Я розумію, що казино буквально не сказало «Ми визнаємо помилку», але не потрібно бути генієм, щоб читати між рядків.
26 лютого - Повідомлено про проблему та передано "Фахівцям"
27 лютого – Служба підтримки визнає помилки. Служба підтримки каже, що обробить відшкодування протягом 48 годин
29 лютого — минуло 48 годин, кажуть у службі підтримки, кошти за раунди повертатимуться до кінця дня. Ніколи нічого не повертали.
Якби не було помилки або будь-якого підтвердження помилки, служба підтримки ніколи б не сказала, що поверне мені гроші. З моменту, коли вони сказали, що повернуть мені гроші після розслідування, це означає, що вони визнали помилку.
А тепер скажіть мені, якби ви втратили гроші, навіть не граючи через численні помилки, а казино визнало помилку та пообіцяло відшкодування, чи не розчарувалися б ви? Очевидно, що це шахрайське казино, інакше мені повернули б гроші після того, як вони пообіцяли повернути мені гроші, оскільки БУЛА помилка, і вони ЦЕ ВИЗНАЛИ.
Дуже шкода, що CasinoGuru бачить лише те, що хоче бачити. Я навіть не можу передати словами те розчарування, яке викликало те, що я звернувся сюди по допомогу і отримав ставку з упередженістю, а CasinoGuru явно став на бік шахрайського казино, коли докази цього є. Не кажучи вже про кількість разів, коли казино брехало під час скарги, яку casinoguru бачив, але просто не звертав уваги 😀
Я впевнений, що ви знайдете інше виправдання для відхилення і казино, і скарги, навіть якщо всі докази є на виду, але, я думаю, все, що змушує вас краще спати вночі.
I understand that the casino didn't literally say " We acknowledge the error " but it doesnt take a genius to read between the lines.
26 February - Problem reported and forwarded to the "Specialists"
27 February - Support acknowledges the errors, Support say they will process a refund in up to 48H
29 February - 48H have passed, Customer support say, rounds will be refunded until the end of the day. Nothing was ever refunded.
If there was no error, or any acknowledgement of error, the support would never say they would refund me the money. From the moment they said they would refund me the money after investigating, it means they acknowledged the error.
Now you tell me, if you lost money without even playing due to multiple errors, and the casino acknowledged the error and promised a refund, wouldn't you get frustrated? Obviously this is a SCAM Casino, or else I would have gotten my money refunded after they promised to refund me since THERE WAS an error and they ACKNOWLEDGED IT.
It's truly a shame CasinoGuru only sees what they want to see. I can't even put into word the frustration of coming here for help and being bet with a Bias and CasinoGuru clearly siding with a Scam Casino when the evidence it's all there. Not to mention the amount of times the casino Lied during the complaint, which casinoguru saw, but just didn't care 😀
I am sure you will find another excuse for both the casino and the complaint being dismissed even when all the evidence is there in plain sight, but whatever makes you sleep better at night I guess.
Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.