ФорумКазиноBet-nox Casino - загальне обговорення

Bet-nox Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від luciacadaicocomucha
|
10028 переглядів 63 відповідей |
|
1 2 34
1 рік тому

Я намагався, але казино взагалі не відповідало на запитання веб-сайтів, з яких я надсилав скарги ;(


Будь ласка, надайте ці веб-сайти, завжди варто спробувати, можливо, ці веб-сайти будуть більш корисними

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи є у вас контакти з казино Bet Nox?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Звичайно, не соромтеся спробувати, хоча я маю відчуття, що вже колись ділився ними з вами. Тому, можливо, ви вже подали скаргу на одну з них. Але я додаю їх тут:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/


Щодо казино, яке не відповідає, на жаль, і, здається, вони також не зацікавлені у відповіді тут, що є відповіддю на ваше запитання, якщо ми з ними контактуємо. Якщо випадково казино відповість, ви можете повідомити нас. Це дуже неприємна ситуація, коли ви намагаєтеся щось вирішити, але це лише одностороння справа. Я сподіваюся, що у вас це вийде, хоча я досить скептично.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що представник казино BetNox відповів на скаргу іншого гравця.

Чи можу я скористатися цією можливістю, щоб попросити вас зв’язатися з ним і поговорити про мою справу, у якій мене ошукали на понад 600 євро?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можу я повторно створити свою скаргу BetNox Casino?

Я думаю, що це чудова можливість нарешті дізнатися в казино, чому вони забрали мої 635 євро, поки що я не отримав жодної відповіді

Коли я писав скарги на інших сайтах, казино BetNox жодного разу не зв'язалося зі мною, щоб прояснити мою ситуацію, тільки тут це зробив представник казино, можливо, це єдина можливість прояснити це питання

Для мене це дуже важлива справа, я збирав цю суму виграшу майже рік, і казино забрала її за одну ніч без пояснення причини.

Я думаю, що казино повинно принаймні повернути мої депозити, які я їм заплатив, вони навіть цього не зробили

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Привіт, як ми бачимо тут на форумі представник казино нічого не написав.

Що стосується вашої скарги , її можна повторно відкрити, але, судячи з того, що я бачив, ваша справа стосувалась спортивних ставок, тому, оскільки у нас немає експертів або достатнього знання в цій галузі, я боюся, що це буде марно. Тому я надіслав посилання, куди можна подати скаргу, хоча я бачу, що казино ніде не відповіло на те, що ви написали.

Тому я хвилююся, чи є сенс робити щось подібне, оскільки скаргу, швидше за все, знову закриють через спортивні ставки.

Однак, якщо мова йде не лише про ставки на спорт, то це може мати сенс.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

на початку пригоди я кілька разів грав у рулетку, я граю в казино Lasamericas, а казино Betnox є клоном цього казино, тому, можливо, ми могли б спробувати подати скаргу та дочекатися відповіді казино


Як я вже згадував, казино забрало всі мої виграші без пояснення причин і не повернуло мої вклади.

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Якщо ви скажете, що ви також грали в рулетку і також може бути причина, чому ваш виграш забрали, тоді я рекомендую повторно відкрити вашу скаргу. Напишіть у своїй скарзі, що ви також грали в рулетку, щоб наша команда знала про це. Ми побачимо, до чого ми прийдемо, і чи отримаєте ви відповідь, на яку чекали. Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав скаргу... Прошу вашої допомоги, сподіваюся, що представник казино відгукнеться

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Вам вдалося налагодити хоч якийсь контакт з казино? Чи можна було подати скаргу, щоб представник казино BetNox міг прокоментувати це питання?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Привіт, вашу скаргу було повторно відкрито , і Вероніка звернеться до казино з проханням відповісти, тож ми побачимо, що ми досягнемо. Сподіваюся, ви отримаєте відповідь, на яку так довго чекали. Бажаю тобі всього найкращого. Коли справа порушиться, не соромтеся повідомити нас. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую за це ♥️♥️♥️

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Оскільки у мене було кілька вихідних з форуму, я коротко переглянув скаргу.

На щастя, ви грали в рулетку, крім звичайних спортивних ставок, еге ж? Я радий, що ти маєш. Оскільки зараз м’яч на боці казино, я також хотів би сказати, що сподіваюся, хтось незабаром зв’яжеться з нами!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сподіваюся, що представник казино нарешті відповість на мої запитання, тільки ви хочете мені допомогти, інші сайти, на жаль, не захотіли цього зробити, за що я вам дуже вдячний ♥️

Я впевнений, що не порушував жодних правил, і казино не хотіло пояснювати жодних причин

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Також сподіваємося, що представник випише з вас і повідомить причину блокування вашого облікового запису. Сподіваюся, все вирішиться справедливо. Будемо чекати подальшого розвитку подій і казино. Удачі. ☘️😊

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Доброго ранку😀

Хтось із казино BetNox звертався до мене щодо моєї справи?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Як я мав нагоду бачити і чути, поки що нам це не вдалося. У скарзі я можу помітити, що таймер продовжено ще на 7 днів, тому я дуже сподіваюся, що казино відреагує, хоча ніхто не може цього гарантувати. 😥

Однак ви все ще намагаєтесь зв’язатися з казино щодо цієї проблеми?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Привіт!

Треба сказати, що це дуже незвично, щоб представники казино відповідали протягом перших 24 годин. 🙂

Ще не минуло й дня, як Вероніка запросила казино приєднатися до ланцюжка скарг, тому на вашому місці я б регулярно перевіряв це посилання , щоб побачити відповідь.

Якщо говорити про це, чи знаєте ви, що як особа, яка подала скаргу, ви отримуєте доступ до відповіді казино, щойно її опублікують? 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я вже багато разів писав, але казино не відповідало на мої електронні листи

Як ти думаєш, мені варто спробувати написати ще раз?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Я знаю, я не Джаро, але я думаю, що було б розумно прочитати мою попередню відповідь.

Чесно кажучи, спам - в хорошому сенсі - казино з електронними листами - це одне; отримати відповідь через відкриту скаргу – це дещо інше. 🙏🤷‍♂️

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого