ФорумКазиноBETANDYOU Casino - загальне обговорення

BETANDYOU Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від mandliuzer
|
9230 переглядів 79 відповідей |
|
12 3 4
Jaro
3 міс. тому

Ця проблема триває вже кілька місяців. BetAndYou вкрай відмовився від співпраці та надав мені кілька оманливих відомостей, тому мені довелося віднести це до CasinoGuru.

І, на жаль, я згоден з вами, що незважаючи на кілька місяців, які я боровся з цим, схоже, що це займе ще більше часу. Дуже сумно бачити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

@ Gambler123

Шановний клієнт! Ми вже видалили ваш обліковий запис! Нагадуємо вам процес деактивації облікового запису.

Клієнт висловив бажання, щоб рахунок був надісланий окремою поштою. Відповідно до вимог, він мав пройти процедуру деактивації: написати лист на конверті та заповнити його KYC.

Ми розуміємо вашу ситуацію і вже списали кошти з вашого рахунку тиждень тому без проходження необхідної процедури.

На даний момент перша скарга від гравця була відхилена ліцензіатом, оскільки умови та вимоги гравця не були порушені з нашого боку.

Компанія завжди з повагою ставиться до побажань гравців і робить все в рамках законної діяльності.

Автоматичний переклад.
BETANDYOU Casino
3 міс. тому

Шановний @BetAndYou!

Хоча я ціную ваш час і зусилля, щоб розглянути мою скаргу, на CasinoGuru, на жаль, ви трохи запізнилися. Точніше, на 1,5 роки пізніше. Мої права на відповідальну гру були порушені та знехтувані, мої недійсні ставки не повернули, навіть якщо ви сказали, що вони будуть повернуті. Через усе це я вимагаю компенсації за депозити та ставки, які не були відшкодовані через помилки з вашого боку. Це єдино можливий і справедливий результат / рішення.

Клієнт висловив бажання, щоб рахунок був надісланий окремою поштою. Відповідно до вимог, він мав пройти процедуру деактивації: написати лист на конверті та заповнити його KYC.

Що я і зробив... а ти не виконав своїх зобов'язань . Будь ласка, визнайте помилку зі свого боку та вирішіть скаргу мирно та мирно, це все, що я прошу. У мене немає поганих почуттів до BetAndYou, але навмисно чи через недбалість ви отримали тисячі прибутків, обдуривши мене. Все, що я хочу, це щоб моя скарга була успішно вирішена, оскільки я поводжусь надзвичайно розумно, і все, що я хочу, це відшкодування за недійсні ставки, які ви сказали, що відшкодуєте, але так і не відшкодували, і відшкодування чистих депозитів, оскільки я успішно завершив моє самовиключення, і ви не виконали свої зобов’язання, заблокувавши мій обліковий запис. Будь ласка, зверніть увагу, що мені доведеться поділитися всім, що я пережив під час роботи з BetAndYou, у своїй скарзі. У мене є кілька скріншотів служби підтримки клієнтів, які спонукають мене до помилки та надають кілька неправдивих відомостей, зокрема заборону мені обмежувати депозити, щоб контролювати мої витрати, у мене є підтвердження того, що я успішно зв’язався з відділом, який ви мені сказали, я надіслав їм листа, як ви мені сказали, я вибрав час для виключення та завершив KYC згідно з проханням, і ви все одно не змогли заблокувати мій обліковий запис.

Хто знає, скільки ще людей пройшли через те саме, що й я?

Я з радістю відмовлюся від своєї скарги, щойно ви вирішите мою проблему, і побажаю вам удачі в майбутньому.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино @BETANDYOU,

O cliente expressou o desejo de que a conta fosse enviada para um e-mail separado. De acordo com os requisitos, ele teve que passar pelo procedimento de desativação: escrever uma carta no envelope e preenchê-la com KYC.

У своїй скарзі я поділюся всіма скріншотами, на яких я роблю це та отримую від вас відповіді, щоб ми знали, що ви справді отримали мої електронні листи, і після того, як я пройшов усю процедуру, ви не заблокували мої рахунок.

Entendemos sua situação e já debitamos sua conta há uma semana sem passar pelo procedimento necessário

Якщо ви справді розумієте ситуацію, я люб’язно прошу вас виправити її, маючи на увазі, що я надав усі необхідні докази, і це очевидно та для всіх, що я успішно пройшов усі необхідні вимоги, а ви не змогли виконали свої зобов'язання, і скористалися мною.

Я щиро сподіваюся, що ви візьмете на себе відповідальність, маючи надані мною докази та добросовісно визнаєте помилку та обробите відшкодування. Це все, що я прошу. Після цього я закрию свою скаргу як вирішену.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ця проблема триває вже кілька місяців. BetAndYou вкрай відмовився від співпраці та надав мені кілька оманливих відомостей, тому мені довелося віднести це до CasinoGuru.

І, на жаль, я згоден з вами, що незважаючи на кілька місяців, які я боровся з цим, схоже, що це займе ще більше часу. Дуже сумно бачити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ми побачимо, я бачу, що ви і казино активні. Було б добре побачити хепі-енд, коли обидві сторони погоджуються і все вирішується. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я їх усім забезпечив. Усі скріншоти, на яких я роблю все, що вони просили. Зрозуміло, що я зробив усе можливе, а вони не виконали своїх зобов’язань. Помилка на їхньому боці. Сподіваюся, вони виправлять і виправлять свою помилку.

Автоматичний переклад.
Gambler123
3 міс. тому

Я теж сподіваюся, що вийде добре. Якщо ви почуєте щось нове або якщо щось зміниться, ви можете повідомити мені.

Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У своїй скарзі я поділився всім, що маю про це казино.

Шановний @Jaro або будь-який адміністратор форуму/огляду, я люб’язно прошу, коли це можливо, схвалити мій відгук, оскільки я вважаю, що це важливо, щоб інші знали, чого вони можуть очікувати, користуючись цим казино.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
3 міс. тому

Це добре з вашого боку, що ви це робите.

Що стосується перегляду користувачами, коли гравець має скаргу на казино, вона розглядається після розгляду скарги. Тож ми також хочемо побачити, як це вийде, і впоратися з цим справедливо. Отже, коли весь процес завершиться, саме тоді ми матимемо справу з оглядом користувачів.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Нижче я надам найкорисніші посилання для розгляду скарг на невідповідні та шахрайські казино, як це. Перш ніж переходити за цими посиланнями, ви завжди повинні спочатку надіслати повідомлення казино та спробувати вирішити проблему/спір.


Реєстр компаній BetAndYou, як ви можете побачити, якщо здійснити пошук у Торгово-промисловій палаті Кюрасао: номер 161662

Торгова назва Tixi Multimedia BV

Організаційно-правова форма Товариство з обмеженою відповідальністю

Офіційна назва Tixi Multimedia BV

Підтвердження компанії (Тут ви можете перевірити, чи компанія є легальною та відкритою):

Торгова палата Кюрасао: https://www.curacaochamberofcommerce.com/registry-services/registry-search/


Відділи ADR:

CasinoGuru - https://casinoguru-int.com/

Fundashon pa Konsumidó -


Офіційний відділ ADR, також відомий як постачальник ліцензій (Curacao Egaming. Чим більше скарг у казино на постачальника ліцензії, тим вище ймовірність розслідування, що призведе до санкцій або навіть втрати ліцензії, але вони ніколи не винесуть рішення на користь гравця, оскільки вони лише хочуть гроші з казино):

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-step-1


Панель керування азартними іграми Кюрасао (незабаром стане основою для всіх азартних ігор на Кюрасао)

http://www.gamingcontrolcuracao.org/

Електронна пошта:


Центральний банк Кюрасао (у 99,9% випадків нічого не робитиме проти казино, але спробувати завжди варто):

https://exch.centralbank.cw/applications-forms/file-a-complaint-or-report-a-signal

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
2 міс. тому

Сподіваюся, комусь стане в нагоді. Я б сказав, що якщо хтось не знає, куди звернутися, він все одно може написати сюди та запитати, і ми спробуємо порадити його так само, як це роблять інші гравці.

Сподіваюся, незабаром ваша справа буде розкрита.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мушу застерегти всіх від гри тут. Це не надійне казино, це шахрайство. Не вірте лише мені на слово, повірте на слово постачальника ліцензії на Кюрасао.

file

З повагою

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

Привіт! Усі ліцензії Curacao більше не мають бути дійсними, тому ви отримали цей електронний лист. Вони поступово втратили свою актуальність і потребують змін.

Але я перевірив їхній сайт і не побачив там валідатора. Отже, ви бачили десь у казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я дуже здивований, що у вас виникли проблеми з виплатами в цьому казино. Я все ще роблю платежі (через skrill), майже миттєво. Тепер мені почали давати премії, які раніше не затверджували.

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
1 місяць тому

Вважайте, що вам пощастило. Бонус, який вони вам надають, не відповідає наданій ними інформації. Вони стверджують, що на деякі з них немає ставок або вони дуже низькі (5x), але насправді вони 15-20x, і ви повинні зробити депозит і зробити ставку на реальні гроші, перш ніж розблокувати бонус. Чого ви не зможете зробити, оскільки їхні ігри стикатимуться з помилками, і ви втратите свою ставку, не граючи.

Якщо ви перевірите інші авторитетні веб-сайти з оглядами, ви побачите багато з них із попередженнями щодо цього казино. ThePogg і Casinomeister мають попередження щодо цього казино. LCB також має багато відгуків користувачів і скарг щодо недійсних платежів без повернення коштів, ненарахування депозитів і відсутності відповідей на запити електронною поштою. Я поділився тим, що зібрав за ці місяці, усе, що я можу зробити, це попередити гравців, щоб вони не стали жертвами шахраїв, як я, але відповідальність лежить на вас, продовжувати грати чи ні. Я б порадив вам зіграти в іншому місці, якщо ви не хочете одного разу прокинутися без грошей на рахунку або втратити доступ до своїх коштів усередині. Зрештою це станеться.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

так Крім того, Fundashon Po Konsumido, Фонд захисту прав споживачів у Кюрасао, також подав скаргу на це казино з моєю допомогою та юристом у Кюрасао. Це не авторитетне казино. Багатьох щодня обманюють. Ми передали всі докази GCB, Центральному банку Кюрасао і незабаром міністру фінансів. file

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

так Крім того, Fundashon Po Konsumido, Фонд захисту прав споживачів у Кюрасао, також подав скаргу на це казино з моєю допомогою та юристом у Кюрасао. Це не авторитетне казино. Багатьох щодня обманюють. Ми передали всі докази GCB, Центральному банку Кюрасао і незабаром міністру фінансів. file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я щиро бажаю вам удачі в цій судовій справі та щоб вам вдалося стягнути все, що вам винне це казино.

Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

Можливо, вони справедливі по відношенню до мене, тому що коли я відкрив рахунок, я відхилив вітальний бонус, сплатив депозит і негайно надіслав копію посвідчення особи.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

так Крім того, Fundashon Po Konsumido, Фонд захисту прав споживачів у Кюрасао, також подав скаргу на це казино з моєю допомогою та юристом у Кюрасао. Це не авторитетне казино. Багатьох щодня обманюють. Ми передали всі докази GCB, Центральному банку Кюрасао і незабаром міністру фінансів. file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У такому випадку я бажаю вам успіхів у вирішенні вашої справи. Я був би радий, якби ви повідомили нам, якщо у вас є щось нове, я бачу, що інші гравці також дуже зацікавлені, і я також бачу, що інші мають інший досвід.

Схрестив пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Схоже, що нова головна ліцензія має менше потужностей, ніж попередні 4 постачальники ліцензій, що дуже прикро. GCB може призупинити або анулювати Ліцензію, але вони мають обмежені повноваження присуджувати компенсацію гравцям, яких ошукали казино, як-от мене Betandyou.

Вони можуть призупинити або анулювати ліцензію, але вони не можуть змусити казино платити, це можуть зробити лише суди. Єдина хороша річ полягає в тому, що більшість казино, навіть якщо вони криві та брудні, як це, віддадуть перевагу платити гравцям замість втрати ліцензії. І все ж, на жаль, казино Кюрасао й надалі будуть мати погану репутацію в моїх книгах, тому що насправді вони не відповідають нікому, окрім суду.

file

Єдине, що я можу сказати: уникайте гри в таких казино з поганою репутацією, як це. Економте свій час і гроші та грайте десь із хорошою репутацією та хорошою історією вирішення проблем.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого