3 міс. тому
Чи можна буде повторно відкрити скаргу?
Will it be possible to reopen the complaint?
A czy uda się ponownie otworzyć skargę ?
0
Чи можна буде повторно відкрити скаргу?
Will it be possible to reopen the complaint?
A czy uda się ponownie otworzyć skargę ?
Шановний kaczka381,
Просто перейдіть до ланцюжка скарг, прокрутіть до опції «повторно відкрити скаргу» та натисніть її. Здається, я раніше повідомляв тобі, що ні Яро, ні я, ні Ромі тут не розглядаємо твій запит.
Подивіться на результат самі, спробувавши опцію - тут 👈
Оскільки ви так прагнете запитати, я б відверто додав, що ваша скарга не буде повторно відкрита, якщо у вас немає новин чи інформації про це питання.
Dear kaczka381,
Simply go to your complaint thread, scroll to the "reopen the complaint" option, and click it. I think I previously informed you that neither Jaro, me, nor Romi are here to consider your request.
See the result for yourself by giving the option a try - here👈
Since you are so eager to inquire anyhow, I would honestly add that your complaint will not be reopened if you have no news or information about the matter.
Я бачу, що є ще одна відкрита скарга на казино, і казино знову намагається когось обдурити. Можливо до нас звернеться представник з цього приводу, чи буде можливість відкрити скаргу, якщо до нас звернеться представник?
I see that there is another open complaint against the casino and the casino is trying to cheat someone again. Perhaps a representative will contact us about this matter, will there be a chance to open a complaint if a representative contacts us?
Widze ze jest otwarta kolejna skarga na kasyno i kasyno probuje ponownie kogos oszukac, Byc moze zgłosi sie jakis przedstawiciel w tej sprawie, czy wtedy bedzie szansa na otworzenie skargi jesli odezwie sie jakis przedstawiciel ?
Ну, чесно кажучи, це не дуже добре виглядає з цією скаргою, про яку ви згадали. Я бачу, що казино не бажає спілкуватися, тому, ймовірно, воно також закінчиться як «невирішене».🤷♀️
Сподіваюся, я помиляюся, і тоді ви можете спробувати повторно відкрити свою скаргу та побачити, що наша команда зможе з цим зробити. Однак я б не був дуже позитивним.🙁
Well, to tell you the truth, it doesn't look very well with this complaint you have mentioned. I can see that the casino is not willing to communicate, so probably it will finish as "unresolved" as well.🤷♀️
I hope I am wrong, and then you can try to reopen your complaint and see what our team will be able to do about it. I wouldn't be very positive, though.🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.