10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betador Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт! Якщо ви маєте на увазі бонуси для цього конкретного казино, ви можете знайти їх тут, за цим посиланням .
Ви збираєтеся спробувати? 🙂
Hi, if you mean the bonuses for this particular casino, you can find them here on this link.
Are you going to try some ? 🙂
Вони не приймають гравців з Канади чи США відповідно до їхніх Умов.
3.5 Ми не збираємося, щоб будь-хто використовував Онлайн-казино/Спортбук та/або Веб-сайт, якщо таке використання є незаконним. Доступність Онлайн-казино/Спортивної букмекерської контори та/або Веб-сайту не є пропозицією чи запрошенням з нашої сторони використовувати Онлайн-казино/Спортивну букмекерську контору в будь-якому місці, де таке використання є незаконним. Ми не пропонуємо наші послуги жителям наступних країн або територій: США, КАНАДА, ГОНКОНГ, ЯПОНІЯ, ПАР, ФІЛІППІНИ, НОРВЕГІЯ, ІРЛАНДІЯ, БРАЗИЛІЯ, УГОРЩИНА, НІДЕРЛАНДИ, КАЗАХСТАН та ІСПАНІЯ.
Редагувати:
Я зробив депозит із обмеженої країни, і тепер у мене виникають труднощі з виведенням грошей
They don't accept players from Canada or US as per their T&C.
3.5 We do not intend for anyone to use the Online Casino/Sportsbook and/or the Website where such use is illegal. The availability of the Online Casino/Sportsbook and/or the Website does not constitute an offer or invitation by us to use the Online Casino/Sportsbook in any place in which such use is illegal. We don’t offer our services to residents from following country or territory: U.S.A., CANADA, HONG KONG, JAPAN, S.A.R., PHILIPPINES, NORWAY, IRELAND, BRAZIL, HUNGARY, NETHERLANDS, KAZAKHSTAN and SPAIN.
Edit:
I had deposited from a restricted country and now I'm having difficulties getting my money out
Привіт. Мені дуже шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Чи можу я почати із запитання, чи правильно ви вказали свою країну проживання в реєстраційній формі?
«Багато казино вказують лише обмежені країни у своїх Умовах, тому гравці зобов’язані перевірити, чи дозволено їм грати в них, чи ні.
Щоразу, коли хтось із обмеженої країни реєструється, ці казино дозволяють йому створити обліковий запис, але повідомляють про обмеження лише тоді, коли вони хочуть зняти кошти. Поки гравець програє, казино з цим погоджується, але як тільки гравець виграє та хоче зняти гроші, вони використовують правило «країн з обмеженнями», щоб відхилити виведення та заблокувати обліковий запис гравця.
Це, звичайно, вкрай несправедливо, оскільки гравці можуть реєструватися, не знаючи про обмеження, і казино користуються їхньою помилкою, часто свідомо та навмисно».
Ми вважаємо, що неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість.
Я хотів би порекомендувати вам подати скаргу, це безкоштовно, і наша команда зробить все можливе, щоб допомогти вам вирішити цю проблему. Просто натисніть/торкніться цього посилання , якщо хочете це зробити. Якщо вам потрібна допомога з цим, не соромтеся звертатися до нас. Тут 👈 ви також маєте корисну інформацію про процес. Будь ласка, дайте нам знати, як ви пройшли.
Hello. I am really sorry you have found yourself in this situation. May I start by asking if you have stated correctly your country of residence in the registration form?
"Many casinos only state the restricted countries in their T&Cs, so it's the responsibility of players to check whether they are allowed to play at them or not.
Whenever someone from a restricted country registers, these casinos allow them to create an account, but only let them know about the restriction when they want to make a withdrawal. As long as a player is losing, the casino is OK with it, but as soon as the player wins and wants to withdraw money, they use the 'restricted countries' rule to decline the withdrawal and block the player's account.
This is, of course, extremely unfair, as players might register without knowing about the restrictions, and casinos are taking advantage of their mistake, often knowingly and intentionally."
We believe that it is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
I would like to recommend you to submit a complaint, it is free of charge and our team will try to do their best to help you with this issue. Just click/tap on this link, if you like to do that. If you need some help with it, do not hesitate to contact us. Here 👈 you have some useful information about the process as well. Let us know how did you go, please.
Привіт. Завдяки вам ми правильно оновили список обмежених країн на нашому сайті. Ми вважаємо, що неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість. Багато казино стверджують, що це важко або неможливо впровадити в їхні системи, але мова йде просто про порівняння країни проживання гравця зі списком обмежених або дозволених країн; тому ми не вважаємо це таким складним на технологічному рівні.
Чи могли б ви відповісти нашій команді зі скарг у цій примітці? Ви можете зробити це легко тут 👈. Дякую за співпрацю.
Hello. Thanks to you, we have correctly updated the list of restricted countries on our site. We believe that it is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return. Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.
In that note, could you please respond to our complaint team? You can do so easily over here 👈. Thank you for your cooperation.
Вони не приймають гравців з Канади чи США відповідно до їхніх Умов.
3.5 Ми не збираємося, щоб будь-хто використовував Онлайн-казино/Спортбук та/або Веб-сайт, якщо таке використання є незаконним. Доступність Онлайн-казино/Спортивної букмекерської контори та/або Веб-сайту не є пропозицією чи запрошенням з нашої сторони використовувати Онлайн-казино/Спортивну букмекерську контору в будь-якому місці, де таке використання є незаконним. Ми не пропонуємо наші послуги жителям наступних країн або територій: США, КАНАДА, ГОНКОНГ, ЯПОНІЯ, ПАР, ФІЛІППІНИ, НОРВЕГІЯ, ІРЛАНДІЯ, БРАЗИЛІЯ, УГОРЩИНА, НІДЕРЛАНДИ, КАЗАХСТАН та ІСПАНІЯ.
Редагувати:
Я зробив депозит із обмеженої країни, і тепер у мене виникають труднощі з виведенням грошей
They don't accept players from Canada or US as per their T&C.
3.5 We do not intend for anyone to use the Online Casino/Sportsbook and/or the Website where such use is illegal. The availability of the Online Casino/Sportsbook and/or the Website does not constitute an offer or invitation by us to use the Online Casino/Sportsbook in any place in which such use is illegal. We don’t offer our services to residents from following country or territory: U.S.A., CANADA, HONG KONG, JAPAN, S.A.R., PHILIPPINES, NORWAY, IRELAND, BRAZIL, HUNGARY, NETHERLANDS, KAZAKHSTAN and SPAIN.
Edit:
I had deposited from a restricted country and now I'm having difficulties getting my money out
Шановний пане/пані!
Стосовно клієнта з іменем користувача alttttttrine, нам стало відомо, що він брав участь у нашій платформі без підтвердженого облікового запису, користувався VPN і вносив депозити за допомогою криптовалют. Через це ми не можемо встановити їх місцезнаходження.
Ми належним чином повідомили клієнта, що наша команда активно розслідує його справу та надасть відповідь протягом певного терміну. Незважаючи на те, що ми раніше зверталися до клієнта, щоб домовитися про відшкодування, ми неодноразово стикалися з відсутністю відповіді як електронною поштою, так і телефоном.
Дякую за увагу до цього питання.
З повагою
Команда Betador
Dear Sir/Madam,
Regarding the customer with the username alttttttrine, it has come to our attention that they have been participating in our platform without a verified account, utilizing a VPN, and making deposits using cryptocurrencies. As a result, we are unable to ascertain their location.
We have duly notified the customer that our team is actively investigating their case and will provide a response within a specific timeframe. Despite reaching out to the customer previously to arrange a refund, we have encountered unresponsiveness via both email and phone, multiple times.
Thank you for your attention to this matter.
Sincerely,
The Betador Team
Я хотів би надати оновлення. Станом на сьогодні, 20 лютого, після значних оновлень і змін Betador Casino тепер приймає клієнтів з таких країн: Канада, Гонконг, Японія, ПАР, Філіппіни, Норвегія, Ірландія, Бразилія, Угорщина та Іспанія.
Отже, єдиними країнами, яким на сьогодні заборонено грати на Betador, є Камбоджа, Північна Корея, Грузія, Шрі-Ланка, Франція, Панама, Нідерланди та Кюрасао.
Дякуємо за увагу до цього оновлення. Сподіваюся, це допоможе!
Тут я залишаю T&C:
3.5 Ми не збираємося, щоб будь-хто використовував Онлайн-казино/Спортбук та/або Веб-сайт, якщо таке використання є незаконним. Доступність Онлайн-казино/Спортивної букмекерської контори та/або Веб-сайту не є пропозицією чи запрошенням з нашої сторони використовувати Онлайн-казино/Спортивну букмекерську контору в будь-якому місці, де таке використання є незаконним. Ми не пропонуємо наші послуги жителям наступних країн або територій: Камбоджа, Північна Корея, Грузія, Шрі-Ланка, Франція, Панама, Нідерланди та Кюрасао.
I would like to provide an update. As of today, the 20th of February, following a significant update and revisions , Betador Casino is now welcoming clients from the following countries: Canada, Hong Kong, Japan, S.A.R., Philippines, Norway, Ireland, Brazil, Hungary, and Spain.
Consequently, the only countries restricted from playing on Betador as of today are Cambodia, North Korea, Georgia, Sri Lanka, France, Panama, Netherlands, and Curacao.
Thank you for your attention to this update. I hope it helps!
Here i will leave the T&C:
3.5 We do not intend for anyone to use the Online Casino/Sportsbook and/or the Website where such use is illegal. The availability of the Online Casino/Sportsbook and/or the Website does not constitute an offer or invitation by us to use the Online Casino/Sportsbook in any place in which such use is illegal. We don’t offer our services to residents from following country or territory: Cambodia, North Korea, Georgia, Sri Lanka, France, Panama, Netherlands, and Curacao.
Вони не приймають гравців з Канади чи США відповідно до їхніх Умов.
3.5 Ми не збираємося, щоб будь-хто використовував Онлайн-казино/Спортбук та/або Веб-сайт, якщо таке використання є незаконним. Доступність Онлайн-казино/Спортивної букмекерської контори та/або Веб-сайту не є пропозицією чи запрошенням з нашої сторони використовувати Онлайн-казино/Спортивну букмекерську контору в будь-якому місці, де таке використання є незаконним. Ми не пропонуємо наші послуги жителям наступних країн або територій: США, КАНАДА, ГОНКОНГ, ЯПОНІЯ, ПАР, ФІЛІППІНИ, НОРВЕГІЯ, ІРЛАНДІЯ, БРАЗИЛІЯ, УГОРЩИНА, НІДЕРЛАНДИ, КАЗАХСТАН та ІСПАНІЯ.
Редагувати:
Я зробив депозит із обмеженої країни, і тепер у мене виникають труднощі з виведенням грошей
They don't accept players from Canada or US as per their T&C.
3.5 We do not intend for anyone to use the Online Casino/Sportsbook and/or the Website where such use is illegal. The availability of the Online Casino/Sportsbook and/or the Website does not constitute an offer or invitation by us to use the Online Casino/Sportsbook in any place in which such use is illegal. We don’t offer our services to residents from following country or territory: U.S.A., CANADA, HONG KONG, JAPAN, S.A.R., PHILIPPINES, NORWAY, IRELAND, BRAZIL, HUNGARY, NETHERLANDS, KAZAKHSTAN and SPAIN.
Edit:
I had deposited from a restricted country and now I'm having difficulties getting my money out
Я хотів би надати оновлення. Станом на сьогодні, 20 лютого, після значного оновлення та редагування Betador Casino тепер приймає клієнтів із таких країн: Канада, Гонконг, Японія, ПАР, Філіппіни, Норвегія, Ірландія, Бразилія, Угорщина та Іспанія.
Отже, єдиними країнами, яким на сьогодні заборонено грати на Betador, є Камбоджа, Північна Корея, Грузія, Шрі-Ланка, Франція, Росія, Панама, Нідерланди та Кюрасао.
Дякуємо за увагу до цього оновлення. Сподіваюся, це допоможе!
I would like to provide an update. As of today, the 20th of February, following a significant update and revisions , Betador Casino is now welcoming clients from the following countries: Canada, Hong Kong, Japan, S.A.R., Philippines, Norway, Ireland, Brazil, Hungary, and Spain.
Consequently, the only countries restricted from playing on Betador as of today are Cambodia, North Korea, Georgia, Sri Lanka, France, Russia, Panama, Netherlands, and Curacao.
Thank you for your attention to this update. I hope it helps!
Шановний пане/пані!
Стосовно клієнта з іменем користувача alttttttrine, нам стало відомо, що він брав участь у нашій платформі без підтвердженого облікового запису, користувався VPN і вносив депозити за допомогою криптовалют. Через це ми не можемо встановити їх місцезнаходження.
Ми належним чином повідомили клієнта, що наша команда активно розслідує його справу та надасть відповідь протягом певного терміну. Незважаючи на те, що ми раніше зверталися до клієнта, щоб домовитися про відшкодування, ми неодноразово стикалися з відсутністю відповіді як електронною поштою, так і телефоном.
Дякую за увагу до цього питання.
З повагою
Команда Betador
Dear Sir/Madam,
Regarding the customer with the username alttttttrine, it has come to our attention that they have been participating in our platform without a verified account, utilizing a VPN, and making deposits using cryptocurrencies. As a result, we are unable to ascertain their location.
We have duly notified the customer that our team is actively investigating their case and will provide a response within a specific timeframe. Despite reaching out to the customer previously to arrange a refund, we have encountered unresponsiveness via both email and phone, multiple times.
Thank you for your attention to this matter.
Sincerely,
The Betador Team
Шановна команда,
Дякуємо за звернення. Щоб бути належним чином визнаним представником казино, я хочу попросити вас виконати такі дії:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача на форумі (або адресу електронної пошти) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тоді ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино.
Заздалегідь дуже дякую!
Dear Team,
Thank you for getting in touch. In order to be properly recognized as a casino representative, I'd like to ask you to follow these steps:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to community(at)casino.guru (community@casino.guru). Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Thank you very much in advance!
Цінується!
Такі оновлення завжди раді, тому я хотів би подякувати вам за ваші зусилля.
Much appreciated!
Such updates are always very welcomed, hence, I'd like to thank you for your efforts.
Шановний гравець,
Будь ласка, не діліться останніми оновленнями, оновлюючи старішу публікацію. Існує досить велика ймовірність, що ніхто не помітить. І це було б прикро.
Не зволікайте, замість цього напишіть нову публікацію. ✔
Дякуємо за розуміння. 🙏
Dear player,
Please do not share the latest updates by updating an older post. There is a pretty good chance no one will notice. And that would be a shame.
Don't hesitate to write a fresh new post instead. ✔
Thank you kindly for your understanding. 🙏
Це чудові новини та вітання. 🎉🎉
На якій підставі казино повернуло вам гроші?
Я також дякую, що ви згадали про це у своїй скарзі.
That's perfect news and congratulations. 🎉🎉
On what basis did the casino give you refunds ?
I also commend you for mentioning it in your complaint.
Мій обліковий запис було закрито 5 травня 2024 року через мою залежність від азартних ігор. Однак 6 травня 2024 року рахунок було знову відкрито, що призвело до втрати 4572,10 CAD. Після повторного відкриття облікового запису я негайно надіслав електронний лист із запитом на його остаточне закриття з тієї ж причини, але мій електронний лист було проігноровано, а обліковий запис залишився відкритим. Сьогодні я надіслав ще одне повідомлення з проханням його закрити. Казино скористалося моєю залежністю від азартних ігор, що призвело до цієї значної втрати. Якби вони дотримувалися правил залежності від азартних ігор і працювали як належним чином ліцензоване казино, вони б не відкрили мій рахунок повторно, незважаючи на мій запит, у якому чітко згадувалося про мою залежність від азартних ігор. Зараз обліковий запис все ще відкритий, і вони заблокували чат лише для мене, вони не відповідають на електронні листи, навіть коли я просив історію депозитів, незважаючи на те, що кілька разів просили закрити через залежність від азартних ігор.
До речі, я відкрив обліковий запис у казино betador після отримання рекламного листа від Гуру про це казино. Я вважав, що це хороше казино.
My account was closed on May 5, 2024, due to my gambling addiction. However, the account was reopened on May 6, 2024, which led to a loss of 4572.10 CAD. After the account was reopened, I immediately sent an email requesting its permanent closure for the same reason, but my email was ignored and the account remained open. Today, I have sent another message requesting its closure.The casino has taken advantage of my gambling addiction, resulting in this significant loss. If they had adhered to the gambling addiction rules and operated as a properly licensed casino, they would not have reopened my account despite my request, which clearly mentioned my gambling addiction. Now the account still open and they blocked the live chat on me only, they don't reply to the emails even when I asked for deposits history, despite requesting closure due to gambling addiction several times.
By the way I opened an account with betador casino after receiving promotion email from Guru about this casino I thought it is good casino.
Вибачте за всю цю ситуацію в казино. Чи знаєте ви, хто ініціював і повторно відкрив ваш обліковий запис? Ви питали службу підтримки про те, як це могло статися випадково?🤔
Добре, що ви подали скаргу сюди разом із нашою командою, і я дуже сподіваюся, що вони зможуть з’ясувати причину та вирішити вашу справу найкращим чином. Тепер нам просто потрібно дочекатися, поки казино відреагує і отримає нам відповіді.
Тим часом я б рекомендував вам скасувати підписку на нашу розсилку, щоб не отримувати жодних акцій щодо онлайн-казино. На жаль, ми не можемо дізнатися, чи бореться гравець із залежністю від азартних ігор, і ми надсилаємо рекламні акції у вигляді безкоштовних обертань або бездепозитних бонусів усім нашим підписаним користувачам. Нам точно не хотілося б, щоб хтось потрапляв у такі проблеми та заохочував їх грати.
Якщо вам потрібна будь-яка допомога або допомога, будь ласка, не соромтеся написати нам, ми будемо раді це зробити.
Sorry about this whole situation at the casino. Do you have any idea who initiated and reopened your account? Have you asked the support about how this could happen, by any chance?🤔
It is good that you have submitted a complaint here with our team and I really hope that they will be able to find out the reason and get your case solved in the best way possible. Now we just need to wait until the casino will react and get some answers to us.
In the meantime, I would recommend to you to unsubscribe from our newsletter in order to not get any kind of promotions regarding online casinos. Unfortunately we are unable to know if a player is struggling with the gambling addiction and we send the promotions, as some free spins, or no deposit bonuses to all our subscribed users. We surely wouldn't like to see anyone to get into this kind of troubles and encourage them to play.
If you need any assistance or help please do not hesitate to write to us, we will be glad to do it.
Дякуємо за вашу відповідь і підтримку. Мій обліковий запис активний до сьогодні. Я багато разів просив закрити його назавжди через залежність від азартних ігор через електронні листи та чат, але нічого не відбулося. Обліковий запис було знову відкрито після того, як мені надіслали рекламні акції, і я попросив відкрити його знову, оскільки на моєму рахунку повинні були бути гроші. Але закриття відбулося 5 травня перед повторним відкриттям через залежність від азартних ігор. Я маю на увазі, що навіть гравець, якого попросили повторно відкрити казино, не повинен відкривати його знову, і це правильний спосіб, що роблять інші казино, але, ймовірно, деяким не сподобається дотримуватися політики та правил або їх ліцензія несправжня. Дійсно не знаю, чому вони це зробили і скористалися пристрастю до азартних ігор. І точно вони були щасливі, тому що я вкладаю все більше і більше.
Thank you for your reply and support. My account still active till today. I have requested to close it permanently due to gambling addiction many time through emails and live chat but nothing happened. The account was reopened after send promotions to me and I asked to reopen as a cash back supposed to be on my account. But the closure was due to gambling addiction on May 5 before the reopening. I mean even of a player asked for reopening casino should not reopen it and that's the right way what other casinos doing, but probably some won't like to follow the policies and rules or their license not real. Really not sure why they did this and took advantage of the gambling addiction. And definitely they were happy because I'm depositing more and more.
Вони, звичайно, не повинні повторно відкривати будь-який рахунок, закритий через залежність від азартних ігор. Ти правий. Насправді сумно спостерігати, коли деякі казино роблять це, і гравці втрачають свої гроші. Цього не повинно статися, і я сподіваюся, що наша команда скарг зможе допомогти вам вирішити цю проблему. Чекатимемо на результат тут.
They surely are not supposed to reopen any account closed due to gambling addiction. You are right. It is actually sad to see when some casinos do that and players lose their money. It should not happen, and I hope that our complaint team will be able to help you out with this issue. We'll wait for the outcome here.
Мені дуже шкода результат вашої скарги. На жаль, ми маємо зв’язані руки, коли справа доходить до цього.
Ви вже намагалися зв’язатися з їхнім регулятором? Сподіваюся, там вам пощастить більше.🤞
Будь ласка, тримайте нас в курсі.
I am really sorry for the outcome of your complaint. Unfortunately, we have our hands tied when it comes to this.
Have you tried to contact their regulator already? Hopefully, you will have more luck there.🤞
Please keep us informed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.