3 р. тому
Тут ви можете обговорити BET90 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я хочу попередити ВСІХ гравців, що Bet90 більше не пропонує термінів виплати за виплату, коли вичерпано 3-5 робочих днів. Ви ставите запитання, а учасники чату просто не відповідають на запитання. Вони не відповідають на електронні листи, не відповідають коректно в чаті, все одно все вказує на те, що я став жертвою шахрайства. Я надіслав всю документацію, здав на зберігання, надіслав депозитний лист, завершив перекидання, одним словом, я зробив ВСЕ, що було необхідно. І, якби я зміг встановити ODD, що я не отримаю свої гроші, це було б 1,08, ніби "Мюнхенська Баварія" зіткнулася з "Шапекоенсе". У цьому випадку я Шапеконсе. Я просто хочу отримати свої гроші, соромитися так ставитися до клієнта.
Чи можете ви встановити кінцевий термін мого вилучення? Я здійснив виведення коштів 14.10.2021 р., Рахунок був підтверджений 15.10.2021 р., Дедлайн ВЖЕ ВИКОНАЛ, ЗАРАЗ ЩО?
I want to warn ALL players that Bet90 no longer offers cashout payment deadlines when 3-5 working days are exhausted. You ask the question and the chat attendants just don't answer what is asked. They don't respond to emails, they don't respond correctly in the chat, anyway, everything indicates that I'm being the victim of a scam. I sent all the documentation, deposited, sent the deposit slip, completed the rollover, in short, I did EVERYTHING that was necessary. And, if I could establish an ODD that I will not receive my money, it would be 1.08, as if Bayern Munich were facing Chapecoense. I am Chapecoense in this case. I just want to get my money, be ashamed to treat the customer that way.
Can you set a deadline for my withdrawal? I made the withdrawal on 10/14/2021, the account was verified on 10/15/2021, THE DEADLINE HAS ALREADY RUN OUT, NOW WHAT?
Quero alertar a TODOS os jogadores que a Bet90 não oferece mais prazos de pagamentos de saques quando os 3 a 5 dias úteis são esgotados. Você faz a pergunta e as atendentes do chat simplesmente não respondem o que é perguntado. Não respondem os emails, não respondem ao certo no chat, enfim, tudo indica que eu estou sendo vítima de um golpe. Enviei toda a documentação, depositei, enviei o comprovante de depósito, cumpri o rollover, enfim, fiz TUDO que era necessário. E, se eu pudesse estabelecer uma ODD de que não vou receber meu dinheiro ela seria 1,08, como se o Bayern de Munich tivesse enfrentando a Chapecoense. Eu sou a Chapecoense nesse caso. Eu só quero receber meu dinheiro, tenham vergonha de tratar o cliente dessa maneira.
Vocês podem estabelecer um prazo para meu saque? Eu realizei o saque dia 14/10/2021, a conta foi verificada dia 15/10/2021, O PRAZO JÁ SE ESGOTOU, E AGORA?
Привіт, я дуже здивований тим, що ви стикаєтесь з цією проблемою в казино з такою гарною репутацією. «Добре, що ви вже подали скаргу, особливо у випадку, якщо казино взагалі не відповідає ... Ми зазвичай радимо гравцям почекайте щонайменше 2 тижні (для казино з не дуже хорошою репутацією), проте я вважаю, що це не питання часу у вашому випадку. Будь ласка, слідкуйте за ходом вашої скарги. Крім того, ви завжди можете спробувати звернутися до Мальтійського ігрового органу . Наскільки я знаю, є деякі гравці, які досягли успіху і таким чином виграли.
Будьте позитивними і сподівайтесь на краще.
Hi, I'm quite surpriced that you're facing this issue in casino with such a nice reputation 🙁It's good that you have already submitted a complaint, especially in case that casino does not response at all... We usualy advise players to wait for at least 2 weeks (for casinos with not so good reputation), however I feel this is not question of time in your case. Please keep an eye on your complaint's progress, further more you can always try to contact Malta Gaming Authority. As far as I know there are some players who were successful and got their winnings this way.
Please stay positive and hope for the best.
Мене втішає оцінка, яку я бачу на вашому веб -сайті щодо них, оскільки я розчарований цим. Вони уникають питань, вони взагалі не говорять про дедлайн, просто кажуть робочі дні. Це дуже жорстоко, здається, що вони намагаються роздратувати клієнта, щоб клієнт не поважав їх, і вони мали рацію, але я чесний, я ввічливий, я людина, яка має принципи, я не буду грубим . Для вас невиправдано займатися серйозними справами і розмовляти, як дитина. Рахунок розрахований, документи надіслані, квитанції про депозит надіслані, виписка з банку надіслана, перекидання завершено, все вірно. Вони на мить навіть сказали, що зараз це залежить від терміну виконання мого банку, але це брехня, тому що там є галочка щодо можливості анулювати зняття коштів, щоб я міг натиснути на неї. Яке казино робить депозит і залишає доступним варіант кешбеку? Я переписую всі розмови на свою електронну пошту, якщо казино вирішить з’явитися тут, щоб відповісти, що я дуже сподіваюся, що вони чесні.
КАССІНО ТРЕБА ВЧИТИСЯ ВТРАТИТИ.
What comforts me is the assessment I see on your website about them, as I'm getting frustrated with it. They avoid questions, they don't say the deadline at all, they just say business days. This is very cruel, it seems that they try to irritate the customer so that the customer is disrespectful to them and they are right, but I am honest, I am polite, I am a person who has principles, I will not be rude some. It is unjustifiable for you to be dealing with serious matters and talking like a child. Account settled, documents sent, deposit receipts sent, bank statement sent, rollover completed, everything is correct. They for a moment even said that it now depends on my bank's deadline, but that's a lie, because the option to void the withdrawal is ticking there so I can click on it. Which casino makes the deposit and leaves the cashback option available? I have all conversations transcribed in my email, if the casino decides to show up here to answer that I really hope they are fair.
CASSINOS NEED TO LEARN TO LOSE TOO.
O que me consola é a avaliação que vejo no site de vocês sobre eles, pois estou me frustrando com isso. Eles fogem das perguntas, não dizem de maneira alguma o prazo, dizem apenas dias úteis. Isso é muito cruel, parece que eles tentam irritar o cliente para que o cliente falte com respeito com eles e eles passem a ter razão, mas sou honesto, sou educado, sou uma pessoa que tem princípios, eu não vou faltar com educação de maneira alguma. É injustificável você estar tratando de assuntos sérios e conversar feito uma criança. Conta regularizada, documentos enviados, comprovantes de depósitos enviados, extrato bancário enviado, rollover cumprido, enfim, tudo correto. Eles por um momento chegaram a dizer que depende agora do prazo do meu banco, mas isso é uma mentira, pois a opção de estornar o saque está pulsando lá para eu clicar nela. Que cassino que faz o depósito e deixa a opção de estornar saque disponível? Eu tenho todas as conversas transcritas em meu e-mail, se o cassino resolver aparecer por aqui para responder isso eu espero muito que eles sejam justos.
OS CASSINOS PRECISAM APRENDER A PERDER TAMBÉM.
Привіт, я б сказав, що чудово, що Ви подали скаргу. Також важливо зберігати спокій під час спілкування з представниками казино, тому що в деяких випадках казино просто закривають ваш рахунок, якщо ви грубі. Я чесно сподіваюся, що вам вдасться вирішити це з казино, і все буде добре 🙂
Просто переконайтеся, що ви не втратите свої виграші, перш ніж вам вдасться їх зняти!
Hi, I'd say it's great you submitted the complaint. It's also important to stay calm while talking to the casino representatives, because in some cases, casinos simply close your account if you're rude. I honestly hope you'l manage to resolve this with the casino and everything's gonna be alright 🙂
Just make sure you won't lose your winnings before you manage to withdraw them!
Привіт, гуру казино!
Наразі я вніс цей веб-сайт на депозит 196 євро. Після цього сайт був обмежений для мене. Я зняв 946 євро. Мені повідомили, що я повинен підтвердити обліковий запис. Я завантажив усі документи в один день.
Але пройшло більше двох тижнів після відкликання та більше 10 робочих днів після завантаження документів. Вони не відповідають на мої листи. Я не користувався жодним бонусом, перш ніж стати учасником, я перевірив T&C. Я щойно використав метод Mifinty. Проте я не знайшов з ким поговорити. Живий чат просто каже, що ми надішлемо його якомога швидше. Вони не надсилають мої гроші. Будь ласка, допоможіть з цього приводу.
ЇМ НІХТО НЕ МАЄ ДОВІРЯТИ! Гуру казино має змінити це:дуже хороша репутація
ВІД ГУРУ КАЗИНО
Hello Casino Guru,
I deposited this website so far, 196 Euros. After that the website has been limited me. I withdrawan 946 Euros. They informed me that I had to verify account. I uploaded all documents in same day.
But it's been more than two weeks after withdrawal and it's been more then 10 working days after uploaded documents. They don't response my email's. I didn't use any bonus, before become a member I checked T&C. I just used Mifinty method. Nevertheless, I coudn't find anyone to talk. Live chat just says we will send it as soon as possible. They don't send my money. Please help about this.
NO ONE SHOULD TRUST THEM! Casino Guru has to change this:Very good reputation
BY CASINO GURU
Привіт,
По-перше, дозвольте мені звернути вашу увагу на деякі аспекти, які ми враховуємо, коли мова йде про загальний рейтинг:
https://casino.guru/Bet90-Casino-review#tab=js-tab-reputation
По-друге, не здається, що казино не можуть вирішити проблеми гравців. Співробітники співпрацюють з нашою командою по розгляду скарг, і досі не було жодної невирішеної скарги.
Тому я рекомендую подати скаргу, і ми перевіримо всю ситуацію та спробуємо вам допомогти.
Будь ласка, скористайтеся цим посиланням:
https://casino.guru/complaints/create
Hello,
first, allow me to bring to your attention some aspects we're considering when it comes to the overall rating:
https://casino.guru/Bet90-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Secondly, it does not seem that casinos can't handle players' issues. The staff cooperates with our complaint team and there has been no single unresolved complaint so far.
Hence I recommend submitting a complaint and we will check the whole situation and try to help you.
Please use this link:
https://casino.guru/complaints/create
Привіт. Мій користувач у Bet90 — alvaro3120, я з Еквадору. Я все ще не можу сказати, що моє відкликання було відкладено, але є деякі проблеми, які я хотів би роз’яснити (вибачте за мою англійську). Я використовую той самий метод для зняття коштів, який використовував для внесення депозиту (Directa24), але Bet90 відхилив мої спроби зняття, стверджуючи, що мій банківський рахунок недійсний або що мої платіжні реквізити неправильні, але я спробував з двома з мого банку рахунки (я є їх власником), і проблема продовжується (дані правильні, я перевіряв кілька разів, і це банківські рахунки, якими я завжди користуюся... і я подзвонив у банки, і вони сказали, що мої банківські рахунки відсутність обмежень на отримання міжнародних транзакцій). Я хотів би отримати відповідь від BET90 і чітко пояснити цю проблему. Мій обліковий запис Bet90 перевірено, і бонусні гроші були вивільнені без проблем. Можливо, у вас неправильний код Swift банків?? Або проблеми з Directa24?? Будь ласка, дайте мені знати.
Також у мене немає незіграної суми
Будь ласка, допоможіть мені пришвидшити затвердження... Дякую
Hi. My user in Bet90 is alvaro3120 and I am from Ecuador. I still can't say that my withdrawal has been delayed but there are some issues that i would like to be clarified (Sorry for my english). I am using the same method to withdraw that i used to deposit (Directa24), but Bet90 has rejected my withdraw attempts arguing that my bank account isn't valid or that my payment details are incorrect, but i have tried with two of my bank accounts (i am the owner of them) and the issue continues (the data IS correct, i have checked multiple times and they are the bank accounts that i always use...and I called the banks and they say that my bank accounts have no limitations to receive international transactions). I would like to get a respond from BET90 and be clear with this problem. My Bet90 account is validated and bonus money was released with no problem. Maybe it is that you have the wrong Swift code of the banks?? Or problems with Directa24?? Pleaste, let me know.
Also I don't have unplayed amount
Please, help me to speed up the approval...Thank you
мені шкода Ніхто, крім співробітника казино, не може вирішити проблему. Я б сказав, що зараз казино має прояснити проблему та докласти всіх зусиль, щоб дозволити вам зняти гроші.🤔
Зверніть увагу, що казино, ймовірно, не відповість вам тут. Це не офіційний чат казино, розумієте?
Чи можу я знати, як довго ви намагалися зняти?
I'm sorry. No one aside from the casino employee can solve the problem. I would say, the casino should now clarify the issue and make every effort to allow you to withdraw.🤔
Kindly mind the casino probably won't respond to you here. This isn't the official casino chat, you see?
May I know for how long you have been trying to withdraw, please?
Так..я знаю, що ця сторінка допомагає людям, які грають у всіх онлайн-казино... Я писав їм кілька разів з 16 травня...Але я чув, що інші люди з Мексики мають таку саму проблему вже майже місяць , не тільки з Directa24, а також з Mifinity ... Bet90 відповів електронною поштою 2 дні тому, що вони передадуть цю проблему Directa24 і що я отримаю відповідь у понеділок (сьогодні).
Yeah..i know that this page helps people who plays in all online casinos... I've written them several times since May 16...But i've heard that other people from Mexico have the same issue since nearly a month, not only with Directa24, also with Mifinity ... Bet90 responded by email 2 days ago that they will communicate this issue with Directa24 and that I would get a response on Monday (today).
Якщо бути точнішим, наш Центр розгляду скарг допомагає гравцям зі скаргами. 🙂
На мій погляд, вам теж потрібна допомога, чи не так?
Я зазвичай рекомендую гравцям прочитати цю коротку інструкцію, щоб отримати уявлення про процес в цілому:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Якщо ви відчуєте, що це гарна ідея створити його, сміливо скористайтеся цим посиланням:
https://casino.guru/complaints
Я думаю, вам варто спробувати, це безкоштовно.
To be entirely precise, our Complaint Resolution Center helps players with complaints. 🙂
The way I see it, you could use some help too, right?
I usualy recommend players to read this brief quide, to get an idea about the process as a whole:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Once you feel it's a good idea to create one, feel free to use this link:
https://casino.guru/complaints
I think you should try it, it's free.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.