betandyou Casino; просто не варто ризикувати.

Автоматичний переклад.
antoniojoaotome99
3 тиж. тому

І так зрештою нічого там не вдалося зняти? У вас ще є гроші? Скільки часу тягнеться вся ситуація?

Я вважаю, що це не найкращий підхід з боку казино, тому можуть виникнути технічні проблеми, але ігнорувати вас, ви нічого не знаєте і не можете вивести гроші теж не правильно.

Тому, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
antoniojoaotome99
3 тиж. тому

привіт

Оскільки це казино не заслуговує довіри, а їхня підтримка нічого не вирішує та лише ігнорує проблеми гравців, ви можете лише надіслати свою скаргу до GCB, вони, ймовірно, нічого не зроблять, але оскільки вони отримали кілька скарг від цього шахрая Казино, може вам пощастить. Тільки GCB може щось зробити, тому спробувати варто.

https://www.gamingcontrolcuracao.org/contact

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
3 тиж. тому

Якщо можна, я вважаю, що насправді це залежить від проблеми. Наприклад, у ситуаціях, коли гравець може довести, що сталося щось несправедливе, є шанс допомогти гравцеві. Не лише тому, що це казино навряд чи є шахрайством – воно виплачує досить виграші, як на мене. Що ж, поки що пропустимо це.

У будь-якому випадку, чи могли б ви повідомити мені, чи GCB вирішив вашу проблему? Оскільки ваша остання рекомендація спонукає мене поскаржитися на їх бездіяльність, я хотів би дізнатися про ваш досвід роботи з GCB. Я також переконаний, що сьогодні будь-яка форма розв’язання зустрічається досить рідко. дякую

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Прошу не погодитися. Тут немає жодних шансів допомогти гравцеві, якщо вам, хлопці, недостатньо визнання провини з боку казино та обіцянки повернення грошей, нічого не буде. Упередженість тут справжня, на жаль, я більше не вірю, що ви будете неупереджені.

GCB сказав, що вони розслідуватимуть скаргу та глибше зануряться в неї, але вони не мають повноважень змусити казино виплатити будь-що, навіть законні виграші. Отже, якщо ваше запитання стосується того, щоб вони щось вирішували, то вони нікому нічого не вирішать. Вони перенаправлять вас до адвокатів і до судів Кюрасао. Вони можуть оштрафувати або призупинити дію ліцензії казино, але я ще не побачив, що це станеться, але хотів би, щоб це шахрайство Casino було піонером у штрафах або відкликанні ліцензії.

Це все, що я можу і скажу. Марно тягнути це далі.

Усі негативні скарги стосуються одного й того ж, ігнорування відповідальної гри, багато недійсних ставок та конфіскація законних виграшів. Я впевнений, що було б більше негативних відгуків про ту саму проблему чи більше проблем, але написати тут погану рецензію майже неможливо.

Уникайте цього казино, якщо ви цінуєте свій час і гроші, рано чи пізно вони пограбують ваш законний виграш.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

І, на завершення, у вас є скарга, яка була успішно вирішена, казино визнало помилку та вирішило проблему з гравцем. https://casinoguru-int.com/en/vulkan-vegas-casino-the-player-s-self-exclusion-request

Betandyou — це шахрайське казино, вони крадуть законні виграші, вони крадуть депозити та не кредитують їх, вони ігнорують гравців та ігнорують запити на самовиключення, це не заслуговує довіри , це шахрайське казино. Перевірте відгуки будь-де, крім casinoGuru, оскільки тут огляди надзвичайно контрольовано та відфільтровано відповідно до смаків казино, і жодні чесні погані відгуки не допускаються, і ви побачите те, що говорять більшість гравців скрізь. Я впевнений, що після всього, що я сказав, ви знову знайдете спосіб підтримати казино і, можливо, навіть підвищити їхній рейтинг, щоб обдурити інших нових гравців, але робіть, як вам заманеться.

Бережіть себе

До побачення 👋

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

І, на завершення, у вас є скарга, яка була успішно вирішена, казино визнало помилку та вирішило проблему з гравцем. https://casinoguru-int.com/en/vulkan-vegas-casino-the-player-s-self-exclusion-request

Betandyou — це шахрайське казино, вони крадуть законні виграші, вони крадуть депозити та не кредитують їх, вони ігнорують гравців та ігнорують запити на самовиключення, це не заслуговує довіри , це шахрайське казино. Перевірте відгуки будь-де, крім casinoGuru, оскільки тут огляди надзвичайно контрольовано та відфільтровано відповідно до смаків казино, і жодні чесні погані відгуки не допускаються, і ви побачите те, що говорять більшість гравців скрізь. Я впевнений, що після всього, що я сказав, ви знову знайдете спосіб підтримати казино і, можливо, навіть підвищити їхній рейтинг, щоб обдурити інших нових гравців, але робіть, як вам заманеться.

Бережіть себе

До побачення 👋

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вибачте, але не дуже, що стосується відгуків тут. Ймовірно, є боти, які дають позитивні відгуки, але принаймні мій відгук був чесним, і який мій досвід роботи з цим казино. Я не маю наміру захищати казино, я знаю, що вони просто хочуть отримати від нас якомога більше грошей, але вони дуже справедливі до мене. Ви схвалювали мені кожен платіж протягом 15 хвилин, а перший – відразу після реєстрації облікового запису. Для мене це найголовніше, щоб не чекати виплати місяць, як це у мене зазвичай буває.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
dancerreddevile
2 тиж. тому

Я грав у десятках казино, кожне зі своїми злетами та падіннями, але це було найгіршим із усіх. Пограбував у мене пару депозитів, обманом позбавив мене законних виграшів, проігнорував усі мої відповідальні права на ігри, несправедливо скасовував ставки, обіцяв відшкодування, але ніколи нічого не повертав. І заблокував мій обліковий запис під час моєї скарги тут, на casinoguru, тому я не міг отримати доступ до своєї історії ставок і журналів чату клієнтів, шкода, що CasinoGuru співпрацює з такими шахраями, і просто не дбає про інше, але це те, що є. Я не можу це підкреслити, це шахрайське казино.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
2 тиж. тому

Я вважаю, що це так, як ви кажете. Я не в курсі цієї дискусії, але мені цікаво, як він вас пограбував? Він не дозволяв вам перевести свій виграш?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Прошу не погодитися. Тут немає жодних шансів допомогти гравцеві, якщо вам, хлопці, недостатньо визнання провини з боку казино та обіцянки повернення грошей, нічого не буде. Упередженість тут справжня, на жаль, я більше не вірю, що ви будете неупереджені.

GCB сказав, що вони розслідуватимуть скаргу та глибше зануряться в неї, але вони не мають повноважень змусити казино виплатити будь-що, навіть законні виграші. Отже, якщо ваше запитання стосується того, щоб вони щось вирішували, то вони нікому нічого не вирішать. Вони перенаправлять вас до адвокатів і до судів Кюрасао. Вони можуть оштрафувати або призупинити дію ліцензії казино, але я ще не побачив, що це станеться, але хотів би, щоб це шахрайство Casino було піонером у штрафах або відкликанні ліцензії.

Це все, що я можу і скажу. Марно тягнути це далі.

Усі негативні скарги стосуються одного й того ж, ігнорування відповідальної гри, багато недійсних ставок та конфіскація законних виграшів. Я впевнений, що було б більше негативних відгуків про ту саму проблему чи більше проблем, але написати тут погану рецензію майже неможливо.

Уникайте цього казино, якщо ви цінуєте свій час і гроші, рано чи пізно вони пограбують ваш законний виграш.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт,

Оскільки скарга досить складна, і я не в курсі всіх розмов, які ви мали з посередником, я хотів би сказати, що я не бачив «визнання провини», яке казино представило у вашій скарзі. Можливо, це допомогло б нам краще зрозуміти суть або принаймні допомогло б мені. Чи не могли б ви пояснити, що ви мали на увазі?

Отже, зараз мені нема чого додати зі свого сайту.


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

І, на завершення, у вас є скарга, яка була успішно вирішена, казино визнало помилку та вирішило проблему з гравцем. https://casinoguru-int.com/en/vulkan-vegas-casino-the-player-s-self-exclusion-request

Betandyou — це шахрайське казино, вони крадуть законні виграші, вони крадуть депозити та не кредитують їх, вони ігнорують гравців та ігнорують запити на самовиключення, це не заслуговує довіри , це шахрайське казино. Перевірте відгуки будь-де, крім casinoGuru, оскільки тут огляди надзвичайно контрольовано та відфільтровано відповідно до смаків казино, і жодні чесні погані відгуки не допускаються, і ви побачите те, що говорять більшість гравців скрізь. Я впевнений, що після всього, що я сказав, ви знову знайдете спосіб підтримати казино і, можливо, навіть підвищити їхній рейтинг, щоб обдурити інших нових гравців, але робіть, як вам заманеться.

Бережіть себе

До побачення 👋

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

З повагою, слід також більш детально пояснити, як ваші дві відхилені скарги на BETANDYOU Casino безпосередньо пов’язані з іншими скаргами, які були подані проти інших казино.

Оскільки кожна скарга різна, використовувати одну як своєрідний доказ на підтримку інших є скоріше припущенням, якщо у вас немає доступу до всіх електронних листів і підтверджуючої документації з усіх трьох справ. Але я вас розумію. Інструменти підуть там, де є бажання.

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Я розумію, що казино буквально не сказало «Ми визнаємо помилку», але не потрібно бути генієм, щоб читати між рядків.

26 лютого - Повідомлено про проблему та передано "Фахівцям"

27 лютого – Служба підтримки визнає помилки. Служба підтримки каже, що обробить відшкодування протягом 48 годин

29 лютого — минуло 48 годин, кажуть у службі підтримки, кошти за раунди повертатимуться до кінця дня. Ніколи нічого не повертали.


Якби не було помилки або будь-якого підтвердження помилки, служба підтримки ніколи б не сказала, що поверне мені гроші. З моменту, коли вони сказали, що повернуть мені гроші після розслідування, це означає, що вони визнали помилку.

А тепер скажіть мені, якби ви втратили гроші, навіть не граючи через численні помилки, а казино визнало помилку та пообіцяло відшкодування, чи не розчарувалися б ви? Очевидно, що це шахрайське казино, інакше мені повернули б гроші після того, як вони пообіцяли повернути мені гроші, оскільки БУЛА помилка, і вони ЦЕ ВИЗНАЛИ.


Дуже шкода, що CasinoGuru бачить лише те, що хоче бачити. Я навіть не можу передати словами те розчарування, яке викликало те, що я звернувся сюди по допомогу і отримав ставку з упередженістю, а CasinoGuru явно став на бік шахрайського казино, коли докази цього є. Не кажучи вже про кількість разів, коли казино брехало під час скарги, яку casinoguru бачив, але просто не звертав уваги 😀

Я впевнений, що ви знайдете інше виправдання для відхилення і казино, і скарги, навіть якщо всі докази є на виду, але, я думаю, все, що змушує вас краще спати вночі.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
2 тиж. тому

привіт

Я не буду говорити те, що говорив раніше. Спробуйте повторно відкрити скаргу, якщо ви вважаєте, що її не розглянули належним чином. Оскільки я не посередник і не можу переглядати пов’язані електронні листи, наприклад, у мене немає причин продовжувати цю розмову, навіть якщо я не бачив жодної брехні. Звичайно, прикро, що ви дізнаєтесь лише те, що підтверджує вашу точку зору щодо цього. Зрозуміло, чому ми не можемо досягти згоди.

На цьому етапі подальше спілкування не має значення. Інші дописи, які висловлюють необґрунтовані, оманливі думки, як-от «CasinoGuru явно стоїть на боці шахрайського казино», будуть видалені, а ваш обліковий запис заблоковано.

На мою думку, спершу підкріпіть свої претензії; коли ви це зробите, ми зможемо продовжити нашу розмову.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

привіт

Де я не підтвердив свої претензії? Я надав «квитанції» на кожну свою претензію.

Я радий, що ми згодні з тим, що подальше спілкування на цьому етапі не має значення, я висловив свою точку зору, я надав усі необхідні докази, але я не можу змусити нікого бачити те, чого вони не хочуть бачити. Моя думка про casinoguru залишиться незмінною, є явна упередженість, і якщо ви не хочете це визнавати, це добре для мене. Крім того, моя думка про це казино назавжди залишиться незмінною, просто подивіться на всі відгуки. Останні 7 з 10 відгуків мають 1 зірку, і всі вони стосуються тих самих проблем, але ви віддаєте перевагу наполягати, що у мене немає доказів, щоб підтвердити свою думку претензії.

Будьте впевнені, я не продовжуватиму це, але можете забанити мій обліковий запис, коли забажаєте, це не додасть мені жодної цінності, враховуючи те, що відбувається з моїми скаргами та відбувається тут, у чаті.

Бажаю всього найкращого. Бережіть себе.

Автоматичний переклад.
Gambler123
2 тиж. тому

Я розумію, що ви майже впевнені, що все довели, і в мене немає причин сумніватися в цьому. Оскільки ми впевнені, що ви цього не зробили, я впевнений, що виходу з цього немає, принаймні через форум, на жаль.

Немає необхідності забороняти вас, тому що принаймні у вашій останній відповіді відсутній навіть найменший особистий імператив і вона має ідеальний сенс, тому ми справді цінуємо.

Мені шкода, що все так закінчилося, і бажаю тобі всього найкращого.


Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого