Дякуємо, що повідомили нас. Будь ласка, продовжуйте це робити, ми хотіли б дізнатися результат.
Thank you for informing us. Please continue to do so, we would like to learn the outcome.
Побачимо, наразі казино свіже, згідно з нашим оглядом, тому все може статися. Але це не найкращий початок, якщо нас проігнорували і не намагалися нічого вирішити.
Сподіваюся, ви досягнете успіху в органі ліцензування.
Також дякую за інформацію про живий чат, я передам її групі обробки даних, щоб вони подивилися.
Я тримаю кулаки, щоб ви отримали відповідь і щоб відповідь була позитивною.
We'll see, so far the casino is fresh according to our review so anything can happen. But it's not the best start if they ignored us and didn't try to solve anything.
Hopefully you'll be successful with the licensing authority.
Also, thanks for the info about the live chat, I'll pass it on to the data team to take a look.
I'll keep my fingers crossed that you get a response and that the answer will be a positive one.
Мені цікаво, як такі казино мають ліцензію, і вони роблять такі речі, і їм байдужа репутація.
I wonder how these kind of casinos have license and they do such thing and they don't care about the reputation.
Якщо можна додати свою точку зору, це досить легко. Ліцензія все ще працює так само, як продукт, який можна придбати. Деякі компанії навіть пропонують готове казино, тому отримати ліцензію не так вже й складно. 🙁
If I may add my point of view, it is quite easy. A license still works the same way as a purchaseable product. Some companies even offer a ready-to-go casino, so getting the license is not so complicated. 🙁
Звичайно, але ліцензійний орган повинен переконатися, що казино є надійним. Таким чином, казино не повинно просто створювати веб-сайт і використовувати переваги гравців або просто брати їхні гроші. Це дуже погано, тому що багато казино роблять це через дуже низький RTP або проблеми з перевіркою чи виведенням коштів, і найважливішим є варіанти відповідальності за азартні ігри та серйозність.
Sure, but the licensing authority should make sure that the casino is reliable. So casino shouldn't just create a website and takes advantage of players or just take their money. That's really bad because lots of casinos are doing this with their very low RTP or verification issues or withdrawal issues, and the most important is the gambling responsibility options and seriousness.
Незважаючи на те, що я погоджуюся, що це має бути так, як ви говорите, і підходити до цього серйозно в онлайн-світі, ми бачимо, що час від часу все змінюється, і не всі прагнуть бути чесними та орієнтованими на гравців.
Є багато шахрайських казино, які працюють, можливо, пару місяців або близько того, тому вам завжди потрібно перевіряти, де ви вносите депозит. Шукайте якомога більше інформації, досвід гравця, щоб уникнути будь-яких неприємностей. Я не кажу, що навіть у найкращому казино нічого не може статися, але це, звичайно, менш імовірно.
Even though I agree that it should be as you say and approach it seriously in the online world we can see that things change from time to time and not everyone is about being honest and player-oriented.
There are a lot of scam casinos that have been running for maybe a couple of months or so, so you always have to check where you are depositing. Seek as much information as possible, player experience, to avoid any unpleasantness. I'm not saying that even in the best casino nothing can happen, but it's certainly less likely.
Привіт,
Після моєї скарги до органу ліцензування казино повернуло всі мої депозити.
Hello,
After my complaint to the licensing authority, the casino has refunded all my deposits back.
Так, я отримав повну суму.
Дякуємо за подальші дії.
Yes, I got full amount.
Thank you for following up.
Не проблема взагалі. Ми тут для вас. Будьте здорові.
No problem at all. We're here for you. Stay well.
Я не знаю, чому моя скарга тут, у гуру, тепер вирішена. Не слід позначати як вирішене, оскільки це було зроблено органом ліцензування. Тож інші члени Гуру повинні знати, що проблема не була вирішена скаргою тут. Оскільки казино навіть не відповідало на скаргу чи електронні листи.
I don't know why my complaint here at guru now shows solved. Should not be marked resolved, because it was done by the licensing authority. So other Guru members should know the issue was not resolved by the complaint here. As the casino was not even replying to the complaint or emails.
Привіт! Радий бачити вас знову 🙂
У будь-якому випадку це більше технічне питання. Оскільки це безпосередньо впливає на індекс безпеки, ми повинні зробити його типи настільки базовими, наскільки це можливо. Таким чином, ваша справа була вирішена. Є ще два підваріанти: відхилений і невирішений. Жодне з цього, на мою думку, не відповідає результату.
Чесно кажучи, навіть незважаючи на те, що владі потрібно було почути про ваші занепокоєння, команда витратила деякий час, щоб їх вирішити. Оскільки ми не можемо зробити це від імені будь-якого гравця, вам довелося зробити цей крок самостійно. Тим не менш, на мій погляд, команда допомогла вам, провівши процедуру розгляду скарг.
Оскільки ми дбаємо про прозорість, ось короткий зміст скарги:
«Дорогі всі,
Цю скаргу було вирішено після того, як проблему було передано до Управління з питань азартних ігор Кюрасао, згідно з цією темою на нашому форумі: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post -118432
Тому ми позначаємо цю скаргу як розглянуту».
Я думаю, що це має сенс.
Hi there! Nice to see you again 🙂
It's anyway more of a technical matter. As it directly affects the Safety Index, we must make its types as basic as feasible. Your case was thus settled. There are two more sub-options: rejected and unresolved. None of these, in my opinion, fit the result.
To be honest, even though the authority needed to hear about your concerns, the Team took some time to address them. Since we can't do that on any player's behalf, you had to take the step on your own. Nevertheless, by handling the complaint procedure, the team helped you, in my opinion.
Because we care to be transparent though, this is the complaint's summary:
"Dear everyone,
This complaint has been resolved after the issue has been escalated to the Curacao Gaming Authority, as per this thread on our forum: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post-118432
Therefore, we are marking this complaint as resolved."
I think it makes sense.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.