ФорумКазиноbet-at-home Casino - загальне обговорення

bet-at-home Casino - загальне обговорення

2 тиж. тому від marinaduric996
|
206 переглядів 2 відповіді |
|
2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити bet-at-home Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 тиж. тому

Тема: Закриття облікового запису в Bet At Home без доказів і пояснень Шановні всі, я хотів би поділитися своїм досвідом роботи з платформою Bet At Home, яка нещодавно закрила мій обліковий запис без будь-якої попередньої


Тема: Закриття рахунку в Bet At Home без доказів і пояснень


Шановні всі!


Я хотів би поділитися своїм досвідом роботи з платформою Bet At Home, яка нещодавно закрила мій рахунок без будь-яких попередніх попереджень, доказів чи пояснень.


Я доклав багато зусиль, щоб надати всі необхідні документи та інформацію, але, незважаючи на це, мій обліковий запис було закрито. Для мене це дуже неприйнятно, оскільки все, що вони просили, було подано належним чином.


Найбільше мене засмучує той факт, що після закриття мого рахунку вони зберегли моє зняття близько 4500 євро, що я вважаю несправедливим. Мені було цікаво, чи хтось із вас стикався з подібною проблемою і який у вас був досвід?


Будь ласка, поділіться будь-якою порадою, як діяти в цій ситуації, оскільки я відчуваю, що моє право на справедливе ставлення було позбавлене.


Наперед дякую за всі відповіді та підтримку.

Автоматичний переклад.
marinaduric996
1 тиждень тому

Привіт! Напевно, це було справді боляче, і ви зробили все, що могли, подавши скаргу!

Звичайно, завжди трапляються певні ситуації, коли казино просто нічого не пояснює гравцеві та закриває його рахунок через серйозні порушення правил, як правило, якщо гравець був залучений до шахрайства або діяльності з боротьби з відмиванням грошей. Я уявляю, як це звучить для рекреаційного гравця, і також важливо зазначити, що я напевно віддав би перевагу принаймні загальному поясненню, а не повній тиші.

У будь-якому випадку, будьте впевнені, що посередник зі скарг зіткнеться з казино, щойно буде зібрано всю відповідну інформацію та ситуація проясниться.

Чи можу я дізнатися, чи пройшли ви процедуру KYC – «Знай свого клієнта» чи ні?

Якщо ви не знаєте, не хвилюйтеся; Ваша скарга зрештою дійде до фази, коли представника казино запитують його точку зору.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого