2 р. тому
Тут ви можете обговорити BetAdrian Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я перевірю вашу скаргу, щойно її буде розглянуто та стане доступною для громадськості.
Тим часом, не могли б ви поділитися докладнішою інформацією про те, що сталося?
Hello,
I will check your complaint as soon as it's been reviewed and visible to the public.
In the meantime, would you mind sharing more details about what has happened, please?
Привіт,
це свого роду історія. 🙁 Дякуємо, що поділилися.
Хороший приклад того, як ніколи не можна підходити до клієнта.
Будь ласка, ця проблема пов’язана зі ставками на спорт? Зазвичай я пропоную вам подати скаргу, на жаль, ми маємо справу лише з іграми в казино, тому я хотів би спочатку переконатися в цьому.
Hello,
this is kind of a story. 🙁 Thank you for sharing.
A good example of how the customer should never be approached.
Is this issue related to sports betting, please? Normally, I would encourage you to submit a complaint, sadly we only deal with casino games, so I'd like to be sure about it first.
Що ж, це може бути пов’язано з нашим попередженням:
Здається, ви пропустили моє запитання: будь ласка, ця проблема стосується лише ставок на спорт?
Well, it may be related, to our warning:
It seems you missed my question: Is this issue related to sports betting only, please?
Добре знати!
Що ж, ми постійно працюємо над тим, як найкраще впоратися з такими відгуками. Найбільше ми цінуємо те, щоб усі відгуки залишалися недоторканими від «компенсацій» казино, ми хочемо, щоб вони були справжніми, тому я докладаю чимало зусиль, щоб щоденно перевіряти відгуки користувачів Casino Guru.
Завжди добре бути на крок попереду😀.
Good to know!
Well, we're constantly working on the best way how to deal with such reviews. What we value the most is to keep all reviews intacted from the casino's "compensations", we want them to be genuine, hence I put quite an effort into checking Casino Guru user reviews daily.
It's always good to be one step ahead😀.
Сьогодні зробив те, чого я не очікував. betadrian має нове право власності, і вони повернули мені мій баланс мого рахунку (приблизно 1023 євро) і знову відкрили мій рахунок. Як я перевірив, у них зараз є справжня ліцензія. Я попросив їх повернути мені та решту 1300 євро, які очікували на зняття, але я так і не отримав. Вони сказали, що вони перевірили, чи це правда (це правда, попередні шахраї ніколи не платили мені), але всі ці ознаки показують, що betadrian для мене є довірливим букмекером. Сподіваюся, вони повернуть мені та решту грошей.
Today made something wich i didn't expect. betadrian has a new ownership and they returned me my balance of my account (about 1023€) and opened again my account. As i checked they have real licence now. I asked to them to returned me and the rest 1300€ which was in pending withdrawal wich i never received. They said that they checked if i its true (it is true previus scammers never paid me) but all this signs show that betadrian for me is being trustful bookmaker. I hope they return me and the rest money.
Зрозуміло, що ви хотіли б повернути 1300 євро, які очікували на зняття і які ви так і не отримали, враховуючи попередню ситуацію, коли шахраї не виконали платежі. Добре, якщо компанія готова розглянути цю ситуацію та впоратися з нею належним чином.
Переконайтеся, що ви підтримуєте чітку та задокументовану комунікацію з відповідальною командою підтримки Betadrian. Це може включати ведення записів усіх розмов, електронних листів або повідомлень, якими ви обмінювалися, на випадок, якщо вони вам знадобляться для подальшого використання.
Однак завжди пам’ятайте, що потрібно відповідально грати в азартні ігри та не вкладати більше грошей, ніж ви готові втратити. Навіть якщо поточна ситуація з Betadrian виглядає позитивною, індустрія ставок може бути нестабільною, і важливо бути обережним, поводячись зі своїми грошима.
It is understandable that you would want to recover the €1300 that was pending withdrawal and that you never received, considering the previous situation where scammers did not comply with payments. It's good if the company is willing to look into this situation and deal with it appropriately.
Make sure you maintain clear and documented communication with the responsible Betadrian support or team. This may involve keeping records of all conversations, emails or messages exchanged, in case you need them for future reference.
However, always remember to gamble responsibly and not invest more money than you are willing to lose. Even if the current situation with Betadrian looks positive, the betting industry can be volatile and it is important to be careful when handling your money.
É compreensível que você queira recuperar os 1300€ que estavam pendentes de levantamento e que nunca recebeu, considerando a situação anterior em que golpistas não cumpriram com os pagamentos. É bom que a empresa esteja disposta a verificar essa situação e a lidar com ela de maneira adequada.
Certifique-se de manter uma comunicação clara e documentada com o suporte ou equipe responsável do Betadrian. Isso pode envolver manter registros de todas as conversas, emails ou mensagens trocadas, caso você precise deles para referência futura.
No entanto, lembre-se sempre de jogar de forma responsável e não investir mais dinheiro do que está disposto a perder. Mesmo que a situação atual com o Betadrian pareça positiva, a indústria de apostas pode ser volátil e é importante ter cuidado ao lidar com o seu dinheiro.
Сьогодні зробив те, чого я не очікував. betadrian має нове право власності, і вони повернули мені мій баланс мого рахунку (приблизно 1023 євро) і знову відкрили мій рахунок. Як я перевірив, у них зараз є справжня ліцензія. Я попросив їх повернути мені та решту 1300 євро, які очікували на зняття, але я так і не отримав. Вони сказали, що вони перевірили, чи це правда (це правда, попередні шахраї ніколи не платили мені), але всі ці ознаки показують, що betadrian для мене є довірливим букмекером. Сподіваюся, вони повернуть мені та решту грошей.
Today made something wich i didn't expect. betadrian has a new ownership and they returned me my balance of my account (about 1023€) and opened again my account. As i checked they have real licence now. I asked to them to returned me and the rest 1300€ which was in pending withdrawal wich i never received. They said that they checked if i its true (it is true previus scammers never paid me) but all this signs show that betadrian for me is being trustful bookmaker. I hope they return me and the rest money.
Всі хороші новини. Я радий, що ви отримали одне зняття, і сподіваюся, що друге буде таким же успішним.
Я також бачив, що ви повторно подали свою скаргу на основі цієї ситуації, і ми подивимося, куди піде ваша справа.
У будь-якому випадку, якщо щось знову зміниться, не соромтеся повідомити нас.
Сподіваюся, все складеться добре.
All good news. I'm glad you got one withdrawal and hopefully the second one will be just as successful.
I also saw that you have reopened your complaint based on this situation and we will see where your case goes from here.
Anyway, If anything changes again, don't hesitate to let us know.
I hope everything will turn out well.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.