ГоловнаФорумКазиноBDM Bet Casino - загальне обговорення

BDM Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Anonymized623
|
11 571 переглядів 136 відповідей |
|
1...6 7

Дякуємо за інформацію. Я буду чекати

Автоматичний переклад.
karleolin видалив(-ла) публікацію

Привіт,

Через 9 днів я отримав свої гроші. Спасибі всім

Автоматичний переклад.
karleolin

Приємно бачити цю гарну новину. 🙂

9 днів для вас забагато чи ви можете впоратися? Як ви думаєте, ви знову будете грати тут чи цього разу ви виберете інше казино?

У будь-якому випадку, ще раз, вітаю. 🎉

Автоматичний переклад.

9 днів це забагато. Мені довелося нервувати. Але найголовніше, що виграш був виплачений. дякую

Автоматичний переклад.
karleolin

Дозвольте сказати, що я радий, що для вас усе закінчилося. Ви відчуваєте полегшення? Я б теж до біса нервував. Не знаю, чи це було перше зняття чи ні, але перше і більші суми зазвичай є найболючішими. 😀

Бережіть себе та відвідайте нас, якщо хочете. Свіжі новини зі світу казино завжди раді!

Автоматичний переклад.

ВОНИ ЗРОБЛЯЮТЬ ВАШІ РАХУНКИ

КОЛИ У ВАС ВЕЛИКІ ВИГРАШИ, ВОНИ НАМАГАЮТЬСЯ ВСІМ СПОСОБОМ ОБМЕЖИТИ ЗНЯТТЯ ОБМЕЖЕННЯМИ

Я МИ МОЇ АДВОКАТИ ПРАЦЮЄМО В РІЗНИХ ЮРИСДИКЦІЯХ, ЩОБ ВИМОГТИ ЗАКРИТИ НЕСАНКЦІОНОВАНУ ПЛАТФОРМУ В ІТАЛІЇ І З УСІМИ ЗЛОВЖИВАННЯМИ ТА ПРИДИШЕННЯМИ, ВЧИНЕНИМИ ЦИМ ПСЕВДОКАЗИНО.

ХТО ОБМАРАЛИ, ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Автоматичний переклад.

Вони мене обманули

Автоматичний переклад.
antovale14

Вони тобі заплатили?

Автоматичний переклад.
adomingos1990

Вони тобі заплатили?

Автоматичний переклад.

Шахраї!

Автоматичний переклад.
perbeneragazzo

Вони тобі заплатили?

Автоматичний переклад.
Toyyboyy99

Вони тобі заплатили?

Автоматичний переклад.

Шахраї!

Автоматичний переклад.

Привіт знову!

Можливо, ви зможете детальніше описати свій особистий досвід вирішення проблеми. Наскільки я бачу, ви мало чим поділилися. Отже, скільки часу ви чекали на виплату і яке пояснення вам надали до цього часу, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Він переробляє депозити, не вимагаючи нічого натомість, і не виплачує виграші, придумуючи тисячі виправдань. Уникай його!

Автоматичний переклад.
Lucianom95

Гаразд, можу я поставити те саме запитання ще раз?

«Як довго ви чекали на виплату і яке пояснення вам надали до цього часу?»

Ми справді нікуди не дінемося. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Radka

Мені відмовили в оплаті, попросивши виписку з картки та фото самої картки. Я послав їм усе, що вони просили; вони не тільки не затвердили документи, вони ще й призупинили мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
Lucianom95

дякую!

Радий бачити, що ви докладали всіх зусиль, щоб співпрацювати під час перевірки, хоча результат невдалий. Виходячи з цього опису, я б припустив, що з якоїсь причини ви не пройшли перевірку. Найпоширенішою проблемою є різні дані власника картки або велика схожість з іншими даними рахунку казино.

То ви випадково знаєте, чому документи не затвердили?


Автоматичний переклад.
Lucianom95

Мені теж не заплатили, а після того, як я поскаржився в чаті, мене просто вигнали з казино! На моєму рахунку в казино понад 1200 євро! Що мені робити?!


Автоматичний переклад.
manulghr

Привіт.

Здається, ви знайшли правильне місце. Ви хочете сказати, що казино не пояснило, чому ви не отримаєте гроші з рахунку?

Взагалі нічого? Це не так зазвичай; можливо, якби ви могли описати всю подію, ми знайдемо спосіб вам допомогти.

Скажіть, будь ласка, що відбувається в цьому перебігу подій?


Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого