ФорумКазиноBet24-7 Casino - загальне обговорення

Bet24-7 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Tillykke
|
9331 переглядів 70 відповідей |
|
1 2 34
ZWIERZAK
1 рік тому

Привіт! Я б сказав, що вам надали неправильну інформацію, або інформація від оператора чату була правильною, але згодом її не поважали. Так чи інакше, подання скарги було розумним кроком . Не забудьте надати знімок екрана, на якому показано найважливішу відповідь оператора чату на ваш запит. Я вірю, що це нам дуже допоможе.

У вас є такий скріншот, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я зробив скріншот цієї розмови

Автоматичний переклад.
ZWIERZAK
1 рік тому

Добре, що ви їх зробили, бо це точно стане в нагоді. У будь-якому випадку, ви також надали ці скріншоти Вероніці на її електронну адресу, яку вона надала вам у скарзі?

Тим не менш, якщо у вашій справі з’явиться щось нове, не соромтеся повідомити нам.

Ми будемо чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ось як я надіслав скріншоти на електронну адресу, яку вона мені надала

Автоматичний переклад.
ZWIERZAK
1 рік тому

Розумний хід. Завжди краще надіслати все, що можна, і дозволити спеціалісту зі скарг вирішити, що їй потрібно.

Сподіваємось, незабаром ми знайдемо спосіб вирішити вашу проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось знає чому вони не виводять кошти так довго? Я чекаю вже більше тижня. Це ненормально! Від других клієнтів також скарги на затримку виводу коштів! У них така висока оцінка, але вони не платять!

1 рік тому

ТИЖДЕНЬ ЧАСУ - НІЩО. ГОТУЙТЕСЯ ДО 1 МІСЯЦЯ... ОЧІКУВАНЬ


Автоматичний переклад.
ZWIERZAK
1 рік тому

Як в цього казино може бути така висока оцінка, якщо вони виплачують кошти місяцями? До речі, а вам через місяць виплатили?

1 рік тому

МЕНЕ Є ДРУЗІ В ФБ ГРУПІ І ВОНИ ТАК ДОВГО ЧЕКАЛИ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І Я ПОЧАВ СПОРІВКУ, БО ВОНИ БРАЛИ ОПЛАТУ ЗА СТАВКИ ПОНАД 25Є. І МОЯ СТАВКА БУЛА 2 ЄВРО, АЛЕ Я КУПИВ БОНУС. РАНІШЕ ЖІННЯ НАПИСАЛА В ПРАВОМУ, ЩО НІЧОГО НЕ БУДЕ, БО Є РЕАЛЬНІ ГРОШІ. І БУЛО БЛОКУВАННЯ ОПЛАТИ.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось знає чому вони не виводять кошти так довго? Я чекаю вже більше тижня. Це ненормально! Від других клієнтів також скарги на затримку виводу коштів! У них така висока оцінка, але вони не платять!

1 рік тому

Привіт, чи сказали в казино, чому це займає більше тижня? Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми виведення коштів. Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?

У будь-якому випадку, я бачу, що вам вдалося подати скаргу , тож давайте подивимося, до чого це все призведе.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І Я ПОЧАВ СПОРІВКУ, БО ВОНИ БРАЛИ ОПЛАТУ ЗА СТАВКИ ПОНАД 25Є. І МОЯ СТАВКА БУЛА 2 ЄВРО, АЛЕ Я КУПИВ БОНУС. РАНІШЕ ЖІННЯ НАПИСАЛА В ПРАВОМУ, ЩО НІЧОГО НЕ БУДЕ, БО Є РЕАЛЬНІ ГРОШІ. І БУЛО БЛОКУВАННЯ ОПЛАТИ.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що у вас проблеми вже давно, і ми чекаємо відповіді від казино на вашу скаргу . Поки що це не виглядає райдужно, але я сподіваюся, що це зміниться і врешті-решт все вийде добре, хоча я трохи хвилююся в цьому випадку.

Схрещені пальці. 🤞🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Вже пройшло 14 днів! Жодний з моїх запитів досі не підтверджено! Я не розумію коли я отримаю свої кошти!

xray200
1 рік тому

Це досить багато, а також наш середній час. Наша команда намагатиметься допомогти вам якнайкраще, оскільки у вас є скарга.

Однак мені було цікаво, чи казино повідомило вам причину, чому ви досі не підтвердили своє зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Ні. Вони не йдуть на контакт. Я написав десь приблизно 10 повідомлень на почту в саппорт, а також десь 10 повідомлень в фінансовий департамент. Жодної відповіді я на жаль не отримав.

xray200
1 рік тому

Що ж, вибачте, оскільки, судячи з того, що я бачив, казино наразі вирішило всі свої скарги. Ми побачимо, як розвиватиметься ситуація, коли втрутиться наша команда. Як би мені не було неприємно це говорити, нам доведеться почекати.🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ОСТЕРЕЖІТЬСЯ ЦЬОГО КАЗИНО ВОНИ НЕ ДУМАЛИ ВІДПОВІДАТИ НА МОЮ СКАРГУ "Наш вердикт"

Відсутня реакція, пасивний регулятор

НЕВИРІШЕНА

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене точно така ж проблема.

Відкликання очікується протягом 13 днів, служба підтримки повідомила мені, що я перевірений, і вони не можуть зв’язатися з фінансовим відділом.

Адреса електронної пошти finance@ не відповіла на жодні електронні листи.

Підтримка теж не відповідає вже тиждень.


Абсолютне шахрайство-казино...



Автоматичний переклад.
betzebub11
1 рік тому


Кожне казино, яке належить versus odds, може тримати вас на знятті грошей протягом 31 дня без причини 😉 Для Радки це пов’язано з тим, що це KYC... на жаль, KYC не існує (вона про це знає, але її робота тут — переконати вас, що все є гаразд, і це звичайна процедура;p) на Кюрасао, тож вони роблять це, тому що можуть... Отже, мій друже, готуйся до 31-денної затримки зняття 😉 кожен, хто виграє, чекатиме 🙂 нормальна процедура ;p

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

А це у них десь в правилах написано, що вони можуть утримувати кошти 31 день??? Чи вони як хочуть так і роблять?

1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого