2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити bet-at-home Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тема: Закриття облікового запису в Bet At Home без доказів і пояснень Шановні всі, я хотів би поділитися своїм досвідом роботи з платформою Bet At Home, яка нещодавно закрила мій обліковий запис без будь-якої попередньої
Тема: Закриття рахунку в Bet At Home без доказів і пояснень
Шановні всі!
Я хотів би поділитися своїм досвідом роботи з платформою Bet At Home, яка нещодавно закрила мій рахунок без будь-яких попередніх попереджень, доказів чи пояснень.
Я доклав багато зусиль, щоб надати всі необхідні документи та інформацію, але, незважаючи на це, мій обліковий запис було закрито. Для мене це дуже неприйнятно, оскільки все, що вони просили, було подано належним чином.
Найбільше мене засмучує той факт, що після закриття мого рахунку вони зберегли моє зняття близько 4500 євро, що я вважаю несправедливим. Мені було цікаво, чи хтось із вас стикався з подібною проблемою і який у вас був досвід?
Будь ласка, поділіться будь-якою порадою, як діяти в цій ситуації, оскільки я відчуваю, що моє право на справедливе ставлення було позбавлене.
Наперед дякую за всі відповіді та підтримку.
Subject: Account Closure at Bet At Home Without Evidence or Explanation Dear All, I would like to share my experience with the platform Bet At Home, which recently closed my account without any prio
Subject: Account Closure at Bet At Home Without Evidence or Explanation
Dear All,
I would like to share my experience with the platform Bet At Home, which recently closed my account without any prior warning, evidence, or explanation.
I have put a lot of effort into providing all the requested documents and information, yet despite this, my account was closed. This is very unacceptable to me, as everything they requested was duly submitted.
What frustrates me the most is the fact that, after closing my account, they retained my withdrawal of around €4,500, which I consider unfair. I was wondering if any of you have experienced a similar issue and what your experiences were?
Please share any advice on how to deal with this situation, as I feel like my right to fair treatment has been taken away.
Thank you in advance for all responses and support.
Привіт! Напевно, це було справді боляче, і ви зробили все, що могли, подавши скаргу!
Звичайно, завжди трапляються певні ситуації, коли казино просто нічого не пояснює гравцеві та закриває його рахунок через серйозні порушення правил, як правило, якщо гравець був залучений до шахрайства або діяльності з боротьби з відмиванням грошей. Я уявляю, як це звучить для рекреаційного гравця, і також важливо зазначити, що я напевно віддав би перевагу принаймні загальному поясненню, а не повній тиші.
У будь-якому випадку, будьте впевнені, що посередник зі скарг зіткнеться з казино, щойно буде зібрано всю відповідну інформацію та ситуація проясниться.
Чи можу я дізнатися, чи пройшли ви процедуру KYC – «Знай свого клієнта» чи ні?
Якщо ви не знаєте, не хвилюйтеся; Ваша скарга зрештою дійде до фази, коли представника казино запитують його точку зору.
Hi there! It must have been truly painful, and you did the best you could by submitting a complaint!
Of course there are always certain situations in which the casino simply does not explain anything to the player and closes his account due to severe rule violations, usually if the player has been involved in fraud or anti money laundering activities. I imagine how it sounds to a recreational player, and it is also important to mention that I would surely prefer at least a general explanation over complete silence.
In any case, be assured the complaint mediator will confront the casino once all relevant information is gathered and the situation becomes clearer.
May I know whether you have passed the KYC - Know Your Customer - procedure or not?
If you do not know, don't worry; your complaint will eventually reach the phase in which the casino representative is asked for his point of view.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.