Я розумію, що ви розчаровані.
Але ми тут не для того, щоб скласти чорний список казино. Натомість ми тримаємо їх видимими з усіма попередженнями, щоб дати гравцям шанс уникнути їх. Навіть ваша нерозглянута скарга зіграла свою роль у процесі зниження рейтингу. Ми прагнемо інформувати, а не приховувати.
Дозвольте мені сказати, що наразі було подано лише 3 скарги на це казино через наш веб-сайт, і для обох двох невирішених скарг рейтинг був нижчим відповідно до серйозності проблеми.
Я згоден, що це вам зараз не допоможе. Але це може допомогти іншим, оскільки обидві скарги є у вільному доступі та видимі на головній сторінці. Отже, кожен, хто хоче дослідити казино, знайде їх усіх.
Вибачте, що ми не змогли вам допомогти.
I understand you feel disappointed.
Yet we are not here to blacklist casinos in the first place. Instead, we keep them visible with all warnings, in order to give players a chance to avoid them. Even your unresolved complaint played its part in the process of lowering the rating. We aim to inform, not hide.
Allow me to say that so far, there have been just 3 complaints submitted against this casino through our website, and per both two unresolved complaints the rating was lower according to the severity of the issue.
I agree it won't help you now. But it may help others since both complaints are freely accessible and visible on the main page. So, everyone who wants to investigate the casino will find all of them.
I'm sorry we could not help you.
Автоматичний переклад.