ГоловнаФорумКазиноBETANDYOU Casino - загальне обговорення

BETANDYOU Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від mandliuzer
|
14 586 переглядів 109 відповідей |
|
1 2 3...6
Robertand

Привіт,

Дякуємо за ваше повідомлення, я бачу, що ви вже надіслали відгук користувача приблизно. місяць тому, тож тепер я припускаю, що ти все ще щасливий гравець 🙂.

Ви також задоволені варіантами оплати, доступними для гравців із Бразилії?


Автоматичний переклад.

Гарне казино, граю давно були як програші так і виграші. Проблем з виведенням коштів поки не було, радує, що є активна служба підтримки

Автоматичний переклад.
gretopac

Вітаю, приємно чути, що ви там задоволені. Чому б не написати відгук користувача про казино та поділитися своїм досвідом з іншими гравцями? 🙂 Як довго ви граєте, до речі?

Змінено
Автоматичний переклад.

Вітаю, приємно чути, що ви там задоволені. Чому б не написати відгук користувача про казино та поділитися своїм досвідом з іншими гравцями? 🙂 Як довго ви граєте, до речі?

Автоматичний переклад.

Привіт, я написав відгук на самій сторінці, але отримав сповіщення про те, що модератор Деніел відхилив мій відгук, і він не був опублікований. Тому я вирішив поділитися своїми враженнями тут. Граю приблизно з весни, до цього робив невелику перерву в грі. Я проста людина і мені не потрібно багато, щоб отримати задоволення, на цьому бетандью казино мені підходить

Якщо виникнуть проблеми, повідомлю...


Автоматичний переклад.

Бій і ти!! Вчора ввечері о 22:50 зробив депозит 10 євро, до 22:55 зіграв 3 пари, о 22:57 заблокували повністю. Я більше нічого не міг грати. На моє запитання про чат мені відповіли, що БУКВЕРНА КОМПАНІЯ НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНА НАДАВАТИ ЖОДНИХ ПРИЧИН. Всього за 5 хвилин гри.

Автоматичний переклад.
veljkomaksimovic96

Якщо я повинен припустити, я б сказав, що казино, ймовірно, виявило деякі порушення в ігровій сесії або запідозрило шахрайство. Було б цікаво дізнатися, що сталося, на жаль, це вимагає певної співпраці з боку казино. 🙁.

На вашому рахунку казино залишився активний баланс?

Автоматичний переклад.

Привіт!

Чи може хтось мені допомогти?

Чотири чи п’ять разів я намагався закрити свій обліковий запис у betandyou. Перший раз мені сказали, що не можуть закрити мій рахунок. У їхніх Умовах зазначено, що я маю право назавжди закрити свій обліковий запис на їхньому сайті. Другий раз, коли я спробував, вони дали мені інший контакт, і після цього вони мені більше не відповідали. Я не граю в азартні ігри надто багато грошей, але вони не мають жодних інструментів для відповідальної гри, і я люблю встановлювати обмеження.


Що я можу написати чи зробити? Будь-які поради?


Змінено
Автоматичний переклад.
tftcosta

Привіт! У цьому випадку я б запропонував вам подати скаргу тут, за цим посиланням: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes/todas , оскільки ви сказали, що вам не вдалося закрити свій обліковий запис 5 разів. Я вважаю, що казино повинні серйозно ставитися до таких запитань і не ігнорувати подібні запити, особливо якщо інформація про закриття рахунку міститься в їхніх Умовах.

Як ви вважаєте, чи варто спробувати подати скаргу?

Автоматичний переклад.

Привіт, я працював стримером у Bet and You, і вони мене обдурили, будь ласка, я хотів би поговорити з вами, щоб повідомити докази, вони не платять своїм співавторам і нечесно утримують гроші

Автоматичний переклад.
derbydeer4

Привіт! Мені прикро почути про проблему, з якою ви зіткнулися. Однак я повинен пояснити, що ми не можемо допомогти в таких ситуаціях і не публікуємо скарги, пов’язані з партнерськими угодами. Наша платформа зосереджена виключно на посередництві між гравцями та онлайн-казино. З огляду на те, що ваше партнерство з казино передбачає юридичний договір, я б рекомендував вирішити ці проблеми з юристами, які спеціалізуються на таких питаннях.

мені шкода 😕

Автоматичний переклад.

Я хочу порадити/застерегти всіх від використання цього казино, BetAndYou. У них не тільки найгірше обслуговування клієнтів, яке я коли-небудь бачив, вони вигадують брехню, щоб обдурити вас і спробувати дискредитувати. Вони порушують свої Умови використання та загальні умови заради особистої вигоди та поступляться своїм словом, щоб не повернути вам нічого, що вони обіцяли! Переконайтеся, що ви завжди зберігаєте кожну взаємодію з цим казино! Буквально найгірший досвід онлайн-казино.

Змінено
Автоматичний переклад.
Gambler123

Як я бачу, наша команда вже працює над цією досить складною справою у вашій скарзі , і, сподіваюся, ми зможемо досягти найкращого результату за допомогою вашого спеціаліста з вирішення скарг, Міхала.

Мені дуже шкода, що вам довелося пройти через таку ситуацію, і я триматиму кулаки, щоб це скоро вирішилося.🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Я ціную вашу відповідь Ромі та всю допомогу в Casino Guru. Я не знаю, як розвиватиметься моя справа, але я переглядав розділ скарг, і ви, хлопці, допомогли багатьом гравцям.

Єдине, що я б сказав як конструктивну критику, це пристосуватись до трохи нижчого хронометра для скарг. Я вважаю, що 7 днів це занадто довго, і я думаю, що 5 днів/120 годин було б ідеальним. 🙂

Хоча я розумію, що скарг іноді забагато, тому все добре.

Автоматичний переклад.
Gambler123

Привіт!

Я ціную вашу об'єктивність. Команда розгляду скарг, звичайно, хотіла б, щоб кількість часу, зарезервованого для кожної фази, була зменшена, але, як ви правильно зазначили, є багато відкритих скарг. З цієї причини внесення таких змін анітрохи не допоможе прискорити процес.

Можливо, одного дня 🙂.

Оскільки це серйозна проблема, мені шкода, що скарга пов’язана з відповідальною грою та невідповідною стратегією. Я щиро сподіваюся, що ми зможемо суттєво допомогти вам.

Якщо у вас є ще що додати, зробіть це. Можливо, ви зможете врятувати когось із заплутаної чи небезпечної ситуації. Звичайно, це лише уявлення.

Автоматичний переклад.

Не знаю, чи сприяють мені казино, але у мене ніколи не було проблем із виплатами. Можливо тому, що я зробив депозит відразу після реєстрації облікового запису, і я не хотів приймати бонуси. Моє перше зняття було через півгодини після реєстрації, і казино схвалило зняття протягом 5 хвилин. Але я ніколи навіть не отримував жодного бонусу, який пропонує казино; 200% при оплаті через skrill, 100% при першому депозиті або при другому... Мені ніколи нічого не давали, але тому останній раз, коли я запитував платіж, він був затверджений менш ніж за 5 хвилин...

Змінено
Автоматичний переклад.
dancerreddevile

Гей, ти думаєш, це через це? Оскільки може статися так, що коли гравці грають з бонусами, казино перевіряє ігровий процес і все можливе, щоб побачити, чи не вчинили гравці якесь порушення, тому, можливо, ви отримали це з цієї причини раніше. Я радий, що у вас ніколи не було проблем у цьому казино.

У будь-якому випадку, чи знімали ви за допомогою криптовалюти, коли вона була у вашому обліковому записі так рано? 😉

Автоматичний переклад.
Jaro

Я ніколи не використовував криптовалюту в транзакціях у цьому казино, тому нічого не можу про це сказати. Окрім великого вибору криптовалют. Єдине, що я використовую для транзакцій в обох напрямках, це skrill, і все відбувається миттєво. Багато казино мають правила, згідно з якими виплата буде такою ж, як і депозит.

Автоматичний переклад.
dancerreddevile

Так, ви маєте рацію, але останнім часом я також стикаюся з тим, що гравці вносять депозити за допомогою певного способу оплати, і він не підтримується для зняття, тому іноді це може погіршити ситуацію. Але судячи з того, що ви пишете, це не ваш випадок, і якщо у вас так швидко з’явилися гроші на вашому рахунку, і ви використовували Skrill, то це ідеально.

Сподіваюся, вам і надалі тут буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.

Це, звичайно, одне казино, яким я більше ніколи не буду користуватися. Це вражає кількість брехні та оманливої інформації, яку вони ділять і передають своїм гравцям/користувачам, щоб максимізувати свої прибутки. Навіть у моїй скарзі вони продовжують надавати неправдиву та оманливу інформацію для всіх.

Я залишив свій відгук більше 3 тижнів тому, сподіваюся, його розглянуть і приймуть.

Дійсно вражений своїм досвідом роботи з BetAndYou протягом майже 3 років.

Змінено
Автоматичний переклад.
Gambler123

Справа все ще відкрита, тож не будемо забігати вперед і подивимося, як це вийде.

Що стосується перевірки користувачами, якщо у вас буде скарга, вона розглядатиметься відповідно до того, як вона остаточно закрита. Ми намагаємося зробити процес максимально справедливим.

Я тримаю за вас кулаки, бо бачу, що це затягується. 😕

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого