Шановний @BetAndYou!
Хоча я ціную ваш час і зусилля, щоб розглянути мою скаргу, на CasinoGuru, на жаль, ви трохи запізнилися. Точніше, на 1,5 роки пізніше. Мої права на відповідальну гру були порушені та знехтувані, мої недійсні ставки не повернули, навіть якщо ви сказали, що вони будуть повернуті. Через усе це я вимагаю компенсації за депозити та ставки, які не були відшкодовані через помилки з вашого боку. Це єдино можливий і справедливий результат / рішення.
Клієнт висловив бажання, щоб рахунок був надісланий окремою поштою. Відповідно до вимог, він мав пройти процедуру деактивації: написати лист на конверті та заповнити його KYC.
Що я і зробив... а ти не виконав своїх зобов'язань . Будь ласка, визнайте помилку зі свого боку та вирішіть скаргу мирно та мирно, це все, що я прошу. У мене немає поганих почуттів до BetAndYou, але навмисно чи через недбалість ви отримали тисячі прибутків, обдуривши мене. Все, що я хочу, це щоб моя скарга була успішно вирішена, оскільки я поводжусь надзвичайно розумно, і все, що я хочу, це відшкодування за недійсні ставки, які ви сказали, що відшкодуєте, але так і не відшкодували, і відшкодування чистих депозитів, оскільки я успішно завершив моє самовиключення, і ви не виконали свої зобов’язання, заблокувавши мій обліковий запис. Будь ласка, зверніть увагу, що мені доведеться поділитися всім, що я пережив під час роботи з BetAndYou, у своїй скарзі. У мене є кілька скріншотів служби підтримки клієнтів, які спонукають мене до помилки та надають кілька неправдивих відомостей, зокрема заборону мені обмежувати депозити, щоб контролювати мої витрати, у мене є підтвердження того, що я успішно зв’язався з відділом, який ви мені сказали, я надіслав їм листа, як ви мені сказали, я вибрав час для виключення та завершив KYC згідно з проханням, і ви все одно не змогли заблокувати мій обліковий запис.
Хто знає, скільки ще людей пройшли через те саме, що й я?
Я з радістю відмовлюся від своєї скарги, щойно ви вирішите мою проблему, і побажаю вам удачі в майбутньому.
Dear @BetAndYou,
Although I do appreciate your time and effort to adress my complaint, here on CasinoGuru, unfortunately, you are a little too late. To be exact, 1.5 Years too late. My responsible gaming rights were mishandled and neglected, my Void Bets were not refunded even though it was said by you, they would be refunded. Due to all of this, I am seeking Compensation for the deposits and for the Bets that were not refunded due to errors on your part. This is the only possible and fair outcome/resolution.
The client expressed a wish for the account to be sent to a separate mail. In accordance with the requirements, he had to go through the deactivation procedure: write a letter on the envelope and fill it out KYC.
Which I did... and you failed to fulfill your obligations. Please, acknowledge the error on your end, and solve the complaint peacefully and amicably, that's all I ask. I have no Ill feelings towards BetAndYou, but either purposely or with negligence, you profited thousands by deceiving me. All i want is my complaint to be successfully resolved, since I am being extremely reasonable, and all I want is a Refund from the Void bets that you said you would refund but never did, and a refund for the net deposits since I successfully finished my Self-exclusion and you failed to fulfill your obligations by blocking my account. Kindly note that, i will have to share everything i suffered during my time with BetAndYou in my complaint, i have several screenshots of customer service inducing me in error and providing several wrongful informations, including not allowing me to limit deposits in order to control my spendings, I have proof that I successfully contacted the department you told me, I sent them a letter as you told me, i chose the time for the exclusion and finished KYC as requested, and you still failed to block my account.
Who knows how many more went through the same as me?
I will be more than Happy to drop my complaint as soon as you solve my issue, and I will wish you the best of luck in the future.
Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.