ФорумКазиноBetador Casino - загальне обговорення

Betador Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Lidij
|
3000 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betador Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Как найти бонусы

Lidij
10 міс. тому

Привіт! Якщо ви маєте на увазі бонуси для цього конкретного казино, ви можете знайти їх тут, за цим посиланням .

Ви збираєтеся спробувати? 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони не приймають гравців з Канади чи США відповідно до їхніх Умов.

3.5 Ми не збираємося, щоб будь-хто використовував Онлайн-казино/Спортбук та/або Веб-сайт, якщо таке використання є незаконним. Доступність Онлайн-казино/Спортивної букмекерської контори та/або Веб-сайту не є пропозицією чи запрошенням з нашої сторони використовувати Онлайн-казино/Спортивну букмекерську контору в будь-якому місці, де таке використання є незаконним. Ми не пропонуємо наші послуги жителям наступних країн або територій: США, КАНАДА, ГОНКОНГ, ЯПОНІЯ, ПАР, ФІЛІППІНИ, НОРВЕГІЯ, ІРЛАНДІЯ, БРАЗИЛІЯ, УГОРЩИНА, НІДЕРЛАНДИ, КАЗАХСТАН та ІСПАНІЯ.


Редагувати:

Я зробив депозит із обмеженої країни, і тепер у мене виникають труднощі з виведенням грошей

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
altrine
9 міс. тому

Привіт. Мені дуже шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Чи можу я почати із запитання, чи правильно ви вказали свою країну проживання в реєстраційній формі?

«Багато казино вказують лише обмежені країни у своїх Умовах, тому гравці зобов’язані перевірити, чи дозволено їм грати в них, чи ні.

Щоразу, коли хтось із обмеженої країни реєструється, ці казино дозволяють йому створити обліковий запис, але повідомляють про обмеження лише тоді, коли вони хочуть зняти кошти. Поки гравець програє, казино з цим погоджується, але як тільки гравець виграє та хоче зняти гроші, вони використовують правило «країн з обмеженнями», щоб відхилити виведення та заблокувати обліковий запис гравця.

Це, звичайно, вкрай несправедливо, оскільки гравці можуть реєструватися, не знаючи про обмеження, і казино користуються їхньою помилкою, часто свідомо та навмисно».

Ми вважаємо, що неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість.

Я хотів би порекомендувати вам подати скаргу, це безкоштовно, і наша команда зробить все можливе, щоб допомогти вам вирішити цю проблему. Просто натисніть/торкніться цього посилання , якщо хочете це зробити. Якщо вам потрібна допомога з цим, не соромтеся звертатися до нас. Тут 👈 ви також маєте корисну інформацію про процес. Будь ласка, дайте нам знати, як ви пройшли.

Автоматичний переклад.
altrine
9 міс. тому

Привіт. Завдяки вам ми правильно оновили список обмежених країн на нашому сайті. Ми вважаємо, що неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість. Багато казино стверджують, що це важко або неможливо впровадити в їхні системи, але мова йде просто про порівняння країни проживання гравця зі списком обмежених або дозволених країн; тому ми не вважаємо це таким складним на технологічному рівні.

Чи могли б ви відповісти нашій команді зі скарг у цій примітці? Ви можете зробити це легко тут 👈. Дякую за співпрацю.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони не приймають гравців з Канади чи США відповідно до їхніх Умов.

3.5 Ми не збираємося, щоб будь-хто використовував Онлайн-казино/Спортбук та/або Веб-сайт, якщо таке використання є незаконним. Доступність Онлайн-казино/Спортивної букмекерської контори та/або Веб-сайту не є пропозицією чи запрошенням з нашої сторони використовувати Онлайн-казино/Спортивну букмекерську контору в будь-якому місці, де таке використання є незаконним. Ми не пропонуємо наші послуги жителям наступних країн або територій: США, КАНАДА, ГОНКОНГ, ЯПОНІЯ, ПАР, ФІЛІППІНИ, НОРВЕГІЯ, ІРЛАНДІЯ, БРАЗИЛІЯ, УГОРЩИНА, НІДЕРЛАНДИ, КАЗАХСТАН та ІСПАНІЯ.


Редагувати:

Я зробив депозит із обмеженої країни, і тепер у мене виникають труднощі з виведенням грошей

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Шановний пане/пані!


Стосовно клієнта з іменем користувача alttttttrine, нам стало відомо, що він брав участь у нашій платформі без підтвердженого облікового запису, користувався VPN і вносив депозити за допомогою криптовалют. Через це ми не можемо встановити їх місцезнаходження.


Ми належним чином повідомили клієнта, що наша команда активно розслідує його справу та надасть відповідь протягом певного терміну. Незважаючи на те, що ми раніше зверталися до клієнта, щоб домовитися про відшкодування, ми неодноразово стикалися з відсутністю відповіді як електронною поштою, так і телефоном.


Дякую за увагу до цього питання.


З повагою

Команда Betador

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я хотів би надати оновлення. Станом на сьогодні, 20 лютого, після значних оновлень і змін Betador Casino тепер приймає клієнтів з таких країн: Канада, Гонконг, Японія, ПАР, Філіппіни, Норвегія, Ірландія, Бразилія, Угорщина та Іспанія.

Отже, єдиними країнами, яким на сьогодні заборонено грати на Betador, є Камбоджа, Північна Корея, Грузія, Шрі-Ланка, Франція, Панама, Нідерланди та Кюрасао.


Дякуємо за увагу до цього оновлення. Сподіваюся, це допоможе!


Тут я залишаю T&C:

3.5 Ми не збираємося, щоб будь-хто використовував Онлайн-казино/Спортбук та/або Веб-сайт, якщо таке використання є незаконним. Доступність Онлайн-казино/Спортивної букмекерської контори та/або Веб-сайту не є пропозицією чи запрошенням з нашої сторони використовувати Онлайн-казино/Спортивну букмекерську контору в будь-якому місці, де таке використання є незаконним. Ми не пропонуємо наші послуги жителям наступних країн або територій: Камбоджа, Північна Корея, Грузія, Шрі-Ланка, Франція, Панама, Нідерланди та Кюрасао.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони не приймають гравців з Канади чи США відповідно до їхніх Умов.

3.5 Ми не збираємося, щоб будь-хто використовував Онлайн-казино/Спортбук та/або Веб-сайт, якщо таке використання є незаконним. Доступність Онлайн-казино/Спортивної букмекерської контори та/або Веб-сайту не є пропозицією чи запрошенням з нашої сторони використовувати Онлайн-казино/Спортивну букмекерську контору в будь-якому місці, де таке використання є незаконним. Ми не пропонуємо наші послуги жителям наступних країн або територій: США, КАНАДА, ГОНКОНГ, ЯПОНІЯ, ПАР, ФІЛІППІНИ, НОРВЕГІЯ, ІРЛАНДІЯ, БРАЗИЛІЯ, УГОРЩИНА, НІДЕРЛАНДИ, КАЗАХСТАН та ІСПАНІЯ.


Редагувати:

Я зробив депозит із обмеженої країни, і тепер у мене виникають труднощі з виведенням грошей

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я хотів би надати оновлення. Станом на сьогодні, 20 лютого, після значного оновлення та редагування Betador Casino тепер приймає клієнтів із таких країн: Канада, Гонконг, Японія, ПАР, Філіппіни, Норвегія, Ірландія, Бразилія, Угорщина та Іспанія.

Отже, єдиними країнами, яким на сьогодні заборонено грати на Betador, є Камбоджа, Північна Корея, Грузія, Шрі-Ланка, Франція, Росія, Панама, Нідерланди та Кюрасао.


Дякуємо за увагу до цього оновлення. Сподіваюся, це допоможе!


Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Шановний пане/пані!


Стосовно клієнта з іменем користувача alttttttrine, нам стало відомо, що він брав участь у нашій платформі без підтвердженого облікового запису, користувався VPN і вносив депозити за допомогою криптовалют. Через це ми не можемо встановити їх місцезнаходження.


Ми належним чином повідомили клієнта, що наша команда активно розслідує його справу та надасть відповідь протягом певного терміну. Незважаючи на те, що ми раніше зверталися до клієнта, щоб домовитися про відшкодування, ми неодноразово стикалися з відсутністю відповіді як електронною поштою, так і телефоном.


Дякую за увагу до цього питання.


З повагою

Команда Betador

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Шановна команда,

Дякуємо за звернення. Щоб бути належним чином визнаним представником казино, я хочу попросити вас виконати такі дії:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача на форумі (або адресу електронної пошти) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тоді ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино.

Заздалегідь дуже дякую!

Автоматичний переклад.
sweetkc
8 міс. тому

Цінується!

Такі оновлення завжди раді, тому я хотів би подякувати вам за ваші зусилля.


Автоматичний переклад.
altrine
8 міс. тому

Шановний гравець,

Будь ласка, не діліться останніми оновленнями, оновлюючи старішу публікацію. Існує досить велика ймовірність, що ніхто не помітить. І це було б прикро.

Не зволікайте, замість цього напишіть нову публікацію. ✔

Дякуємо за розуміння. 🙏


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Команда betador зв’язалася зі мною та відшкодувала мені кошти

Автоматичний переклад.
altrine
8 міс. тому

Це чудові новини та вітання. 🎉🎉

На якій підставі казино повернуло вам гроші?

Я також дякую, що ви згадали про це у своїй скарзі.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мій обліковий запис було закрито 5 травня 2024 року через мою залежність від азартних ігор. Однак 6 травня 2024 року рахунок було знову відкрито, що призвело до втрати 4572,10 CAD. Після повторного відкриття облікового запису я негайно надіслав електронний лист із запитом на його остаточне закриття з тієї ж причини, але мій електронний лист було проігноровано, а обліковий запис залишився відкритим. Сьогодні я надіслав ще одне повідомлення з проханням його закрити. Казино скористалося моєю залежністю від азартних ігор, що призвело до цієї значної втрати. Якби вони дотримувалися правил залежності від азартних ігор і працювали як належним чином ліцензоване казино, вони б не відкрили мій рахунок повторно, незважаючи на мій запит, у якому чітко згадувалося про мою залежність від азартних ігор. Зараз обліковий запис все ще відкритий, і вони заблокували чат лише для мене, вони не відповідають на електронні листи, навіть коли я просив історію депозитів, незважаючи на те, що кілька разів просили закрити через залежність від азартних ігор.


До речі, я відкрив обліковий запис у казино betador після отримання рекламного листа від Гуру про це казино. Я вважав, що це хороше казино.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized655
5 міс. тому

Вибачте за всю цю ситуацію в казино. Чи знаєте ви, хто ініціював і повторно відкрив ваш обліковий запис? Ви питали службу підтримки про те, як це могло статися випадково?🤔

Добре, що ви подали скаргу сюди разом із нашою командою, і я дуже сподіваюся, що вони зможуть з’ясувати причину та вирішити вашу справу найкращим чином. Тепер нам просто потрібно дочекатися, поки казино відреагує і отримає нам відповіді.

Тим часом я б рекомендував вам скасувати підписку на нашу розсилку, щоб не отримувати жодних акцій щодо онлайн-казино. На жаль, ми не можемо дізнатися, чи бореться гравець із залежністю від азартних ігор, і ми надсилаємо рекламні акції у вигляді безкоштовних обертань або бездепозитних бонусів усім нашим підписаним користувачам. Нам точно не хотілося б, щоб хтось потрапляв у такі проблеми та заохочував їх грати.

Якщо вам потрібна будь-яка допомога або допомога, будь ласка, не соромтеся написати нам, ми будемо раді це зробити.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Дякуємо за вашу відповідь і підтримку. Мій обліковий запис активний до сьогодні. Я багато разів просив закрити його назавжди через залежність від азартних ігор через електронні листи та чат, але нічого не відбулося. Обліковий запис було знову відкрито після того, як мені надіслали рекламні акції, і я попросив відкрити його знову, оскільки на моєму рахунку повинні були бути гроші. Але закриття відбулося 5 травня перед повторним відкриттям через залежність від азартних ігор. Я маю на увазі, що навіть гравець, якого попросили повторно відкрити казино, не повинен відкривати його знову, і це правильний спосіб, що роблять інші казино, але, ймовірно, деяким не сподобається дотримуватися політики та правил або їх ліцензія несправжня. Дійсно не знаю, чому вони це зробили і скористалися пристрастю до азартних ігор. І точно вони були щасливі, тому що я вкладаю все більше і більше.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
5 міс. тому

Вони, звичайно, не повинні повторно відкривати будь-який рахунок, закритий через залежність від азартних ігор. Ти правий. Насправді сумно спостерігати, коли деякі казино роблять це, і гравці втрачають свої гроші. Цього не повинно статися, і я сподіваюся, що наша команда скарг зможе допомогти вам вирішити цю проблему. Чекатимемо на результат тут.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

На жаль, казино не відповіло команді Гуру щодо моєї скарги, і вона позначена як невирішена.


Автоматичний переклад.
Anonymized655
5 міс. тому

Мені дуже шкода результат вашої скарги. На жаль, ми маємо зв’язані руки, коли справа доходить до цього.

Ви вже намагалися зв’язатися з їхнім регулятором? Сподіваюся, там вам пощастить більше.🤞

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого