ФорумКазиноBET90 Casino - загальне обговорення

BET90 Casino - загальне обговорення

2 р. тому від pinga51
|
3556 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити BET90 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я хочу попередити ВСІХ гравців, що Bet90 більше не пропонує термінів виплати за виплату, коли вичерпано 3-5 робочих днів. Ви ставите запитання, а учасники чату просто не відповідають на запитання. Вони не відповідають на електронні листи, не відповідають коректно в чаті, все одно все вказує на те, що я став жертвою шахрайства. Я надіслав всю документацію, здав на зберігання, надіслав депозитний лист, завершив перекидання, одним словом, я зробив ВСЕ, що було необхідно. І, якби я зміг встановити ODD, що я не отримаю свої гроші, це було б 1,08, ніби "Мюнхенська Баварія" зіткнулася з "Шапекоенсе". У цьому випадку я Шапеконсе. Я просто хочу отримати свої гроші, соромитися так ставитися до клієнта.


Чи можете ви встановити кінцевий термін мого вилучення? Я здійснив виведення коштів 14.10.2021 р., Рахунок був підтверджений 15.10.2021 р., Дедлайн ВЖЕ ВИКОНАЛ, ЗАРАЗ ЩО?

Автоматичний переклад.
pinga51
2 р. тому

Привіт, я дуже здивований тим, що ви стикаєтесь з цією проблемою в казино з такою гарною репутацією. «Добре, що ви вже подали скаргу, особливо у випадку, якщо казино взагалі не відповідає ... Ми зазвичай радимо гравцям почекайте щонайменше 2 тижні (для казино з не дуже хорошою репутацією), проте я вважаю, що це не питання часу у вашому випадку. Будь ласка, слідкуйте за ходом вашої скарги. Крім того, ви завжди можете спробувати звернутися до Мальтійського ігрового органу . Наскільки я знаю, є деякі гравці, які досягли успіху і таким чином виграли.

Будьте позитивними і сподівайтесь на краще.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Мене втішає оцінка, яку я бачу на вашому веб -сайті щодо них, оскільки я розчарований цим. Вони уникають питань, вони взагалі не говорять про дедлайн, просто кажуть робочі дні. Це дуже жорстоко, здається, що вони намагаються роздратувати клієнта, щоб клієнт не поважав їх, і вони мали рацію, але я чесний, я ввічливий, я людина, яка має принципи, я не буду грубим . Для вас невиправдано займатися серйозними справами і розмовляти, як дитина. Рахунок розрахований, документи надіслані, квитанції про депозит надіслані, виписка з банку надіслана, перекидання завершено, все вірно. Вони на мить навіть сказали, що зараз це залежить від терміну виконання мого банку, але це брехня, тому що там є галочка щодо можливості анулювати зняття коштів, щоб я міг натиснути на неї. Яке казино робить депозит і залишає доступним варіант кешбеку? Я переписую всі розмови на свою електронну пошту, якщо казино вирішить з’явитися тут, щоб відповісти, що я дуже сподіваюся, що вони чесні.


КАССІНО ТРЕБА ВЧИТИСЯ ВТРАТИТИ.

Автоматичний переклад.
pinga51
2 р. тому

Привіт, я б сказав, що чудово, що Ви подали скаргу. Також важливо зберігати спокій під час спілкування з представниками казино, тому що в деяких випадках казино просто закривають ваш рахунок, якщо ви грубі. Я чесно сподіваюся, що вам вдасться вирішити це з казино, і все буде добре 🙂

Просто переконайтеся, що ви не втратите свої виграші, перш ніж вам вдасться їх зняти!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, гуру казино!


Наразі я вніс цей веб-сайт на депозит 196 євро. Після цього сайт був обмежений для мене. Я зняв 946 євро. Мені повідомили, що я повинен підтвердити обліковий запис. Я завантажив усі документи в один день.


Але пройшло більше двох тижнів після відкликання та більше 10 робочих днів після завантаження документів. Вони не відповідають на мої листи. Я не користувався жодним бонусом, перш ніж стати учасником, я перевірив T&C. Я щойно використав метод Mifinty. Проте я не знайшов з ким поговорити. Живий чат просто каже, що ми надішлемо його якомога швидше. Вони не надсилають мої гроші. Будь ласка, допоможіть з цього приводу.


ЇМ НІХТО НЕ МАЄ ДОВІРЯТИ! Гуру казино має змінити це: дуже хороша репутація
ВІД ГУРУ КАЗИНО

filefilefilefilefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
sezergurses
2 р. тому

Привіт,

По-перше, дозвольте мені звернути вашу увагу на деякі аспекти, які ми враховуємо, коли мова йде про загальний рейтинг:

file

https://casino.guru/Bet90-Casino-review#tab=js-tab-reputation

По-друге, не здається, що казино не можуть вирішити проблеми гравців. Співробітники співпрацюють з нашою командою по розгляду скарг, і досі не було жодної невирішеної скарги.


Тому я рекомендую подати скаргу, і ми перевіримо всю ситуацію та спробуємо вам допомогти.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт. Мій користувач у Bet90 — alvaro3120, я з Еквадору. Я все ще не можу сказати, що моє відкликання було відкладено, але є деякі проблеми, які я хотів би роз’яснити (вибачте за мою англійську). Я використовую той самий метод для зняття коштів, який використовував для внесення депозиту (Directa24), але Bet90 відхилив мої спроби зняття, стверджуючи, що мій банківський рахунок недійсний або що мої платіжні реквізити неправильні, але я спробував з двома з мого банку рахунки (я є їх власником), і проблема продовжується (дані правильні, я перевіряв кілька разів, і це банківські рахунки, якими я завжди користуюся... і я подзвонив у банки, і вони сказали, що мої банківські рахунки відсутність обмежень на отримання міжнародних транзакцій). Я хотів би отримати відповідь від BET90 і чітко пояснити цю проблему. Мій обліковий запис Bet90 перевірено, і бонусні гроші були вивільнені без проблем. Можливо, у вас неправильний код Swift банків?? Або проблеми з Directa24?? Будь ласка, дайте мені знати. file

Також у мене немає незіграної суми file

Будь ласка, допоможіть мені пришвидшити затвердження... Дякую

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
alvaro3120
11 міс. тому

мені шкода Ніхто, крім співробітника казино, не може вирішити проблему. Я б сказав, що зараз казино має прояснити проблему та докласти всіх зусиль, щоб дозволити вам зняти гроші.🤔

Зверніть увагу, що казино, ймовірно, не відповість вам тут. Це не офіційний чат казино, розумієте?

Чи можу я знати, як довго ви намагалися зняти?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Так..я знаю, що ця сторінка допомагає людям, які грають у всіх онлайн-казино... Я писав їм кілька разів з 16 травня...Але я чув, що інші люди з Мексики мають таку саму проблему вже майже місяць , не тільки з Directa24, а також з Mifinity ... Bet90 відповів електронною поштою 2 дні тому, що вони передадуть цю проблему Directa24 і що я отримаю відповідь у понеділок (сьогодні).

Автоматичний переклад.
alvaro3120
11 міс. тому

Якщо бути точнішим, наш Центр розгляду скарг допомагає гравцям зі скаргами. 🙂

На мій погляд, вам теж потрібна допомога, чи не так?

Я зазвичай рекомендую гравцям прочитати цю коротку інструкцію, щоб отримати уявлення про процес в цілому:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Якщо ви відчуєте, що це гарна ідея створити його, сміливо скористайтеся цим посиланням:

https://casino.guru/complaints

Я думаю, вам варто спробувати, це безкоштовно.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого