Привіт!
Я ціную вашу об'єктивність. Команда розгляду скарг, звичайно, хотіла б, щоб кількість часу, зарезервованого для кожної фази, була зменшена, але, як ви правильно зазначили, є багато відкритих скарг. З цієї причини внесення таких змін анітрохи не допоможе прискорити процес.
Можливо, одного дня 🙂.
Оскільки це серйозна проблема, мені шкода, що скарга пов’язана з відповідальною грою та невідповідною стратегією. Я щиро сподіваюся, що ми зможемо суттєво допомогти вам.
Якщо у вас є ще що додати, зробіть це. Можливо, ви зможете врятувати когось із заплутаної чи небезпечної ситуації. Звичайно, це лише уявлення.
Hello!
I appreciate your objectivity. The Complaint Team would certainly like to see the amount of time reserved for each phase lowered, but as you correctly point out, there are a lot of open complaints. For this reason, making such a change will not aid in accelerating the process in the slightest.
Perhaps one day 🙂.
Since this is a serious issue, I am sorry to see that the complaint is linked to responsible gambling and an inappropriate strategy. I sincerely hope that we can assist you in a meaningful way.
If you have anything more to add, please do so. You might be able to save someone else from a confusing or dangerous situation. It is merely a notion, of course.
Автоматичний переклад.