ФорумКазиноBetador Casino - загальне обговорення

Betador Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від Lidij
|
3029 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Romi
5 міс. тому

Так, я подав скаргу в орган ліцензування казино.


Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized655
5 міс. тому

Дякуємо, що повідомили нас. Будь ласка, продовжуйте це робити, ми хотіли б дізнатися результат.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вважаю, що це казино або закрито, або не приймає нових гравців. І більше жодного живого чату.


Будь ласка, перевірте.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
5 міс. тому

Побачимо, наразі казино свіже, згідно з нашим оглядом, тому все може статися. Але це не найкращий початок, якщо нас проігнорували і не намагалися нічого вирішити.

Сподіваюся, ви досягнете успіху в органі ліцензування.

Також дякую за інформацію про живий чат, я передам її групі обробки даних, щоб вони подивилися.

Я тримаю кулаки, щоб ви отримали відповідь і щоб відповідь була позитивною.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Мені цікаво, як такі казино мають ліцензію, і вони роблять такі речі, і їм байдужа репутація.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
5 міс. тому

Якщо можна додати свою точку зору, це досить легко. Ліцензія все ще працює так само, як продукт, який можна придбати. Деякі компанії навіть пропонують готове казино, тому отримати ліцензію не так вже й складно. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Звичайно, але ліцензійний орган повинен переконатися, що казино є надійним. Таким чином, казино не повинно просто створювати веб-сайт і використовувати переваги гравців або просто брати їхні гроші. Це дуже погано, тому що багато казино роблять це через дуже низький RTP або проблеми з перевіркою чи виведенням коштів, і найважливішим є варіанти відповідальності за азартні ігри та серйозність.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
4 міс. тому

Незважаючи на те, що я погоджуюся, що це має бути так, як ви говорите, і підходити до цього серйозно в онлайн-світі, ми бачимо, що час від часу все змінюється, і не всі прагнуть бути чесними та орієнтованими на гравців.

Є багато шахрайських казино, які працюють, можливо, пару місяців або близько того, тому вам завжди потрібно перевіряти, де ви вносите депозит. Шукайте якомога більше інформації, досвід гравця, щоб уникнути будь-яких неприємностей. Я не кажу, що навіть у найкращому казино нічого не може статися, але це, звичайно, менш імовірно.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт,


Після моєї скарги до органу ліцензування казино повернуло всі мої депозити.


Автоматичний переклад.
Anonymized655
4 міс. тому

Я радий, що так вийшло. Чи отримали ви всю суму, як зазначено у вашій скарзі ?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Так, я отримав повну суму.


Дякуємо за подальші дії.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
4 міс. тому

Не проблема взагалі. Ми тут для вас. Будьте здорові.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я не знаю, чому моя скарга тут, у гуру, тепер вирішена. Не слід позначати як вирішене, оскільки це було зроблено органом ліцензування. Тож інші члени Гуру повинні знати, що проблема не була вирішена скаргою тут. Оскільки казино навіть не відповідало на скаргу чи електронні листи.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized655
4 міс. тому

Привіт! Радий бачити вас знову 🙂

У будь-якому випадку це більше технічне питання. Оскільки це безпосередньо впливає на індекс безпеки, ми повинні зробити його типи настільки базовими, наскільки це можливо. Таким чином, ваша справа була вирішена. Є ще два підваріанти: відхилений і невирішений. Жодне з цього, на мою думку, не відповідає результату.

Чесно кажучи, навіть незважаючи на те, що владі потрібно було почути про ваші занепокоєння, команда витратила деякий час, щоб їх вирішити. Оскільки ми не можемо зробити це від імені будь-якого гравця, вам довелося зробити цей крок самостійно. Тим не менш, на мій погляд, команда допомогла вам, провівши процедуру розгляду скарг.

Оскільки ми дбаємо про прозорість, ось короткий зміст скарги:

«Дорогі всі,

Цю скаргу було вирішено після того, як проблему було передано до Управління з питань азартних ігор Кюрасао, згідно з цією темою на нашому форумі: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post -118432

Тому ми позначаємо цю скаргу як розглянуту».

Я думаю, що це має сенс.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого